Roman XXL Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 Film mojego autorstwa. To co słychać w tle to wycieraczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 cuś wymiętkłeś przy 160ciu ale to pewnie przez deszcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > cuś wymiętkłeś przy 160ciu ale to pewnie przez deszcz Nie, lotnisko się kończyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 Tak silnik męczyć a fuj!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Tak silnik męczyć a fuj!! A tam męczyć, jakoś nie było po nim czuć męczarni . Na co dzień tak nie jeżdżę, choć bywa że na szóstce obracam się w okolicach 50-60km/h, ale jak chcę mocniej przyspieszyć to redukuję, no chyba że wracam z jakiejś długiej trasy i nic mi się już nie chce. Wtedy potrafię przejechać kilkadziesiąt km bez zmiany biegu nie przekraczając specjalnie prędkości w mijanych miejscowościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 Czyli silnik zacny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Czyli silnik zacny nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > nie narzekam. Daj rypa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 Jakie masz obroty na 6 przy 40, 50, 60 km/h ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Jakie masz obroty na 6 przy 40, 50, 60 km/h ? Za niskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Za niskie ponizej skali na obrotku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > A tam męczyć, jakoś nie było po nim czuć męczarni . weź rower, wrzuć najcieższy bieg i podjedź pod długie, choćby kilkuprocentowe wzniesienie - wtedy będziesz wiedział, jak czuł się silnik w Twoim Brawiszonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Jakie masz obroty na 6 przy 40, 50, 60 km/h ? 1000 1250 1500 (około) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 Oj cos mysle ze na dwojce czy trojce ten silnik nie ma turbolaga . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Oj cos mysle ze na dwojce czy trojce ten silnik nie ma turbolaga . Nie zauważyłem na żadnym biegu t.laga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 dla porównania 118D 143 KM (na tej samej drodze) też szóstka http://pl.youtube.com/watch?v=1xTLObf_31g&fmt=6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 nudzisz sie chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > nudzisz sie chyba eee tam dokładam kawałek wiedzy dla potomności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > eee tam dokładam kawałek wiedzy dla potomności kiedy ta beemke sprzedajesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > kiedy ta beemke sprzedajesz? nie wiem Jest jeszcze opcja coby ją zchipować. Trochę jestem uwiązany z nią na najbliższe dwa lata. Choć miałem jednego co ją chciał ode mnie po koszcie zakupu wziąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > dla porównania 118D 143 KM (na tej samej drodze) też szóstka > http://pl.youtube.com/watch?v=1xTLObf_31g&fmt=6 Nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Nie jedzie przy 80 motor padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Nie jedzie Zdaje się podobnie jak 150KM m-jet w Bravo http://uk.youtube.com/watch?v=lFfpjGoMMOw&feature=related Koledzy z kącika to potwierdzają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Zdaje się podobnie jak 150KM m-jet w Bravo > http://uk.youtube.com/watch?v=lFfpjGoMMOw&feature=related > Koledzy z kącika to potwierdzają? obydwa nie jadą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Zdaje się podobnie jak 150KM m-jet w Bravo > http://uk.youtube.com/watch?v=lFfpjGoMMOw&feature=related > Koledzy z kącika to potwierdzają? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Film mojego autorstwa. To co słychać w tle to wycieraczki. bardzo ladna jakosc, czym kreciles?