RotkiV Napisano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 cale auto = przedni zdes= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2008 NO samochodzik CACY:) wyglada Wielkie Gratulacje za włożoną prace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bemo Napisano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2008 UKLAD DOLOTOWY: dolot+stożek odseparowany w nadkolu UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1,pełna przelotka z kwasówki M-Tech ELEKTRONIKA: wskaźniki na słupku BODY-KIT: tył lampy Si,przód soczewki +ambery(niedługo Xenon 6000), ŚRODEK: fotele USA, kiera Momo,sciemnione lekko wszystkie szybki Felgi 17+opony Toyo 205/40 niedługo modów ciąg dalszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bemo Napisano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2008 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bemo Napisano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2008 3- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vlodeck Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 > UKLAD DOLOTOWY: dolot+stożek odseparowany w nadkolu > UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1,pełna przelotka z kwasówki M-Tech > ELEKTRONIKA: wskaźniki na słupku > BODY-KIT: tył lampy Si,przód soczewki +ambery(niedługo Xenon 6000), > ŚRODEK: fotele USA, kiera Momo,sciemnione lekko wszystkie szybki > Felgi 17+opony Toyo 205/40 > niedługo modów ciąg dalszy HUUUUNDAAAAAAA A tam wiekowe, pikna jest. Nie widziałem jeszcze 17 na civicu. Poza tym przydało by się troszkę niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 a ja sobie pomykam takim puntem klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 > a ja sobie pomykam takim puntem klik kozak w **uj Nic mu wiecej nie potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 > kozak w **uj Nic mu wiecej nie potrzeba. taki zwykly jest ale dzieki a to moje wczesniejsze cc klik cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 > taki zwykly jest ale dzieki > a to moje wczesniejsze cc klik cc cento kojarzę. a co to kropka to gleba i dobra felga robia swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeL Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 > udalo sie -> GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 > udalo sie - > GT Czytałem, widziałem Gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 A no pogratulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek1919 Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 > udalo sie - > GT czytalem czytalem gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bastino Napisano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2008 witam mam cc 1.1 sporting i potrzebuje pomocy na temat tuningu mechanicznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2008 > witam mam cc 1.1 sporting i potrzebuje pomocy na temat tuningu > mechanicznego a "CENTOMANIA" widac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bemo Napisano 25 Października 2008 Udostępnij Napisano 25 Października 2008 > HUUUUNDAAAAAAA > A tam wiekowe, pikna jest. Nie widziałem jeszcze 17 na civicu. > Poza tym przydało by się troszkę niżej no i jest niżej http://www.polskajazda.pl/Samochody/Honda/Civic/25472 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vlodeck Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 > no i jest niżej > http://www.polskajazda.pl/Samochody/Honda/Civic/25472 co tu dużo pisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 Oto moje wozidło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bart_lodz Napisano 30 Października 