kartonik Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Niestety, myślałem że komunikat "sprawdź świece żarowe jest chwilowym fochem" ale jednak przy każdym uruchomieniu wyskakuje ten komunikat + dodatkowo miga kilka razy ikonka świec żarowych, samochód zapala raczej normalnie. Przejmować się czy jeździć dalej i czekać na rozwój sytuacji. Gwarancja upłynęła 2 miesiące temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 sprawdz zlacza na swiecach i jesli masz dostep do fes'a to zobacz czy po wykasowaniu blad znowu sie pojawi, jesli tak to trzeba by sie pewno zainteresowac ew. sprawdzeniem i wymiana swiec zapala Ci normalnie z tego wzgledu ze tttm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 > sprawdz zlacza na swiecach i jesli masz dostep do fes'a to zobacz czy po wykasowaniu blad znowu sie > pojawi, jesli tak to trzeba by sie pewno zainteresowac ew. sprawdzeniem i wymiana swiec > zapala Ci normalnie z tego wzgledu ze tttm To co napisałeś OPTI wydaje się być najsensowniejszą ścieżką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bullseye Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Świeca żarowa iskry to ok 46 zika szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 > sprawdz zlacza na swiecach i jesli masz dostep do fes'a ... możesz jaśniej > zapala Ci normalnie z tego wzgledu ze tttm tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 > Świeca żarowa iskry to ok 46 zika szt. to by dramatu nie było tylko pewnie pojawią się zaraz głosy że są złe i najlepiej kupić jakieś bosche o wiele droższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 > to by dramatu nie było > tylko pewnie pojawią się zaraz głosy że są złe i najlepiej kupić jakieś bosche o wiele droższe Tylko Bosche no prawie bo są lepsze na B. Co do komunikatu.... to sprawdzić połączenie akumulatora z silnikiem.... Sprawdzić rezystancje świec .... powinna być poniżej 1 Ohma ... między korpusem silnika i miedzy klemą "-" akumulatora..... wszystkim rządzi centralka na grodzi silnika - czarne pudełko.... czasami to ono pada.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 > Tylko Bosche no prawie bo są lepsze na B. > Co do komunikatu.... to sprawdzić połączenie akumulatora z silnikiem.... Sprawdzić rezystancje > świec .... powinna być poniżej 1 Ohma ... między korpusem silnika i miedzy klemą "-" Dobra po kolei jak zmierzyć tą rezystancję > akumulatora..... wszystkim rządzi centralka na grodzi silnika - czarne pudełko.... czasami to > ono pada.... no to mnie jeszcze pocieszaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 > Dobra po kolei > jak zmierzyć tą rezystancję > no to mnie jeszcze pocieszaj Szukasz i znajdujesz centralkę świec.... czarne pudełko prostokątne przykręcone jedną nakrętką ( klucz 10 ) do grodzi kabiny ... bardziej kwadratowe ....odpinasz wtyczkę pod która są opisy G1 G2 G3 G4 G5 ... ( to są świece.... G5 jest podłączona w silniku z 5 tłokami... 2,4 JTD ... centralka jest uniwersalna ) a następnie mierzysz rezystancję omomierzem między poszczególnymi zaciskami w wtyczce a silnikiem (aluminiowym blokiem głowicy ) i dla kontroli jeszcze miedzy wtyczką a klemą masową w akumulatorze. UWAGA... jest tam podłączone +12V takim grubszym kablem... powinno być cały czas można zmierzyć czy jest i nie zrobić zwarcia - jest to niemożliwe teoretycznie ale licho nie śpi .... można zdjąć + z akumulatora przed pomiarami dla pewności Zobacz co wyjdzie.... Jeśli na jednym z zacisków będziesz miał inną wartość to możesz poruszać wtyczkami na świecach... jesli rezystancja bedzie bardzo duża do masz spaloną świecę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 > jesli rezystancja bedzie bardzo duża do masz spaloną świecę... To pomierzyłem jak doradziłeś i wyszło, że G1, G2, G4 ma oporność 1,5 Ohma a na