chemicq Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 Jakie mogą dawać objawy? Pytam "od końca", bo nie chcę sugerować objawami usterki, sprawdzane już chyba wszystko... edit: silnik benzyna + LPG; uszkodzone/zasyfione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Jakie mogą dawać objawy? Pytam "od końca", bo nie chcę sugerować > objawami usterki, sprawdzane już chyba wszystko... > edit: silnik benzyna + LPG; uszkodzone/zasyfione. nierowna praca, dziury w mocy, przerywanie podczas przyspieszania ewidentnie slabszy motor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Jakie mogą dawać objawy? Pytam "od końca", bo nie chcę sugerować > objawami usterki, sprawdzane już chyba wszystko... > edit: silnik benzyna + LPG; uszkodzone/zasyfione. To o lagune Ci chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solarisbus Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Jakie mogą dawać objawy? Jeżeli, któryś będzie nieszczelny to silnik "przestanie brać olej", lub wręcz zacznie Ci przybywać oleju w silniku. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Jeżeli, któryś będzie nieszczelny to silnik "przestanie brać olej", > lub wręcz zacznie Ci przybywać oleju w silniku. > Pozdr. w jaki sposob skoro paliwo wtryskiwane jest do kolektora dolotowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solarisbus Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > w jaki sposob skoro paliwo wtryskiwane jest do kolektora dolotowego? Dopowiedz sobie sam, co się dzieje z paliwem cieknącym przez nieszczelny wtryskiwacz w kolektor dolotowy po zgaszeniu silnika. Dla ułatwienia dodam, że objętość magistrali paliwowej to około 100ml i ciśnienie w niej panujące to około 3bar. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 Chłopie, bzdury prawisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Chłopie, bzdury prawisz... w dizlu sie z czyms takim spotkalem ale nie w benie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > w dizlu sie z czyms takim spotkalem ale nie w benie A to to już podwójna bzdura... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solarisbus Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Chłopie, bzdury prawisz... Prawię o skutkach jazdy z nieszczelnym wtryskiwaczem w silniku benzynowym z magistralą paliwową. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > A to to już podwójna bzdura... przybywanie oleju w dzilu przez uszkodzony wtrysk nazywasz bzdura? no to fajne masz pojecie o motoryzacji wiesz pracujac w serwisie ciezarowek takich przypadkow mialem kilkanascie, zastanow sie czasem co piszesz. no chyba ze w inny magiczny sposob wytlumaczysz przybywanie oleju o litr lub dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Prawię o skutkach jazdy z nieszczelnym wtryskiwaczem w silniku > benzynowym z magistralą paliwową. > Pozdr. Czyli prawisz bzdury. Można powiedzieć, że duby smalone. Quote: Dopowiedz sobie sam, co się dzieje z paliwem cieknącym przez nieszczelny wtryskiwacz w kolektor dolotowy po zgaszeniu silnika. Dla ułatwienia dodam, że objętość magistrali paliwowej to około 100ml i ciśnienie w niej panujące to około 3bar. Twoja wypowiedź sugeruje, że w przypadku nieszczelności na wtryskiwaczu, po wyłączeniu silnika całe 100 ml paliwa spływa do cylindra, gdzie jest nieszczelność. Jest to skrajna głupota - gdyby nawet takie coś nastąpiło (co jest niemożliwe, gdyż nie nastąpi wyciek 100% paliwa z - jak to określiłeś "magistrali") i gdyby nawet przypadkiem trafiło się, że zawór/zawory ssące będą otwarte, to wówczas silnik ten zakończyłby żywot po jednym obrocie rozrusznikiem -> hint: paliwo spręża się "nieco" gorzej niż mieszanka