2008 Udostępnij Napisano 30 Października 2008 Lampy przód na duży minus bark znaczka tez jakoś mi nie pasuje Ja jednak założył bym mniejsza felge pozatym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bart_lodz Napisano 30 Października 2008 Udostępnij Napisano 30 Października 2008 > a ja sobie pomykam takim puntem klik Konkret Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 30 Października 2008 Udostępnij Napisano 30 Października 2008 > a ja sobie pomykam takim puntem klik taka moja sugestia , to jak juz robisz sesje i sie chwalisz to wybierz inne tło , a nie pod garazem , dopieor co wymyty , jeszcze piana pod autem sie trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 30 Października 2008 Udostępnij Napisano 30 Października 2008 > taka moja sugestia , to jak juz robisz sesje i sie chwalisz to > wybierz inne tło , a nie pod garazem , dopieor co wymyty , > jeszcze piana pod autem sie trzyma tylko ze to nie bylo przygotwane pod jakas sesje bo fotki przy garazu to zadna rewelacja ale spoko nastepnym razem bedzie bardziej profi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 30 Października 2008 Udostępnij Napisano 30 Października 2008 proponuje walnac sesyjke w takim otoczeniu navara nie pasuje tu w ogole , za duza jest , ale chciałem tylko wskazac rodzaj lokalizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 30 Października 2008 Udostępnij Napisano 30 Października 2008 > proponuje walnac sesyjke w takim otoczeniu no bardzo by to profi wygladalo > navara nie pasuje tu w ogole , za duza jest , ale chciałem tylko > wskazac rodzaj lokalizacji nastepnym razem bedzie profi bo czasem sie na szybko cos pstryknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 Moje autko jest prawie seryjne jedynie ma wstawiony CPU sprowadzony z Włoch po lekkim tuningu nie jestem pewien co on ma tam takiego zrobionego ale podciągnęło mi to do 55 kucy w silniku 900. Tłumik końcowy Ulter'a i jezdzi na 165/70 R13 niestety. A wygląda tak: A oto kurtki Filmik: Cinquecento by Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizi Napisano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2008 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=152417 Swap z 1200 na 1600 na krótkiej skrzyni, Moc 50KM 0-100 ok 11-12s 1/4 mili ok 17s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewa1 Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 ja to dopiero zaczołem ale prosze http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Cinquecento/51184 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knapior89 Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > ja to dopiero zaczołem ale prosze > http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Cinquecento/51184 cud miód i orzeszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > cud miód i orzeszki pięknie opisane modyfikacje lubię kolegę już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > pięknie opisane modyfikacje lubię kolegę już co masz na mysli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > co masz na mysli ? pewnie chodzi o "pożondnym" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > pewnie chodzi o "pożondnym" chcialbym to uslyszec od autora posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Bardzo ladny punciak.Konkretna gleba i felga robi swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 > Bardzo ladny punciak.Konkretna gleba i felga robi swoje. nie ma sie czym chwalic!! pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 > Moje autko jest prawie seryjne jedynie ma wstawiony CPU sprowadzony z > Włoch po