Skocz do zawartości

Nasze samochody


valopunto

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące później...

UKLAD DOLOTOWY: dolot+stożek odseparowany w nadkolu

UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1,pełna przelotka z kwasówki M-Tech

ELEKTRONIKA: wskaźniki na słupku

BODY-KIT: tył lampy Si,przód soczewki +ambery(niedługo Xenon 6000), ŚRODEK: fotele USA, kiera Momo,sciemnione lekko wszystkie szybki

Felgi 17+opony Toyo 205/40

niedługo modów ciąg dalszy zlosnik.gif

280680406-silnik.jpg280680095-hondprzod.jpg280680088-hondbok.jpg

post-15819-14352492786336_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

> UKLAD DOLOTOWY: dolot+stożek odseparowany w nadkolu

> UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1,pełna przelotka z kwasówki M-Tech

> ELEKTRONIKA: wskaźniki na słupku

> BODY-KIT: tył lampy Si,przód soczewki +ambery(niedługo Xenon 6000),

> ŚRODEK: fotele USA, kiera Momo,sciemnione lekko wszystkie szybki

> Felgi 17+opony Toyo 205/40

> niedługo modów ciąg dalszy

HUUUUNDAAAAAAA winner.gif

A tam wiekowe, pikna jest. Nie widziałem jeszcze 17 na civicu.

Poza tym przydało by się troszkę niżej grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące później...

> taka moja sugestia , to jak juz robisz sesje i sie chwalisz to

> wybierz inne tło , a nie pod garazem , dopieor co wymyty ,

> jeszcze piana pod autem sie trzyma

tylko ze to nie bylo przygotwane pod jakas sesje bo fotki przy garazu to zadna rewelacja ale spoko nastepnym razem bedzie bardziej profi waytogo.gif

20.GIF20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> proponuje walnac sesyjke w takim otoczeniu

no bardzo by to profi wygladalo waytogo.gif

> navara nie pasuje tu w ogole , za duza jest , ale chciałem tylko

> wskazac rodzaj lokalizacji

nastepnym razem bedzie profi bo czasem sie na szybko cos pstryknie 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje autko jest prawie seryjne jedynie ma wstawiony CPU sprowadzony z Włoch po lekkim tuningu nie jestem pewien co on ma tam takiego zrobionego ale podciągnęło mi to do 55 kucy w silniku 900.

Tłumik końcowy Ulter'a i jezdzi na 165/70 R13 niestety.

A wygląda tak:

ea80317d5d97e1a7m.jpg a852fd177d322a1bm.jpg

6c6838f9ac79b7fam.jpg 8d426802049000e3m.jpg

A oto kurtki Filmik: Cinquecento by Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • 1 miesiąc później...

> Moje autko jest prawie seryjne jedynie ma wstawiony CPU sprowadzony z

> Włoch po lekkim tuningu nie jestem pewien co on ma tam takiego

> zrobionego ale podciągnęło mi to do 55 kucy w silniku 900.

Rozumiem, że przed zmianą i po zmianie kompa sprawdzałeś wyniki na hamowni? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc później...
  • 2 tygodnie później...

Witam Serdecznie,

Przedstawiam Wam moje auto i jego historię zapraszam do lektury 270751858-jezyk.gif

Marka i Model:

Fiat Uno MK1 3d '83 1,4l 75km

4233af25f1.jpg

Modyfikacje Silnika - W trakcie

Układ Dolotowy - W trakcie

Stożek plus power rura z doprowadzeniem zimnego powietrza

Układ Wydechowy - w trakcie

Przelotowy układ wydechowy zakończony tłumikiem typu Mugen

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - W trakcie

Seria

Układ Napędowy - w trakcie

Seria

Układ Hamulcowy - w trakcie

Seria Uno 1,4 przód tarcze 225 klocki ferodo premier

tył bębny plus szczęki ferodo premier

pompa hamulcowa z serwem

Modyfikacje Zawieszenia - w trakcie

Amortyzatory Gazowe Uno Tubo Magneti Marelli

Springi -60mm -60mm H&R

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - w trakcie

kompleksowa wymiana wnętrza:

fotele przednie oraz tylna kanapa Uno Turbo mk1

deska rozdzielcza Uno Turbo mk1, zegary UT mk1, boczki drzwiowe Uno Turbo mk2

Body KIT i Oświetlenie - w trakcie

Przedni zderzak Uno Turbo

Tylna klapa Ori Uno Turbo mk1 wykonana z tworzywa sztucznego

Fabryczna Moc i Moment:

1,4l 69km

Moc i Moment Po Modyfikacjach:

1,4 75km

Krótka historia:

Silnik jaki znajdował się na pokładzie to 903ccm legitymujący się mocą 45km

na gaźniku co zdecydowanie nie powalało na kolana swoimi osiągami i mocą smile.gif9

