mar00ha_ Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > miałem zdecydowanie większe problemy z VW niż z Fiatem Przykro mi. Tylko nie wiem dlaczego to piszesz. Nie zauważyłem na AK dżihadowców VW, a VW nie są doskonałymi samochodami, co każdy posiadacz VW Ci powie. Za to fiacikarzy-fundamentalistów pełno. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > miales stilo jedyne failury jakie mialem byly spowodowane slaba bateria skutecznie wybił mi go z głowy kolega z pracy który własnie najczesciej wizytował w serwisie kasujac choinke na liczniku w stilo 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > Przykro mi. Tylko nie wiem dlaczego to piszesz. napisałem, ponieważ mogę porównać jakość fiata i vw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > skutecznie wybił mi go z głowy kolega z pracy który własnie najczesciej wizytował w serwisie > kasujac choinke na liczniku w stilo 3D przykro mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > podobnie jak z failurami w stilo, nikt o nich nie słyszał i kazdy bedzie sie upierał ze to mit do > mom. sprzedazy auta To powiedź co to były za failury, czym spowodowane W moim stilo nigdy nie wystepowały i co pewnie kłamię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > A który z fiacikarzy przyzna się, że jego Fiat to złom, A który z samochodem dla ludu przyzna, że jego vw to złom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > To powiedź co to były za failury, czym spowodowane > W moim stilo nigdy nie wystepowały i co pewnie kłamię Ty jestes dzihadowcem to klamiesz jak nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > W moim stilo nigdy nie wystepowały i co pewnie kłamię w moim się pojawiały, po wymianie akumulatora pozostała tylko informacja o macie. fiat miał swoje upierdliwości, waląca belka tylna, łączniki stabilizatorów, elektronika az taka zła nie była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > A który z samochodem dla ludu przyzna, że jego vw to złom? ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > To powiedź co to były za failury, czym spowodowane > W moim stilo nigdy nie wystepowały i co pewnie kłamię moge opierac sie na stilo znajomego, auto 3D i notoryczne failury od poduszek poprzez spadek napiecia w akumie w zimie, az wreszcie odpuscił i jezdził juz z choinka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 i nadal zwalasz na auto ? klasyczny PICNIC Fail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > A który z fiacikarzy przyzna się, że jego Fiat to złom, skoro za "bezproblemową eksploatację" > uznają wymianę amorków, wahacza i czegoś tam jeszcze podczas 60kkm przebiegu? > mar00ha jakoś nie mam zamiaru płacić 70 tys zł za blachę, plastik i tekturę w VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > i nadal zwalasz na auto ? klasyczny PICNIC Fail sory ale nie znam slangu błedów w stilonie wytłumacz po ludzku, bo miałem kilka aut, w zadnym notorycznie nie miałem błedów od poduszek, czy np. od spadku napiecia w akumie, pomimo ze tez były tam poduszki, baaa nawet padł mi akum nie raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > Ty jestes dzihadowcem to klamiesz jak nic no dobra, przyznaję sie wymieniłem 3 razy łącznik stabilizatora w stilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > ja Ty sie nie liczysz, fiata miałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > moge opierac sie na stilo znajomego, auto 3D i notoryczne failury od poduszek poprzez spadek > napiecia w akumie w zimie, az wreszcie odpuscił i jezdził juz z choinka. a olej zmienia czy tez odpuścił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 PROBLEM IN CHAIR NOT IN COMPUTER. kilka innych faili wystepujacych tylko w fiatach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > a olej zmienia czy tez odpuścił? a co maja błedy w elektronice do serwisowania auta?? no chyba ze w stilo serwis obejmuje rowniez elektronike to fakt-elektroniki nie serwisował, bo pozostałe sprawy wg. ksiazki, i powiem wiecej mechanicznie auto smigało cacy, oprocz elektryki która z regularnoscia austriackich pociagow sie sypała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > a co maja błedy w elektronice do serwisowania auta?? > no chyba ze w stilo serwis obejmuje rowniez elektronike to fakt-elektroniki nie serwisował, bo > pozostałe sprawy wg. ksiazki, i powiem wiecej mechanicznie auto smigało cacy, oprocz elektryki > która z regularnoscia austriackich pociagow sie sypała dziwi mnie, że koles tak jeździ zamiast to naprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > problem dotyczy pedału gazu w Fiacie Bravo, Lanci Delta i Alfa Romeo Giulietta czytałem o tym na innym forum przyznam że jeździłem zarówno bravem jak i deltą i jakoś tego problemu nie zauważyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > A który z fiacikarzy przyzna się, że jego Fiat to złom mój choć wahacze mam oryginalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > A który z samochodem dla ludu przyzna, że jego vw to złom? nie warto przekonywać, wyjdzie