Jump to content

Tempomat dla tych co kostek nie mają


kris73

Recommended Posts

> ale w dalszym ciągu nie dostałem odpowiedzi - czy w przypadku gdy jest fabryczna kostka to może

> brakować części instalacji

z opisów i doświadczeń są 3 opcje- wszystkie opisane w manualu o tempomacie

braki mogą być po "naprawach" poprzednich właścicieli, przetarcie/uszkodzenie jakiegoś przewodu/styku.

Jak masz manetkę, to weź ze 2-3m skrętki i podepnij się do przewodów koło aku.

Przerzuć przez okno przewód z manetką do środka i sprawdź czy działa.

Link to comment
Share on other sites

> ale w dalszym ciągu nie dostałem odpowiedzi - czy w przypadku gdy jest fabryczna kostka to może

> brakować części instalacji

tak jak tt napisał. Ale myślę, że prościej sprawdzić manetkę, ponieważ to są tylko łączniki monostabilne. miernik w dłoń i po naciśnięciu któregokolwiek przełącznika powinieneś na poszczególnych pinach dostać zwarcie.

Oczywiście, można też sprawdzić wiązkę po druciarsku na przykład, czyli podpiąć druty pod kostkę pod kierownicą i prosić pasażera o zwieranie poszczególnych przewodów.

Schemat, który drut za co odpowiada znajdziesz chyba nawet w tym wątku.

Link to comment
Share on other sites

> tak jak tt napisał. Ale myślę, że prościej sprawdzić manetkę, ponieważ to są tylko łączniki

> monostabilne. miernik w dłoń i po naciśnięciu któregokolwiek przełącznika powinieneś na

> poszczególnych pinach dostać zwarcie.

> Oczywiście, można też sprawdzić wiązkę po druciarsku na przykład, czyli podpiąć druty pod kostkę

> pod kierownicą i prosić pasażera o zwieranie poszczególnych przewodów.

> Schemat, który drut za co odpowiada znajdziesz chyba nawet w tym wątku.

dzięki - jutro sobota więc wiem co będę robił IThankYou.gif

Link to comment
Share on other sites

> Jak masz manetkę, to weź ze 2-3m skrętki i podepnij się do przewodów koło aku.

> Przerzuć przez okno przewód z manetką do środka i sprawdź czy działa.

Wedłu mnie najprościej to rozpiąć złącze koło aku(brązowa kostka) i miernikiem sprawdzać czy pojawia się +12V na pinach po włączaniu opcji manetką. Oczywiście kluczyk przekręcony +12V na manetce po stacyjce.

Link to comment
Share on other sites

Elektryk wszystko sprawdził i wszędzie jest przejście. Jedyne co go zastanawia to napięcie w kostce przed tempomatem na pinach od zwiększania i zmniejszania prędkości jest napięcie 10.6. Niestety ze względu na żniwa nie miał czasu. Jakieś sugestie koledzy?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.