Moja przygoda z Unem zaczęła się za szczeniackich czasów jeszcze w gimnazjum kiedy otrzymałem starego Uniaka który stał 10lat w krzakach nie zważając na warunki atmosferyczne przyjmował wszystko na siebie był w fatalnym stanie jeśli chodzi o blacharkę co jest zdecydowanie minusem uniaczków.... jednakże nie zraziłem się i Po kilku miesiącach mozolnej pracy nad blachą uniaka wreszcie udało się wszystko poskładać i godnie odzwierciedlić stan oryginalny, po czym Uno odeszło w zapomnienie ciemnej strony mojego garażu... aż do teraz gdy doczekał lepszych czasów....

krótka fotorelacja z Ciężkiej pracy niestety nie miałem możliwości zrobienia

zdjęć stanu początkowego a dopiero już po "jakimś" postępie prac:

Tutaj mamy Autko po demontażu zderzaków, szyb, klapy. lamp. Maski

ebc655376ff65954m.jpg ca9bd320a615cdccm.jpg 2ecdc838f712480fm.jpg b76399921bb313b1m.jpg de0c77df2d74cbbdm.jpg 1ba8a78236a5af4em.jpg 37ea5ef7dd9afd7am.jpg

A tak wyglądało Uno świeżo po malowaniu:

316a5d3111abe762m.jpg e08554da0348d882m.jpg 2cc76c46f4e2941cm.jpg 24cdb0c82f10bfadm.jpg a4dc3c5420bcd44am.jpg 2f35c6f8dbea1f17m.jpg

I nastąpiła przerwa liceum nauka itp... w międzyczasie coraz bardziej interesowałem się przeróbkami tuningiem i wszystkim z nim związanym co przełożyło się na Uno które jest mało doceniane przez fascynatów przeróbek Tunerów

w międzyczasie coraz bardziej interesowałem się przeróbkami tuningiem i wszystkim z nim związanym co przełożyło się na Uno które jest mało doceniane przez fascynatów przeróbek :cry:

Dalsze plany w fazie realizacji jak np ten pewnie pomyślicie że jestem szalony i nie jeden jak usłyszał o przymiarce felg które zamierzam założyć pukali się w głowę a jednak polak chce polak potrafi:

Przymiarka felg Porsche C2 16" 6"przód 8" tył Jak słusznie zauważyliście są to felgi o rozstawie 5x130

monstrualne 8 cali z tylu:

b8af14854e928562m.jpgba467f29877671fam.jpg9eaf065dbf5efdc9m.jpg27d94c035fe3e457m.jpg2f9210b66ed358eam.jpg

Felga przednia to 6" :

a3abf97a4f0d408em.jpg

i bonus Tak zwany HardCore :-D

Ronal 18" from Audi

cf52aaf550f331b1m.jpg 5d87c026580df5b5m.jpg

na pierwszy ogień tylna klapa likwidacja znaczków wycieraczki zlikwidowanie śladów korozji i doprowadzenie klapy do ideału:

e8e9e3a2fc1f262em.jpg 9584ba92ad15a24bm.jpg a5ba8af8415165ebm.jpg 2e3000e42706d909m.jpg 504fd35647af538em.jpg 37bc2d26e7b566c1m.jpg 186f286df9658c10m.jpg 892af33915e01fb8m.jpg ededa1e102b2451em.jpg bece04c75d29451fm.jpg 199fe971db364181m.jpg b446c64619792ef1m.jpg 1113558cc823ea13m.jpg b3fde7a91d67924em.jpg 0884f7eb437f0464m.jpg 1f83a9321283a3e5m.jpg 0e53c577d61de549m.jpg

Po dłuższej przerwie przyszedł czas na kolejne modyfikacje a mianowicie zdecydowałem się na obniżenie Uniaczka przy pomocy sprężyn firmy H&R -60mm -60mm dedykowanych właśnie dla Fiata Uno TURBO. Ponadto w unie został zmodyfikowany układ wydechowy na przelotowy, właściwie wycięty tłumik końcowy a w jego miejsce powędrował Mugenik

83dfe5983874e8c0m.jpg 244eae9555bcc41fm.jpg 12d990b53accad35m.jpg a9fa2b4af9c1a071m.jpg 49f984d5b81d57ccm.jpg

Ponadto do Una zawędrowały Lampy Tylnie od Modelu TURBO:

3a33780e52fda08cm.jpg bc4eee79b1181ef0m.jpg

Do Uniaka powędrował również licznik od Uno TURBO Nowe amortyzatory od modelu Turbo Magnet Marelli oraz Oryginalne fotele z kanapą od modelu turbo:

0308776191f3a89am.jpg

Foteliki zeby.GIF

16b005375d4f3b95m.jpg 45dc6213e415c906m.jpg d680f9fee48af6fbm.jpg

I Przyszedł czas na poważną operację reaktywowania Blacharki przełom 2008/2009 która trwała od grudnia 2008 do maja 2009:

została zdjęta maska, błotniki zderzak, wyjęty kompletny silnik, amortyzatory, układ wydechowy całe wnętrze, układ kierowniczy, elektryka reasumując została goła buda w celu przygotowania auta pod malowanie i zlikwidowanie wszystkich śladów korozji itp ponadto trafił mi się bardzo ale to bardzo okazyjnie Uno 1,4 I.E z oryginalnym przebiegiem 116tys regularnymi wymianami płynów filtrów z książką serwisową od pierwszego właściciela z idealnym silnikiem dlatego zostanie on w moim uniaku na czas gdy nie znajdę jednostki Turbo