paliwa z powietrzem. Pojemność komory spalania to zwykle jakieś 50 ccm (przy pojemności 2,0 litra w silniku 4 cylindrowym i stopniu sprężania 10:1 (standard) pojemność nad tłokiem to ok 10% pojemności skokowej = 50 ccm. Paliwo do oleju dostaje się w przypadku, gdy silnik notorycznie pracuje niedogrzany i na zbyt bogatej mieszance, ale nie w przypadku uszkodzenia, o jakim piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > przybywanie oleju w dzilu przez uszkodzony wtrysk nazywasz bzdura? > no to fajne masz pojecie o motoryzacji > wiesz pracujac w serwisie ciezarowek takich przypadkow mialem > kilkanascie, zastanow sie czasem co piszesz. > no chyba ze w inny magiczny sposob wytlumaczysz przybywanie oleju o > litr lub dwa Jeżeli mówisz o sytuacji, gdzie pompowtrysk przepuszcza bokiem ON to tak, jest to możliwe. Jeśli mówisz o sytuacji, gdzie wtryskiwacz podaje (dużo) za dużą dawkę (a o tym była mowa), to w 100% się nie zgodzę. O ile w PD olej obiegowy może mieć kontakt z ON, o tyle w przypadku benzyny - nie ma takiej opcji, bo jedyny kontakt jest przez komorę spalania. Chyba, że wymyślimy karkołomny łamaniec w aucie gaźnikowym z pompą paliwową pędzoną popychaczem od wałka rozrządu i nieszczelność na uszczelkach. Ale tu to IMHO sprzęt by nie pojechał, bo w takim przypadku nie popchnie paliwa do gaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solarisbus Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Twoja wypowiedź sugeruje, że w przypadku nieszczelności na wtryskiwaczu, po wyłączeniu silnika całe 100 ml paliwa spływa do cylindra, gdzie jest nieszczelność. Wystarczy odrobina wiedzy, aby zdać sobie sprawę, że większa część tego paliwa odparuje w gorącej części kolektora, ale część przez otwarty czy uchylony zawór dostanie się do komory spalania. I wierz mi, że benzyna nie ma żadnych problemów, aby przedostać się przez pierścienie do miski olejowej. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Jeżeli mówisz o sytuacji, gdzie pompowtrysk przepuszcza bokiem ON to > tak, jest to możliwe. no o tym mowie > Jeśli mówisz o sytuacji, gdzie wtryskiwacz podaje (dużo) za dużą > dawkę (a o tym była mowa), to w 100% się nie zgodzę. spali paliwo albo wypluje wydechem > O ile w PD olej obiegowy może mieć kontakt z ON, o tyle w przypadku > benzyny - nie ma takiej opcji, bo jedyny kontakt jest przez > komorę spalania. > Chyba, że wymyślimy karkołomny łamaniec w aucie gaźnikowym z pompą > paliwową pędzoną popychaczem od wałka rozrządu i nieszczelność > na uszczelkach. > Ale tu to IMHO sprzęt by nie pojechał, bo w takim przypadku nie > popchnie paliwa do gaźnika. raz mialem taki przypadek wiec wiem ze to mozliwe na szczescie wyciek niewielki, a zorietowalem sie po tym ze ciezko odpalal i nie wkrecal sie na obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > nierowna praca, dziury w mocy, przerywanie podczas przyspieszania > ewidentnie slabszy motor Słabszy? Gorzej od Malucha jedzie na benzynie Wszystkie objawy pasuja i jest kilka innych jeszcze. Nie wkręca się na obroty do tego, bardzo niechętnie, nieco nierówne wolne obroty, od czasu do czasu strzał w wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > To o lagune Ci chodzi ? