Mefisto Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 jesli chcesz taka moc to po prostu zrob sobie fajny zestaw turbo i bedziesz zadowolony ale musisz byc swiadom kosztow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > jesli chcesz taka moc to po prostu zrob sobie fajny zestaw turbo i > bedziesz zadowolony ale musisz byc swiadom kosztow taka moc z 1.,1 to nie bedzie zaduzego ladowanie? nie zrobi sie on zbyt awaryjny? tak patrzac to jest to 2xwieksza moc niz w serii, w sumie w silnikach uturbionych fabrycznie nie ma czegos takiego raczej, moc wzrast chyba nie o jakies 50%? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > Wierz mi że daja rade. W końcu sc z 1.4 16V to nie jest jakis super > szybki samochod. jak dla mnie to mamy skrzynie za krotkie bo co z tego ze mamy przyspieszenie w miare dobre do 140-150 jak pozniej zostajemy w tyle ja dla przykladu mam zajebiscie krotka c526 z cc900 ze zmienionym dzwonem (by pasowalo pod 1.2 16V) i 4 bieg konczy mi sie przy 120 -140 w zaleznosci od przeciagniecia tak ze jak dla mnie to przy turbo mozna juz isc w dluga skrzynie tak jak robi CZAKA w swoim turbolocie c526 z sc 1.1 i napewno podola i przyspieszenie tez bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > jak dla mnie to mamy skrzynie za krotkie > bo co z tego ze mamy przyspieszenie w miare dobre do 140-150 jak > pozniej zostajemy w tyle > ja dla przykladu mam zajebiscie krotka c526 z cc900 ze zmienionym > dzwonem (by pasowalo pod 1.2 16V) i 4 bieg konczy mi sie przy > 120 -140 w zaleznosci od przeciagniecia > tak ze jak dla mnie to przy turbo mozna juz isc w dluga skrzynie tak > jak robi CZAKA w swoim turbolocie c526 z sc 1.1 i napewno podola > i przyspieszenie tez bedzie przy takich predkosciach kazde sensowne auto zezre Cie pojemnoscia i zmiana krzynki nie pomoze w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 A jezdziles cos kiedykolwiek wczesniej, czy ma to byc debiut? Jesli tak to na poczatek ogarnij sobie jakas kiere z naba, kubelki, szelki, i ucz sie jezdzic. Trening czyni mistrza, na 1.2, krotkie skrzynie bedziesz mial jeszcze czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > przy takich predkosciach kazde sensowne auto zezre Cie pojemnoscia i > zmiana krzynki nie pomoze w tym temacie Powiem Ci ze racje masz ale dlozsza skrzynia pozwoli nam na nizszych biegach jechac wiecej Obecnie skladam do kupy skrzynie ktora bedzie zlozona z walka sprzeglowego i trybow z uno 1.0 1.1 (ta sama skrzynia) i ataku z dyfrem wlasnie od C526 z SC 1.1i juz z samych przelozen bedzie sporo dlozsza od obecnej wiec mysle ze 4 bedzie sie konczyc kolo 160 moze 170km/h ale nic pewnego (takie przypuszczenia) ale napewno sie pochwale jak wypali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > taka moc z 1.,1 to nie bedzie zaduzego ladowanie? nie zrobi sie on > zbyt awaryjny? tak patrzac to jest to 2xwieksza moc niz w serii, > w sumie w silnikach uturbionych fabrycznie nie ma czegos takiego > raczej, moc wzrast chyba nie o jakies 50%? wyciskajac ponad 100km z litra oczywiscie ze bedzie bardziej awaryjny , ale remontu co 1kkm nie trzeba robic (pod warunkiem ze pozadnie zrobiony) seryjnie w 1.4 t-jet jest 150KM (a z tego co pamietam wersja abarth jeszcze wiecej ma), wiec nie sa to jakies kosmiczne wartosci skracajace drastycznie zywotnosc auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > a jak bym sie juz zdecydowal na turbo to 1.1 czy najpierw swap na > 1.2 i pozniej turbo?? powstrzymuje cie tylko kasa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > Moc jest funkcja momentu wzgledem obrotów silnika. Nie może być mocy > bez momentu. Przebieg wykresu to zupelnie co innego. A jak