Skocz do zawartości

Pytania dotyczace 1.4 16v


bzyczek00

Rekomendowane odpowiedzi

> siem nieznam to pytam

> - czy "zwykłe" 1,4 16V to to samo co wersje T-jet ?

nie, bebechy inne ( ale niewiem na ile sie roznia te od 120hp od tych najmocniejszych 200hp)

w serii zeby go wlozyc napewno turbina i kolektor nie wejda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta bo mam nastepne pytania. Mianowicie chodzi o to ze chcialem kolektor ssacy z p1 przykrecic do wielce szanownej glowicy od 1.4 ze stilo i zonk - nie wlazi. Tam gdzie w 1.2 16v na przyklad z p2 ktory stoi obok 1.4 w moim garazu sa koreczki z gwintem do przykrecenia kolektora w glowicy ze stilo zamiast jednego korka mam jakis czujnik ktory zapomnialem od czego jest (pamietam ze ktos zdradzal ta tajemnice na AK kiedys). Jak ja mam to wyeliminowac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odgrzewam kotleta bo mam nastepne pytania. Mianowicie chodzi o to ze

> chcialem kolektor ssacy z p1 przykrecic do wielce szanownej

> glowicy od 1.4 ze stilo i zonk - nie wlazi. Tam gdzie w 1.2 16v

> na przyklad z p2 ktory stoi obok 1.4 w moim garazu sa koreczki z

> gwintem do przykrecenia kolektora w glowicy ze stilo zamiast

> jednego korka mam jakis czujnik ktory zapomnialem od czego jest

> (pamietam ze ktos zdradzal ta tajemnice na AK kiedys). Jak ja

> mam to wyeliminowac??

jak od góry to czujnik położenia wałka rozrządu ok.gifMusisz kupić zaślepke tego czujnika z SC mpi,groszowa sprawa ok. 2zł i po problemie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nastepne drobne zapytanko. Czy ta blache przy przepustnicy do ktorej

> mocuje sie linke trzeba przeklepac jakos zeby sie maska zamknela

> i linka nie byla za krotka czy cos innego tam zalozyc??

zaklep tak żeby po przykręceniu była prostopadle do przepustnicy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko.

Spodkałem sie ostatnio z takim czymś jak na foto..

281575506-alternator.JPG

Opisze troche co i jak, Silnik to 1.2 16v, zltek normalny z 8v. Pod altkiem nie ma podkładek dystansowych... Pasek z oryginalnego 4pk jest przerobiony na 3pk. Jest załozony tak, ze na kole pasowym altka jest jedno wcięcie wolne i na kole fonicznym silnika tez.

Co o takim patęcie myślicie?

Moje typy (na minus) to, ze pasek ma mniejszą wytrzymałośc (na plus) nie trzeba dystansować alternatora. Mieści się do łapy, jedynie troszke trzeba łape podszlifować na styku z samym paskiem...

Pozdro

post-28956-14352498191128_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siemanko.

> Spodkałem sie ostatnio z takim czymś jak na foto..

> Opisze troche co i jak, Silnik to 1.2 16v, zltek normalny z 8v. Pod

> altkiem nie ma podkładek dystansowych... Pasek z oryginalnego

> 4pk jest przerobiony na 3pk. Jest załozony tak, ze na kole

> pasowym altka jest jedno wcięcie wolne i na kole fonicznym

> silnika tez.

> Co o takim patęcie myślicie?

> Moje typy (na minus) to, ze pasek ma mniejszą wytrzymałośc (na plus)

> nie trzeba dystansować alternatora. Mieści się do łapy, jedynie

> troszke trzeba łape podszlifować na styku z samym paskiem...

> Pozdro

patent ok, bo nawet jak pasek peknie to i tak przeciez szkod nienarobi ok.gif ja u siebie wprawdzie altek dystansowalem, ale za to niemusialem ani lapy szlifowac, ani obudowy lampy zlosnik.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> patent ok, bo nawet jak pasek peknie to i tak przeciez szkod

> nienarobi ja u siebie wprawdzie altek dystansowalem, ale za to

> niemusialem ani lapy szlifowac, ani obudowy lampy

> pozdr.

czyli jak, ze nie musiałeś łapy szlifować? Przeciez jak dasz zwykłe 5mm podkładki pod altek to łapa opiera się o koło pasowe altka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli jak, ze nie musiałeś łapy szlifować? Przeciez jak dasz zwykłe

> 5mm podkładki pod altek to łapa opiera się o koło pasowe

> altka...

moze dlatego ze altek jest od MPI niewiem.gif albo mam seja z przystanku klepanego hehe.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siemanko.

> Spodkałem sie ostatnio z takim czymś jak na foto..

> Opisze troche co i jak, Silnik to 1.2 16v, zltek normalny z 8v. Pod

> altkiem nie ma podkładek dystansowych... Pasek z oryginalnego

> 4pk jest przerobiony na 3pk. Jest załozony tak, ze na kole

> pasowym altka jest jedno wcięcie wolne i na kole fonicznym

> silnika tez.

> Co o takim patęcie myślicie?

> Moje typy (na minus) to, ze pasek ma mniejszą wytrzymałośc (na plus)

> nie trzeba dystansować alternatora. Mieści się do łapy, jedynie

> troszke trzeba łape podszlifować na styku z samym paskiem...

> Pozdro

ja mam tak zrobione z tym ze zamowilem pasek bosha 3PK675 i jest cacy smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie trzeba lapy szlifowac, nawet przy altku z spi odsunietym o 14 mm

> od bloku

> jak cos to priv

jak masz na muśli opcje zdystansowania tez łapy od silnika to o tym myślałem tez.... ale....

jak nie to wal na priv co tam wymodziłeś zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.