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Jeżeli, któryś będzie nieszczelny to silnik "przestanie brać olej", > lub wręcz zacznie Ci przybywać oleju w silniku. > Pozdr. Dla chcących jeszcze pomóc (choć już chyba padła odpowiedź - nie, olej w normie, ani ubywa ani przybywa. EDIT: widziałem ceny nowych i na przykład takie coś: jakiś tekst dałoby radę? Czy na tej części nie warto pchać się w używkę (kilkukrotna różnica w cenie)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > tak u siebie w lagunie czyscilem wtryski tzn tu gdzie sa w nich dziurki do wtryskiwania paliwa byl osad, po wyczyszczeniu problemy ustapily. auto dlawilo sie, przerywalo takie cos zrobio sie po ok 40tys jazdy na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 zaczyna się od zmniejszonej mocy. U mnie w firmowych autach - wyszło przypadkiem na hamowni na jednym z nich. Dwa tygodnie szarpania z centralą opla - i wymiana kompletu wtrysków w 8 autach na 35 szt , w 2 szt razem z pompą. Pomimo że pozornie znakomicie jeździły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > u siebie w lagunie czyscilem wtryski tzn tu gdzie sa w nich dziurki > do wtryskiwania paliwa byl osad, po wyczyszczeniu problemy > ustapily. > auto dlawilo sie, przerywalo > takie cos zrobio sie po ok 40tys jazdy na gazie o to to, tylko nie wiem na ile to skuteczne jest, i na jak długo wystarczy, bo ZTCP ok, 20kkm temu był już z tym jakiś problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Jakie mogą dawać objawy? Pytam "od końca", bo nie chcę sugerować > objawami usterki, sprawdzane już chyba wszystko... > edit: silnik benzyna + LPG; uszkodzone/zasyfione. Ostatnio to przechodzilem, wiec moge napisac U mnie objawy byly nastepujace - na zimnym silniku auto odpalalo dopiero za ktoryms razem, silnik i przez to cale auto dostawalo strasznych drgawek, kazde dodanie gazu powodowalo spadek obrotow i zgasniecie auta. Po przelaczeniu na gaz objawy mijaly (mam sekwencje). Na cieplym silniku auto odpadalo normalnie, ale mialo widocznie mniej mocy. Pojechalem podpiac go pod kompa. Wyszlo, iz zbyt uboga mieszanka. Sprawdzilem cisnienie, jakie daje pompa paliwa i bylo ok. Nastepnie po kolei odpinalem wtryskiwacze. Przy 3 od razu spdaly obroty, przy jednym bylo bez roznicy. Akurat trafila mi sie cala listwa, to wymienilem wszystkie wtryski. Ten, po ktorego odpieciu nie bylo roznicy w pracy silnika, mial widoczne uszkodzenie. Aha sprawdzilem jeszcze, czy komputer daje sygnal na wtryski i sam opor wtryskiwaczy (byl ok, wiec byla pewnosc, ze to musi byc jakies uszkodzenie mechaniczne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > EDIT: widziałem ceny nowych i na przykład takie coś: jakiś tekst > dałoby radę? Czy na tej części nie warto pchać się w używkę > (kilkukrotna różnica w cenie)? Ja kupilem cala listwe z rozbitego auta. Do mojej omegi nowy wtrysk to koszt 300zl, a za cala listwe zaplacilem 100zl. Wyszedlem z zalozenia, ze wtryski nie padaja codziennie, wiec nawet jakby mi znowu padl ktorys wtrysk, to bede do przodu (zwlaszcza, ze 3 z tych wykreconych sa ok). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > o to to, tylko nie wiem na ile to skuteczne jest, i na jak długo > wystarczy, bo ZTCP ok, 20kkm temu był już z tym jakiś problem... u mnie powtorzylo sie to dwukrotnie najpierw po ok 40tys km potem po 20tys z tym, ze za drugim razem ciezej pali na zimnym silniku. Wtryski sie nie psuja, tylko te dziurki sie zatykaja, ja bym wyczyscil i jak pomoze to zostawil jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Ostatnio to przechodzilem, wiec moge napisac U mnie objawy byly > nastepujace - na zimnym silniku auto odpalalo dopiero za ktoryms > razem, silnik i przez to cale auto dostawalo strasznych drgawek, > kazde dodanie gazu powodowalo spadek obrotow i zgasniecie auta. > Po przelaczeniu na gaz objawy mijaly (mam sekwencje). Na cieplym > silniku auto odpadalo normalnie, ale mialo widocznie mniej mocy. > Pojechalem podpiac go pod kompa. Wyszlo, iz zbyt uboga > mieszanka. Sprawdzilem cisnienie, jakie daje pompa paliwa i bylo > ok. Nastepnie po kolei odpinalem