Skocz do zawartości

Fiat, Alfa Romeo, Lancia


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

> miałem zdecydowanie większe problemy z VW niż z Fiatem

Przykro mi. Tylko nie wiem dlaczego to piszesz. Nie zauważyłem na AK dżihadowców VW, a VW nie są doskonałymi samochodami, co każdy posiadacz VW Ci powie. Za to fiacikarzy-fundamentalistów pełno.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podobnie jak z failurami w stilo, nikt o nich nie słyszał i kazdy bedzie sie upierał ze to mit do

> mom. sprzedazy auta

To powiedź co to były za failury, czym spowodowane palacz.gif

W moim stilo nigdy nie wystepowały i co pewnie kłamię hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W moim stilo nigdy nie wystepowały i co pewnie kłamię

hmm.gif w moim się pojawiały, po wymianie akumulatora pozostała tylko informacja o macie.

fiat miał swoje upierdliwości, waląca belka tylna, łączniki stabilizatorów, elektronika az taka zła nie była

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To powiedź co to były za failury, czym spowodowane

> W moim stilo nigdy nie wystepowały i co pewnie kłamię

moge opierac sie na stilo znajomego, auto 3D i notoryczne failury od poduszek poprzez spadek napiecia w akumie w zimie, az wreszcie odpuscił i jezdził juz z choinka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A który z fiacikarzy przyzna się, że jego Fiat to złom, skoro za "bezproblemową eksploatację"

> uznają wymianę amorków, wahacza i czegoś tam jeszcze podczas 60kkm przebiegu?

> mar00ha

jakoś nie mam zamiaru płacić 70 tys zł za blachę, plastik i tekturę w VW zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i nadal zwalasz na auto ? klasyczny PICNIC Fail

sory ale nie znam slangu błedów w stilonie hehe.gif

wytłumacz po ludzku, bo miałem kilka aut, w zadnym notorycznie nie miałem błedów od poduszek, czy np. od spadku napiecia w akumie, pomimo ze tez były tam poduszki, baaa nawet padł mi akum nie raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a olej zmienia czy tez odpuścił?

a co maja błedy w elektronice do serwisowania auta??

no chyba ze w stilo serwis obejmuje rowniez elektronike to fakt-elektroniki nie serwisował, bo pozostałe sprawy wg. ksiazki, i powiem wiecej mechanicznie auto smigało cacy, oprocz elektryki która z regularnoscia austriackich pociagow sie sypała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co maja błedy w elektronice do serwisowania auta??

> no chyba ze w stilo serwis obejmuje rowniez elektronike to fakt-elektroniki nie serwisował, bo

> pozostałe sprawy wg. ksiazki, i powiem wiecej mechanicznie auto smigało cacy, oprocz elektryki

> która z regularnoscia austriackich pociagow sie sypała

dziwi mnie, że koles tak jeździ zamiast to naprawić icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

Numery 23 i 24 2010 roku czytelników "Auto Bild nie zostawili na bloku pedału przyspieszenia Alfa Romeo podczas badania drogowego. W tekście opisano, jak w pełni pedału przyspieszenia, zarówno spadł na boki (od prawej do lewej) udział płyty ograniczenia wprowadzone na podłodze, lub zablokować.

Fiat Group Automobiles inżynierowie dokładnie badali i testowali wielokrotnie, przez badania eksperymentalne, zjawisko opisane. Według badań blokowanie może wystąpić tylko wtedy, gdy pedał wciśnięty i posiadanych już przez całą drogę, zostanie zastosowana na dodatkowe stronie wysokiego ciśnienia. Jest to ciąg bocznych (od prawej do lewej) extreme (275 równoważne N nie mniej niż około 28 kilogramów) od nieprawidłowej porównaniu do ciągu wywieranej na pedał gazu z normalnym kierowcą, który nie przekracza 50 N ( 4 do 5 kilogramów) i jest zazwyczaj stosowane od góry do dołu lub, co najwyżej, od lewej do prawej. Zjawisko to jest zatem bardzo nietypowe i nieprzewidywalne zachowanie, tak że celowo i może jedynie to po kilku próbach.

Technologii pedału gazu z Alfa Romeo Giulietta jest powszechnie stosowane od lat w branży motoryzacyjnej i nie tylko przez Alfa Romeo. Jednak Fiat Group Automobiles, nie zna przypadków, w których to zjawisko Twierdzono, nie mówiąc już, wypadku sprowadzeni przez klientów tej anomalii zjawisko w odniesieniu do każdego modelu.

Należy również zaznaczyć, że Alfa Romeo Giulietta, a także inne modele koncernu, wyposażony jest w inteligentny system kontroli silnika, "system zastąpić hamulec", który zapewnia kontrolę nad pojazdem nawet w sytuacjach ekstremalnych, takich jak opisane . Cały czas są naciskane jednocześnie przyspieszenia i hamowania, system ten zapewnia, że sygnał pochodzący z pedału hamulca i przeważa nad innymi polecenia silnika jest automatycznie wniesiona (niezależnie od przyśpieszenia warunek) do Minimalna ilość okrążeń, więc pojazd można łatwo przerwać.

