Skocz do zawartości

silnik do kjs???


bigban

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chce przygotowac silnik do kjs w związku z tym mam pytanie. Silnik 1,1 z górą od 1,2 i teraz sie zastanawiam czy warto isc w dół czyli dokupic dół silnika z 1.2 i w pozniejszym czasie zainwestowac w walek pod 1,2 i program czy moze odrazu dokupic wałek pod 1,1 i dłubac góre (wogle jest jakas róznica w walkach do 1,1 a 1,2?) zastanawiam sie dlatego bo niektórzy wypowiadali sie ze 1,1 szybciej sie wkreca niz 1,2 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Chce przygotowac silnik do kjs w związku z tym mam pytanie.

> Silnik 1,1 z górą od 1,2 i teraz sie zastanawiam czy warto isc w

> dół czyli dokupic dół silnika z 1.2 i w pozniejszym czasie

> zainwestowac w walek pod 1,2 i program czy moze odrazu dokupic

> wałek pod 1,1 i dłubac góre (wogle jest jakas róznica w walkach

> do 1,1 a 1,2?) zastanawiam sie dlatego bo niektórzy wypowiadali

> sie ze 1,1 szybciej sie wkreca niz 1,2 .

zobacz ostatni wątek o VK. W tym temacie już zostało na prawdę dużo napisane. krótko:

na początek zdrowa seria komplet 1.2 z wałkiem 866, krótką skrzynką (palio lub krócej), zrobiony wydech i uczyć się toru jazdy. potem dopiero dłubanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Ci proponował na 1.2 to robić gdyż moment obrotowy jest o wiele lepszy na tym silniku... miałęm 1.1 z górą 1.2 i mimo że silnik się wkręcał na obroty to nie jechał... wsadziłem 1.1 z lekko dłubniętą głowicą i jest to dla mnie niebo a ziemia. Czuć, że auto nabiera prędkości. Do tego teraz zapodałem skrzynie 6 biegową o przełożeniu 13/64 to już w ogóle jest gitarka... Także z własnego doświadczenia proponuję Ci robić już na 1.2 to bo zawsze jak byś chciał dłubać to możesz więcej wycisnąć z takiego silnika bo masz baze 75 konną a jak się orientujesz lub nie to teraz żeby wygrać klasę do 1300ccm w kjs lub sprincie to trzeba mieć 90 koni przynajmniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Chce przygotowac silnik do kjs w związku z tym mam pytanie.

> Silnik 1,1 z górą od 1,2 i teraz sie zastanawiam czy warto isc w

> dół czyli dokupic dół silnika z 1.2 i w pozniejszym czasie

> zainwestowac w walek pod 1,2 i program czy moze odrazu dokupic

> wałek pod 1,1 i dłubac góre (wogle jest jakas róznica w walkach

> do 1,1 a 1,2?) zastanawiam sie dlatego bo niektórzy wypowiadali

> sie ze 1,1 szybciej sie wkreca niz 1,2 .

Pozatym odpowiem na pytanie, Kup 1,2 75KM na poczatek starczy, Jak juz zrobisz zawias kupisz dobre opony wtedy inwestuj dalej w moc. Wiem po sobie u mnie przy 75KM auto zaczyna palic gumy na zakretach wiec mocy wystrcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wg mnie wystarczy miec dobre zawieszebnie i opony

to przyjedź kiedyś na tor fiata w tychach (np w tą niedzielę) lub do chorzowa na sprint. To zobaczysz że w klasie jest 25 samochodów i 3/4 z nich to swifty ponad 100konne na krótkich skrzynia, cienkie 1.2 16v na 4 przepustnicach lub 8v mocno zdłubane na kłowych, wszyscy na bilu lub krosnie i slickach. Wiec dobre opony i zawias tu Ci nie pomogą bo na prostych Cie zdjedzą, a prędkości tutaj dochodzą do 120-130km/h albo i lepiej. Dobrymi oponami i zawiasem to mozesz wygrac kręcioł pod supermarketem wokół pachołków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to przyjedź kiedyś na tor fiata w tychach (np w tą niedzielę) lub do

