bydluck Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 Daj mocniejszy bezpiecznik, zobaczysz czy sie bedzie dzialo. Problem moze lezec tutaj. Wiatrak potrzebuje wiecej mocy a slabszy bezpiecznik nie daje rady i go wypier$%#. Jezeli nie to sprobuj sposobu ktory wczesniej opisalem. Roboty na 10 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > Bóg zapłać, bedziem próbowali Tylko jak będziesz kupował włącznik wentylatora (wkręcany do chłodnicy) to kupuj Magneti Marelli - z zieloną oprawką gniazda! Ja kupiłem za 28 zł i mi wogóle wentylatora nie wyłączał. Włączał się przy ponad 100 i nie dawał rady schłodzić... na mieście w korku to kręcił się CAŁY czas. Zmieniłem na drugi taki sam - to samo. Dopiero jak dałem magneti marelli to jest jak fabryka przykazała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 Ja mam CC900 u mnie bezpiecznik dedykowany to 25A , masz taki włożony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > może jednak faktycznie dam nową bo będzie przynajmniej pewne, że ma działąća w związku z tym > pytanie czy oryginał lepiej kupić czy z zamiennikami akurat tego nie ma problemu i kupić > zamiennik? Zamiennik wystarcza zero wycieków, i temperatura też odpowiednia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
street83 Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > Tylko jak będziesz kupował włącznik wentylatora (wkręcany do chłodnicy) to kupuj Magneti Marelli - > z zieloną oprawką gniazda! Ja kupiłem za 28 zł i mi wogóle wentylatora nie wyłączał. Włączał > się przy ponad 100 i nie dawał rady schłodzić... na mieście w korku to kręcił się CAŁY czas. > Zmieniłem na drugi taki sam - to samo. Dopiero jak dałem magneti marelli to jest jak fabryka > przykazała dużo roboty z wymianą tego włącznika?? da rade to samemu zrobić?? i jakie narzędzia potrzebne do tej operacji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > dużo roboty z wymianą tego włącznika?? da rade to samemu zrobić?? i jakie narzędzia potrzebne do > tej operacji?? Da radę samemu jeden klucz (taki jak sześciokąt czujnika) i szybkie ręce bo płyn chłodniczy może uciec przez ten otwór później należy uzupełnić płyn i odpowietrzyć układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z0mek Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > dużo roboty z wymianą tego włącznika?? da rade to samemu zrobić?? i jakie narzędzia potrzebne do > tej operacji?? klucz chyba 30 z tego co pamiętam a wymiana to kilka chwil tylko poleżeć trzeba pod autem wiadomo no i jak kolega wyżej napisał być w miare szybkim ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > dużo roboty z wymianą tego włącznika?? da rade to samemu zrobić?? i jakie narzędzia potrzebne do > tej operacji?? Odkrecilbym przedni zderzak, spuscil plyn odczepiajac dolny wezyk, masz juz wtedy latwy dostep do czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > Odkrecilbym przedni zderzak, spuscil plyn odczepiajac dolny wezyk, masz juz wtedy latwy dostep do > czujnika Tam jest mnóstwo miejsca i nie trzeba sobie roboty dokładać ze zdejmowaniem zderzaka najlepszy kanał. Klucz 30 i odkrecasz. Jak masz duże paluchy to zatkasz szybko otwór i potem wezmiesz drugi czujnik i wkrecisz. Rób to na zupełnie zimnym silniku bo płyn może być bardzo gorący. I nie pij go bo gorzki lepiej kupić browarka po skonczonej robocie . Odpowietrzanie to już bajka życzę powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2010 Ja bez kanalu, zderzak na 2 srubach takze mi sie tak lepiej robilo Od gory ni huhu, a na lewarku srednio... co kto lubi i jak sie komu lepiej pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_cookie_ Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 no a ja mam suprise... wszystkie bezpieczniki sprawne wentylator nowy a dalej sie grzeje wentylator sie nie zalacza... jutro zobacze czy kabel caly i czy podaje prad na wentyl... pacjent 1.1 mpi czy sprawdzic jeszcze cos?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osi Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 też miałem podobny problem, zagotował się płyn w sc. Okazało się, że padnięty był wentylator i do tego czujnik wkręcany w chłodnicę. Po wymianie wentylatora na nowy dalej się nie załaczał, dopiero wymiana czujnika i wtyczki do niego pomogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 Jak wczesniej pisalismy wypnij kabel z czujnika, zrob jakims drucikiem zworke, jak sie zakreci wentyl to masz zwalony czujnik i wymien go sobie. To moze sporo wyjasnic. Jezeli sie nie zakreci szukaj po klablach czy sie gdzies nie przetarl. Mozesz tez go zagrzac do 90 stopni, wypiac wtyczke i miernikiem zobaczyc czy pojawi sie obieg na czujniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_cookie_ Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > Jak wczesniej pisalismy wypnij kabel z czujnika, zrob jakims drucikiem zworke, jak sie zakreci > wentyl to masz zwalony czujnik i wymien go sobie. To moze sporo wyjasnic. Jezeli sie nie > zakreci szukaj po klablach czy sie gdzies nie przetarl. Mozesz tez go zagrzac do 90 stopni, > wypiac wtyczke i miernikiem zobaczyc czy pojawi sie obieg na czujniku. no jutro to posprawdzam.... chyba ze wentyl padniety ale to gwarancja na niego jeszcze jest.