sie > chce duzo momentu przy niskich obrotach to zostaje diesel. tak , ale moc mozna miec z niskiego momentu - wystarczy zeby byl przyzwoity na gorze , a moc sama sie przemnozy (natomiast fajny moment w niskich i srednich obrotach nie da juz takiej widowiskowej max mocy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > jak dla mnie to mamy skrzynie za krotkie > bo co z tego ze mamy przyspieszenie w miare dobre do 140-150 jak > pozniej zostajemy w tyle > ja dla przykladu mam zajebiscie krotka c526 z cc900 ze zmienionym > dzwonem (by pasowalo pod 1.2 16V) i 4 bieg konczy mi sie przy > 120 -140 w zaleznosci od przeciagniecia > tak ze jak dla mnie to przy turbo mozna juz isc w dluga skrzynie tak > jak robi CZAKA w swoim turbolocie c526 z sc 1.1 i napewno podola > i przyspieszenie tez bedzie w pewnym momencie modow trzeba pomyslec o 6sce krotkie biegi na rozped i wysokie na predkosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > Moze po prostu z wiekiem przychodzi rozum. Teraz zastanawiam sie po > co mi wogole byly cc i 2 x sc stanowily pewien rodzaju treningu , wzbudzily w Tobie uczucie do motoryzacji i mechaniki , dzieki nimi poznales fajnych ludzi , poszerzyles horyzonty myslowe , byly waznym etapem w Twoim zyciu , ktory doprowadził Cie do miejsca w ktorym jestes teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amg86 Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > A jezdziles cos kiedykolwiek wczesniej, czy ma to byc debiut? > Jesli tak to na poczatek ogarnij sobie jakas kiere z naba, kubelki, > szelki, i ucz sie jezdzic. Trening czyni mistrza, na 1.2, > krotkie skrzynie bedziesz mial jeszcze czas. cc nie jeździłem goła blacha jest, kubły są, na szelki czekam, kiere z nabą odkładam na koniec przygotowań, natomiast szukam springów Eibacha w ludzkiej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > cc nie jeździłem goła blacha jest, kubły są, na szelki czekam, > kiere z nabą odkładam na koniec przygotowań, natomiast szukam > springów Eibacha w ludzkiej cenie Hoga-giełda i polujesz. Tutaj na giełdzie też może coś znajdziesz. Nie wydaje mi się żebyś coś już jeździł, więc najpierw zainwestuj w B6 a potem zajmij się silnikiem. A wiesz skąd się domyślam? próbujesz kombinować z turbo a z tego co mówią przepisy (rozumiem, że w kajtkach chcesz pośmigać) to przy silniku 1.1 z turbo masz 1.1x1.7=1.87 l pojemności przeliczeniowej i... jesteś w klasie z mocnymi dwulitrówkami. A z nimi to już raczej nie masz szans. Bo one w serii mają po 150 kucy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > siemanko mam pytanko jak podniesc moc sc 11 mpi. do okolo 100-130 > koni kup inne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 Ale inny stosunek mocy do masy Eibacha sam szukalem niedawno i najtaniej znalazlem za 600pln. Jaki masz tam amor? Jesli nie jezdzil to moze lepiej KYB Excel-G na poczatek? Jesli masz amorki w kiepskim stanie (jak ja), to sama sprezyna niewiele Ci da. Jesli szukasz kiery to moge polecic podrobe OMP z allegro. Sam taka kupilem i jestem zadowolony. Trzeba wpisac w allegro "kierownica rajdowa" i znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amg86 Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > Hoga-giełda i polujesz. Tutaj na giełdzie też może coś znajdziesz. > Nie wydaje mi się żebyś coś już jeździł, więc najpierw zainwestuj w > B6 a potem zajmij się silnikiem. > A wiesz skąd się domyślam? próbujesz kombinować z turbo a z tego co > mówią przepisy (rozumiem, że w kajtkach chcesz pośmigać) to przy > silniku 1.1 z turbo masz 1.1x1.7=1.87 l pojemności > przeliczeniowej i... jesteś w klasie z mocnymi dwulitrówkami. A > z nimi to już raczej nie masz szans. Bo