Krótka fotorelacja z dzisiejszego dnia tj 12.01.2009

ca72e8941dfcd391m.jpg d31ce251706da508m.jpg 90bc1e3a97502c10m.jpg 8490444b9c01c5d5m.jpg 982d4f8e7e593a68m.jpg 9fcb7cc5b3f084d8m.jpg fdf5ec79b2135913m.jpg 406d166662e81b61m.jpg 01c7ff1f68c87214m.jpg e49cc09e7a713dfbm.jpg 848903e7cbed313fm.jpg 80f0eb70e57203c9m.jpg 0221d3ef6c88d15dm.jpg ea99a6a67c4dcb1fm.jpg f95a969234ad0d92m.jpg 32985904be36e54cm.jpg d5631926d3e93722m.jpg 7864e0a7a91651ddm.jpg

Na jutro do odbioru oba progi i prawy błotnik. kolejne elementy do zamówienia i wymiany lewy tylni błotnik, podszybie, podłogę wspawamy, no i element którego zdjęcie widać powyżej prawdopodobnie będzie trzeba wyciąć stare i zdrowe wspawać :roll:

Dzień 13.01.2009

Jak pisałem wyżej odebrane zostały progi, oraz błotnik prawy przód. Na jutro zamówiony jeszcze błotnik lewy tył. Podszybie i element mocowania drzwi prawych wytnie się z Uniaka którego robimy przeszczep 270751858-jezyk.gif

a103304d0ce57bd4m.jpg ea293b7644a0cc53m.jpg 5dd0fdc3627b7873m.jpg 94e815c131eeffb7m.jpg

Fotorelacja dzień 15.01.2009

Jak wspominałem doszedł nowy tylni błotnik

58cedd3c63b99f0bm.jpg

w miejsce starego :x zostanie jutro wspawany

dfd45a04d51789e7m.jpg 5db2233183bf9f30m.jpg 1656fa14494c8a68m.jpg

Podobna historia z elementem dzięki któremu nasze drzwi są gdzie są i tu niespodzianka dla nie dowiarków został on wyciety z Una nowszego wydania mało tego 5drzwi i pasuje zaskoczeni 270751858-jezyk.gif

85827812c503ef5bm.jpg 62fe629c41f4310cm.jpg b303f3191c71e4a3m.jpg

z progu nic nie zostało więc zostanie wycięty i wstawiony nowy 8)

3539f44877d25b40m.jpg

Podszybie również wycięte z Nowszego uniaka jest IDENTYCZNE :!: :!: :!: na dniach dodamy fotki

i fotki trochę nie wyraźne ze wspawania wlewu paliwa i podreperowania troszkę prawego błotnika

6dcc10e4db6db89dm.jpg e2cd5166f40bf3a8m.jpg 087ccd3878eb02aem.jpg 9e70109bf9276363m.jpg

Wto Sty 13, 2009 8:05 pm

a Oto nieszczęsny uniaczek po crash teście który posłużył za dawcę :-P

75106b46dc76b3e1m.jpg9731e3f5598abb83m.jpg29c4b40ac4834872m.jpg966e30db9b399221m.jpg41f435749c949795m.jpg

Śro Sty 14, 2009 9:30 pm

w dniu dzisiejszym został odebrany błotnik tylni lewy, i zamówione drzwi które też wymagały wymiany myślę że do soboty dojdą 8) no i mamy komplecik jeśli chodzi o blacharkę zeby.GIF teraz kwestia wspawania wszystkich elementów, zabezpieczenia, pomalowania podkładem i w kolorek wnętrze i komorę silnika. buda z zewnątrz narazie będzie w czarnym podkładzie ponieważ szukam ładnego lakierku

Sty 15, 2009 9:26 pm

Ale rzeźba jest okrótna ;p

45e5dd1be717ff92m.jpg 627cb4d5baa05993m.jpg c6419be2a25ee9a6m.jpg 2093ec046e9172f9m.jpg 3c5356045163483am.jpg e612211ab996e9c9m.jpg 7a3e292db6d84619m.jpg 5b471c699e4f6b36m.jpg 5398a1f3a86ee8e7m.jpg


Pią Sty 16, 2009 9:52 pm

Efekty dzisiejszej pracy są następujące: Wstawiony błotnik i słupek od drzwi lewych niestety progu nie udało się wstawić bo brakło mocy ;P przykręcone drzwi żeby zobaczyć jak to wygląda

511522d797f340edm.jpg 64cc2cea4c3285e1m.jpg fd622e7cd1960225m.jpg a1a017d7ec4e8350m.jpg 8ccd1f40acd85906m.jpg 9c237b162c6a6f4fm.jpg aac87f58fd3ba934m.jpg 23dd26f00f277b20m.jpg