lekkim tuningu nie jestem pewien co on ma tam takiego > zrobionego ale podciągnęło mi to do 55 kucy w silniku 900. Rozumiem, że przed zmianą i po zmianie kompa sprawdzałeś wyniki na hamowni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 23 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2009 Z tylu masz 9cali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 23 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2009 > Z tylu masz 9cali? tak 9cali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bemo Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > ja to dopiero zaczołem ale prosze > http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Cinquecento/51184 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kabzior Napisano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2010 Zobaczcie i ocencie http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Seicento/39619 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 > Zobaczcie i ocencie > http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Seicento/39619 Najlepsze to co pod maska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjGTExodus Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Witam Serdecznie, Przedstawiam Wam moje auto i jego historię zapraszam do lektury Marka i Model: Fiat Uno MK1 3d '83 1,4l 75km Modyfikacje Silnika - W trakcie Układ Dolotowy - W trakcie Stożek plus power rura z doprowadzeniem zimnego powietrza Układ Wydechowy - w trakcie Przelotowy układ wydechowy zakończony tłumikiem typu Mugen Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - W trakcie Seria Układ Napędowy - w trakcie Seria Układ Hamulcowy - w trakcie Seria Uno 1,4 przód tarcze 225 klocki ferodo premier tył bębny plus szczęki ferodo premier pompa hamulcowa z serwem Modyfikacje Zawieszenia - w trakcie Amortyzatory Gazowe Uno Tubo Magneti Marelli Springi -60mm -60mm H&R Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - w trakcie kompleksowa wymiana wnętrza: fotele przednie oraz tylna kanapa Uno Turbo mk1 deska rozdzielcza Uno Turbo mk1, zegary UT mk1, boczki drzwiowe Uno Turbo mk2 Body KIT i Oświetlenie - w trakcie Przedni zderzak Uno Turbo Tylna klapa Ori Uno Turbo mk1 wykonana z tworzywa sztucznego Fabryczna Moc i Moment: 1,4l 69km Moc i Moment Po Modyfikacjach: 1,4 75km Krótka historia: Silnik jaki znajdował się na pokładzie to 903ccm legitymujący się mocą 45km na gaźniku co zdecydowanie nie powalało na kolana swoimi osiągami i mocą 9 Moja przygoda z Unem zaczęła się za szczeniackich czasów jeszcze w gimnazjum kiedy otrzymałem starego Uniaka który stał 10lat w krzakach nie zważając na warunki atmosferyczne przyjmował wszystko na siebie był w fatalnym stanie jeśli chodzi o blacharkę co jest zdecydowanie minusem uniaczków.... jednakże nie zraziłem się i Po kilku miesiącach mozolnej pracy nad blachą uniaka wreszcie udało się wszystko poskładać i godnie odzwierciedlić stan oryginalny, po czym Uno odeszło w zapomnienie ciemnej strony mojego garażu... aż do teraz gdy doczekał lepszych czasów.... krótka fotorelacja z Ciężkiej pracy niestety nie miałem możliwości zrobienia zdjęć stanu początkowego a dopiero już po "jakimś" postępie prac: Tutaj mamy Autko po demontażu zderzaków, szyb, klapy. lamp. Maski A tak wyglądało Uno świeżo po malowaniu: I nastąpiła przerwa liceum nauka itp... w międzyczasie coraz bardziej interesowałem się przeróbkami tuningiem i wszystkim z nim związanym co przełożyło się na Uno które jest mało doceniane przez fascynatów przeróbek Tunerów w międzyczasie coraz bardziej interesowałem się przeróbkami tuningiem i wszystkim