michu1234 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 sprawa taka benzyna w a baku jest nie zadużo ale jest-oprucz tego ma gaz rezerwa się nie pali wskaznik pokazuje chyba dobrze bo opada a po przekreceniu kluczyka idzie w górę , a benyzny nie zaciaga nie dochodzi nic do pompki... i teraz pytanie czy ten czujnik co w baku siedzi też popmuje czy on tylko pełni rolę czujnika?! bo jesli to tylko czujnik to chyba wina leży po stronie pompki w silniku?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > sprawa taka benzyna w a baku jest nie zadużo ale jest-oprucz tego ma gaz rezerwa się nie pali > wskaznik pokazuje chyba dobrze bo opada a po przekreceniu kluczyka idzie w górę , > a benyzny nie zaciaga nie dochodzi nic do pompki... i teraz pytanie czy ten czujnik co w baku > siedzi też popmuje czy on tylko pełni rolę czujnika?! bo jesli to tylko czujnik to chyba wina > leży po stronie pompki w silniku?! może filtr masz zapchany ? lub gdzieś po drodze elektrozawór benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 A pompa paliwa pracuje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > A pompa paliwa pracuje?? filterek nowy jest... a jak sprawdzić czy ta pompa paliwa pracuje?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 Jak się nie mylę to podczas przekręcania kluczyka powinna dawać dźwięk takiego bzykania i powinno być widać w filtrze paliwa jak zaciąga paliwo. Jest jeszcze jeden sposób bo widziałem jak mechanik to robił to gdzieś pod maską blisko prawej wycieraczki jest taka mała czarna plastikowa skrzyneczka. W środku jest bezpiecznik. Jak go wypniesz i wepniesz to też powinno być słychać pompę. Możesz też odłączyć wężyk co idzie od filtra paliwa do pompy i przyłożyć palec. Wtedy też poczujesz czy zasysa czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > Jak się nie mylę to podczas przekręcania kluczyka powinna dawać dźwięk takiego bzykania i powinno > być widać w filtrze paliwa jak zaciąga paliwo. Jest jeszcze jeden sposób bo widziałem jak > mechanik to robił to gdzieś pod maską blisko prawej wycieraczki jest taka mała czarna > plastikowa skrzyneczka. W środku jest bezpiecznik. Jak go wypniesz i wepniesz to też powinno > być słychać pompę. Możesz też odłączyć wężyk co idzie od filtra paliwa do pompy i przyłożyć > palec. Wtedy też poczujesz czy zasysa czy nie. to jest gaznik i tam jest mechaniczna pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 Też mam gaźnik i wiem jaka jest pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > Też mam gaźnik i wiem jaka jest pompa aha, masz gaźnik i elektryczną pompę paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 Nie wiem czy elektryczna czy nie ale ręcznie pompować paliwa nie musze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 W baku masz tylko plywak ktore pokazuje Ci stan paliwa i przewod paliwowy. Pompka jest mechaniczna, napedzana przez popychacz. Spojrz na przewody paliwowe ktore do niej ida i poszukaj filtra paliwa, powinien byc zaraz przed pompa. Zobacz czy przy kreceniu pompuje paliwko, powinno to sie dac zauwazyc w filtrze paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > Też mam gaźnik i wiem jaka jest pompa Chyba jednak nie wiesz. Patrząc na podpis pod avatarem to mam nadzieję że nie uczysz... Od zarania dziejów w agencie jest tylko mechaniczna pompa paliwa napędzana trzpieniem przez wałek rozrządu, działa dopiero przy obrocie wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 Czyli jak? Jak przekręcam kluczyk i brzęczy to nie ciągnie paliwa do filtra?? To czemu mi ciągnie?? Sam widziałem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > sprawa taka benzyna w a baku jest nie zadużo ale jest-oprucz tego ma gaz rezerwa się nie pali > wskaznik pokazuje chyba dobrze bo opada a po przekreceniu kluczyka idzie w górę , > a benyzny nie zaciaga nie dochodzi nic do pompki... i teraz pytanie czy ten czujnik co w baku > siedzi też popmuje czy on tylko pełni rolę czujnika?! bo jesli to tylko czujnik to chyba wina > leży po stronie pompki w silniku?! Stało się to nagle czy były jakieś oznaki wcześniej niedomagania? Powody niedziałania pompy paliwa - dziurawa membrana - za krótki trzpień napędzający sposoby naprawy - wymiana membrany - zmiana uszczelek na dwie cienkie ( oryginalnie jest jedna cienka druga gruba ), uszczelki są po obu stronach bakielitowego izolatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > Czyli jak? Jak przekręcam kluczyk i brzęczy to nie ciągnie paliwa do filtra?? To czemu mi ciągnie?? > Sam widziałem! Zacznijmy od tego - jaki masz silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 704 Young Aisan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > Czyli jak? Jak przekręcam kluczyk i brzęczy to nie ciągnie paliwa do filtra?? To czemu mi ciągnie?? > Sam widziałem! Czytamy słowo pisane ze zrozumieniem CC700 oznacza że jest to agent o pojemności 700ccm i fabryka montowała tam tylko jeden silnik z mechaniczną pompą paliwa. To jaki Ty masz silnik to już jest całkiem inna sprawa, niemniej ten temat tyczy się się silnika o pojemności 700ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 Dobra widzę że spece nie kumają o co mi chodzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > Dobra widzę że spece nie kumają o co mi chodzi! Poka