Skocz do zawartości

jak podniesc moc :)


pamus89

Rekomendowane odpowiedzi

> siemanko mam pytanko jak podniesc moc sc 11 mpi. do okolo 100-130

> koni

zmienić auto na normalne

a tak na serio to poszukaj w wyszukiwarce coś na temat uturbiania

innej opcji do użytku na codzień 130KM z 1,1 nie widze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko zeby miec w serii taka moc to chyba 1,6 odrazu

e tam.. 1,4 T-jeta niech montuje. Pierwszy będzie wink.gif

A tak na serio to:

1) bardzo, ale to bardzo wysilony variant-kit na 2/4p spalający 30litrów przy spokojnej jeździe. Tak żeby to miało ręce i nogi to koszt około 10-15tys za sam silnik. koszty eksploatacji zabiją ale frajda... dopóki coś nie wybuchnie.

2) turbo przy 1.1 (moc ile chcesz odpowiednio zmniejszając przebieg do kaboom)

3)swap i turbo (jeśli chcesz bezawaryjnie więcej mocy)

4) na początek to proponowałbym się przejechac cento z 80-cio konnym silnikiem i krótka skrzynią a potem myśleć o tym ile ja chcę mieć. bo coś mnie się wydaje, że jeszcze nie widziałeś takiego czegoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciagle tylko ta moc i moc ,a co z momentem ?

nie znasz sie! przeciez najwazniesze to miec 140 hp dostepne przy 8000 obr/min a moment jest dla frajerów nie warto sie tym przejmowac wink.gif

i to ze wykres wyglada jak z kardiogramu to tez nie przeszkadza bo przeciez jest 140koni!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie znasz sie! przeciez najwazniesze to miec 140 hp dostepne przy

> 8000 obr/min a moment jest dla frajerów nie warto sie tym

> przejmowac

> i to ze wykres wyglada jak z kardiogramu to tez nie przeszkadza bo

> przeciez jest 140koni!!!

Moc jest funkcja momentu wzgledem obrotów silnika. Nie może być mocy bez momentu. Przebieg wykresu to zupelnie co innego. A jak sie chce duzo momentu przy niskich obrotach to zostaje diesel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moc jest funkcja momentu wzgledem obrotów silnika. Nie może być mocy

> bez momentu. Przebieg wykresu to zupelnie co innego. A jak sie

> chce duzo momentu przy niskich obrotach to zostaje diesel.

dla ścisłości... turbodiesel chyba lepszy;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie. Lepszy wolnossacy o duzej pojemnosci. Bedzie wiecej momentu.

tylko trzeba jeszcze o tym pomyśleć jaki moment będzie na kołach, bo na tym jednak dyszle tracą. inne przełożenia po prostu

no ale bez OT:

da się zrobic te 130 koni w seju ale koszt takiej zabawy jeśli się nie robi w 100% samemu... no cóż. Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko trzeba jeszcze o tym pomyśleć jaki moment będzie na kołach, bo

> na tym jednak dyszle tracą. inne przełożenia po prostu

A co to niby ma do rzeczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dla ścisłości... turbodiesel chyba lepszy;)

podłącze się pod temat.a co sądzicie o chipie zwiększającym moc oferowanym na alledrogo?niby podnosi moc ale właśnie momentu by się przydało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podłącze się pod temat.a co sądzicie o chipie zwiększającym moc

> oferowanym na alledrogo?niby podnosi moc ale właśnie momentu by

> się przydało.

Działa raczej na niekorzyść zlosnik.gif Kiedys nawet ktos testy tego zrobil. Shit jednym słowem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podłącze się pod temat.a co sądzicie o chipie zwiększającym moc

> oferowanym na alledrogo?niby podnosi moc ale właśnie momentu by

> się przydało.

a o jakim czipie mówisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszyscy tu maja takie chipy

> i sciemniaja ze maja 1.2

szukałem linku tego co o 10 kucy i ileś tam niby momentu zwiększa a teraz znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/item496803309_tuning_chip_47km_fiat_seicento_cinquecento_uno.html

grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

a tu:

http://allegro.pl/item538566028_chiptuning_seicento_cinquecento_1100ccm_10km.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko trzeba jeszcze o tym pomyśleć jaki moment będzie na kołach, bo

> na tym jednak dyszle tracą. inne przełożenia po prostu

> no ale bez OT:

trudno żeby diesel miał skrzynie o takich samych przełożeniach jak benzyniak

skoro w dieslu masz przedział obrotów 1-4 tys (czyli 3 tyś) a w benzynie 1-7 tyś (czyli 2 razy więcej)

koniec końcu przecież i tak wychodzi na to samo bo dajmy na to i w golfie 1,6 i w golfie TDI na 2 biegu pojedziesz max 80km/h a na 3cim 110 km/h itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szukałem linku tego co o 10 kucy i ileś tam niby momentu zwiększa a

> teraz znalazłem coś takiego:

> http://allegro.pl/item496803309_tuning_chip_47km_fiat_seicento_cinquecento_uno.html

> a tu:

> http://allegro.pl/item538566028_chiptuning_seicento_cinquecento_1100ccm_10km.html

mam taki w telefonie komórkowym - nie dość, że dzięki niemu dzwonię za darmo to jeszcze spadło zużycie baterii a aparat robi zdjęcia w rozdzielczości 20 Mpix.

