Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Więcej mocy w 1.9 JTD

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich stilowiczów. Jako że jestem tutaj nowy i to mój pierwszy post na tym forum chciałbym się przedstawić.

Nazywam się Bartek i jestem studentem spod Łodzi.

Jako że za 2 miesiące planuje zakup nowego auta to chciałbym was zapytać o kilka rzeczy odnośnie stilo, rzeczy których nie udało mi się na forum wygrzebać.

Do tej pory moim głównym celem był inny fiat – Coupe.

Mierzyłem w wersje 2.0 20V n/a (dla niewtajemniczonych to wersja bez turbo). Zastanawiałem się jeszcze nad fordem cougarem 2.5 V6, oraz stilo abarth.

Niestety jak wiadmo wszystkie te 3 auta są zacne ale ich utrzymanie (czytaj spalanie) jest już zdecydowanie mniej zacne – zwłaszcza dla studenta:/

Ostatnio przeglądając fiaty coupe przypadkiem trafiłem do działu stilo. Ogólnie miło się zdziwiłem kiedy zobaczyłem że za 20 kpln (bo tyle chce mniej wiecej na auto przeznaczyć) można ładne stilo 3D w dieslu dorwać.

No I do rzeczy. 1.9 JTD 115 w tą wersje mierzę, rocznik 02-03 (podobno 03 warto(?)). Mocy jak da się zauważyć w porównaniu z wyżej wymienionymi autami troche mało...

Zdąrzylem już się zorienować jak jest z wirusowaniem tego modelu i teraz mam klika pytań do was..