Skocz do zawartości

Pacjent scs, po wymianie czipa swieci sie code !


crawen

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam po wymianie oryginalnej kości na kość z programem ... zapaliła

> się Kontrolka CODE , czy da się ten błąd jakoś wykasować ?

> pozdro

najczesciej sie swieci jak zle sa policzone sumy kontrolne z tego co kojarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam po wymianie oryginalnej kości na kość z programem ... zapaliła

> się Kontrolka CODE , czy da się ten błąd jakoś wykasować ?

> pozdro

bozia pokarala... trzeba bylo kupic program robiony pod auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam po wymianie oryginalnej kości na kość z programem ... zapaliła

> się Kontrolka CODE , czy da się ten błąd jakoś wykasować ?

> pozdro

pewnie tani czip z allegro:-) mialem i wywalilem.. nic nie pomogl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wtedy sie marchewa pali, a nie code

> code ze zmiana chipa ma niewiele wspolnego

No właśnie , tym bardziej że samochód normalnie odpala 270751858-jezyk.gif i auto dużo lepiej jeździ , sprawdzone na 3 samochodach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I jeszcze pytanko czy przy świeceniu się "code" ,"Marchewki" silnik

> przechodzi w tryb awaryjny ?

To w końcu kontrolka code czy kontrolka wtrysku? Bo to dwie różne rzeczy.

Jak się zaświeci pomarańczowa kontrolka code to w większości przypadków nie odpalisz auta.

Jak się zaświeci czerwona kontrolka wtrysku to znaczy, że ECU widzi jakiś błąd. A to czy komputer przejdzie w tym przypadku w tzw. tryb awaryjny to zależy od tego jaki wystąpił błąd, bo samo zapalenie się tej kontrolki nie oznacza przejścia komputera w ten tryb.

Kontrolki code nie wyłączysz Euroscanem, ale kontrolkę wtrysku tak, pod warunkiem, że wcześniej usuniesz przyczynę zapalania się jej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a możesz mi to bardziej po polskiemu jakoś tak ?

Każdy program ma tzw. obszar sumy kontrolnej, gdzie są zapisane wcześniej obliczone według pewnego algorytmu wartości z innych poszczególnych obszarów programu. Jeżeli zmieni się coś w programie i nie skoryguje wartości sumy kontrolnej odpowiednio do tego to ECU będzie widział błąd i zapali się kontrolka wtrysku. Bez poprawienia zawartości programu kasowanie Euroscanem tego błędu jest bezcelowe, bo i tak co chwilę będzie to samo.

PS. Zazwyczaj właśnie po świecącej się kontrolce wtrysku widać jak program był pisany indywidualnie pod dane auto zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponadto co zostalo wczesniej napisane nalezy jeszcze dodac, ze marchewa zapali sie, jak dane na kosci ulegna uszkodzeniu, czyli: nie zaklejone okienko przy kosci kasowanej UV, albo przy wgrywaniu dane zle sie zapisaly. w gre wchodzi jeszcze zle wlozenie kosci w podstawke - powinna byc skierowana zgodnie z wycieciem, tak jak oryginalna.

na 90% bledu nie da sie skasowac, bo bedzie on "aktywny", czyli taki, ktory caly czas jest, a nie stary.

kasuje sie bledy stare zapisane w pamieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To w końcu kontrolka code czy kontrolka wtrysku? Bo to dwie różne

> rzeczy.

> Jak się zaświeci pomarańczowa kontrolka code to w większości

> przypadków nie odpalisz auta.

> Jak się zaświeci czerwona kontrolka wtrysku to znaczy, że ECU widzi

> jakiś błąd. A to czy komputer przejdzie w tym przypadku w tzw.

> tryb awaryjny to zależy od tego jaki wystąpił błąd, bo samo

> zapalenie się tej kontrolki nie oznacza przejścia komputera w

> ten tryb.

> Kontrolki code nie wyłączysz Euroscanem, ale kontrolkę wtrysku tak,

> pod warunkiem, że wcześniej usuniesz przyczynę zapalania się

> jej.

świeci się kontrolka CODE z kluczyka auto odpala bez problemu pisze w imieniu kolegi bo tez użytkuje taki czip zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> razej jest w trybie awaryjnym

Yhy .. czyli trzeba by jakoś pokręcić tym .. tyle że nie ma żadnych objaw trybu awaryjnego , auto normalnie kręci , i jeździ dużooo żwawiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Yhy .. czyli trzeba by jakoś pokręcić tym .. tyle że nie ma żadnych

> objaw trybu awaryjnego , auto normalnie kręci , i jeździ dużooo

> żwawiej

to sie tym nie przejmuj.po odpaleniu od razu jest code czy po 1-2 sekundach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytanie do kolegów kto i za ile ściąga immobiliser z kompa bo ta

> kontrolka się świeci CODE po wsadzeniu czipa i trzeba by to

> opanować

jesli po wlozeniu czipa swieci sie code, ale fura odpala, to musisz uderzyc do HUBy w celu poprawienia czipa.

wiesz co to jest immobiliser?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.