> chorzowa na sprint. To zobaczysz że w klasie jest 25 samochodów

> i 3/4 z nich to swifty ponad 100konne na krótkich skrzynia,

> cienkie 1.2 16v na 4 przepustnicach lub 8v mocno zdłubane na

> kłowych, wszyscy na bilu lub krosnie i slickach. Wiec dobre

> opony i zawias tu Ci nie pomogą bo na prostych Cie zdjedzą, a

> prędkości tutaj dochodzą do 120-130km/h albo i lepiej. Dobrymi

> oponami i zawiasem to mozesz wygrac kręcioł pod supermarketem

> wokół pachołków...

o toto ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym Ci proponował na 1.2 to robić gdyż moment obrotowy jest o

> wiele lepszy na tym silniku... miałęm 1.1 z górą 1.2 i mimo że

> silnik się wkręcał na obroty to nie jechał... wsadziłem 1.1 z

> lekko dłubniętą głowicą i jest to dla mnie niebo a ziemia. Czuć,

> że auto nabiera prędkości. Do tego teraz zapodałem skrzynie 6

> biegową o przełożeniu 13/64 to już w ogóle jest gitarka... Także

> z własnego doświadczenia proponuję Ci robić już na 1.2 to bo

> zawsze jak byś chciał dłubać to możesz więcej wycisnąć z takiego

> silnika bo masz baze 75 konną a jak się orientujesz lub nie to

> teraz żeby wygrać klasę do 1300ccm w kjs lub sprincie to trzeba

> mieć 90 koni przynajmniej.

czyli nieopłaca sie zakładać góry od 1.2. Zamierzałem w swoim sc przeprowadzic taką operacje.Auto służy mi do kjs.Z tego co czytałem to 1.1spi na górze 1.2 powinien miec 73KM.Bardzo mi sie niechce w to wierzyć bo z pojemnosci 1243 osiaga taka moc ,a nie z 1108.Moim zdaniem taka przekładka jezeli da z 7 KM to góra.Mówie o głowicy niedłubanej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to przyjedź kiedyś na tor fiata w tychach (np w tą niedzielę) lub do

> chorzowa na sprint. To zobaczysz że w klasie jest 25 samochodów

> i 3/4 z nich to swifty ponad 100konne na krótkich skrzynia,

> cienkie 1.2 16v na 4 przepustnicach lub 8v mocno zdłubane na

> kłowych, wszyscy na bilu lub krosnie i slickach. Wiec dobre

> opony i zawias tu Ci nie pomogą bo na prostych Cie zdjedzą, a

> prędkości tutaj dochodzą do 120-130km/h albo i lepiej. Dobrymi

> oponami i zawiasem to mozesz wygrac kręcioł pod supermarketem

> wokół pachołków...

No jak macie KJSy gdzie sie napedza do takich predkosci to napewno. Ale dla mnie KJS to przede wszystkim krotkie proste duzo nawrotow i wlasnie walka z pacholkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Chce przygotowac silnik do kjs w związku z tym mam pytanie.

> Silnik 1,1 z górą od 1,2 i

Na Kajtkach potrzebujesz czegos, co szybko wyjedzie z nawrotu na drugim biegu......znaczy potrzebujesz momentu na dole.

Kazde 1.2 bedzie dobre ok.gif Zwlaszcza ze jezdzi w klasie z 1.1 grinser006.gif

Moim zdaniem wiecej na KJS osiagniesz krotka skrzynka niz gora od 1.2 ok.gif

Ja jezdze 1.2 16V ze skrzynia 6 ok.gif Moj ma slaby dol z uwagi na przesadnie luzny wydech (ten kto skladal o tym nie pomyslal). Niestety w tym sezonie bylo brak budzetu na doprowadzenie wydechu do porzadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to przyjedź kiedyś na tor fiata w tychach (np w tą niedzielę) lub do

> chorzowa na sprint. To zobaczysz że w klasie jest 25 samochodów

> i 3/4 z nich to swifty ponad 100konne na krótkich skrzynia,

> cienkie 1.2 16v na 4 przepustnicach lub 8v mocno zdłubane na

> kłowych, wszyscy na bilu lub krosnie i slickach. Wiec dobre

> opony i zawias tu Ci nie pomogą bo na prostych Cie zdjedzą, a

> prędkości tutaj dochodzą do 120-130km/h albo i lepiej. Dobrymi

> oponami i zawiasem to mozesz wygrac kręcioł pod supermarketem

> wokół pachołków...