Pon Sty 19, 2009 4:42 pm

Witam wszystkich dawno nic nie pisałem więc piszę 270751858-jezyk.gif dziś mamy 19 Stycznia 2008 dużo się działo a w zasadzie byliśmy na zakupach w dniu dzisiejszym dobraliśmy lakierek do wnętrza samochodu, komory silnika oraz oczywiście całego samochodu no i zakupiliśmy troszkę chemikaliów lakierniczych 270751858-jezyk.gif obecnie wróciłem z pracy zjem coś i zasuwamy działać żeby dziś jak najwięcej elementów wspawać i zakończyć w tym tygodniu kwestię blachy i lakiernictwa 8)

Dla zainteresowanych wrzucam przyszły kolorek samochodu:

524a5e1eefb4aaad.jpg

No wiec dzisiaj jak było mówione walczyliśmy do ostatniej iskry czyli dosłownie nic nie zrobiliśmy gadaliśmy o głupotach. Jutro trzeba się poprawić i nadrobić co nieco;p;p;p

Dzisiejsze zakupy i worek pieniędzy :x to tak przy poniedziałku 270751858-jezyk.gif

82d594ccc222f5b0m.jpg 6449dcc8d3fbf8a4m.jpg bab07118ddefcfaem.jpg 14e7c1ed1e1cb136m.jpg 14e7c1ed1e1cb136m.jpg

Wto Sty 27, 2009 9:04 pm

Dziś poważnie potraktowaliśmy Uniaka który idzie jako dawca 270751858-jezyk.gif a mianowicie ucięliśmy zbędny dach który był pokrzywiony po dachowaniu, wybebeszyliśmy wnętrze zostawiając deskę rozdzielczą aby nie pogubić się z elektryką... a w Projekcie została do wyspawania podłoga i drobne szlifowanka.... oczywiście najlepsza strona medalu czyli szpachlowanie, zabezpieczanie itp najdłużej schodzi przy kosmetyce :cry: ale mam nadzieje efekty niebawem poznacie sam już nie mogę się doczekać wink.gif

cdcabd9ea5177d3em.jpg 4e689f3a4fc94222m.jpg 09ef4e19e01f899fm.jpg 67efd3b5f7ea3d9am.jpg


Śro Sty 28, 2009 8:05 pm

Nooo widzę epoksyd poszedł w pistolet zeby.GIF

0da6a0c5091aff1am.jpg 511bda9a315b0afam.jpg 8b8052082998caf1m.jpg


HAHAHA Jeździec ApOkAlIpSy :d zeby.GIFzeby.GIF

4522508ab4ef61dfm.jpg

Czw Sty 29, 2009 8:24 pm

Jazzzda bez trzymanki 270751858-jezyk.gif a ja dodam fotkę dzisiejszej przesyłki z Gdańska zeby.GIF

e78f85288724dd11m.jpg

więcej fotek dokładnych niebawem :roll:

Wto Lut 03, 2009 7:02 pm

No panowie panowie zeby nie było ze sie nic u nas nie dzieje i ze robota staneła w martwym punkcie chciałbym zademonstrowac efekt skończonej podłogi (zostało tylko pomalować od spodu) A mianowicie podłoga pomalowana epoksydem:

179166e47aba80a0m.jpg 527911c1c19e93abm.jpg d0c8b472d210e198m.jpg

A potem oczywiscie osmarkane konserwą mede by APP i równo rozprowadzona pędzlem bo coś mi sie pistolet popsuł

dded819078f19137m.jpg 87fa517fd01d78a1m.jpg 9b5762f32917fef1m.jpg


Pią Lut 06, 2009 10:21 pm

Dzisiejsze działania

7fe633ae22a7d3e0m.jpg fa6207eced82e8e6m.jpg f3d7cd4f9b8d4d44m.jpg

A to juz przymiarka taka bardziej dokładna czy wszystko pasi i wyglada na to ze jest OK

bb8fb3e81457523dm.jpg 469abc102c7faec9m.jpg 37d9fb53e4975e34m.jpg[/quot

Sob Lut 07, 2009 6:16 pm

Troche fotek o leprzym wygladzie:

daff02487d2d3003m.jpg a546cc7d33224b71m.jpg 41438bd1dbbd41d7m.jpg 84e57ecdd55c382cm.jpg

TAAAk a dzisiejszy TUNING obejmuje:

d6462f3b4a39ab54m.jpg bd0a52ba7ee09d3dm.jpg 84eea571ce6a69e7m.jpg 39d1e564db256a6dm.jpg 0f6da429bf56dfe6m.jpg

no i serio serio skończyłem lewy próg:D:D:D:D

73ff5dbc0dcb6f00m.jpg 955cd9bdad486cd7m.jpg 5835d46d8ebc6a82m.jpg 13f11e758da92165m.jpg

Pon Lut 09, 2009 9:55 pm

Dzisiaj stwierdziłem ze ten bok nie może być taki pokiereszowany i postanowiłem ze go pod gipsuje troszke:D.