z nim związanym co przełożyło się na Uno które jest mało doceniane przez fascynatów przeróbek :cry: Dalsze plany w fazie realizacji jak np ten pewnie pomyślicie że jestem szalony i nie jeden jak usłyszał o przymiarce felg które zamierzam założyć pukali się w głowę a jednak polak chce polak potrafi: Przymiarka felg Porsche C2 16" 6"przód 8" tył Jak słusznie zauważyliście są to felgi o rozstawie 5x130 monstrualne 8 cali z tylu: Felga przednia to 6" : i bonus Tak zwany HardCore :-D Ronal 18" from Audi na pierwszy ogień tylna klapa likwidacja znaczków wycieraczki zlikwidowanie śladów korozji i doprowadzenie klapy do ideału: Po dłuższej przerwie przyszedł czas na kolejne modyfikacje a mianowicie zdecydowałem się na obniżenie Uniaczka przy pomocy sprężyn firmy H&R -60mm -60mm dedykowanych właśnie dla Fiata Uno TURBO. Ponadto w unie został zmodyfikowany układ wydechowy na przelotowy, właściwie wycięty tłumik końcowy a w jego miejsce powędrował Mugenik Ponadto do Una zawędrowały Lampy Tylnie od Modelu TURBO: Do Uniaka powędrował również licznik od Uno TURBO Nowe amortyzatory od modelu Turbo Magnet Marelli oraz Oryginalne fotele z kanapą od modelu turbo: Foteliki I Przyszedł czas na poważną operację reaktywowania Blacharki przełom 2008/2009 która trwała od grudnia 2008 do maja 2009: została zdjęta maska, błotniki zderzak, wyjęty kompletny silnik, amortyzatory, układ wydechowy całe wnętrze, układ kierowniczy, elektryka reasumując została goła buda w celu przygotowania auta pod malowanie i zlikwidowanie wszystkich śladów korozji itp ponadto trafił mi się bardzo ale to bardzo okazyjnie Uno 1,4 I.E z oryginalnym przebiegiem 116tys regularnymi wymianami płynów filtrów z książką serwisową od pierwszego właściciela z idealnym silnikiem dlatego zostanie on w moim uniaku na czas gdy nie znajdę jednostki Turbo Krótka fotorelacja z dzisiejszego dnia tj 12.01.2009 Na jutro do odbioru oba progi i prawy błotnik. kolejne elementy do zamówienia i wymiany lewy tylni błotnik, podszybie, podłogę wspawamy, no i element którego zdjęcie widać powyżej prawdopodobnie będzie trzeba wyciąć stare i zdrowe wspawać :roll: Dzień 13.01.2009 Jak pisałem wyżej odebrane zostały progi, oraz błotnik prawy przód. Na jutro zamówiony jeszcze błotnik lewy tył. Podszybie i element mocowania drzwi prawych wytnie się z Uniaka którego robimy przeszczep Fotorelacja dzień 15.01.2009 Jak wspominałem doszedł nowy tylni błotnik w miejsce starego :x zostanie jutro wspawany Podobna historia z elementem dzięki któremu nasze drzwi są gdzie są i tu niespodzianka dla nie dowiarków został on wyciety z Una nowszego wydania mało tego 5drzwi i pasuje zaskoczeni z progu nic nie zostało więc zostanie wycięty i wstawiony nowy 8) Podszybie również wycięte z Nowszego uniaka jest IDENTYCZNE :!: :!: :!: na dniach dodamy fotki i fotki trochę nie wyraźne ze wspawania wlewu paliwa i podreperowania troszkę prawego błotnika Wto Sty 13, 2009 8:05 pm a Oto nieszczęsny uniaczek po crash teście który posłużył za dawcę :-P Śro Sty 14, 2009 9:30 pm w dniu dzisiejszym został odebrany błotnik tylni lewy, i zamówione drzwi które też wymagały wymiany myślę że do soboty dojdą 8) no i mamy komplecik jeśli chodzi o blacharkę teraz kwestia wspawania wszystkich elementów, zabezpieczenia, pomalowania podkładem i w kolorek wnętrze i komorę silnika. buda z zewnątrz narazie będzie w czarnym podkładzie ponieważ szukam ładnego lakierku Sty 15, 2009 9:26 pm Ale rzeźba jest okrótna ;p Pią Sty 16, 2009 9:52 pm Efekty dzisiejszej pracy są następujące: Wstawiony błotnik i słupek od drzwi lewych niestety progu nie