one w serii mają po 150 > kucy. nie nie nie.ja z turbo absolutnie nie kombinuje.turbo jedno mam w garażu i mi wystarczy.kolega wyżej chciał 130 kucy. b6 to dużo inwestycja, wiem że jest bezkonkurencyjny ale....to wszystko jest tak żeby pojeździć a nie od razu się napinać amory są seryjne, ale igła. jeśli możesz to napisz na pw gdzie znalazłeś w takiej cenie eibacha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 To kumpel gdzies znalazl, ale nie wiem gdzie, bo ja wczesniej kupilem Weitecka. Jesli amory sa igla to powinno wydac, bo u mnie po zalozeniu wyzszych sprezyn (mialem -70/50) zaczal sie bujac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 sprzedaj autko dołóż kase i kup coś większego i szybszego-mówie to z doświadczenia. pieniądze wpakowane w CC lub SC i tak nigdy się nie zwrócą. a za kiklka miesięcy i tak stwierdzisz że to nie jedzie i znów pójdziesz w mega koszty- a zyskasz kilka KM.. Pozdrawiam. P. S Nie pisze nawet o awaryjności kulturze pracy i straconych czasem nerwach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amg86 Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > sprzedaj autko dołóż kase i kup coś większego i szybszego-mówie to z > doświadczenia. pieniądze wpakowane w CC lub SC i tak nigdy się > nie zwrócą. a za kiklka miesięcy i tak stwierdzisz że to nie > jedzie i znów pójdziesz w mega koszty- a zyskasz kilka KM.. > Pozdrawiam. P. S > Nie pisze nawet o awaryjności kulturze pracy i straconych czasem > nerwach. wolałbym np kupić 106 rally zamiast pakować w nieskończoność w CC P.S. czy ta kiera podejdzie normalnie zamiast seryjnej czy trzeba nabę dokładać/wymienić: http://allegro.pl/item539826246_kierownica_rajdowa_z_odsadzeniem_zamszowa_33cm.html jeśli chodzi o kiere to kompletnie na tym się nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > wolałbym np kupić 106 rally zamiast pakować w nieskończoność w CC > P.S. czy ta kiera podejdzie normalnie zamiast seryjnej czy trzeba > nabę dokładać/wymienić: > http://allegro.pl/item539826246_kierownica_rajdowa_z_odsadzeniem_zamszowa_33cm.html > jeśli chodzi o kiere to kompletnie na tym się nie znam. naba konieczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinscs Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > wolałbym np kupić 106 rally zamiast pakować w nieskończoność w CC > P.S. czy ta kiera podejdzie normalnie zamiast seryjnej czy trzeba > nabę dokładać/wymienić: > http://allegro.pl/item539826246_kierownica_rajdowa_z_odsadzeniem_zamszowa_33cm.html > jeśli chodzi o kiere to kompletnie na tym się nie znam. myślisz że do 106 nie będziesz pakował kasy? Przypuszczam że jeszcze więcej niż do CC czy SC. 106 to są bardzo przechodzone i zmęczone auta i bardzo ciężko jest upolować coś w niezłym stanie (mowa o 106 rajdówce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 Naba musi byc. Mam identyczna tylko 35cm i w skorze. Jesli kupisz zamszowa to obowiazkowo musisz jezdzic w rekawiczkach, ewentualnie jakis pokrowiec na co dzien, bo bedziesz mial moment po zamszu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > Moze po prostu z wiekiem przychodzi rozum. Pewnie tak Teraz zastanawiam sie po > co mi wogole byly cc i 2 x sc Bez sensu takie myślenie, wiadomo że to są zabawki, to tak jak byś mówił po co mi były grabki i łopatka, o doświadczenie chodzi między innymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > Zależy też od regionu ... tychy, gliwice i inne okolice to bez 1.2 > 16V na krókiej skrzyni i dość drubych modów nie ma co > podchodzić. OCB z tymi Tychami i Gliwicami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > OCB z tymi Tychami i Gliwicami?? Takie trochę dziwne rejony, gdzie same