ppmarian Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 ... wymiane rozrzadu, termostatu, płynu chłodniczego, założenie zimówek (opony na felgach), zmiana oleju i filtrów, to duzo czy mało ??? z mojej strony było: olej i filtry po stonie mechanika było: pasek rozrzadu, rolka, napinacz, termostat, płyn chłodniczy + robocizna oczywiscie auto: seat toledo 2002 1.6 8v 100KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeq77 Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > ... wymiane rozrzadu, termostatu, płynu chłodniczego, założenie zimówek (opony na felgach), zmiana > oleju i filtrów, to duzo czy mało ??? > z mojej strony było: olej i filtry > po stonie mechanika było: pasek rozrzadu, rolka, napinacz, termostat, płyn chłodniczy + robocizna > oczywiscie > auto: seat toledo 2002 1.6 8v 100KM IMO do przyjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romman Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > ... wymiane rozrzadu, termostatu, płynu chłodniczego, założenie zimówek (opony na felgach), zmiana > oleju i filtrów, to duzo czy mało ??? > z mojej strony było: olej i filtry > po stonie mechanika było: pasek rozrzadu, rolka, napinacz, termostat, płyn chłodniczy + robocizna > oczywiscie > auto: seat toledo 2002 1.6 8v 100KM Prosty silnik = niska cena. Ja w za wymianę rozrządu i oleju płaciłem w Lanosie 1.4 8V 70 zł. Części były moje a działo się to 3 lata temu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > ... wymiane rozrzadu, termostatu, płynu chłodniczego, założenie zimówek (opony na felgach), zmiana > oleju i filtrów, to duzo czy mało ??? > z mojej strony było: olej i filtry > po stonie mechanika było: pasek rozrzadu, rolka, napinacz, termostat, płyn chłodniczy + robocizna > oczywiscie > auto: seat toledo 2002 1.6 8v 100KM Mnie wczoraj skasowali $500 za wymianę paska rozrządu i paska klinowego. $100 części i $400 robocizna bo trzeba było pół samochodu rozebrać żeby się do tego paska dobrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > ... wymiane rozrzadu, termostatu, płynu chłodniczego, założenie zimówek (opony na felgach), zmiana > oleju i filtrów, to duzo czy mało ??? > z mojej strony było: olej i filtry > po stonie mechanika było: pasek rozrzadu, rolka, napinacz, termostat, płyn chłodniczy + robocizna > oczywiscie > auto: seat toledo 2002 1.6 8v 100KM w astrze płaciłem coś kole 400zł za kpl rozrząd, nie wiem czy nie z pompą sama robocizna 100zł wymiana oleum i kół to groszowe sprawy lepiej napisz ile w subarynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > Mnie wczoraj skasowali $500 za wymianę paska rozrządu i paska klinowego. $100 części i $400 > robocizna bo trzeba było pół samochodu rozebrać żeby się do tego paska dobrać. Nie tak strasznie patrząc, że to ceny US, Ja za rozrząd będę musiał wydać w Lacetti około 400 dolców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dextus Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 Jak na krakowskie ceny to jest bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 W moim aucie wyszło ~4000 zł Więc nie narzekaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > ... wymiane rozrzadu, termostatu, płynu chłodniczego, założenie zimówek (opony na felgach), zmiana > oleju i filtrów, to duzo czy mało ??? > z mojej strony było: olej i filtry > po stonie mechanika było: pasek rozrzadu, rolka, napinacz, termostat, płyn chłodniczy + robocizna > oczywiscie > auto: seat toledo 2002 1.6 8v 100KM Damn...strasznie tanio. Az bym sie zaczal obawiac o jakosc tych czesci od mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > ... wymiane rozrzadu, termostatu, płynu chłodniczego, założenie zimówek (opony na felgach), zmiana > oleju i filtrów, to duzo czy mało ??? a jakby ktos napisał, że zapłaciłes bardzo duzo to co wtedy? pojdziesz sie kłocic, nie rozumiem wogóle po co sie pytasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > a jakby ktos napisał, że zapłaciłes bardzo duzo to co wtedy? > pojdziesz sie kłocic, nie rozumiem wogóle po co sie pytasz? Jak to po co? Zeby przylansowac jak malo zaplacil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > Jak to po co? Zeby przylansowac jak malo zaplacil no tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > ... wymiane rozrzadu, termostatu, płynu chłodniczego, założenie zimówek (opony na felgach), zmiana > oleju i filtrów, to duzo czy mało ??? > z mojej strony było: olej i filtry > po stonie mechanika było: pasek rozrzadu, rolka, napinacz, termostat, płyn chłodniczy + robocizna > oczywiscie > auto: seat toledo 2002 1.6 8v 100KM Drogo, za rozrząd + pompe wody i płyny płacę 150 zł, wymiana kół 50 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > Drogo, za