udało się wstawić bo brakło mocy ;P przykręcone drzwi żeby zobaczyć jak to wygląda Pon Sty 19, 2009 4:42 pm Witam wszystkich dawno nic nie pisałem więc piszę dziś mamy 19 Stycznia 2008 dużo się działo a w zasadzie byliśmy na zakupach w dniu dzisiejszym dobraliśmy lakierek do wnętrza samochodu, komory silnika oraz oczywiście całego samochodu no i zakupiliśmy troszkę chemikaliów lakierniczych obecnie wróciłem z pracy zjem coś i zasuwamy działać żeby dziś jak najwięcej elementów wspawać i zakończyć w tym tygodniu kwestię blachy i lakiernictwa 8) Dla zainteresowanych wrzucam przyszły kolorek samochodu: No wiec dzisiaj jak było mówione walczyliśmy do ostatniej iskry czyli dosłownie nic nie zrobiliśmy gadaliśmy o głupotach. Jutro trzeba się poprawić i nadrobić co nieco;p;p;p Dzisiejsze zakupy i worek pieniędzy :x to tak przy poniedziałku Wto Sty 27, 2009 9:04 pm Dziś poważnie potraktowaliśmy Uniaka który idzie jako dawca a mianowicie ucięliśmy zbędny dach który był pokrzywiony po dachowaniu, wybebeszyliśmy wnętrze zostawiając deskę rozdzielczą aby nie pogubić się z elektryką... a w Projekcie została do wyspawania podłoga i drobne szlifowanka.... oczywiście najlepsza strona medalu czyli szpachlowanie, zabezpieczanie itp najdłużej schodzi przy kosmetyce :cry: ale mam nadzieje efekty niebawem poznacie sam już nie mogę się doczekać Śro Sty 28, 2009 8:05 pm Nooo widzę epoksyd poszedł w pistolet HAHAHA Jeździec ApOkAlIpSy :d Czw Sty 29, 2009 8:24 pm Jazzzda bez trzymanki a ja dodam fotkę dzisiejszej przesyłki z Gdańska więcej fotek dokładnych niebawem :roll: Wto Lut 03, 2009 7:02 pm No panowie panowie zeby nie było ze sie nic u nas nie dzieje i ze robota staneła w martwym punkcie chciałbym zademonstrowac efekt skończonej podłogi (zostało tylko pomalować od spodu) A mianowicie podłoga pomalowana epoksydem: A potem oczywiscie osmarkane konserwą mede by APP i równo rozprowadzona pędzlem bo coś mi sie pistolet popsuł Pią Lut 06, 2009 10:21 pm Dzisiejsze działania A to juz przymiarka taka bardziej dokładna czy wszystko pasi i wyglada na to ze jest OK [/quot Sob Lut 07, 2009 6:16 pm Troche fotek o leprzym wygladzie: TAAAk a dzisiejszy TUNING obejmuje: no i serio serio skończyłem lewy próg:D:D:D:D Pon Lut 09, 2009 9:55 pm Dzisiaj stwierdziłem ze ten bok nie może być taki pokiereszowany i postanowiłem ze go pod gipsuje troszke:D. Czw Lut 12, 2009 9:30 pm No podziałalismy dość tak teraz w tym tygodniu, pare fotek zademonstruje. Błotniczek przedni prawy wyszedł poprostu ślicznie:D A tak wygladał przed Nie Mar 01, 2009 1:56 pm Witam po dłuższej przerwie prace z dnia na dzień idą do przodu co oczywiście widać i cieszy:D oczywiście postaram się wrzucić fotki z prac 8) od poniedziałku jedziemy dzień w dzień więc prace nabiorą rozpędu... po poważniejszym obejrzeniu i przyszlifowaniu komory silnika oraz w miejsca zaczepów tylnej klapy stwierdziliśmy iż trzeba zastosować jeszcze poważniejsze kroki w celu zabezpieczenia jej przed korozją i jej śladami w tym celu został zakupiony środek firmy NOVOL zwany Podkładem Reaktywnym wchodzący w reakcję z rdzą i jej ogniskami oraz zabezpiecza przed jej ewentualnym powstaniem Reaktywny podkład antykorozyjny na bazie żywic poliwinylowych. Zapewnia znakomitą przyczepność do różnych rodzajów podłoży i bardzo wysoką odporność antykorozyjną, również przy uszkodzonej powłoce (rysy, odpryski powłoki lakierniczej). Ponieważ nanoszony jest w bardzo cienkich warstwach, optymalną ochronę zapewnia w zestawie z dowolnym podkładem akrylowym. Krótka fotorelacja :roll: "troszkę gipsu" na drzwiach Oczywiście zostanie na