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > bardzo ladna jakosc, czym kreciles?? Kompakcikiem Panas FX-500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > Kompakcikiem Panas FX-500 i pytanie jak go przymocowałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > i pytanie jak go przymocowałeś ? wcale. Zmieścił się tubie prędkościomierza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > wcale. Zmieścił się tubie prędkościomierza hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 18 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2008 > Nie zauważyłem na żadnym biegu t.laga Eee, to straszna nuda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 18 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2008 > Nie zauważyłem na żadnym biegu t.laga tzn ,ze masz wolnossaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2008 > tzn ,ze masz wolnossaka raczej, że t.lag jest niezauważalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 18 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2008 > raczej, że t.lag jest niezauważalny a tam , w jtd laduje juz od jakis 1200 obr , ale moge powiedziec ze lag jest do jakis 2k obr PS: jakie przelozenie jest glowne skrzyni oraz 6 biegu w tym silniczku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 22 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 Sprawdzilem ostatnio elastycznosc stilo 115km po chipie na najwyzszym biegu i 90-150km/h jest jakies 5-6s szybciej niz tutaj pokazane bravo , nagralem nawet filmik tylko ze sie strasznie trzesie , ale jak beda niedowiarki to wrzuce ,albo zrobie drugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 > Sprawdzilem ostatnio elastycznosc stilo 115km po chipie na najwyzszym > biegu i 90-150km/h jest jakies 5-6s szybciej niz tutaj pokazane > bravo , nagralem nawet filmik tylko ze sie strasznie trzesie , > ale jak beda niedowiarki to wrzuce ,albo zrobie drugi a 40-90 jak jest? też szybciej, czy może wolniej? Może napisałbyś wprost, że na piątym biegu (który jest tak krótki jak czwórka w Bravo) i że nie stilo 115KM tylko stilo 158KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 22 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 Przeciez napisalem ,ze 115km po chipie , a 5 jest pewnie taka jak miedzy 5 a 6 w bravo , wiem bo jechalem z jtd 150km 6bieg i zmienial kolega troche wczesniej biegi niz ja Nizszych predkosci nie ma sensu , za duzo Nm mam i sobie cenie panewki oraz sprzeglo , nigdy nie wciskam gazu do dechy ponizej 1800 obr Mysle ,ze do 180km/h byla by jeszcze wieksza roznica moze nawet 15sek ? PS: max moment mamy przy tych samych obrotach chyba , juz nie wspomne ze 1.4t jest lzejszy od 1.9jtd a i bravo bardziej oplywowe od stilo kloca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 22 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 > PS: max moment mamy przy tych samych obrotach chyba , juz nie wspomne > ze 1.4t jest lzejszy od 1.9jtd a i bravo bardziej oplywowe od > stilo kloca tylko waga nie ta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 > Przeciez napisalem ,ze 115km po chipie , a 5 jest pewnie taka jak > miedzy 5 a 6 w bravo , wiem bo jechalem z jtd 150km 6bieg i > zmienial kolega troche wczesniej biegi niz ja > Nizszych predkosci nie ma sensu , za duzo Nm mam i sobie cenie > panewki oraz sprzeglo , nigdy nie wciskam gazu do dechy ponizej > 1800 obr > Mysle ,ze do 180km/h byla by jeszcze wieksza roznica moze nawet 15sek > ? > PS: max moment mamy przy tych samych obrotach chyba , juz nie wspomne > ze 1.4t jest lzejszy od 1.9jtd a i bravo bardziej oplywowe od > stilo kloca A co ma do rzeczy co było przed chipem?. Fakt jest taki, że twoja piątka jest tak krótka jak u mnie czwórka. Mało mnie obchodzie jakie to ma odniesienie do bravo z