dokładnie ok.gif

pozatym w klasie 1300 z założenia cento nie ma szans ze swiftami,

na śląsku wyścig zrbojeń tak duży że nawet lekko zdłubanym autem nie ma co liczyć na dobre wyniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sama wymiana skrzyni dużo daje.Na początku miałem z vana-totalna

> kicha na kjs sie nie nadaje.Teraz mam paliowa,ale przydałaby sie

> jescze krótsza np.13/64

Potwierdzam. Warto zainwesować w skrzynię jeżeli chce się startować w kjs i wyjmować pudło. Jedzilem dotychczas na krzynce abarth'a i myślałem że jest krótka, wsadziłem 6 biegową 13/64 i różnica jest ogromna! auto zbiera się o wiele lepiej. Czasami nie ma sensu dłubać motoru, wystarczy dobra skrzynie wsadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No jak macie KJSy gdzie sie napedza do takich predkosci to napewno.

> Ale dla mnie KJS to przede wszystkim krotkie proste duzo

> nawrotow i wlasnie walka z pacholkami.

no widzisz, mnie taka zabawa nie bawi... bo w nawroty to ja się mogę pobawić i na parkingu pod domem... Taki mini OES dostarcza więcej wrażeń i zabawy... KJS'y typu placyk i 60 pachołków już niestety odchodzą w niepamięć gdyż wielu ludzi woli jechać na sprint. Przykładowo jak dostaje maila że jest kolejna runda samochodowych mistrzostw tychów za miesiąc, to po 4 dniach już jest pełna lista i nie ma miejsc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slupkolandie odchodza w zapomnienie, ale jeszcze czesto mozna takie proby spotkac, szczegolnie na DS :/. Po przegladnieciu wynikow kilku kjsow smiem stwierdzic, ze lepiej byloby zainwestowac w 900te. Fakt faktem (zalezenie od regionu), bedziesz sie scigal z maluchami, ale wygranie wcale nie jest latwe, szczegolnie na asfaltach. Jesli chcesz walczyc o pierwsze miejsca to odpuscilbym klase N-2 i probowalbym w klasie N-1, glowne ze wzgledow na mocne swifty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam cały czas 1,1 SPI, ale w Wawie puki co nie ma szalonego wyścigu zbrojeń..jest kilka szybkich cento, jest troche Sfiftów, i kilka Justy.. ale wiem, ze mój silnik jest juz za słaby i na szybkcih próbach dostaje łomot..na technicznych, gdzie trzeba sie wykazac jestem do przodu, ale próby na lotniskach, gdzie liczys ie moc neistety przegrywam.. zobaczymy jakei samochody pojawią sie za rok, bo słyszalem o durnym przepisie, który ma wejsc w 2009 o całkowicei seryjnych autach dopuszczonych do KJS..zakaz klatek, swapów, itp itd.. wiec pożyjemy zobaczymy..

Co do silnika..najważniejszy wg mnie w silniku do rajdów (jakichkolwiek) jest moment obrotowy..jak najniżej i jak najbardziej płaski (czyli dostępny w duzym zakresie obrotów).. chodzi o to, zeby nie było niepotrzebnego wachlowania biegami...

Teraz juz wiem, ze jesli sie zdecyduje dalej bawic sejem to czeka mnie budowa 1,2 8V... raczej na jedej duzej przepustnicy, bez hardcore wałka, tak zeby nie jechało toto górą, tylko poweidzmy od 2500-3000 obr...

Krótka skrzynia to następny etap moich przeróbek, raczej ta z P1, wiec zobaczymy, czy sie porawia osiagi.. naepwno bede sie musiał troche tego nauczyc.. ale napewno pomaga, jesli silnik jest za słaby w stosunku do konkurencji...