nich niewiele szpachli zarzucone jest więcej żeby nie bawić się w ciągłe poprawianie i papranie się A to już fotka pasa przedniego po zastosowaniu podkładu reaktywnego i podkładu epoksydowego W dniu wczorajszym została wynitowana i wycięta osłona nagrzewnicy z komory silnika komora praktycznie wyszlifowana i wyczyszczona przygotowana do położenia podkładu reaktywnego i epoksydowego co nastąpi po wspawaniu brakującego elementu na dniach postaram się uaktualnić fotki Uaktualnienie z dnia 03.03.2009 Komora wyczyszczona wyszlifowana itp ile tylko i jak się dało po czym do akcji wkroczył podkład reaktywny, w dniu jutrzejszym kolejna dawka fotek z prac :roll: Witam wszystkich po dłuższej przerwie mamy 14.03.2009r dodaje małą fotorelację z postępów nad moim projektem. W ostatnich dniach wspawana została osłona nagrzewnicy w komorze silnika, oraz widoczne na fotkach otwory prowadzące od drążka zmiany biegów do skrzyni ponieważ w Uno Mk1 znajdują się one pod autem wymagany był zabieg wycięcia z dawcy i przespawaniu tego elementu który jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem... poza tym wyciągnęliśmy cały silnik z wiązkami itp który czeka już na włożenie wnętrze oraz komora zmatowione w dniu wczorajszym zdołaliśmy pomalować komorę w podkład na dzień dzisiejszy tyle niebawem kolejna dawka 8) Nie Mar 22, 2009 1:53 pm Uchylam rąbka tajemnicy ostatnie zakupy pewnie domyślicie się co jest w planie Nie Kwi 05, 2009 8:37 am auto zostało w całości pomalowane w czarny podkład a w środę został położony lakier wcześniej wspominany z palety BMW COSMOSSCHWARZ METALIK na komorę silnika wrzucam fotki jednakże nie odzwierciedlą one w pełni tego koloru :roll: W poniedziałek matowienie wnętrza i prawdopodobnie koło wtorku środy lakier Mała aktualizacja z dnia dzisiejszego 07.04.2009 matowienie wnetrza i pare fotek komory po lakierowaniu dziś mamy 16 kwietnia 2009 dobre wieści Uno Stoi już na kołach i w dniu dzisiejszym będziemy podpinać elektrykę silnika i mam nadzieje odpalimy niebawem fotorelacja ze składania oraz film z jazdy próbnej póki co wrzucam fotki co zrobiliśmy do tej pory :roll: A to uparta tarcza hamulcowa która za żadne skarby nie chciała opuścić piasty Nie Kwi 19, 2009 9:21 am na dzień dzisiejszy Uno poskładane z zewnątrz prócz maski(trzeba zakupić nową) , szyb w drzwiach plus elektryka szyb, tylna szyba w klapie, boczków drzwiowych i tylnej kanapy dziś może coś podziałam jeszcze Parę fotek Zaczyna nabierać kształtów ale do wyglądu jaki sobie obrałem jeszcze troszkę czasu i finansów potrzeba :roll: Czw Kwi 30, 2009 7:53 pm Mała fotorelacja uniaczka na dzień dzisiejszy :roll: Pią Maj 15, 2009 10:46 pm Pon Paź 26, 2009 6:42 pm Fotki paru :twisted: I mały Update wnętrza co prawda ciągle coś się zmienia Krótkie Podsumowanie Sezonu 2009: 1. Uniaczek ma całkowicie odbudowaną blacharkę komora silnika w lakierze jak i wnętrze, trwało to pół roku więc tempo Ekspresowe, jest to uwiecznione w tutejszym dziale... Buda Przygotowana do dalszych Modów 2. Swap Kompletnego Silnika 1,4 N/A wraz ze skrzynią wiązkami etc... Amortyzatory Magneti Marelli Uno Turbo + Springi H&R -60mm -60mm Układ Hamulcowy Uno 1,4 N/A plus komplet okładzin oraz klocków Ferodo Premier Przelotowy układ Wydechowy plus tłumik końcowy typu Mugen 3 Wnętrze: a) Kompletna deska rozdzielcza wraz z zegarami, kierownicą MOMO, boczkami drzwi, elektryką szyb --> Uno Turbo MK2 fotele oraz tylna kanapa Uno Turbo MK1 4. Wygląd Zewnętrzny: tylna klapa z laminatu Ori Uno Turbo Mk1 tylne lampy dymione Uno Turbo MK1 szyby wszystkie ori Zielone Oryginalne Felgi Speedline 