RallyMAN22 Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 wiem, ze temat wałkowany 100 razy ale szukajka autokącika nie powinna sie nazywać w ogóle szukajką... chodzi o tarcze wentylowane z pandy 4x4 240mm na przód do cc... jakie zaciski do tego zastosować żeby to miało ręce i nogi no i hamowało jak należy słyszałem, że ze sieny/palio pasują ale też mi się coś obiło o ucho, że miały różną średnice tłoczków? czy się myle? jak mam racje to jakie były średnice tłoczków w tych zaciskach? a może zainteresować się zaciskiem pod 257? bedzie to pasowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > wiem, ze temat wałkowany 100 razy ale szukajka autokącika nie powinna sie nazywać w ogóle > szukajką... > chodzi o tarcze wentylowane z pandy 4x4 240mm na przód do cc... jakie zaciski do tego zastosować > żeby to miało ręce i nogi no i hamowało jak należy słyszałem, że ze sieny/palio pasują ale > też mi się coś obiło o ucho, że miały różną średnice tłoczków? czy się myle? jak mam racje to > jakie były średnice tłoczków w tych zaciskach? a może zainteresować się zaciskiem pod 257? > bedzie to pasowało? zaciski hamulcowe Palio 1.2 pod tarcze 240mm wentylowane tarcze hamulcowe Panda 1.3 MJ 240mm klocki hamuclowe TRW pod tarczę 257mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > zaciski hamulcowe Palio 1.2 pod tarcze 240mm a jaką one mają średnicę tłoczka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > wiem, ze temat wałkowany 100 razy ale szukajka autokącika nie powinna sie nazywać w ogóle > szukajką... > chodzi o tarcze wentylowane z pandy 4x4 240mm na przód do cc... jakie zaciski do tego zastosować > żeby to miało ręce i nogi no i hamowało jak należy słyszałem, że ze sieny/palio pasują ale > też mi się coś obiło o ucho, że miały różną średnice tłoczków? czy się myle? jak mam racje to > jakie były średnice tłoczków w tych zaciskach? a może zainteresować się zaciskiem pod 257? > bedzie to pasowało? Gdybys zainteresowal sie jezscze wiekszym zestawem - 284mm x 22mm to mam caly komplet. Zaciski, tarcze, klocki, przewody. Uzywane, ale auto nie zrobilo na nich wiecej niz 2 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > Gdybys zainteresowal sie jezscze wiekszym zestawem - 284mm x 22mm to mam caly komplet. Zaciski, > tarcze, klocki, przewody. Uzywane, ale auto nie zrobilo na nich wiecej niz 2 tys km. nie jestem zainteresowany... nie wsadzę na to 13 cali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > wiem, ze temat wałkowany 100 razy ale szukajka autokącika nie powinna sie nazywać w ogóle > szukajką... > chodzi o tarcze wentylowane z pandy 4x4 240mm na przód do cc... jakie zaciski do tego zastosować Pandziora 4x4 ma tarcze 257. Muszisz szukac od 1,3d albo vana po 2003 roku. Wysokosc 40,5mm. Zaciski z Palio 1,2. kliken machen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > nie jestem zainteresowany... nie wsadzę na to 13 cali... na 257 też nie wsadzisz. wsadz tarcze 240, zaciski z palio i klocki 257 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > a jaką one mają średnicę tłoczka? 48mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmo126 Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > Pandziora 4x4 ma tarcze 257. wg katalogu mikody panda 4x4 z motorem 1.2 miała 240mm tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > wg katalogu mikody panda 4x4 z motorem 1.2 miała 240mm tarcze Interteamie i Intercarsie zakwestionowali moja sugestię i dlatego o tym wspomniałem. Ma byc 240mm srednicy i 40,5mm wysokosci. 44mm czy cos koło tego ma inne ET i opiera sie o wahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > Gdybys zainteresowal sie jezscze wiekszym zestawem - 284mm x 22mm to mam caly komplet. Zaciski, > tarcze, klocki, przewody. Uzywane, ale auto nie zrobilo na nich wiecej niz 2 tys km. Ale do tego to trzeba bodaj 15 cali - do seja to raczej za duża fela... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > na 257 też nie wsadzisz. wsadz tarcze 240, zaciski z palio i klocki 257 ja nigdzie nie pisalem o tarczach 257mm tylko 240mm... rozchodzi sie o zaciski... czy byly rozne srednice tloczka w zaciskach palio/siena czy tylko 48? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GPRally Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 no wlasnie: siena/palio 240mm - tloczek 48mm siena/palio 257mm - tloczek 52mm ale podobno zaciski z palio 240mm mialy dwa rodzaje tloczkow - 'duzy lub maly'. i jakie to sa tloczki - jeden z nich 48mm a drugi typ? (chodzi o 240mm)... a jak to sie ma w uno turbo 240mm? jaki tam tlok jest? i jeszcze jedno: czy ktos jezdzi na tarczach 257 z zaciskiem tez z 257mm ale jarzmem do tego z 240mm? bo cos mi sie obilo o uszy ze to by weszlo w 13 calowa felga ale czy to da sie poskladac w ogole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GPRally Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 i jeszcze tak sobie mysle seria zacisk z cc/sc ma srednice 240mm przy tloku 48mm zacisk palio/siena 240mm ma tlok 48mm czyli wymiarowo jest to samo. roznica tych hamulcow to tylko to ze jedne sa wentylowane a drugie nie oraz lekka roznica w klocku... i teraz pytanie - dlaczego to ma lepiej hamowac? tlok ten sam, srednica tarczy tez - teoretycznie to to samo... wiec wykluczone ze hamulce beda 'ostrzejsze'... ja dzisiaj zalozylem wlasnie 240mm wentyle - musze to podocierac ale pierwsze wrazenie... ze pedal stal sie miekszy troche... dlaczego? rozumiem ze jakbym zmienil hamulce na jakies np w wiekszym tloczkiem niz seria to wtedy by sie zmienila charakterystyka "twardosci" pedalu hamulca.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 tez zauwazylem efekt miekszego pedalu hamulca przy 240 wentylach i chetnie sie dowiem dlaczego tak sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > nie jestem zainteresowany... nie wsadzę na to 13 cali... Mam jeszcze zaciski z Uno Turbo. Tam w serii były koła 13 cali. Przednie i tylne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > Mam jeszcze zaciski z Uno Turbo. Tam w serii były koła 13 cali. Przednie i tylne. no to wlasnie zaciski z UT beda pasowalo do cento z przodu p&p w polaczeniu z tarcza z pandy 240x20x40,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > no to wlasnie zaciski z UT beda pasowalo do cento z przodu p&p w polaczeniu z tarcza z pandy > 240x20x40,5 dlatego napisalem do kolegi ze je raczej wezme ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Jak wsadzisz klocek z 257 to będzie on o jakąs 1/3 większy od serii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 odświeżam troszkę temacik z zapytaniem: czy zaciski z uno turbo są takie same jak ze sieny/palio? chodzi mi o to czy klocek ze sieny/palio podejdzie do zacisku z uno turbo? lub ten klocek pod tarcze 257 po lekkim 'tjunie' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > odświeżam troszkę temacik z zapytaniem: czy zaciski z uno turbo są takie same jak ze sieny/palio? > chodzi mi o to czy klocek ze sieny/palio podejdzie do zacisku z uno turbo? lub ten klocek pod > tarcze 257 po lekkim 'tjunie' Zaciski są inne i klocek nie podejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > Zaciski są inne i klocek nie podejdzie. noo wlasnie sprawdzilem na necie i faktycznie są inne całkiem te klocki ale dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 a jeszcze jedno pytanko czy ktos wie, czy są dostępne na rynku jakieś tarcze nacinane/nawiercane? chodzi o te co podchodzą do cc/sc pod zaciski z UT (wentylowane 240mm na 40,5mm wysokosci) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 > a jeszcze jedno pytanko czy ktos wie, czy są dostępne na rynku jakieś tarcze nacinane/nawiercane? > chodzi o te co podchodzą do cc/sc pod zaciski z UT (wentylowane 240mm na 40,5mm wysokosci) mikoda.pl ale tam podają, ze do UT są dwa rodzaje tarcz przednich, wysokość 46.5 oraz 47mm [edycja] 40.5 ma panda jakiś tekst ja mam takie u siebie pod zaciski palio. czyli jezeli pod zaciski/tarcze z UT trzeba było dawać 5mm dystansu to takie tarcze z pandy powinny podejść.