wtryskiwacze. Przy 3 od razu > spdaly obroty, przy jednym bylo bez roznicy. Akurat trafila mi > sie cala listwa, to wymienilem wszystkie wtryski. Ten, po > ktorego odpieciu nie bylo roznicy w pracy silnika, mial widoczne > uszkodzenie. > Aha sprawdzilem jeszcze, czy komputer daje sygnal na wtryski i sam > opor wtryskiwaczy (byl ok, wiec byla pewnosc, ze to musi byc > jakies uszkodzenie mechaniczne). No dokładnie te same objawy mam i chyba jest i winowajca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Wtryski sie nie psuja, tylko te dziurki sie zatykaja, ja bym > wyczyscil i jak pomoze to zostawil jak jest. A jak myślisz, czy z takim zabrudzeniem poradzi sobie środek do czyszczenia wtryskiwaczy dolewany do benzyny, czy raczej wymagane będzie mechaniczne mycie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > A jak myślisz, czy z takim zabrudzeniem poradzi sobie środek do > czyszczenia wtryskiwaczy dolewany do benzyny, czy raczej > wymagane będzie mechaniczne mycie? Powiem Ci, co powiedzial mi moj mechanik - taki srodek albo pomoze, albo nie Przy czym taki srodek kosztuje okolo 30zl, musialbym przynajmniej ze 40l benzyny zatankowac i to wyjezdzic. Czyli juz przewyzszyloby to koszt wymiany. No i albo by to pomoglo albo nie. A jak wymiesz, to masz pewnosc, ze bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > A jak myślisz, czy z takim zabrudzeniem poradzi sobie środek do > czyszczenia wtryskiwaczy dolewany do benzyny, czy raczej > wymagane będzie mechaniczne mycie? Jak sobie poradzi to na krótką metę. Wyczysciłem je szmatka nasączona benzyna ekstrakcyją, pocierając tą końcówke, ale zwykla benzyna tez pewnie brud pusci. W lagunie ( 1994-1998r ) końcówka wtrysku wyglada tak , jest to plaska powierzchnia o przekroju kołowym o średnicyok 5-6mm z dwiema dziurkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Wtryski sie nie psuja, tylko te dziurki sie zatykaja, ja bym > wyczyscil i jak pomoze to zostawil jak jest. Hmm u mnie wlasnie sie zepsul Koncowka byla cala wypalona i poszczerbiona. Brakowalo tez kawalka uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Hmm u mnie wlasnie sie zepsul Koncowka byla cala wypalona i > poszczerbiona. Brakowalo tez kawalka uszczelki. Ja bardziej kierowalem swoja wypowiedz co starej laguny tam koncowki czy nawet caly wtrysk jest z czegos jak by mosiadz, jak w innych autach wyglada to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2009 > Ja bardziej kierowalem swoja wypowiedz co starej laguny tam koncowki > czy nawet caly wtrysk jest z czegos jak by mosiadz, jak w innych > autach wyglada to nie wiem. A jeszcze zapytam - czy podobne objawy może powodować komputer sterujący praca silnika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 19 Października 2009 Udostępnij Napisano 19 Października 2009 Komputer silnika może symulować wszystkie problemy w pracy silnika od mulenia przez szarpanie po dymienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > Komputer silnika może symulować wszystkie problemy w pracy silnika od > mulenia przez szarpanie po dymienie. Jednak tryski. Sytuacja skończyła się dla mnie nad wyraz nieprzyjemnie, a cały wyraz rozpaczy dałem na Grupie Lubelskiej. Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > Ostatnio to przechodzilem, wiec moge napisac U mnie objawy byly > nastepujace - na zimnym silniku auto odpalalo dopiero za ktoryms > razem, silnik i przez to cale auto dostawalo strasznych drgawek, > kazde dodanie gazu powodowalo spadek obrotow i zgasniecie auta. > Po przelaczeniu na gaz objawy mijaly (mam sekwencje). Na cieplym > silniku auto odpadalo normalnie, ale mialo widocznie mniej mocy. > Pojechalem podpiac go pod kompa. Wyszlo, iz zbyt uboga > mieszanka. Sprawdzilem cisnienie, jakie daje pompa paliwa i bylo > ok. Nastepnie po kolei odpinalem wtryskiwacze. Przy 3 od razu > spdaly obroty, przy jednym bylo bez roznicy. Akurat trafila mi > sie cala listwa, to wymienilem wszystkie wtryski. Ten, po > ktorego odpieciu nie bylo roznicy w pracy silnika, mial widoczne > uszkodzenie. > Aha sprawdzilem jeszcze, czy komputer daje sygnal na wtryski i sam > opor wtryskiwaczy (byl ok, wiec byla pewnosc, ze to musi byc > jakies uszkodzenie mechaniczne). mam podobne objawy, ale u mnie dziwna sytuacja- najpierw problemy byly jak w baku było 1/4 paliwa, a teraz jak jest ponizej połowy baku...jak zatankuje do pełna, problem mija... niby podobne objawy wskazuja na wtryskiwacze (choć na gazie dopiero z 6-7 tys km, a do tego jezdze tez na benzynie)...ale ten dziwny objaw z tankowaniem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > mam podobne objawy, ale u mnie dziwna sytuacja- najpierw problemy > byly jak w baku było 1/4 paliwa, a teraz jak jest ponizej połowy > baku...jak zatankuje do pełna, problem mija... niby podobne > objawy wskazuja na wtryskiwacze (choć na gazie dopiero z 6-7 tys > km, a do tego jezdze tez na benzynie)...ale ten dziwny objaw z > tankowaniem.... mozliwe ze pompa paliwa siada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > Jednak tryski. Sytuacja skończyła się dla mnie nad wyraz > nieprzyjemnie, a cały wyraz rozpaczy dałem na Grupie Lubelskiej. > Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam. No niezle jaja 300zl za podmiane wtrysków. Jaki masz przebieg w tej lagunie ? Swoja droga na przebiegi 80tys na rok to troche za stare auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > No niezle jaja 300zl za podmiane wtrysków. > Jaki masz przebieg w tej lagunie ? Swoja droga na przebiegi 80tys na > rok to troche za stare auto 456kkm... i wiem że to dużo na stare auto ale nie stać mnie na młodsze, dawno bym zmienił samochód gdybym miał za co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > 456kkm... i wiem że to dużo na stare auto ale nie stać mnie na > młodsze, dawno bym zmienił samochód gdybym miał za co... to i tak szacun, ze jezdzi, przebieg znaczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > mam podobne objawy, ale u mnie dziwna sytuacja- najpierw problemy > byly jak w baku było 1/4 paliwa, a teraz jak jest ponizej połowy > baku...jak zatankuje do pełna, problem mija... niby podobne > objawy wskazuja na wtryskiwacze (choć na gazie dopiero z 6-7 tys > km, a do tego jezdze tez na benzynie)...ale ten dziwny objaw z > tankowaniem.... Ciekawe, bo ten sam problem przerabiamy właśnie na forum audi. Pompę wykluczyliśmy. Świece, przewody, pompę paliwa również, bo wszystko nowe. Jutro powinienem wiedzieć, czy to nie problem z regulatorem ciśnienia paliwa. Jak to nie to, to może faktycznie wtryskiwacze, ale nie bardzo widzę tu powiązanie z ilością benzyny w baku. Może być coś jeszcze z przewodem powrotnym paliwa. Jak będzie przytkany, to ciśnienie na listwie też będzie za duże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubol_ Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > nierowna praca, dziury w mocy, przerywanie podczas przyspieszania > ewidentnie slabszy motor a gdy występują takie objawy tylko na zimnym silniku, a po rozgrzaniu chodzi "cacy" to winna jest pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > a gdy występują takie objawy tylko na zimnym silniku, a po rozgrzaniu > chodzi "cacy" to winna jest pompa? takie objawy moga tez byc przy uszkodzonej lambdzie lub inny czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.