13" Uno Turbo Mk1 To tak na szybko co przyszło mi do głowy Całość Prac Blacharsko lakierniczych oraz Swap wykonał Tomek NickName: SpawerBoshmen Za co serdecznie Dziękuje bez Ciebie to auto pewnie by zgniło Kolejny Sezon czyli 2010 to zmiany wizualne Auta i przede wszystkim Moc Sezon 2010 Sty Czw 28, 2010 9:14 pm Przedstawiam fotki wstępnego przygotowywania kolektora ssącego pod polerkę Przez Kolegę Bezę to co widać na zdjęciach jest wyrównaniem wszelkich niedoskonałości Lut Pon 01, 2010 2:28 pm Wykładzina Uno Turbo mk1 Głowica Uno Turbo 1,3: Przymiarka Pożyczonego Tylnego Bumpera Uno Turbo mk2: Lut Wto 16, 2010 7:19 am Kolejny krok do przodu udało się wyrwać w dobrych pieniążkach IDEAŁ Laleczka nie popękany (co się rzadko zdarza a jest wadą fabrycznych odlewów) Kolektor Wydechowy od Punto GT Turbo 1400cm3 Jego przewaga nad kolektorem od 1,3 Turbo jest taka że Pasuje do niego znacznie Szersze Grono Turbo Sprężarek :grin: Podjąłem decyzję że projekt pójdzię w stronę oryginału pod względem stylistycznym być może jakiś pakiet w przyszłości Teraz do rzeczy wpadło parę nowych zabawek: Nakładki UT MK1 Kiera UT MK1 Lusterko z zegarkiem UT MK1 Daszki przeciwsłoneczne UT MK1 Zbiornik spryskiwaczy w podszybie UT MK1 Deska rozdzielcza 2x Uno Turbo MK1 wersja z zegarami Digital oraz Analogowe Podsufitka Uno Turbo MK1 Pedał Gazu Uno Turbo MK1 CDN ... Więcej na: Uno Turbo mk1 Project Unofani UT mk1 Project Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
valopunto Napisano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 wygląda obecnie tak Fiat Punto 1.2 16V sporting 2000r. Pakiet Abartha: - zderzak przedni Abarth - zderzak tylni Abarth - progi Abarth - lotka Abarth - felgi "15" Abarth obecnie Keskin KT1 7.5x16 ET 20 opony toyo proxes T1R 195/40/16 Fotele kubełkowe końcowy tłumik przelotowy wydech na dwie strony usunięte emblematy fiata Silnik - seria, obecnie dołożony tylko dolot i stożkowy filtr powietrza, dzieki czemu silniczek fajnie mruczy Nadwozie - bodykit Abartha i przydatny w lecie szyberdach - tylnie lampy z punciaka mk II po faceliftingu Wnętrze - seria, dołożona jedynie elektryka lusterek i nakładki progowe abartha , fotele kubełkowe Zawieszenie - obniżone zawieszenie 60/40, w tym sezonie zawita zawieszenie gwintowane KW (jak wszystko pójdzie po mojej myśli) - rozpórka kielichów Car Audio - jednostka sterująca Pioneer P88RS, zmienione głosniki w przodzie jak i w tyle na produkt Pioneera, w sumie z przodu 2x tweeter 2x sredniotonówka, tył 2x średniotonówka w bagażniku wzmacniacz JBL GTO 4000 SKRZYNIA JBL GT4-12 1000W przygotowane do montażu głosniczki na przód zestaw JBL GTO 6506ce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjstyle Napisano 6 Maja 2010 Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 > wygląda obecnie tak > Fiat Punto 1.2 16V sporting 2000r. > Pakiet Abartha: > - zderzak przedni Abarth > - zderzak tylni Abarth > - progi Abarth > - lotka Abarth > - felgi "15" Abarth > obecnie Keskin KT1 7.5x16 ET 20 > opony toyo proxes T1R 195/40/16 > Fotele kubełkowe > końcowy tłumik przelotowy > wydech na dwie strony > usunięte emblematy fiata > Silnik - seria, obecnie dołożony tylko dolot i stożkowy filtr powietrza, dzieki czemu silniczek > fajnie mruczy > Nadwozie - bodykit Abartha i przydatny w lecie szyberdach > - tylnie lampy z punciaka mk II po faceliftingu > Wnętrze - seria, dołożona jedynie elektryka lusterek i nakładki progowe abartha , fotele kubełkowe > Zawieszenie - obniżone zawieszenie 60/40, w tym sezonie zawita zawieszenie gwintowane KW (jak > wszystko pójdzie po mojej myśli) > - rozpórka