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 > mikoda.pl ale tam podają, ze do UT są dwa rodzaje tarcz przednich, wysokość 46.5 oraz 47mm > [edycja] > 40.5 ma panda jakiś tekst ja mam takie u siebie pod zaciski palio. > czyli jezeli pod zaciski/tarcze z UT trzeba było dawać 5mm dystansu to takie tarcze z pandy powinny > podejść.?? no z tego co wiem to pod zaciski UT trzeba też tarczę o wysokości 40,5mm bo 47mm tarcza nie wejdzie nie ma opcji no fajne te mikody i tanie dosyć, tylko pytanie teraz jedno, bo słyszałem, że one się krzywią, czy to prawda? jest duża różnica między seryjną tarczą a taką nacinaną i nawiercaną mikody w hamowaniu? chciałbym docelowo wsadzić klocki ferodo ds3000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 > mikoda.pl ale tam podają, ze do UT są dwa rodzaje tarcz przednich, wysokość 46.5 oraz 47mm > [edycja] > 40.5 ma panda jakiś tekst ja mam takie u siebie pod zaciski palio. > czyli jezeli pod zaciski/tarcze z UT trzeba było dawać 5mm dystansu to takie tarcze z pandy powinny > podejść.?? Tarcza z pandy podchodzi pod zacisk z UT, FIDO tak ma u siebie BTW Ty bys odpisywal na gg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkos Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 > no z tego co wiem to pod zaciski UT trzeba też tarczę o wysokości 40,5mm bo 47mm tarcza nie wejdzie > nie ma opcji > no fajne te mikody i tanie dosyć, tylko pytanie teraz jedno, bo słyszałem, że one się krzywią, czy > to prawda? jest duża różnica między seryjną tarczą a taką nacinaną i nawiercaną mikody w > hamowaniu? > chciałbym docelowo wsadzić klocki ferodo ds3000 Przejechałem jeden rajd w Czechach na tarczach Mikody - nacinane i nawiercane. Klocki to DS2500. Zaciski seria CCS. I trzeba powiedzieć że ten zestaw robił robotę Tu jeden z oesów A wczoraj założyłem klocki DS3000 - i dopiero ten zestaw hamuje!!! Prawdziwa masakra - auto już na nierozgrzanych klockach dosłownie staje w miejscu, że pasy mają co trzymać. Tak więc polecam ten zestaw. I w sumie taniej to wychodzi niż kombinacja z innymi zaciskami - klocki 300 + tarcze 200. Co do tarcz Mikoda - przejechały ponad 100 km oesowych i nie zauważyłem, by coś z nimi się działo. Nawet na DS2500 nie starły się za mocno. Cena to ok 200 zł za dwie sztuki. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 Ja zamówiłem z Mikody, model do pandy 4x4, zamawiasz na ich stonie i potem klikasz opcje nawiercanie i nacinanie (z malowaniem, bo bez się nie da). Nr 0358 http://www.mikoda.pl/sklep/5877,FIAT--PANDA--169--1-2-4x4--60KM-44kW- Ja właśnie dzisiaj miałem pierwszy test zacisków z tymi tarczami i jest fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 Dokładnie, te tarcze pasują idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 > chciałbym docelowo wsadzić klocki ferodo ds3000 Pod jakie auto trzeba szukać klocka, bo pod siena/palio nie ma. Pod Pande, 500? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 > no z tego co wiem to pod zaciski UT trzeba też tarczę o wysokości 40,5mm bo 47mm tarcza nie wejdzie > nie ma opcji > no fajne te mikody i tanie dosyć, tylko pytanie teraz jedno, bo słyszałem, że one się krzywią, czy > to prawda? jest duża różnica między seryjną tarczą a taką nacinaną i nawiercaną mikody w > hamowaniu? > chciałbym docelowo wsadzić klocki ferodo ds3000 Co prawda w innym Fiacie ale latałem na zestawie zaciski brembo, klocki EBC zielone i tarcze ATM Mikoda tzw tuningowe i nic się z tarczami nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Odgrzejemy Pytanie za 100 punktów: Czy udało się komuś upchnąć większy hamulec niż seria do felg Smoor/Rota 13" ? Bo albo ja mam dziwne aut abo się nie da bo grubaśne som .