"System zastąpić hamulca" jest aktywny we wszystkich przypadkach, gdy pojazd przekracza bardzo niskiej prędkości (w przypadku Alfa Romeo jest 5 kilometrów na godzinę) i działa w czasie o 0,5 sekund od czasu gdy pedał hamulca jest wciśnięty. Następnie system zapewnia, że przy przyspieszenia jest wciśnięty przypadkowo (niezależnie od tego postępowania wskazanych w artykułach, jak wspomniano, Fiat Group Automobiles uważa obce normalnego użytkowania lub w stanie utrzymać tylko racjonalnie pojazdu) kierowcy kontroli nad pojazdem i zatrzymać po naciśnięciu pedału hamulca.

Chociaż powyższy przepis pozwala na wszystkie problemy związane z bezpieczeństwem Alfa Romeo już się rozpoczęła, że interwencji nie będzie jeszcze przystanek pedału gazu, jak opisano w przypadku ochrony i potwierdzenie jakości nowego produktu. Pierwszych klientów, którzy już wycofały swoje Alfa Romeo będzie się kontaktować jak najszybciej do wolności słowa w jak najkrótszym czasie.

Techników Fiat Group Automobiles w dalszym ciągu będzie stale kontrolować zachowanie się pojazdów i nie zawaha się podjąć odpowiednich działań zaradczych w razie potrzeby.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ci co piszą, że to nic wielkiego, bo nie naciskamy na pedał pod kątem, to niezłe oszołomy...

> Na drodze dzieją się różne rzeczy i wszystko sie zdarzyć może. Komu choć raz nie zjechała noga z

> którego z pedałów niech pierwszy rzuci kamień...

wiesz...

ten pedał jest montowany od prawie 10 lat więc robienie z tego afery i bicie piany po tak długim czasie jest dopiero niezłym oszołomstwem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy coś się dzieje we Fiacie, to oprócz "dzikusów - posiadaczy Fiatów" (padały tego typu obraźliwe teksty), reszta bardzo zadowolona. Gdy dzieje się w innych markach jest "usprawiedliwianie" (może się zdarzyć i inne bzdury)... Chyba mówią to wszyscy, którzy kiedyś jeździli 125p i 126p, albo nie mieli z tą marką nic wspólnego. Kłaniają się kompleksy? Nie lubię jak ktoś pie...y bzdury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdy coś się dzieje we Fiacie, to oprócz "dzikusów - posiadaczy Fiatów" (padały tego typu obraźliwe

> teksty), reszta bardzo zadowolona. Gdy dzieje się w innych markach jest "usprawiedliwianie"

> (może się zdarzyć i inne bzdury)... Chyba mówią to wszyscy, którzy kiedyś jeździli 125p i

> 126p, albo nie mieli z tą marką nic wspólnego. Kłaniają się kompleksy? Nie lubię jak ktoś

> pie...y bzdury.

ale o co chodzi? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a skąd wysnułeś taki wniosek?

> bo z tego co mówi Czacha i z tego co widać na filmie, nie potrzeba do tego worka cementu

zastanawiające jest to, że ten typ pedału montowany jest od kilku lat a teraz przy okazji wejścia na rynek AR Julki nagle we wszystkich modelach Fiata (starych i nowych) z tym pedałem gazu da się go zablokować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zerknij na film, tam siły worka cementu nie widze

Sprawdziłem pedał i jest tak. Jak chwyce ręką i ruszam na boki to sie ugina, ale z calej sily nie ciągnąłem bojąc sie, ze jeszcze go urwę. Próbowalem stopa go jakos wyginac i niestety nie jestem taki zdolny jak czacha i kazdy Niemiec. Oczywiscie jak bede chcial go jednak popsuc, wezme reka urwe i wysle dziennikarzom, aby kazdy sie przekonal, ze mi w Bravo odpadl pedal.

Aha no i prawdopodobnie drzwi nie da sie otworzyc o 180 st. w fiacie. Jutro ide na testy do salonu np. VW i sprobuje urwac wajhe hamulca recznego. Dobrze, ze na PR nie robią badań psychiatrycznych. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zastanawiające jest to, że ten typ pedału montowany jest od kilku lat a teraz przy okazji wejścia

> na rynek AR Julki nagle we wszystkich modelach Fiata (starych i nowych) z tym pedałem gazu da

> się go zablokować.

przeciez to sciema jak z Toyota zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przeciez to sciema jak z Toyota

Narazie we Fiatach nie stwierdzono takiego przypadku jak Toyotach, aby pedał zablokował się podczas jazdy. Można jednak to na nim wymusić zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdziłem pedał i jest tak. Jak chwyce ręką i ruszam na boki to sie ugina, ale z calej sily nie

> ciągnąłem bojąc sie, ze jeszcze go urwę. Próbowalem stopa go jakos wyginac i niestety nie

> jestem taki zdolny jak czacha i kazdy Niemiec.

Dołączam się do klubu niezdolnych do zablokowania pedału. Próbowałem odginać go ręką, nogą i nic. Być może dałoby się to zrobić jeśli by się oprzeć na nim z całej siły przesuwając jednocześnie w bok, ale bałem się to zrobić bo jeszcze bym coś połamał. Poza tym gaz chodzi lekko, a od wciskania na siłe auto szybciej nie pojedzie, więc po co to robić? niewiem.gif

Czekam na przeprowadzenie przez niemiecką prasę testu siły potrzebnej do wyrwania dźwigienki wycieraczek, lusterka wstecznego, daszków przeciwsłonecznych, klamki drzwi i dźwigni biegów w różnych modelach. Ewentualnie badanie odporności na wrzucenie 1 biegu przy 140km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.