kielichów > Car Audio - jednostka sterująca Pioneer P88RS, zmienione głosniki w przodzie jak i w tyle na > produkt Pioneera, w sumie z przodu 2x tweeter 2x sredniotonówka, tył 2x średniotonówka w > bagażniku wzmacniacz JBL GTO 4000 SKRZYNIA JBL GT4-12 1000W > przygotowane do montażu głosniczki na przód zestaw JBL GTO 6506ce ha czyli da rade przerobic uniaka na punto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 10 Maja 2010 Udostępnij Napisano 10 Maja 2010 Ale żesz czaru i pracy i uporu włożył w to autko Naprawdę oby służyło i służyło A kiedy lakier docelowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InspektorKot Napisano 18 Maja 2010 Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 To tera coś do wyśmiewania Były CC i Obecny CC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczubel93 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 Na wstępie chciałem się z wszystkimi przywitać bo jest to mój pierwszy post. Przedstawiam wam moje pierwsze autko jakim jest Fiat cinquecento 899 wtrysk jest on z roku 1995 a wersja to chyba happy. Na szczęście nie ma na nim śladów rdzy Jak go kupiłem wyglądał tak: Potem zacząłem się bawić: -Ciemne lampki z przodu -Ciemne kierunki z tyłu -Ciemne szybki -Stalówki od poloneza -Białe dymione kierunki z przodu -Małe audio Oto efekty: Dalsze zmiany: -40/40 -Wydech od dużego fiata -Ciemne szyby w drzwiach -Dokładka od golfa 3 -Felgi sporting -Czarna deska rozdzielcza i wszystkie plastiki -Bra na maskę Plany: -Zamontowałem narazie jeden fotel od polo GT (Drugi czeka) -Niżej -Centralny zamek (Już czeka) -Pasek przeciwsłoneczny (Już czeka) -Filterek stożkowy K&N (Już czeka) potem dolot -Kierownica abarth (Czeka ale niemam naby ) -Licznik sporting -Lotka na klape sporting -Ats classic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczos Napisano 17 Marca 2011 Udostępnij Napisano 17 Marca 2011 Witam trochę info o moim wozie Mazda Protege 5 Produkcja: Japonia na rynek USA Dane techniczne: rocznik: 2003 Silnik: 2.0L I-4 FS-DE Moc: 97 kW 130 HP@ 6,000 rpm Moment obrotowy: 183 Nm @ 4,000 rpm Skrzynia : 5-manual Aktualny przebieg: 39 tys mil Przyspieszenie 0 -100 : około 9 s Wyposażenie 2 x air bag 4x elektryczne szyby + lusterka Tempomat Radio Cd 2din + zmieniarka 6-płytowa System audio: 6 głośników + subwoofer w kole ( super gra ) Szyberdach Klimatyzacja autoalarm SEO - Concerto+ immobilaizer Felgi 16" polerowane Oponki yokohama c-drive Modyfikacje Dolot CAI Injen technologies Przerobione lampy na czarne Dzień po zakupie: /AAAAAAAAFMk/3lbCETpNQBw/s512/P1130679.JPG Po polerce Po przeróbce świateł : Parę filmików Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulaAGC Napisano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2011 To i ja przedstawie swoje cudo. Opel Astra G Silver Edition rocznik 1999 przebieg cos ponad90tys (ponoc) silnik 1.8 116km Wyposazenie -polkubly-skora-alcantara -klima -tc -elektryka szybek,lusterek -wspomaganie -abs bla bla bla Zmiany: -czarny dach -czarne lusterka -czarne fele 16' -podlokietnik -zmienione podswietlenie -obnizona -dokladka opc1 -zabudowa car audio -hbm -wywalenie oznaczen z klapy -przyciemnione tylne swiatla -przyciemnione halogeny -tlumik koncowy montii -czarna podsufitka oraz wszystkie plastiki -czarne slupki -czarne szybki -konsola w bialej perle -wymienione mieszki /niebieska nitka Astre posiadam od 2 lat... Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sychi81 Napisano 1 Września 2011 Udostępnij Napisano 1 Września 2011 fajnie autko jakies takie znajome Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.