6121481846cdbb3bm.jpg 5fe74e501698a6b8m.jpg c6584edc5bc051c4m.jpg


Czw Lut 12, 2009 9:30 pm

No podziałalismy dość tak teraz w tym tygodniu, pare fotek zademonstruje.

Błotniczek przedni prawy wyszedł poprostu ślicznie:D

3e9912aad785fee4m.jpg 7afe57f29eae01cfm.jpg 6bb214ca02f5c1b3m.jpg

A tak wygladał przed

775e7653318d456dm.jpg


Nie Mar 01, 2009 1:56 pm

Witam po dłuższej przerwie 270751858-jezyk.gif prace z dnia na dzień idą do przodu co oczywiście widać i cieszy:D oczywiście postaram się wrzucić fotki z prac 8) od poniedziałku jedziemy dzień w dzień więc prace nabiorą rozpędu... po poważniejszym obejrzeniu i przyszlifowaniu komory silnika oraz w miejsca zaczepów tylnej klapy stwierdziliśmy iż trzeba zastosować jeszcze poważniejsze kroki w celu zabezpieczenia jej przed korozją i jej śladami w tym celu został zakupiony środek firmy NOVOL zwany Podkładem Reaktywnym wchodzący w reakcję z rdzą i jej ogniskami oraz zabezpiecza przed jej ewentualnym powstaniem

pr_kpl_copy.JPGReaktywny podkład antykorozyjny na bazie żywic poliwinylowych. Zapewnia znakomitą przyczepność do różnych rodzajów podłoży i bardzo wysoką odporność antykorozyjną, również przy uszkodzonej powłoce (rysy, odpryski powłoki lakierniczej). Ponieważ nanoszony jest w bardzo cienkich warstwach, optymalną ochronę zapewnia w zestawie z dowolnym podkładem akrylowym.

Krótka fotorelacja :roll:

a6de478dcc84135am.jpg 87fc76d3538f672em.jpg cf578f5cd4602da8m.jpg 9f447c915cf66267m.jpg

"troszkę gipsu" na drzwiach 270751858-jezyk.gif

6b68e3c40b45db6am.jpg a9aa9a930e3469a7m.jpg 6d347f4554fc5d4cm.jpg 67ef31bd84fc111cm.jpg 47ff8e248d3f182fm.jpg

Oczywiście zostanie na nich niewiele szpachli zarzucone jest więcej żeby nie bawić się w ciągłe poprawianie i papranie się 270751858-jezyk.gif

A to już fotka pasa przedniego po zastosowaniu podkładu reaktywnego i podkładu epoksydowego zeby.GIF

5b9cbb79a5d5e4b6m.jpg

W dniu wczorajszym została wynitowana i wycięta osłona nagrzewnicy z komory silnika komora praktycznie wyszlifowana i wyczyszczona przygotowana do położenia podkładu reaktywnego i epoksydowego co nastąpi po wspawaniu brakującego elementu na dniach postaram się uaktualnić fotki zeby.GIF

Uaktualnienie z dnia 03.03.2009

Komora wyczyszczona wyszlifowana itp ile tylko i jak się dało po czym do akcji wkroczył podkład reaktywny, w dniu jutrzejszym kolejna dawka fotek z prac :roll:

4ee547e5fe599141m.jpg 3b98641927d92e07m.jpg 7d798847db1f2af4m.jpg 29153bacd0d0394em.jpg

Witam wszystkich po dłuższej przerwie mamy 14.03.2009r dodaje małą fotorelację z postępów nad moim projektem. W ostatnich dniach wspawana została osłona nagrzewnicy w komorze silnika, oraz widoczne na fotkach otwory prowadzące od drążka zmiany biegów do skrzyni ponieważ w Uno Mk1 znajdują się one pod autem wymagany był zabieg wycięcia z dawcy i przespawaniu tego elementu który jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem... poza tym wyciągnęliśmy cały silnik z wiązkami itp który czeka już na włożenie zeby.GIF wnętrze oraz komora zmatowione w dniu wczorajszym zdołaliśmy pomalować komorę w podkład wink.gif na dzień dzisiejszy tyle niebawem kolejna dawka 8)

122fdf6b54083f54m.jpg a6e6cedc48c19650m.jpg 945721eb7cbcbba8m.jpg cb5e7b17f4db0682m.jpg abbc7cf311b82e07m.jpg 61dde8957ee792bdm.jpg 2c264d7ff5460787m.jpg 86975ac1715150e2m.jpg

Nie Mar 22, 2009 1:53 pm

Uchylam rąbka tajemnicy ostatnie zakupy pewnie domyślicie się co jest w planie 270751858-jezyk.gif

6f00db5f125f7477m.jpg 855c77ed546bb505m.jpg

Nie Kwi 05, 2009 8:37 am

auto zostało w całości pomalowane w czarny podkład a w środę został położony lakier wcześniej wspominany z palety BMW COSMOSSCHWARZ METALIK na komorę silnika wrzucam fotki jednakże nie odzwierciedlą one w pełni tego koloru :roll:

a7038af7c57f161fm.jpg dd19294a75e90476m.jpg bb3e937c088ccd42m.jpg a06ed491704869a7m.jpg 124d39519849fee7m.jpg 470fc9b9ba4d6d75m.jpg