A w Warszawie puki co cześc rajdów to bardziej OSy, ale niektóre to dalej szybkie kręciołki po parkingach.. wiec trzeba miec samochód w maire uniwersalny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no czyli widać, że to zależy od regionu. U nas jedziesz na tor fiata w tychach i w klasie masz 3 swifty dobrze zdłubane na krótkich skrzyniach i wymodzonych programach pod to. 1cinquecento ba bilu B8 mocno zdłubanym 1.2 8v ze szperą, kilka 16v: 4 przepustnice, kłowe skrzynie, ostre wałku chu*e muje dzikie węże... i oczywiście wszyscy na slicku... i 3/4 tych zawodników zna tor fiata jak własną kieszeń... Więc niestety... na Górnym Śląsku jak chcesz wygrać klase albo walczyć o wysokie pozycje to musisz dobrze przygotować auto... niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam cały czas 1,1 SPI, ale w Wawie puki co nie ma szalonego

> wyścigu zbrojeń..jest kilka szybkich cento, jest troche Sfiftów,

> i kilka Justy.. ale wiem, ze mój silnik jest juz za słaby i na

> szybkcih próbach dostaje łomot..na technicznych, gdzie trzeba

> sie wykazac jestem do przodu, ale próby na lotniskach, gdzie

> liczys ie moc neistety przegrywam.. zobaczymy jakei samochody

> pojawią sie za rok, bo słyszalem o durnym przepisie, który ma

> wejsc w 2009 o całkowicei seryjnych autach dopuszczonych do

> KJS..zakaz klatek, swapów, itp itd.. wiec pożyjemy zobaczymy..

> Co do silnika..najważniejszy wg mnie w silniku do rajdów

> (jakichkolwiek) jest moment obrotowy..jak najniżej i jak

> najbardziej płaski (czyli dostępny w duzym zakresie obrotów)..

> chodzi o to, zeby nie było niepotrzebnego wachlowania biegami...

> Teraz juz wiem, ze jesli sie zdecyduje dalej bawic sejem to czeka

> mnie budowa 1,2 8V... raczej na jedej duzej przepustnicy, bez

> hardcore wałka, tak zeby nie jechało toto górą, tylko poweidzmy

> od 2500-3000 obr...

> Krótka skrzynia to następny etap moich przeróbek, raczej ta z P1,

> wiec zobaczymy, czy sie porawia osiagi.. naepwno bede sie musiał

> troche tego nauczyc.. ale napewno pomaga, jesli silnik jest za

> słaby w stosunku do konkurencji...

> A w Warszawie puki co cześc rajdów to bardziej OSy, ale niektóre to

> dalej szybkie kręciołki po parkingach.. wiec trzeba miec

> samochód w maire uniwersalny...

Gadałem z szefem działu motoryzacyjnego pzm na nasz okręg.

Do 14 maja byc nowe regulaminy

Kazdy okreg ma obowiazek ponoc zrobic 2 imprezy 3 ligi i tam maja jezdzic wszystkie progfi rajdowki a w kjsach na ciasnych placach sami amatorzy w seryjnych autach.

A jak bedzie wyjdzie z nowym regulaminem ale jak cos to albo czechy albo 3 liga albo slowacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest u Was z Gazem w KJS? U nas niestety takie auta sa niedopuszczone ze wzgledow chorych przepisow PZM. Ale widze, ze co u nas przepisami zabronione to w niektorych miastach legalne:) Choćby hydraulik... Zreszta... u nas w Jeleniej Górze to nawet sie czepiają rajdowych tlumików co 93dB (czy iles tam) przekraczaja;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak to jest u Was z Gazem w KJS? U nas niestety takie auta sa

> niedopuszczone ze wzgledow chorych przepisow PZM. Ale widze, ze

> co u nas przepisami zabronione to w niektorych miastach

> legalne:) Choćby hydraulik... Zreszta... u nas w Jeleniej Górze

> to nawet sie czepiają rajdowych tlumików co 93dB (czy iles tam)

> przekraczaja;).

u nas z tego co wiem auto moze mieć instalacje gazową ale musi być odpięta, a zbiornik wymontowany

szczerze mówiąc faktycznie zacofane przepisy ...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak to jest u Was z Gazem w KJS? U nas niestety takie auta sa

> niedopuszczone ze wzgledow chorych przepisow PZM. Ale widze, ze

> co u nas przepisami zabronione to w niektorych miastach

> legalne:) Choćby hydraulik... Zreszta... u nas w Jeleniej Górze

> to nawet sie czepiają rajdowych tlumików co 93dB (czy iles tam)

> przekraczaja;).