G3 jest cisza. W związku z czym chciałbym sprawdzić czy jest połączenie ze świecą przez te kostkę ale dojście jest tam tragiczne a tak po prawdzie nie wiem gdzie tych świec szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 > To pomierzyłem jak doradziłeś i wyszło, że G1, G2, G4 ma oporność 1,5 Ohma a na G3 jest cisza. W > związku z czym chciałbym sprawdzić czy jest połączenie ze świecą przez te kostkę ale dojście > jest tam tragiczne a tak po prawdzie nie wiem gdzie tych świec szukać Są za kolektorem ssącym.... w dość nieciekawym miejscu. Ja w Stilo wykrecałem długim kluczem nasadowym a wtyczki wyciskałem i ściągałem za pomocą specjalnego chwytaka - kupiłem go w OBI za kilkanaście zł i już kilka razy sie suuuuper przydał Zawsze możesz wymienić tylko tą jedną ale z mojego doświadczenia w innych autach ( UNO DS ) to nie ma sensu.... pozostałe lecą w mgnieniu oka.... w Multijecie jednak wymiana jest na tyle nieciekawa, ze może zaryzykować...... Tu zaznaczyłem 3 ....widoczne.... czwarta za pompą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 > Są za kolektorem ssącym.... w dość nieciekawym miejscu. > Ja w Stilo wykrecałem długim kluczem nasadowym a wtyczki wyciskałem i ściągałem za pomocą > specjalnego chwytaka - kupiłem go w OBI za kilkanaście zł i już kilka razy sie suuuuper > przydał > Zawsze możesz wymienić tylko tą jedną ale z mojego doświadczenia w innych autach ( UNO DS ) to nie > ma sensu.... pozostałe lecą w mgnieniu oka.... w Multijecie jednak wymiana jest na tyle > nieciekawa, ze może zaryzykować...... > Tu zaznaczyłem 3 ....widoczne.... czwarta za pompą Dzięki Lisek za pomoc Coś czuję, że sam z tym sobie nie poradze i będę musiał tą wymianę komuś zlecić ale najpierw muszę jakoś do tej uszkodzonej świecy dotrzeć i sprawdzić czy aby tylko przewód nie jest uszkodzony. PS Która świeca będzie od przewodu G3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > PS > Która świeca będzie od przewodu G3? Nie pamiętam... stawiam na trzecią licząc od rozrządu .. Bywa, ze nie da się odkręcić i trzeba odkręcać głowice... bywa, że się urywa gwint... bywa... nie będę straszył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > Nie pamiętam... stawiam na trzecią licząc od rozrządu .. > Bywa, ze nie da się odkręcić i trzeba odkręcać głowice... bywa, że się urywa gwint... bywa... nie > będę straszył... no po takim wstępie to już na pewno sam się za to chwycę ale muszę przynajmniej namierzyć te przewody od tej świecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek1234 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > no po takim wstępie to już na pewno sam się za to chwycę ale muszę przynajmniej namierzyć te > przewody od tej świecy. Zrobisz sam , masz walniętą świecę na 100% , odkręcasz ERG , możesz zdemontować taką rurkę chyba fi 6 , odkręcasz bez strachu przy kolektorku i przy wtrysku płaskim kluczem i już masz fajny dostęp , klucz 10 nasadowa dł 10 cm i jest twoja , druga od akumulatora , świeca ok . 50zł Bosch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek1234 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > no po takim wstępie to już na pewno sam się za to chwycę ale muszę przynajmniej namierzyć te > przewody od tej świecy. aha, jeszcze jedno , uważaj na fachowców którzy mają sprzęt do usuwania urwanych świec bez zdejmowania głowicy , sprzęt kupiony musi się zwrócić , oby to nie padło na ciebie że prawie w twoim samochodzie się urwie, zrób sam, fachowiec nie da ci gwarancji że się nie urwie ,on za to nie zapłaci tylko ty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > Zrobisz sam , masz walniętą świecę na 100% , odkręcasz ERG , możesz zdemontować taką rurkę chyba > fi 6 , odkręcasz bez strachu przy kolektorku i przy wtrysku płaskim kluczem i już masz fajny > dostęp , klucz 10 nasadowa dł 10 cm i jest twoja , druga od akumulatora , świeca ok . 