W poniedziałek matowienie wnętrza i prawdopodobnie koło wtorku środy lakier zeby.GIF

Mała aktualizacja z dnia dzisiejszego 07.04.2009 smile.gif

matowienie wnetrza 270751858-jezyk.gif i pare fotek komory po lakierowaniu

a7985a707aabcbbfm.jpg 9dc6ddc5bd5778a4m.jpg 94b5d163da418d20m.jpg 7880b3621dd65242m.jpg 5681d8f363cfc6f8m.jpg 0aa848f164e1f54em.jpg 5a94858d59e1c83fm.jpg 8f35a7c302bcdc0dm.jpg

dziś mamy 16 kwietnia 2009 dobre wieści Uno Stoi już na kołach i w dniu dzisiejszym będziemy podpinać elektrykę silnika i mam nadzieje odpalimy niebawem fotorelacja ze składania oraz film z jazdy próbnej 270751858-jezyk.gif póki co wrzucam fotki co zrobiliśmy do tej pory :roll:

1a3a63536ce264bdm.jpg 0ac4c1e2b81fde23m.jpg 472d4df20f118abbm.jpg 52824f139ea8fa64m.jpg a8e7848329b70714m.jpg 52824f139ea8fa64m.jpg 2edaf64f9db06ac2m.jpg 4c94f75470317a83m.jpg 681c467a21bd2694m.jpg dc4debc2ad1ba712m.jpg 9d0e050c813f1d2fm.jpg 169fc391fd231688m.jpg

A to uparta tarcza hamulcowa która za żadne skarby nie chciała opuścić piasty 270751858-jezyk.gif

07bc289ebd4a60a2m.jpg c275e873459d8ecem.jpg a04a4e6bfd9b8aa2m.jpg

9a5ae65cd41f8285m.jpg

Nie Kwi 19, 2009 9:21 am

na dzień dzisiejszy Uno poskładane z zewnątrz prócz maski(trzeba zakupić nową) , szyb w drzwiach plus elektryka szyb, tylna szyba w klapie, boczków drzwiowych i tylnej kanapy dziś może coś podziałam jeszcze 270751858-jezyk.gif

Parę fotek zeby.GIF

a12d535ad1299024m.jpg ae68f7ad151e2b4fm.jpg 2edcd4c856e0112em.jpg 93434c604ae01599m.jpg fb92495381fff5dbm.jpg

Zaczyna nabierać kształtów zeby.GIF ale do wyglądu jaki sobie obrałem jeszcze troszkę czasu i finansów potrzeba :roll:

Czw Kwi 30, 2009 7:53 pm

Mała fotorelacja uniaczka na dzień dzisiejszy :roll:

891e905b15343f50m.jpg 92d86e691e0a8725m.jpg e9424fab2c1b3834m.jpg 0d5c73309ff8d308m.jpg a86cff4eb6be89bem.jpg 7e7c438381d46ca8m.jpg 962be20ad7052521m.jpg 01154c36a60c0a0bm.jpg 433e2b6026bf79f8m.jpg

Pią Maj 15, 2009 10:46 pm

8a48da8a2afe0f88m.jpg 0aa07578211aa25bm.jpg fc1a6cf90a58e7a5m.jpg e2dccae077a6e3c5m.jpg e2173f6654bbda66m.jpg 5ec518e4685592ecm.jpg 5bbd232d447a6f43m.jpg 4ddb41006d8ed171m.jpg 8ec87d5dbfb08e95m.jpg e87e99a2a66c61f2m.jpg

Pon Paź 26, 2009 6:42 pm

Fotki paru :twisted:

699e75e140.jpeg

I mały Update wnętrza co prawda ciągle coś się zmienia zeby.GIF

pulpit1u.jpg

Krótkie Podsumowanie Sezonu 2009:

1. Uniaczek ma całkowicie odbudowaną blacharkę komora silnika w lakierze jak i wnętrze,

trwało to pół roku więc tempo Ekspresowe, jest to uwiecznione w tutejszym dziale...

Buda Przygotowana do dalszych Modów zeby.GIF

2. Swap Kompletnego Silnika 1,4 N/A wraz ze skrzynią wiązkami etc...

Amortyzatory Magneti Marelli Uno Turbo + Springi H&R -60mm -60mm

Układ Hamulcowy Uno 1,4 N/A plus komplet okładzin oraz klocków Ferodo Premier

Przelotowy układ Wydechowy plus tłumik końcowy typu Mugen

3 Wnętrze:

a) Kompletna deska rozdzielcza wraz z zegarami, kierownicą MOMO, boczkami drzwi, elektryką szyb --> Uno Turbo MK2

fotele oraz tylna kanapa Uno Turbo MK1

4. Wygląd Zewnętrzny:

tylna klapa z laminatu Ori Uno Turbo Mk1

tylne lampy dymione Uno Turbo MK1

szyby wszystkie ori Zielone

Oryginalne Felgi Speedline 13" Uno Turbo Mk1

To tak na szybko co przyszło mi do głowy smile.gif

Całość Prac Blacharsko lakierniczych oraz Swap wykonał Tomek NickName: SpawerBoshmen