JEZDZA auta z hydraulikiem ale kreca nosem co klub to obyczaj.

Gaz raz przechodzi raz nie zalezy hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gadałem z szefem działu motoryzacyjnego pzm na nasz okręg.

> Do 14 maja byc nowe regulaminy

> Kazdy okreg ma obowiazek ponoc zrobic 2 imprezy 3 ligi i tam maja

> jezdzic wszystkie progfi rajdowki a w kjsach na ciasnych placach

> sami amatorzy w seryjnych autach.

> A jak bedzie wyjdzie z nowym regulaminem ale jak cos to albo czechy

> albo 3 liga albo slowacja

cc62b6854e117e4e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawda świeta prawda Dlatego sprzedałem SC taką ładną seryjkę.....

> i na kolejny sezon przesiadam sie do CC 1,2 16 V podłubane na

> krótkiej skrzyni a w trakcie sezonu może uskładam na szperę

kupiłeś juz jakąś rajdówke czy to dopiero dalekie plany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Adam idzie na mistrza Tychów i raczej tak sie stanie,wiec w niedzielę

> po ostatniej eliminacji odsprzedaje mi auto i idzie na rajdową

> emeryturę ale ja w to nie wierze z tego nie da sie tak poprostu

> zrezygnować

dobrze ze mi przypomniałeś to pewnie przejade się w niedziele na tor oblukać zawody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Adam idzie na mistrza Tychów i raczej tak sie stanie,wiec w niedzielę

> po ostatniej eliminacji odsprzedaje mi auto i idzie na rajdową

> emeryturę ale ja w to nie wierze z tego nie da sie tak poprostu

> zrezygnować

ooo znalazł się kupiec na to autko smile.gif Fajny wozik, jechałem nim nawet, szkoda tylko że już bude troche ruda bierze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gadałem z szefem działu motoryzacyjnego pzm na nasz okręg.

> Do 14 maja byc nowe regulaminy

> Kazdy okreg ma obowiazek ponoc zrobic 2 imprezy 3 ligi i tam maja

> jezdzic wszystkie progfi rajdowki a w kjsach na ciasnych placach

> sami amatorzy w seryjnych autach.

> A jak bedzie wyjdzie z nowym regulaminem ale jak cos to albo czechy

> albo 3 liga albo slowacja

Też słyszałem o tym regulaminie.. szczerze..jestem na tak i na nie..jeśłi nei zweryfikują przepisów 3 ligi to wprowadzenie seryjnych samochodów mocno ograniczy ilosc załóg w KJSach..po drugie weryfikacja, ze samochód jest seryjny będzie ciężka, bo zawsze trafi sie jakiś łoś, który będzie robił wały..

Co do rpzepisów 3L, jak najbardziej akceptuje, ze musi byc kaltka, kombinezony,kaski, system niech już tez będzie....ale utracona homologacja?? po co to?? jest mnóstwo ludzi, którzy mają przygotowane samochody które nigdy nie miały homologacji..i co z nimi?? w KJSach nie będa mogli jeździć, w 3L również..wiec tylko pociać je na żyletki..bo nawet nie da sie ich sprzedać, bo nikt nie kupi tak rpzygotowanego auta, bo nie ma co z nim zrobić...