50zł > Bosch Trochę mnie zmobilizowałeś do samodzielnej wymiany tej świecy dodatkowo trafiłem na taki manual . Pozostaje jeszcze kwestia czy jak się wymieni tylko jedną zepsutą świece to nie pójdą za chwilę następne ale z drugiej strony za każdym razem jak pójdzie jakaś świeca to wymieniać komplet to trochę bez sensu. Jeszcze jedna sprawa, jak kupię świecę Boscha a pozostałe będą innej firmy czy to nie będzie miało wpływu na trwałość i działanie wszystkich świec. Jeszcze jedna sprawa W sumie samochód zapala normalnie a jak się choćby minimalnie zagrzeje to po ponownym odpaleniu błędu świec nie wywala . Od 17 stycznia będę miał parę dni wolnego i w tedy bym się za to ewentualnie chwycił tylko czy dłuższa jazda z niesprawną świecą żarową nie spowoduje jakichś innych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek1234 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 Jazda bez jednej świecy nie przeszkadza , ale jak będzie mrozu ok - 10 będziesz miał trudności z odpaleniem . Jak się zagrzeje nie wywala błędu to normalne zjawisko. Uważam że jednak napewno masz świece Boscha , wymień jedną ja tak zrobiłem i nie żałuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > Jazda bez jednej świecy nie przeszkadza , ale jak będzie mrozu ok - 10 będziesz miał trudności z > odpaleniem . > Jak się zagrzeje nie wywala błędu to normalne zjawisko. > Uważam że jednak napewno masz świece Boscha , wymień jedną ja tak zrobiłem i nie żałuję. dał byś radę podać dokładny typ świecy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > dał byś radę podać dokładny typ świecy? BOSCH 0 250 202 132 (GLP066) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek1234 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > dał byś radę podać dokładny typ świecy? Potwierdzam Bosch - 0 250 202 132 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > BOSCH 0 250 202 132 (GLP066) Spokojnie możesz wkręcić Iskrę 11 721 802 koszt połowę mniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > Spokojnie możesz wkręcić Iskrę 11 721 802 koszt połowę mniejszy jak dla mnie to moze wkrecac: VALEO 344997 NGK 3413 (D-POWER 36) LUCAS LP072 BREMI 26036 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > jak dla mnie to moze wkrecac: > VALEO 344997 > NGK 3413 (D-POWER 36) > LUCAS LP072 > BREMI 26036 a to sobie można tak dowolnie mieszać i zakładać świece każdą z innej parafii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > a to sobie można tak dowolnie mieszać i zakładać świece każdą z innej parafii nie sa to jakies super technologiczne nasa klamoty, roznica w cenie i mniej wiecej trwalosci czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > nie sa to jakies super technologiczne nasa klamoty, roznica w cenie i mniej wiecej trwalosci czesci a tak po prostu co byś doradził kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 > a tak po prostu co byś doradził kupić? ngk ponoc juz nie to samo w swieczkach do diesla co kiedys, jednak chyba bym tego Boscha zapodal, strasznej kasy za sztuke nie wydasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 > ngk ponoc juz nie to samo w swieczkach do diesla co kiedys, jednak chyba bym tego Boscha zapodal, > strasznej kasy za sztuke nie wydasz Niestety potwierdzam.... sprawdzałem świece żarowe NGK z Boscha po podłączeniu do akumulatora na kable.... i faktycznie ich końcówki zrobiły się mniej czerwone i pózniej o 1 sekundę od Boscha... Ja wstawiałem do Stilo NGK bo takie kupiłem ale fachowcy od świec żarowych twierdzą że tylko Boscha lub jnnej firmy na B.... BERU.