tylko że jesteś fiacikarzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyberix Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 A jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 Krytykom włoskiej myśli technicznej podam jeszcze tylko informację, że te pedały gazu są niemieckim wytworem firmy Hella Podejrzewam że nie tylko Fiat takich używa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 > nie warto przekonywać, wyjdzie tylko że jesteś fiacikarzem no tak, jestem przez to kims o nizszym statusie społecznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > dziwi mnie, że koles tak jeździ zamiast to naprawić juz nie jezdzi pozbyl sie auta. notabene auto oddawal do ASO i zawsze konczyło sie na kasowaniu błedów i tyle. problematyczne niby były jaies tamkostki czy cos, ale to wg. serwisu wada tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > hmmm mi sie jednak wydaje że bezpieczniej by było jakby się nie dało tak zrobić mam podobne odczucia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 Quote: Numery 23 i 24 2010 roku czytelników "Auto Bild nie zostawili na bloku pedału przyspieszenia Alfa Romeo podczas badania drogowego. W tekście opisano, jak w pełni pedału przyspieszenia, zarówno spadł na boki (od prawej do lewej) udział płyty ograniczenia wprowadzone na podłodze, lub zablokować. Fiat Group Automobiles inżynierowie dokładnie badali i testowali wielokrotnie, przez badania eksperymentalne, zjawisko opisane. Według badań blokowanie może wystąpić tylko wtedy, gdy pedał wciśnięty i posiadanych już przez całą drogę, zostanie zastosowana na dodatkowe stronie wysokiego ciśnienia. Jest to ciąg bocznych (od prawej do lewej) extreme (275 równoważne N nie mniej niż około 28 kilogramów) od nieprawidłowej porównaniu do ciągu wywieranej na pedał gazu z normalnym kierowcą, który nie przekracza 50 N ( 4 do 5 kilogramów) i jest zazwyczaj stosowane od góry do dołu lub, co najwyżej, od lewej do prawej. Zjawisko to jest zatem bardzo nietypowe i nieprzewidywalne zachowanie, tak że celowo i może jedynie to po kilku próbach. Technologii pedału gazu z Alfa Romeo Giulietta jest powszechnie stosowane od lat w branży motoryzacyjnej i nie tylko przez Alfa Romeo. Jednak Fiat Group Automobiles, nie zna przypadków, w których to zjawisko Twierdzono, nie mówiąc już, wypadku sprowadzeni przez klientów tej anomalii zjawisko w odniesieniu do każdego modelu. Należy również zaznaczyć, że Alfa Romeo Giulietta, a także inne modele koncernu, wyposażony jest w inteligentny system kontroli silnika, "system zastąpić hamulec", który zapewnia kontrolę nad pojazdem nawet w sytuacjach ekstremalnych, takich jak opisane . Cały czas są naciskane jednocześnie przyspieszenia i hamowania, system ten zapewnia, że sygnał pochodzący z pedału hamulca i przeważa nad innymi polecenia silnika jest automatycznie wniesiona (niezależnie od przyśpieszenia warunek) do Minimalna ilość okrążeń, więc pojazd można łatwo przerwać. "System zastąpić hamulca" jest aktywny we wszystkich przypadkach, gdy pojazd przekracza bardzo niskiej prędkości (w przypadku Alfa Romeo jest 5 kilometrów na godzinę) i działa w czasie o 0,5 sekund od czasu gdy pedał hamulca jest wciśnięty. Następnie system zapewnia, że przy przyspieszenia jest wciśnięty przypadkowo (niezależnie od tego postępowania wskazanych w artykułach, jak wspomniano, Fiat Group Automobiles uważa obce normalnego użytkowania lub w stanie utrzymać tylko racjonalnie pojazdu) kierowcy kontroli nad pojazdem i zatrzymać po naciśnięciu pedału hamulca. Chociaż powyższy przepis pozwala na wszystkie problemy związane z bezpieczeństwem Alfa Romeo już się rozpoczęła, że interwencji nie będzie jeszcze przystanek pedału gazu, jak opisano w przypadku ochrony i potwierdzenie jakości nowego produktu. Pierwszych klientów, którzy już wycofały swoje Alfa Romeo będzie się kontaktować jak najszybciej do wolności słowa w jak najkrótszym czasie. Techników Fiat Group Automobiles w dalszym ciągu będzie stale kontrolować zachowanie się pojazdów i nie zawaha się podjąć odpowiednich działań zaradczych w razie potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 Ci co piszą, że to nic wielkiego, bo nie naciskamy na pedał pod kątem, to niezłe oszołomy... Na drodze dzieją się różne rzeczy i wszystko sie zdarzyć może. Komu choć raz nie zjechała noga z którego z pedałów niech pierwszy rzuci kamień... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Ci co piszą, że to nic wielkiego, bo nie naciskamy na pedał pod kątem, to niezłe oszołomy... > Na drodze dzieją się różne rzeczy i wszystko sie zdarzyć może. Komu choć raz nie zjechała noga z > którego z pedałów niech pierwszy rzuci kamień... wiesz... ten pedał jest montowany od prawie 10 lat więc robienie z tego afery i bicie piany po tak długim czasie jest dopiero niezłym oszołomstwem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 mam rozumieć, że to zjawisko występuje jak się kopie pedał w bok z siłą worka cementu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > mam rozumieć, że to zjawisko występuje jak się kopie pedał w bok z siłą worka cementu? zerknij na film, tam siły worka cementu nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 Gdy coś się dzieje we Fiacie, to oprócz "dzikusów - posiadaczy Fiatów" (padały tego typu obraźliwe teksty), reszta bardzo zadowolona. Gdy dzieje się w innych markach jest "usprawiedliwianie" (może się zdarzyć i inne bzdury)... Chyba mówią to wszyscy, którzy kiedyś jeździli 125p i 126p, albo nie mieli z tą marką nic wspólnego. Kłaniają się kompleksy? Nie lubię jak ktoś pie...y bzdury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Gdy coś się dzieje we Fiacie, to oprócz "dzikusów - posiadaczy Fiatów" (padały tego typu obraźliwe > teksty), reszta bardzo zadowolona. Gdy dzieje się w innych markach jest "usprawiedliwianie" > (może się zdarzyć i inne bzdury)... Chyba mówią to wszyscy, którzy kiedyś jeździli 125p i > 126p, albo nie mieli z tą marką nic wspólnego. Kłaniają się kompleksy? Nie lubię jak ktoś > pie...y bzdury. ale o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 Stary! To jakiś bełkot! mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > ale o co chodzi? Jak o co ? Pedały we Fiatach spierdzieliłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Stary! To jakiś bełkot! > mar00ha a kto zrozumie Włochów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > mam rozumieć, że to zjawisko występuje jak się kopie pedał w bok z siłą worka cementu? a skąd wysnułeś taki wniosek? bo z tego co mówi Czacha i z tego co widać na filmie, nie potrzeba do tego worka cementu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Stary! To jakiś bełkot! nie, to automatyczny "tłumacz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > nie, to automatyczny "tłumacz" o własnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Stary! To jakiś bełkot! > mar00ha żeby nie było tu masz oryginalny tekst możesz sobie sam to przetłumaczyć - link daxe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > żeby nie było tu masz oryginalny tekst możesz sobie sam to przetłumaczyć - link daxe? "Il pedale incriminato" uwielbiam włoski język Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > "Il pedale incriminato" "pedał oskarżonych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > a skąd wysnułeś taki wniosek? > bo z tego co mówi Czacha i z tego co widać na filmie, nie potrzeba do tego worka cementu zastanawiające jest to, że ten typ pedału montowany jest od kilku lat a teraz przy okazji wejścia na rynek AR Julki nagle we wszystkich modelach Fiata (starych i nowych) z tym pedałem gazu da się go zablokować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > zerknij na film, tam siły worka cementu nie widze Sprawdziłem pedał i jest tak. Jak chwyce ręką i ruszam na boki to sie ugina, ale z calej sily nie ciągnąłem bojąc sie, ze jeszcze go urwę. Próbowalem stopa go jakos wyginac i niestety nie jestem taki zdolny jak czacha i kazdy Niemiec. Oczywiscie jak bede chcial go jednak popsuc, wezme reka urwe i wysle dziennikarzom, aby kazdy sie przekonal, ze mi w Bravo odpadl pedal. Aha no i prawdopodobnie drzwi nie da sie otworzyc o 180 st. w fiacie. Jutro ide na testy do salonu np. VW i sprobuje urwac wajhe hamulca recznego. Dobrze, ze na PR nie robią badań psychiatrycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > zastanawiające jest to, że ten typ pedału montowany jest od kilku lat a teraz przy okazji wejścia > na rynek AR Julki nagle we wszystkich modelach Fiata (starych i nowych) z tym pedałem gazu da > się go zablokować. przeciez to sciema jak z Toyota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > przeciez to sciema jak z Toyota Niemcy boją się ekspansji Fiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > przeciez to sciema jak z Toyota Narazie we Fiatach nie stwierdzono takiego przypadku jak Toyotach, aby pedał zablokował się podczas jazdy. Można jednak to na nim wymusić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Sprawdziłem pedał i jest tak. Jak chwyce ręką i ruszam na boki to sie ugina, ale z calej sily nie > ciągnąłem bojąc sie, ze jeszcze go urwę. Próbowalem stopa go jakos wyginac i niestety nie > jestem taki zdolny jak czacha i kazdy Niemiec. Dołączam się do klubu niezdolnych do zablokowania pedału. Próbowałem odginać go ręką, nogą i nic. Być może dałoby się to zrobić jeśli by się oprzeć na nim z całej siły przesuwając jednocześnie w bok, ale bałem się to zrobić bo jeszcze bym coś połamał. Poza tym gaz chodzi lekko, a od wciskania na siłe auto szybciej nie pojedzie, więc po co to robić? Czekam na przeprowadzenie przez niemiecką prasę testu siły potrzebnej do wyrwania dźwigienki wycieraczek, lusterka wstecznego, daszków przeciwsłonecznych, klamki drzwi i dźwigni biegów w różnych modelach. Ewentualnie badanie odporności na wrzucenie 1 biegu przy 140km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > zerknij na film, tam siły worka cementu nie widze na filmie nie widzę ile autor ma pary w nodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.