Skocz do zawartości

jak podniesc moc :)


pamus89

Rekomendowane odpowiedzi

> jesli chcesz taka moc to po prostu zrob sobie fajny zestaw turbo i

> bedziesz zadowolony ale musisz byc swiadom kosztow

taka moc z 1.,1 to nie bedzie zaduzego ladowanie? nie zrobi sie on zbyt awaryjny? tak patrzac to jest to 2xwieksza moc niz w serii, w sumie w silnikach uturbionych fabrycznie nie ma czegos takiego raczej, moc wzrast chyba nie o jakies 50%? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wierz mi że daja rade. W końcu sc z 1.4 16V to nie jest jakis super

> szybki samochod.

jak dla mnie to mamy skrzynie za krotkie

bo co z tego ze mamy przyspieszenie w miare dobre do 140-150 jak pozniej zostajemy w tyle

ja dla przykladu mam zajebiscie krotka c526 z cc900 ze zmienionym dzwonem (by pasowalo pod 1.2 16V) i 4 bieg konczy mi sie przy 120 -140 w zaleznosci od przeciagniecia

tak ze jak dla mnie to przy turbo mozna juz isc w dluga skrzynie tak jak robi CZAKA w swoim turbolocie c526 z sc 1.1 i napewno podola i przyspieszenie tez bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak dla mnie to mamy skrzynie za krotkie

> bo co z tego ze mamy przyspieszenie w miare dobre do 140-150 jak

> pozniej zostajemy w tyle

> ja dla przykladu mam zajebiscie krotka c526 z cc900 ze zmienionym

> dzwonem (by pasowalo pod 1.2 16V) i 4 bieg konczy mi sie przy

> 120 -140 w zaleznosci od przeciagniecia

> tak ze jak dla mnie to przy turbo mozna juz isc w dluga skrzynie tak

> jak robi CZAKA w swoim turbolocie c526 z sc 1.1 i napewno podola

> i przyspieszenie tez bedzie

przy takich predkosciach kazde sensowne auto zezre Cie pojemnoscia i zmiana krzynki nie pomoze w tym temacie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy takich predkosciach kazde sensowne auto zezre Cie pojemnoscia i

> zmiana krzynki nie pomoze w tym temacie

Powiem Ci ze racje masz ale dlozsza skrzynia pozwoli nam na nizszych biegach jechac wiecej

Obecnie skladam do kupy skrzynie ktora bedzie zlozona z walka sprzeglowego i trybow z uno 1.0 1.1 (ta sama skrzynia) i ataku z dyfrem wlasnie od C526 z SC 1.1i juz z samych przelozen bedzie sporo dlozsza od obecnej wiec mysle ze 4 bedzie sie konczyc kolo 160 moze 170km/h ale nic pewnego (takie przypuszczenia) ale napewno sie pochwale jak wypali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> taka moc z 1.,1 to nie bedzie zaduzego ladowanie? nie zrobi sie on

> zbyt awaryjny? tak patrzac to jest to 2xwieksza moc niz w serii,

> w sumie w silnikach uturbionych fabrycznie nie ma czegos takiego

> raczej, moc wzrast chyba nie o jakies 50%?

wyciskajac ponad 100km z litra oczywiscie ze bedzie bardziej awaryjny , ale remontu co 1kkm nie trzeba robic (pod warunkiem ze pozadnie zrobiony)

seryjnie w 1.4 t-jet jest 150KM (a z tego co pamietam wersja abarth jeszcze wiecej ma), wiec nie sa to jakies kosmiczne wartosci skracajace drastycznie zywotnosc auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moc jest funkcja momentu wzgledem obrotów silnika. Nie może być mocy

> bez momentu. Przebieg wykresu to zupelnie co innego. A jak sie

> chce duzo momentu przy niskich obrotach to zostaje diesel.

tak , ale moc mozna miec z niskiego momentu - wystarczy zeby byl przyzwoity na gorze , a moc sama sie przemnozy (natomiast fajny moment w niskich i srednich obrotach nie da juz takiej widowiskowej max mocy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak dla mnie to mamy skrzynie za krotkie