dłubacze-rajdowcy żyją, więc serią ani niczym poniżej 1.2 16v nie ma co jechać bo się w klasie nie powalczy... No chyba że ma się Lewandowski na nazwisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amg86 Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > myślisz że do 106 nie będziesz pakował kasy? Przypuszczam że jeszcze > więcej niż do CC czy SC. 106 to są bardzo przechodzone i > zmęczone auta i bardzo ciężko jest upolować coś w niezłym stanie > (mowa o 106 rajdówce) no więc właśnie.wszystko kosztuje.ale jak mam wkładać w CC to wolę kupić np 106 i w niego wkładać ( wiem że adekwatnie więcej ) tak jak Saxo VTS to są skarbony. apetyt rośnie w trakcie jedzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinscs Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > no więc właśnie.wszystko kosztuje.ale jak mam wkładać w CC to wolę > kupić np 106 i w niego wkładać ( wiem że adekwatnie więcej ) tak > jak Saxo VTS to są skarbony. apetyt rośnie w trakcie jedzenia bardzo dobrze to ująłeś "skarbony" ale to przecież Twój wybór wiadomo że 106 rally albo Saxo VTS to całkiem inna bajka niż cc/sc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amg86 Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > bardzo dobrze to ująłeś "skarbony" ale to przecież Twój wybór > wiadomo że 106 rally albo Saxo VTS to całkiem inna bajka niż > cc/sc dlatego wybrałełm CCS.przede wszystkim koszta zabawy, bo przecież o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > bardzo dobrze to ująłeś "skarbony" ale to przecież Twój wybór > wiadomo że 106 rally albo Saxo VTS to całkiem inna bajka niż > cc/sc a tak z zupełnie innej strony: im więcej włożysz pracy i pieniędzy w auto na początku, tym mniej podczas eksploatacji wyrzucisz na naprawy. Saxofonem też można bezawaryjnie, ale na początku to dużo kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinscs Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > a tak z zupełnie innej strony: im więcej włożysz pracy i pieniędzy w > auto na początku, tym mniej podczas eksploatacji wyrzucisz na > naprawy. Saxofonem też można bezawaryjnie, ale na początku to > dużo kosztuje. Zgadzam się z Tobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > siemanko mam pytanko jak podniesc moc sc 11 mpi. do okolo 100-130 > koni NITRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YuGin Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > Takie trochę dziwne rejony, gdzie same dłubacze-rajdowcy żyją, więc > serią ani niczym poniżej 1.2 16v nie ma co jechać bo się w > klasie nie powalczy... No chyba że ma się Lewandowski na > nazwisko. Nie chce obrażać szymona bo jest świetny drajwer, ale sam przecież nie jeźdźi serią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > sprzedaj autko dołóż kase i kup coś większego i szybszego-mówie to z > doświadczenia. pieniądze wpakowane w CC lub SC i tak nigdy się > nie zwrócą. a za kiklka miesięcy i tak stwierdzisz że to nie > jedzie i znów pójdziesz w mega koszty- a zyskasz kilka KM.. > Pozdrawiam. P. S > Nie pisze nawet o awaryjności kulturze pracy i straconych czasem > nerwach. uwierz mi,że miny kierowców mocnejszych furek objechanych spod świateł rekompensują czas,nerwy,prace i pieniądze włożone w auto Niestety z czasem to niewystarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > uwierz mi,że miny kierowców mocnejszych furek objechanych spod > świateł rekompensują czas,nerwy,prace i pieniądze włożone w auto > Niestety z czasem to niewystarcza Lepiej bym tego nie obral w slowa. Dokladnie tak! Co do zwiekszenia mocy IMO najlepszy wspolczynnik moc/cena bedzie przy swapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 6 