dippaolo Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 Jako że UPG powiedziało papa, czas na odprężenie silnika i dmuchnąć więcej, celuje na 0,8bar. I teraz pytanie: 1. Ile odprężyć? 2. Z jakiej uszczelki zrobić kanapkę? Kupować dwie i dać między nimi stalową od Lesia? Czy jedną i ją rozwarstwić i wstawić stal? Silnik seria, turbinka IHI RHB5. Sprawa pilna bo pod koniec tygodnia chciałbym zacząć składać, a rzeczy trzeba już zamawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 sorki że nie w temacie jeżeli możesz to napisz co i jak trzeba kupić i co z tym zrobić bo myślałem o uturbieniu serii 16v fajerki, tylko sie boje czy głowica wytrzymie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2010 > sorki że nie w temacie > jeżeli możesz to napisz co i jak trzeba kupić i co z tym zrobić bo myślałem o uturbieniu serii 16v > fajerki, tylko sie boje czy głowica wytrzymie Najpierw zajrzyj TU, jest tam duuuużo informacji na początek. Potrzebne rzeczy są na samym początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 > Sprawa pilna bo pod koniec tygodnia chciałbym zacząć składać, a rzeczy trzeba już zamawiać. ostatnio "modne" odpręzanie jest na stalowej uszczelce z t-jet. Oryginalnie jest 3-warstwowa, rozbierasz ją, zewnętrzne warstwy zostają a zamiast środkowej wkładasz przekładkę. Jaką grubą? Tego ja Ci nie powiem, bo nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2010 > ostatnio "modne" odpręzanie jest na stalowej uszczelce z t-jet. Oryginalnie jest 3-warstwowa, > rozbierasz ją, zewnętrzne warstwy zostają a zamiast środkowej wkładasz przekładkę. Jaką grubą? > Tego ja Ci nie powiem, bo nie wiem Jak mi nie powiesz jak sam wkładałeś u siebie Z t-jet pasuje do 1.2 16V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 > Jak mi nie powiesz jak sam wkładałeś u siebie u mnie mam 2mm, moze za duzo, moze za mało... prawdę mówiąc nie potrafię tego policzyć. To projekt nisko budżetowy jest i się takimi "pierdołami" nie przejmuję > Z t-jet pasuje do 1.2 16V? Prawie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2010 > u mnie mam 2mm, moze za duzo, moze za mało... prawdę mówiąc nie potrafię tego policzyć. To projekt > nisko budżetowy jest i się takimi "pierdołami" nie przejmuję > Prawie pasuje. U mnie też dużego budżetu na to auto nie ma. Zobaczymy czy ktoś jeszcze coś podpowie. Jak dam ci znać dziś lub jutro rano jakiej grubości potrzebuje przekładkę to mogę liczyć że dostane ją w tym tygodniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 > U mnie też dużego budżetu na to auto nie ma. Zobaczymy czy ktoś jeszcze coś podpowie. Jak dam ci > znać dziś lub jutro rano jakiej grubości potrzebuje przekładkę to mogę liczyć że dostane ją w > tym tygodniu? -> PRIV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 > Najpierw zajrzyj TU, jest tam duuuużo informacji na początek. Potrzebne rzeczy są na samym > początku. Masz juz wtryski kupione do swojego auta bo jesli nie to mam idealnie ktore podpasuja p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Września 2010 Udostępnij Napisano 7 Września 2010 > Jak mi nie powiesz jak sam wkładałeś u siebie > Z t-jet pasuje do 1.2 16V? Ja w 8v mam kanapkę ze stalówek i przekładka 2mm i daje radę nawet przy 1 bar ale jeżdżę na 0.8 i jest OK (ta sama turbina co Twoja). Bez odprężenia co prawda miał większego kopa już przy niższym ciśnieniu ale za to stukało.... i uszczelki wystukiwało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2010 > -> PRIV poszedł mail bo skrzynkę na AK masz pełną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2010 > Masz juz wtryski kupione do swojego auta bo jesli nie to mam idealnie ktore podpasuja p&p Jako, że mam wszystko na osprzęcie Bosch-a i auto chodzi jak by ten silnik był w nim zamontowany fabrycznie, nie tyrkoli, ładnie wkręca się na obroty, na wolnych chodzi równo - postanowiłem że będzie dodatkowy jeden wtryskiwacz. Szukam wtryskiwacza min 400ccm wzwyż, już mam coś na oku i dziś chyba będę zamawiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2010 > ostatnio "modne" odpręzanie jest na stalowej uszczelce z t-jet. Oryginalnie jest 3-warstwowa, A jakiś numer uszczelki, firma lub cokolwiek. Niestety, ale u nas w sklepach twierdzą, że do t-jet nie ma jeszcze dostępnej uszczelki . Dlatego prośba, niech ktoś poda jakiś numer