m-jetem. Manipulujesz kolego jak tylko się da. No i nie napisałeś jakie masz na tej piątce przyspieszenie w zakresie 40-90 km/h. No chyba jak raz sprawdzisz, to panewki nie pójdą? (bo o sprzęgło to się nie musisz martwić, przy tak małych siłach nic mu nie będzie Tylko czy to w ogóle możliwe do zrobienia, obawiam się, że wątpię? Myślę że jakbyśmy się sprawdzili na biegach o takiej samej długości tj. u mnie na czwórce, a u Ciebie na piątce to owszem różnica nawet 15 s. by była, pytanie tylko w którą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 > tylko waga nie ta nie tylko, że waga nie to to jeszcze opływowość jest na tym samym poziomie (współczynnik Cx), a powierzchnia czołowa w stilo mniejsza, a więc i opory mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 22 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 > A co ma do rzeczy co było przed chipem?. Fakt jest taki, że twoja > piątka jest tak krótka jak u mnie czwórka. Mało mnie obchodzie > jakie to ma odniesienie do bravo z m-jetem. Manipulujesz kolego > jak tylko się da. No i nie napisałeś jakie masz na tej piątce > przyspieszenie w zakresie 40-90 km/h. No chyba jak raz > sprawdzisz, to panewki nie pójdą? (bo o sprzęgło to się nie > musisz martwić, przy tak małych siłach nic mu nie będzie Tylko > czy to w ogóle możliwe do zrobienia, obawiam się, że wątpię? > Myślę że jakbyśmy się sprawdzili na biegach o takiej samej długości > tj. u mnie na czwórce, a u Ciebie na piątce to owszem różnica > nawet 15 s. by była, pytanie tylko w którą stronę KvM Ty to masz problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 > KvM Ty to masz problemy Ja? Chyba raczej kolega... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 22 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 > Ja? Chyba raczej kolega... a tam, trzeba Ci danych z jakis przyspieszen od 40km/h na 5tce czy 6tce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 > a tam, trzeba Ci danych z jakis przyspieszen od 40km/h na 5tce czy > 6tce eee no rozmawiamy o elastyczności w tym wątku. A bieg elastyczny to taki który obejmuje jak największy zakres prędkości. Bo jeśli o dynamice rozpędzania rozmawiamy, to do dynamicznego rozpędzania służą inne biegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 22 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 Sluchaj kolegi powyzej , zauwaz ,ze jadac w zakresie w ktorym obydwoje mamy max moment obrotowy , twoj wozik dostaje w dupe , a to ,ze nie mam 6 biegu znaczy tylko tyle ,ze mam lipe w trasie , pytalem o przelozenie biegow twoich to niestety nie podales , ja swoje znam chociazby z karty pojazdu czy jak to sie zwie Tak wiec czekam na dane , to ze masz 6tke powoduje tez ,ze do 100km/h jestes szybszy , gdybys mial 5tke bys jechal jak ja , wniosek ? Bravo 1.4tjet jest kiepskie Bym wolal bravo 1.9 mjtd 150km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2008 > Sluchaj kolegi powyzej , zauwaz ,ze jadac w zakresie w ktorym > obydwoje mamy max moment obrotowy , twoj wozik dostaje w dupe , Kolego, nie dociera widzę do Ciebie kilka spraw. Ja na to nie poradzę. Sory. P.S. Dla mnie jasne jest że 160 KM w lżejszym aucie pojedzie lepiej niż 150 KM w cięższym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 23 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2008 A do Ciebie nie dociera , ze masz sporo krotsza skrzynie skoro na 6 biegu mozesz jechac 40km/h podczas gdy ja niezbyt , przy ~4tys obr mam ponad 200km/h , ty zapewne mniej . Krotsza skrzynia = lepsze przyspieszenie No i nie rozumiesz tez tego ,ze silnik 1,9jtd wazy jakies 50-70kg wiecej niz 1.4 t-jet , podsumowujac , mam ciezszy samochod z dluzsza 5tka niz twoja 6tka a i tak lepiej przyspiesza podczas wyprzedzania 90->150km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2008 > A do Ciebie nie dociera , ze masz sporo krotsza skrzynie skoro na 6 > biegu mozesz jechac 40km/h podczas gdy ja niezbyt , przy ~4tys > obr mam ponad 200km/h , ty zapewne mniej . Krotsza skrzynia = > lepsze przyspieszenie > No i nie rozumiesz tez tego ,ze silnik 1,9jtd wazy jakies 50-70kg > wiecej niz 1.4 t-jet , podsumowujac , mam ciezszy samochod z > dluzsza 5tka niz twoja 6tka a i tak lepiej przyspiesza podczas > wyprzedzania 90->150km/h Stek bzdur i nonsensów które tu wypisałeś każe mi przypuszczać że robisz to specjalnie (bo trudno mi uwierzyć że ktoś może być tak głupi posługując się danymi). Żeby ktoś nie pomyślał jednak że to co wypisałeś ma jakiś związek z sensem i rzeczywistością sprostuję. Stilo z silnikiem 1,9 jtd waży 1265 kg Bravo z silnikiem 1,4 150 KM waży 1275 kg a więc stilo mimo cięższego silnika jest LŻEJSZE. Dodatkowo stilo ma mniejszą powierzchnię czołową co przy takim samym Cx sprawia, że ma również mniejsze opory aerodynamiczne. Nie ten bieg jest dłuższy który się kończy przy 4 tys obr , ale ten który w zakresie obrotów użytecznych jest w stanie "obsłużyć" większy zakres prędkości. Skrzynie w zakresie konkretnych wartości przełożeń można porównywać tylko w przypadku silników o identycznych zakresach obrotów użytecznych. A tak BTW, to albo fiat ma swoje diesle z czapy wyjęte, albo z Ciebie jest kierowca jak z koziej dupy trąbka (w co wobec tego co wypisujesz bardziej jestem skłonny uwierzyć), bo na ten przykład w dwulitrowym dieslu BMW producent zaleca przy ok 1800 obr/m zmianę biegu na wyższy dla zapewnienia ekonomicznej jazdy i słowem nie wspomina o tym aby czasem poniżej 1800 obr nie naciskać mocno pedału gazu. Kończąc temat czekam na Twoje dane odnośnie dynamiki na piątce w zakresie 40-90 km/h. Bo jeśli się chcemy porównywać, to chyba na przełożeniach, które obejmują podobny zakres prędkości, no nie? Dane odnośnie masy Stilo stąd http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=339...1&_ticrsn=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 23 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2008 Jako ,ze mnie obrazasz (widac nie masz innych argumentow) pozwolisz ze ja Ciebie rowniez bede . W dowodzie rejestracyjnym mam wpisana wage 1300kg http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=87131 (ty podales mase wersji 3d , lol coz za tandetna zagrywka) , z doswiadczenia wiem ,ze w dowodach masy zanizaja , punto2 mialem wpisane 875kg na wadze wyszlo 1100kg (po swapie liczylem na max 1000kg) , wg mnie stilo 1.9jtd ktore posiadam wazy okolo 1350-1370kg przy pelnym baku , dalej kukaj skan jak widzisz 5ty bieg jest bardzo dlugi (przy 6tys byloby 300km/h) , i jazda ponizej 50km/h nie jest zbytnio mozliwa , 60km/h jeszcze mozna ,ale to i tak jest meczarnia dla silnika (poczytaj ksiazki to sie dowiesz dlaczego i jesli ty tak meczysz autko to zal mi jego i nastepnego wlasciciela ktory to auto kupi od ciebie kiedys) , powierzchnie czolowe sa podobne , jednak bravo ma bardziej oplywowo polozona szybe Nie bede juz wspominac ze max moment obr masz nizej niz ja , na filmie widac jak twoj wozik do 120km/h przyspiesza jako tako a pozniej juz slabiej (a tam masz juz zapewne wysokie obroty , czyli to co benzyna lubi) , a mnie jtd-ek idzie rowno do jakis 160km/h Ostrzegano mnie ,ze na tym podforum krolujesz , i przegadac Cie trudno ,ale sorry , jak takie glupoty piszesz to smiac mnie sie chce i to tez robie . Masz mniej elastyczny woz niz ja , mimo ,ze masz lepsza skrzynie i lzejszy wozik , chociaz to i tak do ciebie nie dotrze , napisz mi jeszcze ,ze jak lecisz 180km/h po trasie to pali mniej niz jtd czyli mniej jak 8L/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2008 Panowie spasujcie, szczególnie kolega KvM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.