Kolejny babol to moim zdaniem koszty.. ŻADEN automobilklub nie podejmie sie zorganizowania rajdu, którego koszty zabezpiecznia sa podobne do PZM (czyli zabezpiecznie odcinka, tasmy, karetki, straż, safety, sedziowie itpitd) za 1/5 kwoty wpisowego do PPZM...niby jest krótszy...ok..ale i tak wpisowe nie pokryje kosztów organizacji..co oznacza ze kluby musiały by dokadać do interesu...a jak wszyscy wiem, kluby nie mają na to kasy.. oczywiście nie ejstem zwolennikiem oszczędzania na bezpieczeństwie.. ma byc profi i juz..ale jeśłi zamist 50 załóg, zgłosi sie 15, bo tyle będize dysponowac w danym regionie licencja, odpowiednim samochodem i pieniezmi na start to obawiam sie ze żaden rajd sie nie odbęzie, mimo, iz regulamin nakazują 2-3 rundy w sezonie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też słyszałem o tym regulaminie.. szczerze..jestem na tak i na

> nie..jeśłi nei zweryfikują przepisów 3 ligi to wprowadzenie

> seryjnych samochodów mocno ograniczy ilosc załóg w KJSach..po

> drugie weryfikacja, ze samochód jest seryjny będzie ciężka, bo

> zawsze trafi sie jakiś łoś, który będzie robił wały..

> Co do rpzepisów 3L, jak najbardziej akceptuje, ze musi byc kaltka,

> kombinezony,kaski, system niech już tez będzie....ale utracona

> homologacja?? po co to?? jest mnóstwo ludzi, którzy mają

> przygotowane samochody które nigdy nie miały homologacji..i co z

> nimi?? w KJSach nie będa mogli jeździć, w 3L również..wiec tylko

> pociać je na żyletki..bo nawet nie da sie ich sprzedać, bo nikt

> nie kupi tak rpzygotowanego auta, bo nie ma co z nim zrobić...

> Kolejny babol to moim zdaniem koszty.. ŻADEN automobilklub nie

> podejmie sie zorganizowania rajdu, którego koszty zabezpiecznia

> sa podobne do PZM (czyli zabezpiecznie odcinka, tasmy, karetki,

> straż, safety, sedziowie itpitd) za 1/5 kwoty wpisowego do

> PPZM...niby jest krótszy...ok..ale i tak wpisowe nie pokryje

> kosztów organizacji..co oznacza ze kluby musiały by dokadać do

> interesu...a jak wszyscy wiem, kluby nie mają na to kasy..

> oczywiście nie ejstem zwolennikiem oszczędzania na

> bezpieczeństwie.. ma byc profi i juz..ale jeśłi zamist 50 załóg,

> zgłosi sie 15, bo tyle będize dysponowac w danym regionie

> licencja, odpowiednim samochodem i pieniezmi na start to obawiam

> sie ze żaden rajd sie nie odbęzie, mimo, iz regulamin nakazują

> 2-3 rundy w sezonie...

ponoc kombinuja by caly region robil imprezy a nie jeden klub

ogólnie trzeba czekac na regulaminy ktore powinny juz byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ponoc kombinuja by caly region robil imprezy a nie jeden klub

> ogólnie trzeba czekac na regulaminy ktore powinny juz byc

Oni tylko kombinuja a jest coraz gorzej. We Wroclawiu odbywaja sie 2 KJSY w roku. Dobrze ze mozna sie poscigac "nielegalnie" na Niskich Lakach bo normalnie tzreba by sprzedac rajdowke i isc sie upic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W przyszłym sezonie czemu nie.. Z tego co widziałem filmy to tor w

> Tychach jest miodzio.. Ty pojedziesz wygrać klase, a ja porobie

> ładne fotki w locie..

Nie ma szans na wygranie. ALe pojeździć po nowym miejscu i z tak silną konkurencją byłoby miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak sie Adaś cieszył że ma kupca aż pokiereszował cały bok w Piątek

> rano a prosiłe go żeby nie popsuł CC . Zobaczymy jak to wyglada

> w tychach

uuuu... ciekawego gdzie wykapił 270751858-jezyk.gif. Szkoda, ze nie bede mogl byc jutro na tychach bo bym chetnie zobaczyl, walka sie zapowiada ostra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka,

mam pytanie o 3L

a czy dopuszcza mi auto z silnikiem 1,2 , bo nie ukrywam że sie zastanawiam czy jednak nie dlubac w 1,1 crazy.gif

Pozdrawiam

Filmy z imprez na torze Fiata w Tychach dają do myślenia, fajnie by było tam wystartowac smile.gifsmile.gif

może w przyszłym roku udamy sie wieksza ekipa ze 100licy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.