Za co serdecznie Dziękuje bez Ciebie to auto pewnie by zgniło wink.gif

Kolejny Sezon czyli 2010 to zmiany wizualne Auta i przede wszystkim Moc zeby.GIF

Sezon 2010

Sty Czw 28, 2010 9:14 pm

Przedstawiam fotki wstępnego przygotowywania kolektora ssącego pod polerkę Przez Kolegę Bezę to co widać na zdjęciach jest wyrównaniem wszelkich niedoskonałości wink.gif

img0476a.th.jpg img0482ou.th.jpg img0478.th.jpg

Lut Pon 01, 2010 2:28 pm

Wykładzina Uno Turbo mk1

wykadzina.th.jpg

Głowica Uno Turbo 1,3:

gowica1.th.jpg gowica.th.jpg

Przymiarka Pożyczonego Tylnego Bumpera Uno Turbo mk2:

img0045a.th.jpg

Lut Wto 16, 2010 7:19 am

Kolejny krok do przodu udało się wyrwać w dobrych pieniążkach IDEAŁ Laleczka wink.gif

nie popękany (co się rzadko zdarza a jest wadą fabrycznych odlewów)

Kolektor Wydechowy od Punto GT Turbo 1400cm3

Jego przewaga nad kolektorem od 1,3 Turbo jest taka że Pasuje do niego znacznie Szersze Grono Turbo Sprężarek :grin:

img0657s.th.jpg img0656i.th.jpg img0653g.th.jpg img0662h.th.jpg

Podjąłem decyzję że projekt pójdzię w stronę oryginału pod względem stylistycznym smile.gif być może jakiś pakiet w przyszłości wink.gif

Teraz do rzeczy wpadło parę nowych zabawek:

Nakładki UT MK1

img1117zk.th.jpgimg1132hi.th.jpg

Kiera UT MK1

img1139c.th.jpg Lusterko z zegarkiem UT MK1 img1121sq.th.jpg

Daszki przeciwsłoneczne UT MK1

img1130lz.th.jpg Zbiornik spryskiwaczy w podszybie UT MK1 img1131op.th.jpg

Deska rozdzielcza 2x Uno Turbo MK1 wersja z zegarami Digital oraz Analogowe

img1140q.th.jpg img1145z.th.jpg img1146w.th.jpg

Podsufitka Uno Turbo MK1

img1142y.th.jpg

Pedał Gazu Uno Turbo MK1

img1143.th.jpg

CDN ...

Więcej na: Uno Turbo mk1 Project

Unofani UT mk1 Project

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda obecnie tak grinser006.gif

56158369.jpg

41307285.jpg

93561961.jpg

10677632.jpg

82793444.jpg

Fiat Punto 1.2 16V sporting 2000r.

Pakiet Abartha:

- zderzak przedni Abarth

- zderzak tylni Abarth

- progi Abarth

- lotka Abarth

- felgi "15" Abarth

obecnie Keskin KT1 7.5x16 ET 20

opony toyo proxes T1R 195/40/16

Fotele kubełkowe

końcowy tłumik przelotowy

wydech na dwie strony

usunięte emblematy fiata

Silnik - seria, obecnie dołożony tylko dolot i stożkowy filtr powietrza, dzieki czemu silniczek fajnie mruczy

Nadwozie - bodykit Abartha i przydatny w lecie szyberdach

- tylnie lampy z punciaka mk II po faceliftingu

Wnętrze - seria, dołożona jedynie elektryka lusterek i nakładki progowe abartha , fotele kubełkowe

Zawieszenie - obniżone zawieszenie 60/40, w tym sezonie zawita zawieszenie gwintowane KW (jak wszystko pójdzie po mojej myśli) wink.gif

- rozpórka kielichów

Car Audio - jednostka sterująca Pioneer P88RS, zmienione głosniki w przodzie jak i w tyle na produkt Pioneera, w sumie z przodu 2x tweeter 2x sredniotonówka, tył 2x średniotonówka w bagażniku wzmacniacz JBL GTO 4000 SKRZYNIA JBL GT4-12 1000W

przygotowane do montażu głosniczki na przód zestaw JBL GTO 6506ce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wygląda obecnie tak

> Fiat Punto 1.2 16V sporting 2000r.