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2009 Jak bedziesz mial profi instalacje to nic sie nie stanie widzisz w niemczech noviteci 1.1 T jezdza i robia duzo km i do tego Tuv przechodza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 6 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2009 Z szymoon.pl: Silnik: 1242 ccm 8V Mpi z Fiata Punto, 94KM/6300rpm, 121Nm/5100rpm, głowica z powiększonymi kanałami, zawory seryjne ze zmienioną geometrią, wałek ok. 290 stopni, dolot Dexair, kolektor wydechowy Supersprint, twarde poduszki; I tak pewnie jest to slaba Nka w porownaniu z tamtejsza konkurencja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinscs Napisano 6 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2009 > Z szymoon.pl: > Silnik: > 1242 ccm 8V Mpi z Fiata Punto, 94KM/6300rpm, 121Nm/5100rpm, głowica z > powiększonymi kanałami, zawory seryjne ze zmienioną geometrią, > wałek ok. 290 stopni, dolot Dexair, kolektor wydechowy > Supersprint, twarde poduszki; > I tak pewnie jest to slaba Nka w porownaniu z tamtejsza konkurencja z tego co widziałem na filmikach to na serie to nie wyglądało teraz wszystko już jasne co tam za silnik pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamus89 Napisano 9 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2009 > Jak bedziesz mial profi instalacje to nic sie nie stanie widzisz w > niemczech noviteci 1.1 T jezdza i robia duzo km i do tego Tuv > przechodza. to ile dalo by sie rady wykrzesasc mocy z 1.1 mpi?? nawet poprzez turbo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2009 > to ile dalo by sie rady wykrzesasc mocy z 1.1 mpi?? nawet poprzez > turbo?? 100KM, 150KM, 200KM, 250KM, 300KM chcesz więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamus89 Napisano 9 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2009 > 100KM, 150KM, 200KM, 250KM, 300KM chcesz więcej? wystarczy 100 i duziutko niutonow!! tylko jak z zywotnoscia silnika?? i kosztem przerobek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 9 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2009 > wystarczy 100 i duziutko niutonow!! tylko jak z zywotnoscia silnika?? > i kosztem przerobek?? Przy 100 km jak bedzie dobrze wystrojony to żywotność taka sama jak seryjnego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamus89 Napisano 9 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2009 > Przy 100 km jak bedzie dobrze wystrojony to żywotność taka sama jak > seryjnego silnika. no to bylo by lux tylko teraz ile trzeba przerabiac i jakie sa koszty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 9 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2009 > no to bylo by lux tylko teraz ile trzeba przerabiac i jakie sa > koszty?? to może byś chciał kit noviteca?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2009 > to może byś chciał kit noviteca?? kit novitec-a bez sterownika novitec-a to jeden mały kit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 9 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2009 > kit novitec-a bez sterownika novitec-a to jeden mały kit do tego kupi świniaka za 300 i wersja budget gotowa.... Chyba, że kolega będzie robił na bogato.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2009 > do tego kupi świniaka za 300 i wersja budget gotowa.... > Chyba, że kolega będzie robił na bogato.... co ma piernik do noviteca? w tym całym kicie najważniejsze jest sterowanie paliwem reszte da sie zrobić przy pomocy młotka i imadła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamus89 Napisano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2009 a jakies koszty takiej przerobki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.