foto komory silnikowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > Dobra widzę że spece nie kumają o co mi chodzi! No niestety musisz mi i innym wytłumaczyć co masz na myśli i o co Tobie chodzi bo nie nadążamy za Twoim tokiem rozumowania podstaw mechaniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > Stało się to nagle czy były jakieś oznaki wcześniej niedomagania? najpierw palił ale przerywał ale jak już złapał to jechał na tej benzynie ... teraz nic nie podaje w filterku sucho i w wężykach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > najpierw palił ale przerywał ale jak już złapał to jechał na tej benzynie ... teraz nic nie podaje > w filterku sucho i w wężykach... Nowa pompa paliwa kosztuje około 30zł więc w naprawę starej bym się nie bawił, prawdopodobnie masz dziurkę w membranie i się zapowietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 Foto: A chodzi mi tylko o jak ma sprawdzić czy pompa ciągnie, ale jak w filterku sucho to zapewne nie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > Foto: > A chodzi mi tylko o jak ma sprawdzić czy pompa ciągnie, ale jak w filterku sucho to zapewne nie! Chciałem coś napisać ale się powstrzymam, miłego dnia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > Foto: > A chodzi mi tylko o jak ma sprawdzić czy pompa ciągnie, ale jak w filterku sucho to zapewne nie! aby sprawdzić czy pompa pompuje odkręć ten wężyk co zaznaczyłem na foto i zapal auto na gazie (lub pokręć rozrusznikiem), powinna się wylewać benzyna z pompy (nie z wężyka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 > aby sprawdzić czy pompa pompuje odkręć ten wężyk co zaznaczyłem na foto i zapal auto na gazie (lub > pokręć rozrusznikiem), powinna się wylewać benzyna z pompy (nie z wężyka). I bardzo dobrze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 20 Września 2010 Udostępnij Napisano 20 Września 2010 > Czyli jak? Jak przekręcam kluczyk i brzęczy to nie ciągnie paliwa do filtra?? To czemu mi ciągnie?? > Sam widziałem! Kolego pompa jest mechaniczna tak jak koledzy mówią, a to co "brzęczy" to zawór powietrza dodatkowego od Aisana inaczej krokowiec który jest przy lewej lampie i dochodzą do niego 4 wężyki z podciśnień do gaźnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 20 Września 2010 Udostępnij Napisano 20 Września 2010 No to mechanik wprowadził mnie w takim razie w błąd. Można to ze spokojem wytłumaczyć, a nie zaraz rzucać się. Przepraszam za błąd ale myślę że jakiś z tych sposobów można sprawdzić pompę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuracjusz Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 > Można to ze spokojem wytłumaczyć, a nie zaraz > rzucać się. Quote: Dobra widzę że spece nie kumają o co mi chodzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf7 Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 u mnie jak nie podawał paliwa (pusto w filtrze paliwa), mimo, że kupiłem nową pompę, to rozwiązanie leżało po stronie popychacza (był po prostu za krótki) wyrobił się. Ten sam problem występuje zarówno w 704 fos/aisan jak i 903/899 na weberze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 > u mnie jak nie podawał paliwa (pusto w filtrze paliwa), mimo, że kupiłem nową pompę, to rozwiązanie > leżało po stronie popychacza (był po prostu za krótki) wyrobił się. > Ten sam problem występuje zarówno w 704 fos/aisan jak i 903/899 na weberze. Były przypadki że wyrobiła się krzywka na wałku rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 > u mnie jak nie podawał paliwa (pusto w filtrze paliwa), mimo, że kupiłem nową pompę, to rozwiązanie > leżało po stronie popychacza (był po prostu za krótki) wyrobił się. > Ten sam problem występuje zarówno w 704 fos/aisan jak i 903/899 na weberze. dlatego pisałem o nowych cienkich uszczelkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 > u mnie jak nie podawał paliwa (pusto w filtrze paliwa), mimo, że kupiłem nową pompę, to rozwiązanie > leżało po stronie popychacza (był po prostu za krótki) wyrobił się. > Ten sam problem występuje zarówno w 704 fos/aisan jak i 903/899 na weberze. można sprawdzić czy to nie wina popychacza składając pompę bez jednej uszczelki na dystansie ceramicznym (będzie pluło olejem ale powinno jechać dobrze-kiedyś tak zrobiłem jak mnie pompa zawiodła i do domu dojechałem bez problemu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2010 http://forum.autokacik.pl/files/284192837-P260810_06430001.jpg zdjołem ten wenżyk i benzyna nie leci ale jak palcem dotykam to dmucha powietrzem czyli pompka chyba działa?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > http://forum.autokacik.pl/files/284192837-P260810_06430001.jpg > zdjołem ten wenżyk i benzyna nie leci ale jak palcem dotykam to dmucha powietrzem czyli pompka > chyba działa?! może ci się wydawać tylko że dmucha a tak naprawdę to może pompować tam i spowrotem (w pompce powinien być zawór zwrotny który ma za zadanie nie dopuścić właśnie do wracania paliwa - obadaj pompkę). Możesz też sprawdzić czy pompka pompuje podłączając do tego drugiego króćca kawałek wężyka i włożyć go do bańki z benzyną no bo skoro piszesz ze pompuje a w baku benzyna jest no to albo przewód paliwowy dziurawy albo jakiś cud Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.