> bo co z tego ze mamy przyspieszenie w miare dobre do 140-150 jak

> pozniej zostajemy w tyle

> ja dla przykladu mam zajebiscie krotka c526 z cc900 ze zmienionym

> dzwonem (by pasowalo pod 1.2 16V) i 4 bieg konczy mi sie przy

> 120 -140 w zaleznosci od przeciagniecia

> tak ze jak dla mnie to przy turbo mozna juz isc w dluga skrzynie tak

> jak robi CZAKA w swoim turbolocie c526 z sc 1.1 i napewno podola

> i przyspieszenie tez bedzie

w pewnym momencie modow trzeba pomyslec o 6sce

krotkie biegi na rozped i wysokie na predkosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze po prostu z wiekiem przychodzi rozum. Teraz zastanawiam sie po

> co mi wogole byly cc i 2 x sc

stanowily pewien rodzaju treningu , wzbudzily w Tobie uczucie do motoryzacji i mechaniki , dzieki nimi poznales fajnych ludzi , poszerzyles horyzonty myslowe , byly waznym etapem w Twoim zyciu , ktory doprowadził Cie do miejsca w ktorym jestes teraz smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jezdziles cos kiedykolwiek wczesniej, czy ma to byc debiut?

> Jesli tak to na poczatek ogarnij sobie jakas kiere z naba, kubelki,

> szelki, i ucz sie jezdzic. Trening czyni mistrza, na 1.2,

> krotkie skrzynie bedziesz mial jeszcze czas.

cc nie jeździłem wink.gif goła blacha jest, kubły są, na szelki czekam, kiere z nabą odkładam na koniec przygotowań, natomiast szukam springów Eibacha w ludzkiej cenie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cc nie jeździłem goła blacha jest, kubły są, na szelki czekam,

> kiere z nabą odkładam na koniec przygotowań, natomiast szukam

> springów Eibacha w ludzkiej cenie

Hoga-giełda i polujesz. Tutaj na giełdzie też może coś znajdziesz.

Nie wydaje mi się żebyś coś już jeździł, więc najpierw zainwestuj w B6 a potem zajmij się silnikiem.

A wiesz skąd się domyślam? próbujesz kombinować z turbo a z tego co mówią przepisy (rozumiem, że w kajtkach chcesz pośmigać) to przy silniku 1.1 z turbo masz 1.1x1.7=1.87 l pojemności przeliczeniowej i... jesteś w klasie z mocnymi dwulitrówkami. A z nimi to już raczej nie masz szans. Bo one w serii mają po 150 kucy. sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale inny stosunek mocy do masy grinser006.gif

Eibacha sam szukalem niedawno i najtaniej znalazlem za 600pln. Jaki masz tam amor? Jesli nie jezdzil to moze lepiej KYB Excel-G na poczatek? Jesli masz amorki w kiepskim stanie (jak ja), to sama sprezyna niewiele Ci da. Jesli szukasz kiery to moge polecic podrobe OMP z allegro. Sam taka kupilem i jestem zadowolony. Trzeba wpisac w allegro "kierownica rajdowa" i znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hoga-giełda i polujesz. Tutaj na giełdzie też może coś znajdziesz.

> Nie wydaje mi się żebyś coś już jeździł, więc najpierw zainwestuj w

> B6 a potem zajmij się silnikiem.

> A wiesz skąd się domyślam? próbujesz kombinować z turbo a z tego co

> mówią przepisy (rozumiem, że w kajtkach chcesz pośmigać) to przy

> silniku 1.1 z turbo masz 1.1x1.7=1.87 l pojemności

> przeliczeniowej i... jesteś w klasie z mocnymi dwulitrówkami. A

> z nimi to już raczej nie masz szans. Bo one w serii mają po 150

> kucy.

nie nie nie.ja z turbo absolutnie nie kombinuje.turbo jedno mam w garażu i mi wystarczy.kolega wyżej chciał 130 kucy.