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 > fachowcy od świec żarowych twierdzą > że tylko Boscha lub jnnej firmy na B.... BERU.... zgadza sie, beru tez jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 > że tylko Boscha lub jnnej firmy na B.... BERU.... Beru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 > ngk ponoc juz nie to samo w swieczkach do diesla co kiedys, jednak chyba bym tego Boscha zapodal, > strasznej kasy za sztuke nie wydasz a kiedy niby NGK w Dieslu było lepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 Świeca wymieniona na boscha takiego samego jak oryginał, czas operacji 10 min. Robota w sumie prosta tylko trzeba się trochę dołożyć, no i oczywiście trzeba mieć odpowiedni klucz, ja się w takowy zaopatrzyłem w miejscowym sklepie za całe 5 złociszy Jeszcze jedno moje spostrzeżenie. Rezystancja jednej świecy wynosi 1,2 ohma; więc suma czterech jest 4,8 ohma. Przy mojej jednej spalonej rezystancja pozostałych wynosiła 1,6 ohma więc jest 1/3 z 4,8 tak więc mierząc rezystancję świeczek można się dowiedzieć ile mamy padniętych. Jeżeli co źle rozumuję to można mnie poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 > Jeżeli co źle rozumuję to można mnie poprawić świece w silniku nie sa połączone w szereg tylko równolegle z wspólną masa jaką jest głowica silnika.... mierzy się pojedynczo i w zależności od dokładności miernika oscylować powinno w granicy 1 Ohma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 > świece w silniku nie sa połączone w szereg tylko równolegle z wspólną masa jaką jest głowica > silnika.... mierzy się pojedynczo i w zależności od dokładności miernika oscylować powinno w > granicy 1 Ohma... a jak wytłumaczyć to, że jak wymieniłem na sprawną świecę to rezystancja na każdej świecy spadła z 1,6 do 1,2 ohma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > a jak wytłumaczyć to, że jak wymieniłem na sprawną świecę to rezystancja na każdej świecy spadła z > 1,6 do 1,2 ohma Nie jestem w stanie tego wyjaśnić to przekracza moja wiedzę Zwykły "omomierz" w uniwersalnym mierniku nie nadaje się do dokładnego pomiaru rezystancji małych w granicach kilku i mniej Ohma... do tego stosuje sie mostki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > Zwykły "omomierz" w uniwersalnym mierniku nie nadaje się do dokładnego pomiaru rezystancji małych w > granicach kilku i mniej Ohma... do tego stosuje sie mostki... Dokładnie tak. Nawet sprawny omomierz potrafi pokazać ok. 0,5oma na zwarciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > Dokładnie tak. Nawet sprawny omomierz potrafi pokazać ok. 0,5oma na zwarciu examiner w aso ma funkcje omomierza wiec mozna dokladniej zlustrowac pomiar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafkulec Napisano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > Świeca wymieniona na boscha takiego samego jak oryginał, czas operacji 10 min. Robota w sumie > prosta tylko trzeba się trochę dołożyć, no i oczywiście trzeba mieć odpowiedni klucz, ja się > w takowy zaopatrzyłem w miejscowym sklepie za całe 5 złociszy hyh - a swistak siedzail i w 10 min zawinal wszystkie sreberka w 10 min zdazyles zdemontowac oslone , sciagnac faje ze swiecy wykrecic jakos wyjac swiece z pomiedzy kolektorow , wsadzic nowa (tez jakos) i clou zabawy - wsadzic faje na swiece a potem poskrecac wszystko ? albo miales praktyki w pit-stopie albo Nuova bravo ma swiece zarowe jakos latwo dostepne - generalnie w CR dojscie do swiec jest zwykle tragiczne z powodu nadmiaru osprzetu PS klucz za 5zl moze nie wytrzymac wymiany 4 swiec (jesli to jakis marketowy klucz do swiec) chyba ze mowimy o rurkowej 10 na nasadke 3/4" to ok - ale do przegubu cardana trzba troszke dolozyc - bez przegubu ciezko - mozna gwint zerwac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > albo miales praktyki w pit-stopie albo Nuova bravo ma swiece zarowe jakos latwo dostepne - dostep do swiec w silnikach 1.9 8v i 16v