szaher Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 Czas wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > Czas wymienić 60-70kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > Czas wymienić coś około 70 kkm o ile dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaher Napisano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 okej a jak poznać czy był wymieniany qrcze chyba zaczynam mieć problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > okej a jak poznać czy był wymieniany qrcze chyba zaczynam mieć > problem ile przejechałeś km po zakupie auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > okej a jak poznać czy był wymieniany qrcze chyba zaczynam mieć > problem wymieniaj póki nie jest za późno u mnie w poniedziałek idzie do wymiany: koszt: w 100 zł części + robocizna = w poniedziałek wieczorem mogę powiedzieć jaki dokładnie koszt wyszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaher Napisano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > ile przejechałeś km po zakupie auta? Wstydzę sie powiedzieć 12 000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > Wstydzę sie powiedzieć > 12 000 kmk nie wstydź się, toż to nic złego. jedni jeżdżą dużo inni mało a auto ile przebiegu ma ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > Wstydzę sie powiedzieć > 12 000 kmk wyczytałem ze w tym roku bedzie rok od zakupu z reguły się wymienia po zakupie rozrząd, oleje etc więc lepiej wymień bo 1.4 jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaher Napisano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > nie wstydź się, toż to nic złego. > jedni jeżdżą dużo inni mało > a auto ile przebiegu ma ?? 101 000 tak około z tym wstydem żartowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > 101 000 tak około z tym wstydem żartowałem wymień dla świętego spokoju lepiej wcześniej, dużo za wcześnie, niż za późno. bo jak pęknie to będziesz miał w ..uj roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaher Napisano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 A jakieś oznaki sypiącego sie rozrządu , po prostu padnie i tyle ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > A jakieś oznaki sypiącego sie rozrządu , po prostu padnie i tyle ?? a na oko to ciężko chyba jest ocenić, można luknąć pod osłonę w jakim jest stanie. pęknie i tłoki spotkają się z zaworami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaher Napisano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > a na oko to ciężko chyba jest ocenić, można luknąć pod osłonę w jakim > jest stanie. > pęknie i tłoki spotkają się z zaworami To co w poniedzielnik dajesz cynk ile robocizna cię kosztowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > To co w poniedzielnik dajesz cynk ile robocizna cię kosztowała nie ma problemu dam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > a na oko to ciężko chyba jest ocenić, można luknąć pod osłonę w jakim > jest stanie. > pęknie i tłoki spotkają się z zaworami Nie u każdego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > Nie u każdego masz ci, już sie menda przyplątała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > Nie u każdego oj u nas tak ale za to nasze jeżdżą, a nie się toczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > Czas wymienić wymieniłem po 11 latach/77kkm i praktycznie pasek nie miał oznak zużycia--nawet te kreski, które pokrywają się z cechami na kołach były zupełnie dobrze widoczne......ale pasek nie majątek i zawsze mniej roboty niż po zerwaniu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > oj u nas tak > ale za to nasze jeżdżą, a nie się toczą Nasze to przynajmniej mało palą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > To co w poniedzielnik dajesz cynk ile robocizna cię kosztowała zapłaciłem za robociznę 120 zł miałem robiony rozrząd + wymiana oleju czyli mniej więcej możesz sobie obliczyć ile kosztuje wymiana rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerro Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > wymieniłem po 11 latach/77kkm i praktycznie pasek nie miał oznak > zużycia--nawet te kreski, które pokrywają się z cechami na > kołach były zupełnie dobrze widoczne...... u mnie pasek po 10 latach użytkowania wyglądał jak nowy - a i tak strzelił (po 2 tygodniach od zakupu przeze mnie auta ) koszt naprawy - 450 zł (po znajomościach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszoselka Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > u mnie pasek po 10 latach użytkowania wyglądał jak nowy - a i tak > strzelił (po 2 tygodniach od zakupu przeze mnie auta ) koszt > naprawy - 450 zł (po znajomościach) Bo jak się niema silnika bezkolizyjnego, to pasek zmienia się tuż po nabyciu autka, nawet jeśli wygląda jak nowy. Stary indiański zwyczaj, o którym niestety ludzie zapominają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaher Napisano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > zapłaciłem za robociznę 120 zł > miałem robiony rozrząd + wymiana oleju > czyli mniej więcej możesz sobie obliczyć ile kosztuje wymiana > rozrządu Dzięki ci przemas w czwartek będę wymieniał na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaher Napisano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2008 Już jutro wymieniam pasek tylko coś u mnie drogo chcą za części pasek 100 zeta rolka 69zeta , czy to normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefir Napisano 28 Maja 2008 Udostępnij Napisano 28 Maja 2008 > Czas wymienić ja wymieniłem przy 88km przy okajzi jaki mi UPG strzeliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturobielsko Napisano 24 Września 2008 Udostępnij Napisano 24 Września 2008 11 letnie 1.4 i.e.S +100tyś przebiegu+urwany pasek=500zł za naprawę+120 nowy pasek,napinacz i robocizna.Lepiej wymienić za wczasu.Mądry polak po szkodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmajek Napisano 24 Września 2008 Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > 11 letnie 1.4 i.e.S +100tyś przebiegu+urwany pasek=500zł za > naprawę+120 nowy pasek,napinacz i robocizna.Lepiej wymienić za > wczasu.Mądry polak po szkodzie Witam uzupełnij profil i przywitaj się tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajo81 