b6 to dużo inwestycja, wiem że jest bezkonkurencyjny ale....to wszystko jest tak żeby pojeździć a nie od razu się napinać grinser006.gif

amory są seryjne, ale igła. jeśli możesz to napisz na pw gdzie znalazłeś w takiej cenie eibacha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedaj autko dołóż kase i kup coś większego i szybszego-mówie to z doświadczenia. pieniądze wpakowane w CC lub SC i tak nigdy się nie zwrócą. a za kiklka miesięcy i tak stwierdzisz że to nie jedzie i znów pójdziesz w mega koszty- a zyskasz kilka KM.. Pozdrawiam. P. S

Nie pisze nawet o awaryjności kulturze pracy i straconych czasem nerwach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprzedaj autko dołóż kase i kup coś większego i szybszego-mówie to z

> doświadczenia. pieniądze wpakowane w CC lub SC i tak nigdy się

> nie zwrócą. a za kiklka miesięcy i tak stwierdzisz że to nie

> jedzie i znów pójdziesz w mega koszty- a zyskasz kilka KM..

> Pozdrawiam. P. S

> Nie pisze nawet o awaryjności kulturze pracy i straconych czasem

> nerwach.

wolałbym np kupić 106 rally zamiast pakować w nieskończoność w CC grinser006.gif

P.S. czy ta kiera podejdzie normalnie zamiast seryjnej czy trzeba nabę dokładać/wymienić: http://allegro.pl/item539826246_kierownica_rajdowa_z_odsadzeniem_zamszowa_33cm.html

jeśli chodzi o kiere to kompletnie na tym się nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wolałbym np kupić 106 rally zamiast pakować w nieskończoność w CC

> P.S. czy ta kiera podejdzie normalnie zamiast seryjnej czy trzeba

> nabę dokładać/wymienić:

> http://allegro.pl/item539826246_kierownica_rajdowa_z_odsadzeniem_zamszowa_33cm.html

> jeśli chodzi o kiere to kompletnie na tym się nie znam.

naba konieczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wolałbym np kupić 106 rally zamiast pakować w nieskończoność w CC

> P.S. czy ta kiera podejdzie normalnie zamiast seryjnej czy trzeba

> nabę dokładać/wymienić:

> http://allegro.pl/item539826246_kierownica_rajdowa_z_odsadzeniem_zamszowa_33cm.html

> jeśli chodzi o kiere to kompletnie na tym się nie znam.

myślisz że do 106 nie będziesz pakował kasy? Przypuszczam że jeszcze więcej niż do CC czy SC. 106 to są bardzo przechodzone i zmęczone auta i bardzo ciężko jest upolować coś w niezłym stanie (mowa o 106 rajdówce)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze po prostu z wiekiem przychodzi rozum.

Pewnie tak

Teraz zastanawiam sie po

> co mi wogole byly cc i 2 x sc

Bez sensu takie myślenie, wiadomo że to są zabawki, to tak jak byś mówił po co mi były grabki i łopatka, o doświadczenie chodzi między innymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zależy też od regionu ... tychy, gliwice i inne okolice to bez 1.2

> 16V na krókiej skrzyni i dość drubych modów nie ma co

> podchodzić.

OCB z tymi Tychami i Gliwicami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> OCB z tymi Tychami i Gliwicami??

Takie trochę dziwne rejony, gdzie same dłubacze-rajdowcy żyją, więc serią ani niczym poniżej 1.2 16v nie ma co jechać bo się w klasie nie powalczy... No chyba że ma się Lewandowski na nazwisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślisz że do 106 nie będziesz pakował kasy? Przypuszczam że jeszcze

> więcej niż do CC czy SC. 106 to są bardzo przechodzone i

> zmęczone auta i bardzo ciężko jest upolować coś w niezłym stanie

> (mowa o 106 rajdówce)

no więc właśnie.wszystko kosztuje.ale jak mam wkładać w CC to wolę kupić np 106 i w niego wkładać ( wiem że adekwatnie więcej ) tak jak Saxo VTS to są skarbony. apetyt rośnie w trakcie jedzenia grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no więc właśnie.wszystko kosztuje.ale jak mam wkładać w CC to wolę

> kupić np 106 i w niego wkładać ( wiem że adekwatnie więcej ) tak

> jak Saxo VTS to są skarbony. apetyt rośnie w trakcie jedzenia

bardzo dobrze to ująłeś "skarbony" biglaugh.gif ale to przecież Twój wybór waytogo.gif wiadomo że 106 rally albo Saxo VTS to całkiem inna bajka niż cc/sc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bardzo dobrze to ująłeś "skarbony" ale to przecież Twój wybór

