rogo Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 z innej beczki - może ktoś wkleić ładne fotki wyjętego 1,4 16V ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 > z innej beczki - może ktoś wkleić ładne fotki wyjętego 1,4 16V ? ładny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 > ładny ? fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 > fajny co kombinujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 > co kombinujesz? trza coś robić bo nudo sie zrobiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 > trza coś robić bo nudo sie zrobiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 > ładny ? Mariowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 > Mariowy ? gdzie takie ładne zabawki można kupić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 > wlacznik jak to nazywasz (elektromagnes) podchodzi z 900 tez, mimo > ze ma dalikatnie mniejsza srednice ale o widelki mi chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 31 Października 2008 Udostępnij Napisano 31 Października 2008 siem nieznam to pytam - czy "zwykłe" 1,4 16V to to samo co wersje T-jet ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 31 Października 2008 Udostępnij Napisano 31 Października 2008 > siem nieznam to pytam > - czy "zwykłe" 1,4 16V to to samo co wersje T-jet ? nie, bebechy inne ( ale niewiem na ile sie roznia te od 120hp od tych najmocniejszych 200hp) w serii zeby go wlozyc napewno turbina i kolektor nie wejda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 Odgrzewam kotleta bo mam nastepne pytania. Mianowicie chodzi o to ze chcialem kolektor ssacy z p1 przykrecic do wielce szanownej glowicy od 1.4 ze stilo i zonk - nie wlazi. Tam gdzie w 1.2 16v na przyklad z p2 ktory stoi obok 1.4 w moim garazu sa koreczki z gwintem do przykrecenia kolektora w glowicy ze stilo zamiast jednego korka mam jakis czujnik ktory zapomnialem od czego jest (pamietam ze ktos zdradzal ta tajemnice na AK kiedys). Jak ja mam to wyeliminowac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Odgrzewam kotleta bo mam nastepne pytania. Mianowicie chodzi o to ze > chcialem kolektor ssacy z p1 przykrecic do wielce szanownej > glowicy od 1.4 ze stilo i zonk - nie wlazi. Tam gdzie w 1.2 16v > na przyklad z p2 ktory stoi obok 1.4 w moim garazu sa koreczki z > gwintem do przykrecenia kolektora w glowicy ze stilo zamiast > jednego korka mam jakis czujnik ktory zapomnialem od czego jest > (pamietam ze ktos zdradzal ta tajemnice na AK kiedys). Jak ja > mam to wyeliminowac?? jak od góry to czujnik położenia wałka rozrządu Musisz kupić zaślepke tego czujnika z SC mpi,groszowa sprawa ok. 2zł i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > jak od góry to czujnik położenia wałka rozrządu Musisz kupić zaślepke > tego czujnika z SC mpi,groszowa sprawa ok. 2zł i po problemie O to wlasnie chodzi. Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > jak od góry to czujnik położenia wałka rozrządu Musisz kupić zaślepke > tego czujnika z SC mpi,groszowa sprawa ok. 2zł i po problemie ale jeszcze trzeba to troszkę uszczelnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > ale jeszcze trzeba to troszkę uszczelnić si si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 Nastepne drobne zapytanko. Czy ta blache przy przepustnicy do ktorej mocuje sie linke trzeba przeklepac jakos zeby sie maska zamknela i linka nie byla za krotka czy cos innego tam zalozyc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > Nastepne drobne zapytanko. Czy ta blache przy przepustnicy do ktorej > mocuje sie linke trzeba przeklepac jakos zeby sie maska zamknela > i linka nie byla za krotka czy cos innego tam zalozyc?? zaklep tak żeby po przykręceniu była prostopadle do przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > zaklep tak żeby po przykręceniu była prostopadle do przepustnicy Tak mi sie wydawalo. Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 Siemanko. Spodkałem sie ostatnio z takim czymś jak na foto.. Opisze troche co i jak, Silnik to 1.2 16v, zltek normalny z 8v. Pod altkiem nie ma podkładek dystansowych... Pasek z oryginalnego 4pk jest przerobiony na 3pk. Jest załozony tak, ze na kole pasowym altka jest jedno wcięcie wolne i na kole fonicznym silnika tez. Co o takim patęcie myślicie? Moje typy (na minus) to, ze pasek ma mniejszą wytrzymałośc (na plus) nie trzeba dystansować alternatora. Mieści się do łapy, jedynie troszke trzeba łape podszlifować na styku z samym paskiem... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Siemanko. > Spodkałem sie ostatnio z takim czymś jak na foto.. > Opisze troche co i jak, Silnik to 1.2 16v, zltek normalny z 8v. Pod > altkiem nie ma podkładek dystansowych... Pasek z oryginalnego > 4pk jest przerobiony na 3pk. Jest załozony tak, ze na kole > pasowym altka jest jedno wcięcie wolne i na kole fonicznym > silnika tez. > Co o takim patęcie myślicie? > Moje typy (na minus) to, ze pasek ma mniejszą wytrzymałośc (na plus) > nie trzeba dystansować alternatora. Mieści się do łapy, jedynie > troszke trzeba łape podszlifować na styku z samym paskiem... > Pozdro patent ok, bo nawet jak pasek peknie to i tak przeciez szkod nienarobi ja u siebie wprawdzie altek dystansowalem, ale za to niemusialem ani lapy szlifowac, ani obudowy lampy pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > patent ok, bo nawet jak pasek peknie to i tak przeciez szkod > nienarobi ja u siebie wprawdzie altek dystansowalem, ale za to > niemusialem ani lapy szlifowac, ani obudowy lampy > pozdr. czyli jak, ze nie musiałeś łapy szlifować? Przeciez jak dasz zwykłe 5mm podkładki pod altek to łapa opiera się o koło pasowe altka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > czyli jak, ze nie musiałeś łapy szlifować? Przeciez jak dasz zwykłe > 5mm podkładki pod altek to łapa opiera się o koło pasowe > altka... moze dlatego ze altek jest od MPI albo mam seja z przystanku klepanego pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 nie trzeba lapy szlifowac, nawet przy altku z spi odsunietym o 14 mm od bloku jak cos to priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Siemanko. > Spodkałem sie ostatnio z takim czymś jak na foto.. > Opisze troche co i jak, Silnik to 1.2 16v, zltek normalny z 8v. Pod > altkiem nie ma podkładek dystansowych... Pasek z oryginalnego > 4pk jest przerobiony na 3pk. Jest załozony tak, ze na kole > pasowym altka jest jedno wcięcie wolne i na kole fonicznym > silnika tez. > Co o takim patęcie myślicie? > Moje typy (na minus) to, ze pasek ma mniejszą wytrzymałośc (na plus) > nie trzeba dystansować alternatora. Mieści się do łapy, jedynie > troszke trzeba łape podszlifować na styku z samym paskiem... > Pozdro ja mam tak zrobione z tym ze zamowilem pasek bosha 3PK675 i jest cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > nie trzeba lapy szlifowac, nawet przy altku z spi odsunietym o 14 mm > od bloku > jak cos to priv jak masz na muśli opcje zdystansowania tez łapy od silnika to o tym myślałem tez.... ale.... jak nie to wal na priv co tam wymodziłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > nie trzeba lapy szlifowac, nawet przy altku z spi odsunietym o 14 mm > od bloku > jak cos to priv ostatnio zakładałem oryginalny altek z 16v i nawet dystans pod łapą nie pomógł, szlifować i tak trzeba było dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.