Napisano 24 Września 2008 Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > Czas wymienić Ja wymieniłem po 70 000 km za rozrząd zapłaciłem koło 70 zł +100 za robociznę więc nie było źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 24 Września 2008 Udostępnij Napisano 24 Września 2008 Polak jak już Przerabiałem podobną akcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komar13 Napisano 24 Września 2008 Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > Czas wymienić 60k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 24 Września 2008 Udostępnij Napisano 24 Września 2008 do 1.4 pasek + rolka jakości oryginału 58zł wymiana ok.100zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komar13 Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > do 1.4 pasek + rolka jakości oryginału 58zł wymiana ok.100zł a ile do kappy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > a ile do kappy? do 2.0 20V - 286 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komar13 Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > do 2.0 20V - 286 to nie tak źle. myślałem, że drożej taka przyjemność kosztuje. ja do swojej mazdy zapłaciłem 500 z robocizną - sam pasek 120zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaher Napisano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > Już jutro wymieniam pasek tylko coś u mnie drogo chcą za części pasek > 100 zeta rolka 69zeta , czy to normalne no powiem Ci że sporoja za pasek zapłaciłem 60zł w sklepie za rolke nie pamiętam sprawdze i Ci napisze, jeżeli jest ktoś z okolić pruszkowa piastowa ursusa, chętnie załatwie robocizne za 80zł normalnie w warsztacie nie jest to duży koszt100zł jaby ktoś chciał wymieniać odrazu pompe i termostat:) zaznaczam że to sama robocizna do tego doliczamy części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > pruszkowa piastowa ursusa, chętnie załatwie robocizne za 80zł > normalnie w warsztacie nie jest to duży koszt100zł jaby ktoś > chciał wymieniać odrazu pompe i termostat:) zaznaczam że to A niby po co pompę wody i termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > 60-70kkm Ja wymieniam dziś po ... 140kkm i stwierdzeniu że moje kilkumiesięczne zabiegi ratowania truchła to sprawa przeskoku paska o jeden ząbek Szczęście że się nie urwał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > A niby po co pompę wody i termostat? Kolego bo posypało mi się woda leciała ciurkiem aż ślad zostawał jechałem tak 300km bo nie miałem kasy żeby zrobić z wakacji wracałem:) i co 30km dolewałem wody żęby się nie zagrzał, terrmostat wymieniłem przy okazji 50zł kosztowała mnie część a po takich katuszach miał prawo szwankować i musiał bym jeszcze raz rozrząd rozbierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Kolego bo posypało mi się woda leciała ciurkiem aż ślad zostawał > jechałem tak 300km bo nie miałem kasy żeby zrobić z wakacji > wracałem:) i co 30km dolewałem wody żęby się nie zagrzał, > terrmostat wymieniłem przy okazji 50zł kosztowała mnie część a > po takich katuszach miał prawo szwankować i musiał bym jeszcze > raz rozrząd rozbierać Nie jestem chyba twoim kolegą... Jak piszesz post na forum to proszę pisz go tak, zeby inni też wiedzieli co miałeś na myśli. Bo w poprzedniego postu to raczej ciężko się domyślić, ze miałeś awarię, nie? Pompa wody a tym bardziej termostat nie ma nic wspólnego z rozrządem (bo mowa w tym wątku o silniku 1.4). W twoim przypadku powinieneś jeszcze wymienić UPG bo też mogła dostać po pupie... Wiedziałeś o tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinxxx Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 Napisze ile dawalem tydzien temu 1,4 i e S Pasek rozrzadu + rolka+pasek alternatora+rolka=112zł Robocizna 100zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 A czy ktoś z Was wymieniał sam pasek, czy wszyscy u mechaników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 29 Września 2008 Udostępnij Napisano 29 Września 2008 > A czy ktoś z Was wymieniał sam pasek, czy wszyscy u mechaników? w silnikach fire pewno wiekszosc sama wymienia w 1.4 i 1.5 to jak sie nie ma o tym pojecia lepiej sie za to nie brac bo złe ustawienie może doprowadzic do uszkodzenia silnika te silniki mają rozrzad kolizyjny !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 29 Września 2008 Udostępnij Napisano 29 Września 2008 az sie przylacze do tematu skoro poprzedni wlasciciel zrobil remont generalny silnika razem z pierscieniami,panewkami,uszczelniaczami na zaworach,szlifem glowicy itd. to rozrzad chyba tez wymienial,nie??? jakos zapomnialem sie go spytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBERT13 Napisano 29 Września 2008 Udostępnij Napisano 29 Września 2008 sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 30 Września 2008 Udostępnij Napisano 30 Września 2008 > A czy ktoś z Was wymieniał sam pasek, czy wszyscy u mechaników? SAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajo81 Napisano 30 Września 2008 Udostępnij Napisano 30 Września 2008 > A czy ktoś z Was wymieniał sam pasek, czy wszyscy u mechaników? NO jo nie sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 30 Września 2008 Udostępnij Napisano 30 Września 2008 > Nie jestem chyba twoim kolegą... Jak piszesz post na forum to proszę > pisz go tak, zeby inni też wiedzieli co miałeś na myśli. Bo w > poprzedniego postu to raczej ciężko się domyślić, ze miałeś > awarię, nie? Pompa wody a tym bardziej termostat nie ma nic > wspólnego z rozrządem (bo mowa w tym wątku o silniku 1.4). > W twoim przypadku powinieneś jeszcze wymienić UPG bo też mogła dostać > po pupie... Wiedziałeś o tym? Nie nie wiedziełaem, dzięki za rade, i przepraszam za ten post, dopiero zaczynami ucze się więc prosze o wyrozumiałość,a możesz mnie poinstruować co to jest te UPG bo szczerze nie wiem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 30 Września 2008 Udostępnij Napisano 30 Września 2008 a stwierdzenie "kolego" miało mieć harakter symboliczny chyba Cię to nie uraziło?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBERT13 Napisano 30 Września 2008 Udostępnij Napisano 30 Września 2008 UPG tzn. uszczelka pod głowicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.