> wiadomo że 106 rally albo Saxo VTS to całkiem inna bajka niż

> cc/sc

dlatego wybrałełm CCS.przede wszystkim koszta zabawy, bo przecież o to chodzi palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bardzo dobrze to ująłeś "skarbony" ale to przecież Twój wybór

> wiadomo że 106 rally albo Saxo VTS to całkiem inna bajka niż

> cc/sc

a tak z zupełnie innej strony: im więcej włożysz pracy i pieniędzy w auto na początku, tym mniej podczas eksploatacji wyrzucisz na naprawy. Saxofonem też można bezawaryjnie, ale na początku to dużo kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tak z zupełnie innej strony: im więcej włożysz pracy i pieniędzy w

> auto na początku, tym mniej podczas eksploatacji wyrzucisz na

> naprawy. Saxofonem też można bezawaryjnie, ale na początku to

> dużo kosztuje.

Zgadzam się z Tobą waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie trochę dziwne rejony, gdzie same dłubacze-rajdowcy żyją, więc

> serią ani niczym poniżej 1.2 16v nie ma co jechać bo się w

> klasie nie powalczy... No chyba że ma się Lewandowski na

> nazwisko.

Nie chce obrażać szymona bo jest świetny drajwer, ale sam przecież nie jeźdźi serią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprzedaj autko dołóż kase i kup coś większego i szybszego-mówie to z

> doświadczenia. pieniądze wpakowane w CC lub SC i tak nigdy się

> nie zwrócą. a za kiklka miesięcy i tak stwierdzisz że to nie

> jedzie i znów pójdziesz w mega koszty- a zyskasz kilka KM..

> Pozdrawiam. P. S

> Nie pisze nawet o awaryjności kulturze pracy i straconych czasem

> nerwach.

uwierz mi,że miny kierowców mocnejszych furek objechanych spod świateł rekompensują czas,nerwy,prace i pieniądze włożone w auto ok.gif Niestety z czasem to niewystarcza ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> uwierz mi,że miny kierowców mocnejszych furek objechanych spod

> świateł rekompensują czas,nerwy,prace i pieniądze włożone w auto

> Niestety z czasem to niewystarcza

Lepiej bym tego nie obral w slowa. Dokladnie tak!

Co do zwiekszenia mocy IMO najlepszy wspolczynnik moc/cena bedzie przy swapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z szymoon.pl:

Silnik:

1242 ccm 8V Mpi z Fiata Punto, 94KM/6300rpm, 121Nm/5100rpm, głowica z powiększonymi kanałami, zawory seryjne ze zmienioną geometrią, wałek ok. 290 stopni, dolot Dexair, kolektor wydechowy Supersprint, twarde poduszki;

I tak pewnie jest to slaba Nka w porownaniu z tamtejsza konkurencja zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z szymoon.pl:

> Silnik:

> 1242 ccm 8V Mpi z Fiata Punto, 94KM/6300rpm, 121Nm/5100rpm, głowica z

> powiększonymi kanałami, zawory seryjne ze zmienioną geometrią,

> wałek ok. 290 stopni, dolot Dexair, kolektor wydechowy

> Supersprint, twarde poduszki;

> I tak pewnie jest to slaba Nka w porownaniu z tamtejsza konkurencja

z tego co widziałem na filmikach to na serie to nie wyglądało cfaniaczek.gif teraz wszystko już jasne co tam za silnik pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wystarczy 100 i duziutko niutonow!! tylko jak z zywotnoscia silnika??

> i kosztem przerobek??

Przy 100 km jak bedzie dobrze wystrojony to żywotność taka sama jak seryjnego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do tego kupi świniaka za 300 i wersja budget gotowa....

> Chyba, że kolega będzie robił na bogato....

co ma piernik do noviteca? w tym całym kicie najważniejsze jest sterowanie paliwem hehe.gifhehe.gifhehe.gifhehe.gif reszte da sie zrobić przy pomocy młotka i imadła zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.