zaczepny. Prosił bym tez o jakieś namiary na inne uszczelki 3-warstwowe bo coś czuje że z tą od t-jet może być problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 7 Września 2010 Udostępnij Napisano 7 Września 2010 > A jakiś numer uszczelki, firma lub cokolwiek. Niestety, ale u nas w sklepach twierdzą, że do t-jet > nie ma jeszcze dostępnej uszczelki . Dlatego prośba, niech ktoś poda jakiś numer zaczepny. > Prosił bym tez o jakieś namiary na inne uszczelki 3-warstwowe bo coś czuje że z tą od t-jet > może być problem. To idź do ASO. Koszt takiej uszczelki to ok. 100zł z tego co pamiętam, więc tragedii nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 7 Września 2010 Udostępnij Napisano 7 Września 2010 > To idź do ASO. Koszt takiej uszczelki to ok. 100zł z tego co pamiętam, więc tragedii nie ma tylko w aso numer mam gdzies w domu koszt to dokladnie 152pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2010 > tylko w aso numer mam gdzies w domu koszt to dokladnie 152pln Takie ASO mam u nas na wiosce, że mówią "jeszcze nie dostępna" W katalogu mają ale jest nie dostępna. jak podasz mi numer to polece jeszcze raz. Byłem też w dwóch sklepach motoryzacyjnych, w jednym ma się postarać, podzwonić i jutro da mi znać. Może coś innego trójwarstwowego? Albo dwie uszczelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 7 Września 2010 Udostępnij Napisano 7 Września 2010 > Takie ASO mam u nas na wiosce, że mówią "jeszcze nie dostępna" > W katalogu mają ale jest nie dostępna. jak podasz mi numer to polece jeszcze raz. > Byłem też w dwóch sklepach motoryzacyjnych, w jednym ma się postarać, podzwonić i jutro da mi znać. > Może coś innego trójwarstwowego? Albo dwie uszczelki? Mogą być dwie uszczelki, ale dwie uszczelki dobre kosztują tyle (albo więcej niż jedna z tjeta) 55206232 - uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Września 2010 Udostępnij Napisano 7 Września 2010 tak czytam i czytam , przekładka tez jest jednorazowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 7 Września 2010 Udostępnij Napisano 7 Września 2010 > tak czytam i czytam , przekładka tez jest jednorazowa? przekładka nie, ale uszczelka tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Września 2010 Udostępnij Napisano 7 Września 2010 > ale uszczelka tak no wow nie wiedzialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pkikul Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > Ja w 8v mam kanapkę ze stalówek i przekładka 2mm i daje radę nawet przy 1 bar ale jeżdżę na 0.8 i > jest OK (ta sama turbina co Twoja). > Bez odprężenia co prawda miał większego kopa już przy niższym ciśnieniu ale za to stukało.... i > uszczelki wystukiwało... 2mm daje rade nawet przy dmuchaniu 1,4 bara ale uszczelka juz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > 2mm daje rade nawet przy dmuchaniu 1,4 bara ale uszczelka juz nie widze kikul, ze nie jestes w temacie jak do tej pory nie wyudmuchalo mi jeszcze zadnej UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > 2mm daje rade nawet przy dmuchaniu 1,4 bara ale uszczelka juz nie Czekaj o nie rozumiem - to brzmi jak "operacja się udała, pacjent zmarł" Albo daje radę albo nie. Jak uszczelka pada to znaczy, że coś nie dawało rady... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > Czekaj o nie rozumiem - to brzmi jak "operacja się udała, pacjent zmarł" > Albo daje radę albo nie. Jak uszczelka pada to znaczy, że coś nie dawało rady... jeśli płaszczyzny są ok to wydmuchiwania uszczelki należy szukać NIE W CIŚNIENIU DOŁADOWANIA!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > jeśli płaszczyzny są ok to wydmuchiwania uszczelki należy szukać NIE W CIŚNIENIU DOŁADOWANIA!!! plaszczyzny czyli jezeli poprostu rowniutko ja wydmucha ? a jezeli bedzie poszarpana to co innego oznacza ? jakies foto pogladowe zebym zrozumial ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 nie, jeżeli głowica i blok były splanowane są idealnie równe, to uszczelka nie ma prawa dać ciała od za dużego dmuchnięcia tylko zapewne od temp spalania czyli egt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > nie, jeżeli głowica i blok były splanowane są idealnie równe, to uszczelka nie ma prawa dać ciała > od za dużego dmuchnięcia tylko zapewne od temp spalania czyli egt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.