Ludzie, dajcie spokój, tuning nie jest tanią zabawą, jeżeli chcecie zwiększyć sobie moc o 50 koni za 9,99 to proponuję umówić się na wizytę z lekarzem specjalistą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szukałem linku tego co o 10 kucy i ileś tam niby momentu zwiększa a

> teraz znalazłem coś takiego:

> http://allegro.pl/item496803309_tuning_chip_47km_fiat_seicento_cinquecento_uno.html

> a tu:

> http://allegro.pl/item538566028_chiptuning_seicento_cinquecento_1100ccm_10km.html

"Auto zrywa przyczepność z podłożem jeszcze na trzecim(!) biegu."

Normalnie dragster się robi, szkoda, że na piątce jeszcze gumy nie pali.

Słuchaj stary, poczytaj kilka wątków o tym jak wygląda grzebanie w silniku 1,1 ile to może dać i ile kosztuje. Takie rzeczy to tylko w erze.

I jedno pytanie: ile masz kasy na dłubnięcie tego motoru, bo od tego trzeba zacząć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszyscy tu maja takie chipy

> i sciemniaja ze maja 1.2

zlosnik.gifshhh.gif jak miałem 15 lat i kręcone włosy to takiego czipsa kupiłem - oprócz przesuniętej odcinki na 7400 nic nie zaobserwowałem z wyjątkiem tego że do 7tys szedł ładnie a później wyraźnie słabł - w skrócie kupiszcze przeokrutne a nie chips

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak miałem 15 lat i kręcone włosy to takiego czipsa kupiłem -

> oprócz przesuniętej odcinki na 7400 nic nie zaobserwowałem z

> wyjątkiem tego że do 7tys szedł ładnie a później wyraźnie słabł

> - w skrócie kupiszcze przeokrutne a nie chips

też miałem taki wynalazek i potwierdzam to co piszesz oprócz przesuniętej odcinki to nic siem nie działo...a te 10 kucy co miało być to chyba się po drodze gdzieś zgubiło...lipa nie polecam nikomu no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Auto zrywa przyczepność z podłożem jeszcze na trzecim(!) biegu."

> Normalnie dragster się robi, szkoda, że na piątce jeszcze gumy nie

> pali.

> Słuchaj stary, poczytaj kilka wątków o tym jak wygląda grzebanie w

> silniku 1,1 ile to może dać i ile kosztuje. Takie rzeczy to

> tylko w erze.

> I jedno pytanie: ile masz kasy na dłubnięcie tego motoru, bo od tego

> trzeba zacząć.

heh ja nie mam zamiaru tego kupować.przecież to jasne, że 47 kucy nie przybędzie za 9.99. w swojej imprezie założyłem wydech od turbo supersprinta za 5tysi i przyrostu mam ok 20 kucy i ok 60 niutonów więc jakieś delikatne pojęcie o tym mam. może ktoś kto ma zamiar kupić takie "cudo" przeczyta taki temat i nie da się nabrać skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> heh ja nie mam zamiaru tego kupować.przecież to jasne, że 47 kucy nie

> przybędzie za 9.99. w swojej imprezie założyłem wydech od turbo

> supersprinta za 5tysi i przyrostu mam ok 20 kucy i ok 60

> niutonów więc jakieś delikatne pojęcie o tym mam. może ktoś kto

> ma zamiar kupić takie "cudo" przeczyta taki temat i nie da się

> nabrać

z samego wydechu ?? icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> heh ja nie mam zamiaru tego kupować.przecież to jasne, że 47 kucy nie

> przybędzie za 9.99. w swojej imprezie założyłem wydech od turbo

> supersprinta za 5tysi i przyrostu mam ok 20 kucy i ok 60

> niutonów więc jakieś delikatne pojęcie o tym mam. może ktoś kto

> ma zamiar kupić takie "cudo" przeczyta taki temat i nie da się

> nabrać

przy silniku serii? icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj serią serią to ciężko ... chyba, że motor seria, a zawias B6 do tego jakaś skrzynia i wielkie połacie gołej blachy w środku i zajebista wkładka pomiędzy kierownicą i fotelem kierowcy ... ale to też raczej nie starczy. CC/SC spokojnie wygra klasę, ale no coś dlubnięte być musi. Serią pod każdym względem na pewno klasy nie wygrasz.

Zależy też od regionu ... tychy, gliwice i inne okolice to bez 1.2 16V na krókiej skrzyni i dość drubych modów nie ma co podchodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oj serią serią to ciężko ... chyba, że motor seria, a zawias B6 do

> tego jakaś skrzynia i wielkie połacie gołej blachy w środku i

> zajebista wkładka pomiędzy kierownicą i fotelem kierowcy ... ale

> to też raczej nie starczy. CC/SC spokojnie wygra klasę, ale no

> coś dlubnięte być musi. Serią pod każdym względem na pewno klasy

> nie wygrasz.

> Zależy też od regionu ... tychy, gliwice i inne okolice to bez 1.2

> 16V na krókiej skrzyni i dość drubych modów nie ma co

> podchodzić.

no tak tychy i bielsko-biała to zauważyłem. to co dłubnąć w 1.1 żeby to jeździło deczko lepiej?nie chce kombinować z 1.2 na razie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> śmiem twierdzić, że 95% tych niemieckich strucli jednak nie daje rady

Wierz mi że daja rade. W końcu sc z 1.4 16V to nie jest jakis super szybki samochod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.