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > Jak wczesniej pisalismy wypnij kabel z czujnika, zrob jakims drucikiem zworke, jak sie zakreci a to 1.1 mpi ma czujnik w chłodnicy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 Mój zatrybił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > a to 1.1 mpi ma czujnik w chłodnicy??? z tego co widze, tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > z tego co widze, tak. nie ma czujnika w chlodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 wymien czujnik temperatury i lub przekaznik sterujacy zalaczaniem wentylatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_cookie_ Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > z tego co widze, tak. mpi nie ma czujnika a mi padl wentyl i bezpiecznik za aku i juz wszystko bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > nie ma czujnika w chlodnicy dobrze wiedziec ze byly takie roznice w mpi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > wymien czujnik temperatury i lub przekaznik sterujacy zalaczaniem wentylatora Sam już k%^$#@#$% nie wiem. Wstawiłem bezpiecznik 25A taki jak być powinien i wszystko banglało. Dzisiaj znów się nie włączył i spalił bezpiecznik. Podmieniłem szybko na nowy i włączył się, chodził chodził chodził chyba z ładną minutę i buch... znow bezpiecznik wywaliło... Możliwe, że to czujnik takie cyrki odstawia? Jak sie wkurzę to nowe kable poprowadzę i tyle.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Sam już k%^$#@#$% nie wiem. Wstawiłem bezpiecznik 25A taki jak być powinien i wszystko banglało. > Dzisiaj znów się nie włączył i spalił bezpiecznik. Podmieniłem szybko na nowy i włączył się, > chodził chodził chodził chyba z ładną minutę i buch... znow bezpiecznik wywaliło... > Możliwe, że to czujnik takie cyrki odstawia? > Jak sie wkurzę to nowe kable poprowadzę i tyle.. daj 30A ale nie więcej (możliwe że wentyl trochę podkorodował i potrzebuje troszkę więcej prądu niż to przewidziała fabryka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > daj 30A ale nie więcej (możliwe że wentyl trochę podkorodował i potrzebuje troszkę więcej prądu niż > to przewidziała fabryka) Tylko, że rozumiem jakby przy rozruchu tyle potrzebował, ale on po wymianie bezpiecznika włączył się i chodził dłuższą chwilę aż wkoncu wywaliło go znowu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Tylko, że rozumiem jakby przy rozruchu tyle potrzebował, ale on po wymianie bezpiecznika włączył > się i chodził dłuższą chwilę aż wkoncu wywaliło go znowu.. bezpieczniki nie tylko się palą ale jeśli pracują na granicy to mogą powoli się przegrzewać. Zanim wyrzucisz wentylator daj 30A bezpiecznik. Dużo nie stracisz a możesz zaoszczędzić na wymianie (przynajmniej na jakiś czas) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Tylko, że rozumiem jakby przy rozruchu tyle potrzebował, ale on po wymianie bezpiecznika włączył > się i chodził dłuższą chwilę aż wkoncu wywaliło go znowu.. Być może masz gdzieś uszkodzone przewody które idą do silnika, dotykają gdzieś blachy albo zwierają się razem i to powoduje to że w losowych momentach bezpiecznik pada. Mogą to być pewnie też kable przy czujniku, generalnie wszystkie od bezpiecznika bym sprawdził. Może ktoś wcześniej wpiął jakieś urządzenie w instalcje wiatraka i gdzieś jakis kabel się plącze i zwiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Być może masz gdzieś uszkodzone przewody które idą do silnika, dotykają gdzieś blachy albo zwierają > się razem i to powoduje to że w losowych momentach bezpiecznik pada. > Mogą to być pewnie też kable przy czujniku, generalnie wszystkie od bezpiecznika bym sprawdził. > Może ktoś wcześniej wpiął jakieś urządzenie w instalcje wiatraka i gdzieś jakis kabel się plącze i > zwiera Tak też zrobię, jeśli nie da to pozytywnego wyniku to wtedy niestety ale bede chyba wymieniał ta czesc wiazki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.