> Pakiet Abartha:

> - zderzak przedni Abarth

> - zderzak tylni Abarth

> - progi Abarth

> - lotka Abarth

> - felgi "15" Abarth

> obecnie Keskin KT1 7.5x16 ET 20

> opony toyo proxes T1R 195/40/16

> Fotele kubełkowe

> końcowy tłumik przelotowy

> wydech na dwie strony

> usunięte emblematy fiata

> Silnik - seria, obecnie dołożony tylko dolot i stożkowy filtr powietrza, dzieki czemu silniczek

> fajnie mruczy

> Nadwozie - bodykit Abartha i przydatny w lecie szyberdach

> - tylnie lampy z punciaka mk II po faceliftingu

> Wnętrze - seria, dołożona jedynie elektryka lusterek i nakładki progowe abartha , fotele kubełkowe

> Zawieszenie - obniżone zawieszenie 60/40, w tym sezonie zawita zawieszenie gwintowane KW (jak

> wszystko pójdzie po mojej myśli)

> - rozpórka kielichów

> Car Audio - jednostka sterująca Pioneer P88RS, zmienione głosniki w przodzie jak i w tyle na

> produkt Pioneera, w sumie z przodu 2x tweeter 2x sredniotonówka, tył 2x średniotonówka w

> bagażniku wzmacniacz JBL GTO 4000 SKRZYNIA JBL GT4-12 1000W

> przygotowane do montażu głosniczki na przód zestaw JBL GTO 6506ce

ha czyli da rade przerobic uniaka na punto oink.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy później...

Na wstępie chciałem się z wszystkimi przywitać bo jest to mój pierwszy post. Przedstawiam wam moje pierwsze autko jakim jest Fiat cinquecento 899 wtrysk wink.gif jest on z roku 1995 a wersja to chyba happy.

Na szczęście nie ma na nim śladów rdzy wink.gif

Jak go kupiłem wyglądał tak:

56404477664154707068_thumb.jpg

49947041377532798667_thumb.jpg

Potem zacząłem się bawić:

-Ciemne lampki z przodu

-Ciemne kierunki z tyłu

-Ciemne szybki

-Stalówki od poloneza

-Białe dymione kierunki z przodu

-Małe audio

Oto efekty:

58403303112659536858_thumb.jpg

72532349670514376908_thumb.jpg

Dalsze zmiany:

-40/40

-Wydech od dużego fiata

-Ciemne szyby w drzwiach

-Dokładka od golfa 3

-Felgi sporting

-Czarna deska rozdzielcza i wszystkie plastiki

-Bra na maskę

13143781789661637623_thumb.jpg

84061444143533640048_thumb.jpg

00339647467756772579_thumb.jpg

49070297651504267294_thumb.jpg

Plany:

-Zamontowałem narazie jeden fotel od polo GT (Drugi czeka)

-Niżej wink.gif

-Centralny zamek (Już czeka)

-Pasek przeciwsłoneczny (Już czeka)

-Filterek stożkowy K&N (Już czeka) potem dolot

-Kierownica abarth (Czeka ale niemam naby frown.gif )

-Licznik sporting

-Lotka na klape sporting

-Ats classic

44621719687300510346_thumb.jpg

77798249211545836767_thumb.jpg

71895227124607453300_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Witam smile.gif trochę info o moim wozie smile.gif

Mazda Protege 5

Produkcja: Japonia na rynek USA

Dane techniczne:

rocznik: 2003

Silnik: 2.0L I-4 FS-DE

Moc: 97 kW 130 HP@ 6,000 rpm

Moment obrotowy: 183 Nm @ 4,000 rpm

Skrzynia : 5-manual

Aktualny przebieg: 39 tys mil

Przyspieszenie 0 -100 : około 9 s

Wyposażenie

2 x air bag

4x elektryczne szyby + lusterka

Tempomat

Radio Cd 2din + zmieniarka 6-płytowa

System audio: 6 głośników + subwoofer w kole ( super gra smile.gif )

Szyberdach

Klimatyzacja

autoalarm SEO - Concerto+ immobilaizer

Felgi 16" polerowane

Oponki yokohama c-drive

Modyfikacje

Dolot CAI Injen technologies

Przerobione lampy na czarne

Dzień po zakupie:

P1130675.JPG

TI5GE9m9k8I/AAAAAAAAFMk/3lbCETpNQBw/s512/P1130679.JPG

P1130684.JPG

P1130710.JPG

P1130712.JPG

P1130697.JPG

Po polerce

p1130780.jpg

IMG_2632.JPG

IMG_2644.JPG

Po przeróbce świateł :

DSC01403.JPG

P1140574.JPG

P1140575.JPG

Parę filmików

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

To i ja przedstawie swoje cudo.

Opel Astra G Silver Edition

rocznik 1999

przebieg cos ponad90tys (ponoc)

silnik 1.8 116km

Wyposazenie

-polkubly-skora-alcantara

-klima

-tc

-elektryka szybek,lusterek

-wspomaganie

-abs

bla bla bla grinser006.gif

Zmiany:

-czarny dach

-czarne lusterka

-czarne fele 16'

-podlokietnik

-zmienione podswietlenie

-obnizona

-dokladka opc1

-zabudowa car audio

-hbm

-wywalenie oznaczen z klapy

-przyciemnione tylne swiatla

-przyciemnione halogeny

-tlumik koncowy montii

-czarna podsufitka oraz wszystkie plastiki

-czarne slupki

-czarne szybki

-konsola w bialej perle

-wymienione mieszki /niebieska nitka

Astre posiadam od 2 lat...

30607137.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.