w nb jest bardzo dobry, wystarczy tylko zdjac oslone i mozna wypinac kostki swiec i wykrecac swiece.. czas podany przez kartonika jest jak najbardziej normalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > hyh - a swistak siedzail i w 10 min zawinal wszystkie sreberka a może i je zawija, nie wiem natomiast wiem co robiłem i ile mi to czasu zajęło Fajkę ściągnąłem haczykiem zrobionym z pręta, kluczem typu "T" wykręciłem świecę, potem wężykiem do spuszczania wina z dymiona ją wyciągnąłem no i montaż w odwrotnej kolejności i po robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafkulec Napisano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > a może i je zawija, nie wiem > natomiast wiem co robiłem i ile mi to czasu zajęło > Fajkę ściągnąłem haczykiem zrobionym z pręta, kluczem typu "T" wykręciłem świecę, potem wężykiem do > spuszczania wina z dymiona ją wyciągnąłem no i montaż w odwrotnej kolejności i po robocie no z takim sprzetem to wierze ja uzywalem dlugiej pensety chirurgicznej i drutu oprocz tego czekalem kilak minut az penetrator ktorym popryskalem swiece sie nieco przezre - nie chcialem ryzykowac ukrecenia gwintu aaa przy okazji - makaroniarskie diesle to dziadostwo - zeby przy -15 na 1 swiecy odpalic dopiero za 4 kreceniem ? ..... skanal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > no z takim sprzetem to wierze > ja uzywalem dlugiej pensety chirurgicznej i drutu każdy ma swoje sposoby > oprocz tego czekalem kilak minut az penetrator ktorym popryskalem swiece sie nieco przezre - nie > chcialem ryzykowac ukrecenia gwintu tu właśnie miałem miłe zaskoczenie,bo wcześniej mnie nastraszyli, że mozna nawet gwint zerwać a tu poszło odkręcanie jak w maśle > aaa przy okazji - makaroniarskie diesle to dziadostwo - zeby przy -15 na 1 swiecy odpalic dopiero > za 4 kreceniem ? ..... skanal a mój to w ogóle dziwnie zapala na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 > aaa przy okazji - makaroniarskie diesle to dziadostwo - zeby przy -15 na 1 swiecy odpalic dopiero > za 4 kreceniem ? ..... skanal Eeee przesada..... u mnie im zimniej tym lepiej zapala..... boję się ze przy -30C zapali bez kluczyka w stacyjce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 No to mam powtórkę z rozrywki . Od pewnego czasu wywala mi komunikat o sprawdzeniu świec żarowych i dzisiaj pomierzyłem tak jak robiłem 3 lata temu i wyszło, że na G1 jest cisza. Na pozostałych pokazuje jakieś tam wartości. Czyli wychodzi na to, ze mam 1 świeczkę do wymiany. Pytanie która to jest G1 i jaką świecę kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > Niestety, myślałem że komunikat "sprawdź świece żarowe jest chwilowym fochem" ale jednak przy > każdym uruchomieniu wyskakuje ten komunikat + dodatkowo miga kilka razy ikonka świec żarowych, > samochód zapala raczej normalnie. Przejmować się czy jeździć dalej i czekać na rozwój > sytuacji. Gwarancja upłynęła 2 miesiące temu Hahah, u mnie to samo od tygodnia. U mnie po 100kkm naprawdę z tym autem coś się zaczyna dziać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > No to mam powtórkę z rozrywki . przestan dziadowac i wymien kpl, kup boscha lub beru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > przestan dziadowac i wymien kpl, kup boscha lub beru Jakie dziadowanie, od czasu wymiany 1 świecy minęło 3 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > Jakie dziadowanie, od czasu wymiany 1 świecy minęło 3 lata to wymien pozostale, te ktore siedza od nowosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 W sumie to mi padła świeca, która tam siedzi od nowości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 Tak z kronikarskiego przyzwyczajenia mogę odnotować, że znowu mi padła jedna świeczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.