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > Odgrzejemy > Pytanie za 100 punktów: > Czy udało się komuś upchnąć większy hamulec niż seria do felg Smoor/Rota 13" ? > Bo albo ja mam dziwne aut abo się nie da bo grubaśne som .... chodzi Ci o wentyle 240 mm ? jesli tak to fido mial smoory i mial wentyle 240 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > Odgrzejemy > Pytanie za 100 punktów: > Czy udało się komuś upchnąć większy hamulec niż seria do felg Smoor/Rota 13" ? > Bo albo ja mam dziwne aut abo się nie da bo grubaśne som .... Ori Smoor czy Roty masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Roty .... Wiec moze to tego kwestia. Budowa bebna jest taka, ze widac wyraznie zgrubienie juz blisko rotora, czyli dokladnie w przestrzeni na zacisk. Na serii nie ma wiele miejsca. ..... Mam zaciak gruby dosc, bo to Palio 257, jarzm mam ze 3 wersje, ale jak by nie mierzyl, na Folgiego aucie ktore de facto ma taki zestaw jak ma byc, to i tak bez kosmos dystansu nie widze opcji. Szkoda, bo wszystko mam zupelnie nowe, w proszku, gumeczki, etc, smary, lepiej jak noje. No ale jak tak dalej to chyba to bedzie dla kogos kto ma 14tki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Na moje to masz zaciski z nowego palio albo doblo, one tak maja niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Na moje to masz zaciski z nowego palio albo doblo, one tak maja niestety Powiem Ci że nie, także mam inne, mniejsze, i problem w sumie ten sam. U Folgiego wszak tez jest jak być powinno. Stąd pytam, czy to nie kwestia Felgi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Roty .... Wiec moze to tego kwestia. No to w takim razie jak działało u Fido, a on miał Roty to ja nie wiem co to może być. Myślałem że ori Smoor może tu jest problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > No to w takim razie jak działało u Fido, a on miał Roty to ja nie wiem co to może być. > Myślałem że ori Smoor może tu jest problemem Fido miał smoory, czyli chodzi o różnicę między Rotą a Smoorem, o ile taka jest..... muszę zdjęć poszukać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Fido miał smoory, czyli chodzi o różnicę między Rotą a Smoorem, o ile taka jest..... muszę zdjęć > poszukać.... Roty miał bo ja teraz mam jego alu wzór tych felg może być z zewnątrz podobny, a w środku już może być zupełnie inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 a z ciekawości: próbowałeś z inną felga 13stką? ja jestem na etapie odnawiania zacisków, niby są pod tarcze 240mm, ale z oględzin i tego co poczytałem w necie wcale takiej pewności nie mam, bo chociażby mają tłoczek 54mm; ale mierzyłem je bez tarcz i klocków i wchodziły pod seryjne alu z SCSa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Powiem Ci że nie, także mam inne, mniejsze, i problem w sumie ten sam. U Folgiego wszak tez jest > jak być powinno. > Stąd pytam, czy to nie kwestia Felgi.... To nie wiem, na moje hamulce wchodza seryjne felgi z scsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > a z ciekawości: próbowałeś z inną felga 13stką? > ja jestem na etapie odnawiania zacisków, niby są pod tarcze 240mm, ale z oględzin i tego co > poczytałem w necie wcale takiej pewności nie mam, bo chociażby mają tłoczek 54mm; ale > mierzyłem je bez tarcz i klocków i wchodziły pod seryjne alu z SCSa Mam jeszcze western wheels i Folgiego Mattigi, seria też gdzieś jest, wiec jeszcze raz pomierzę, ale nie widzę tego, jeszcze zmierzymy zaciski raz jeszcze. Kto ma 14tki fajne na zamianę albo chce duże heble ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.