rozrząd + pompe wody i płyny płacę 150 zł, tyle płacisz za części czy robotę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > Drogo, za rozrząd + pompe wody i płyny płacę 150 zł, wymiana kół 50 zł. Drogo? Z częściami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > tyle płacisz za części czy robotę? fakt częsci + 200 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > fakt częsci + 200 zł czyli kolega zapłacił normalna cenę za to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > czyli kolega zapłacił normalna cenę za to wszystko Zgadzam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > Nie tak strasznie patrząc, że to ceny US, Ja za rozrząd będę musiał wydać w Lacetti około 400 > dolców. Cena samych części była minimalna - pasek był za darmo (bo miałem kupon), pasek klinowy $50, nowy płyn chłodzący $30 (bo musieli zdemontować chłodnicę, więc przy okazji zmienili płyn). Nie wymieniali żadnych kółek, tylko pasek. Nie wymieniali uszczelek bo były w idealnym stanie. Nie wymieniali pompy wody bo też była OK. Niestety rozebranie całego przodu samochodu żeby się dobrać do paska (V8 wzdłużnie = pasek za chłodnicą) zajęło cały dzień i kosztowało ponad $400... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbromsky Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > Cena samych części była minimalna - pasek był za darmo (bo miałem kupon), pasek klinowy $50, nowy > płyn chłodzący $30 (bo musieli zdemontować chłodnicę, więc przy okazji zmienili płyn). Nie > wymieniali żadnych kółek, tylko pasek. Nie wymieniali uszczelek bo były w idealnym stanie. Nie > wymieniali pompy wody bo też była OK. Niestety rozebranie całego przodu samochodu żeby się > dobrać do paska (V8 wzdłużnie = pasek za chłodnicą) zajęło cały dzień i kosztowało ponad > $400... Hmm, a jak jest u was z ceną roboczogodziny w warsztacie? W BMW w Warszawie widziałem, że liczą sobie ~$85 za godzinę pracy. Z tego co mówisz, powinno być podobnie... pozdrawiam, bromsky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 zaoszczędziłeś, spoko .... powtórzysz za rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > ... wymiane rozrzadu, termostatu, płynu chłodniczego, założenie zimówek (opony na felgach), zmiana > oleju i filtrów, to duzo czy mało ??? > z mojej strony było: olej i filtry > po stonie mechanika było: pasek rozrzadu, rolka, napinacz, termostat, płyn chłodniczy + robocizna > oczywiscie > auto: seat toledo 2002 1.6 8v 100KM wq mnie tanio. ja za kompletny rozrzad bez pompy wody + wymiane zaplacilem 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > Hmm, a jak jest u was z ceną roboczogodziny w warsztacie? W BMW w Warszawie widziałem, że liczą > sobie ~$85 za godzinę pracy. Z tego co mówisz, powinno być podobnie... > pozdrawiam, > bromsky O ile się nie mylę to Lexus kasuje $75 za godzinę, tyle że to nie jest aktualna godzina, ale godzina wyspecyfikowana przez producenta. Producent mówi że wymiana paska ma zająć 5 godzin i za tyle kasują niezależnie od tego czy mechanik uwinie się w dwie godziny czy się będzie bawił tydzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > ... wymiane rozrzadu, termostatu, płynu chłodniczego, założenie zimówek (opony na felgach), zmiana > oleju i filtrów, to duzo czy mało ??? > z mojej strony było: olej i filtry > po stonie mechanika było: pasek rozrzadu, rolka, napinacz, termostat, płyn chłodniczy + robocizna > oczywiscie > auto: seat toledo 2002 1.6 8v 100KM wszysko zależy od materiałów. G12 ++ pewnie w obiegu nie masz jak na contim i EVR wszystko złożył to powinno być ok - pompa wody raczej niewymieniona była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > Jak to po co? Zeby przylansowac jak malo zaplacil nie przrylanowac tylko dowiedziec sie czy mechanik (kolega) nie dokalda do interesu. materialy to pasek: contitech, roka fag, plyn i termostat nie wiem jaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > lepiej napisz ile w subarynie w suabru bierze 1000zł z materialem (pasek contitech rolki koyo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pio_bal Napisano 20 Października 2010 Udostępnij Napisano 20 Października 2010 > ... wymiane rozrzadu, termostatu, płynu chłodniczego, założenie zimówek (opony na felgach), zmiana > oleju i filtrów, to duzo czy mało ??? > z mojej strony było: olej i filtry > po stonie mechanika było: pasek rozrzadu, rolka, napinacz, termostat, płyn chłodniczy + robocizna > oczywiscie > auto: seat toledo 2002 1.6 8v 100KM rozrząd +/- 180zł termostat +/- 40zł płyn chłodniczy +/- 40zł = 260zł (pewnie i tak miał taniej) przekładka felg 40zł 200zł za rozrząd to cena nie powala. Ale grunt, żeś zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.