Skocz do zawartości

Zakup Fabii Monte Carlo


Parowoz

Rekomendowane odpowiedzi

> Atmosferycznych. Bo chyba umknął Ci fakt, że wiele z nich ma wykres momentu płaski jak stół. I

> nierzadko w większym zakresie niż 3 tys obrotów.

to zes konkret podal ... ja poprosilem o konretne modele, nie bede przegladal wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trafia się to w Polsce czy trzeba ze świecą szukać?

Świeczka będzie niezbędnym wyposażeniem przy szukaniu.

Duży w porównaniu z innymi wersjami silnik (wysokie opłaty) z taką sobie mocą, dużym apetytem na paliwo i zmiksowany zazwyczaj z najwyższą wersją wyposażenia.

Nie było za wiele amatrów takiego wynalazku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co Ty mówisz trzeba być samobójcą, żeby kupić taki samochód. Toż to nawet bezpiecznie traktora nie wyprzedzisz, a co dopiero inny samochód.

kurcze ale cwaniaczek ! Same mądre słowa hehe.gifhehe.gifhehe.gifhehe.gifhehe.gif

>Poza tym to Skoda, za tę cenę na pewno znajdziesz coś innego.

No właśnie nie bardzo za takie wyposażenie nie znajdę tańszego samochodu !

>Wersja specjalna, czyli czysta głupota dla polaczków. Lepiej odpuścić.

właśnie i o to chodzi tak ma być prawie te same pieniądze a samochód o wiele lepiej wygląda !

ale miałem dziś dużo do czytania grinser006.gif

skoda rządzi rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nazwa sport to jakies nieporozumienie

Ja tam widzę nazwe MONTE CARLO gdzie ten sport?

Ceny

1.4 16V/63 kW (85 KM) 52 000 zł

1.2 TSI/63 kW (85 KM) 53 000 zł

1.2 TSI/77 kW (105 KM) 55 000 zł

1.6 TDI CR DPF/66 kW (90 KM) 61 550 zł

1.6 TDI CR DPF/77 kW (105 KM) 63 350 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tam widzę nazwe MONTE CARLO gdzie ten sport?

> Ceny

> 1.4 16V/63 kW (85 KM) 52 000 zł

> 1.2 TSI/63 kW (85 KM) 53 000 zł

> 1.2 TSI/77 kW (105 KM) 55 000 zł

> 1.6 TDI CR DPF/66 kW (90 KM) 61 550 zł

> 1.6 TDI CR DPF/77 kW (105 KM) 63 350 zł

o honde mi chodzilo civic sport zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zmienia to faktu że ten gówno wart sport jest szybszy odcudownej Skody. A tak przynajmniej

> utrzymuje Skoda.

no tak szybszy, cala ta gadka o bezpieczenstwie sprowadza sie tylko do jednego, który szybszy - nic tylko foremki i do piaskownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no tak szybszy, cala ta gadka o bezpieczenstwie sprowadza sie tylko do jednego, który szybszy - nic

> tylko foremki i do piaskownicy

Honda droższa to nie może być wolniejsza rotfl.gif żeby nie było nie mam fabii hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no tak szybszy, cala ta gadka o bezpieczenstwie sprowadza sie tylko do jednego, który szybszy - nic

> tylko foremki i do piaskownicy

No tak, masz rację. Stwierdzenie faktu potwierdzonegm danymi producenta to piaskownica. Głupie komentarze pozbawione treści to już nie.

Kierowcy Fabii mają jakiś kompleks czy jak jak? Producent podaje takie a nie inne osiągi. A może Skoda kłamie?

A może zwyczajnie brakuje niektórym jąder żeby przyznać: kupiłem Skodę bo chciałem solidne i tanie auto. Tańsze niż vw.

Ktoś tu słusznie zauważył że ciężko będzie w tej kasie znaleść coś na tym samym poziomie wyposażenia. Autor wątku spokojnie stwierdził, że patrzy na skodę ze względu na cenę. A niektórzy stają na głowie żeby udowodnić, że taka Fabia to mała rakieta.

Z mojej strony to koniec debaty. Swoje argumenty wymieniłem. Uważam że były wystarczająco merytoryczne. Nie zamierzam bawić się w osobiste wycieczki do aut innych dyskutantów. Dziękuje tym którzy w rzeczowy sposób uświadomili mi pewne fakty.

Ze swojej strony radzę autorowi wątku żeby na spokojnie to wszystko przemyślał. Porównaj oferty wszystkich producentów. Nie zapomnij policzyć sobie kosztów serwisu na dystansie tych kilku lat gdy będziesz poruszać się tym samochodem.

Powodzenia w zakupach i zadowolenia z zakupów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak, masz rację. Stwierdzenie faktu potwierdzonegm danymi producenta to piaskownica. Głupie

> komentarze pozbawione treści to już nie.

> Kierowcy Fabii mają jakiś kompleks czy jak jak? Producent podaje takie a nie inne osiągi. A może

> Skoda kłamie?

Skoda nie kłamie. Problem w tym, że jak się podaje osiągi maksymalne to z pewnymi rozwiązaniami można je uzyskać w 99% przypadków przy minimum umiejętności (np tsi + DSG) w innych w 20% nawet przy dobrych umiejętnościach (np. skrzynia ręczna i N/A)

Stąd realnie auto w papierach minimalnie gorsze w rzeczywistości jednak jeździ zdecydowanie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak, masz rację. Stwierdzenie faktu potwierdzonegm danymi producenta to piaskownica. Głupie

> komentarze pozbawione treści to już nie.

wiesz patrzenie na auto przez pryzmat rozwijanej predkosci max i tłumaczeniem ze to bezpieczenstwo przeciez to nie piaskownica, to złobek ok.gif

> Kierowcy Fabii mają jakiś kompleks czy jak jak? Producent podaje takie a nie inne osiągi. A może

> Skoda kłamie?

> A może zwyczajnie brakuje niektórym jąder żeby przyznać: kupiłem Skodę bo chciałem solidne i tanie

> auto. Tańsze niż vw.

hmm a myslałem ze zdolnosc logicznego myslenia obowiazuje kazdego...

no ale duzymi literami powiem...

ktos kto decyduje sie na auto z moca 60KM kupuje je po to aby łamac rekordy predkosci czy po to aby stos tanio i bezawaryjnie jezdziło z pnkt A do B ??

z drugiej strony ktos kto wydaje powiedzmy 40 klockow na nowa skode z moca tych 60KM mysle ze moglby kupic co najmniej kilka (za to kase )bardzo mocnych aut uzywanych, i mysle z pelna premedytacja nie kupuje ich, bo wyrosl juz ze zlobka i po prostu nie chce takiego auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoda nie kłamie. Problem w tym, że jak się podaje osiągi maksymalne to z pewnymi rozwiązaniami

> można je uzyskać w 99% przypadków przy minimum umiejętności (np tsi + DSG) w innych w 20%

> nawet przy dobrych umiejętnościach (np. skrzynia ręczna i N/A)

> Stąd realnie auto w papierach minimalnie gorsze w rzeczywistości jednak jeździ zdecydowanie lepiej.

8,9 i 10,1 to minimalna różnica? Nawet 9,5 i 10,1 to nie jest różnica którą można nazwać minimalną... chociaż te już zależy co dla kogo to oznacza@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 8,9 i 10,1 to minimalna różnica? Nawet 9,5 i 10,1 to nie jest różnica którą można nazwać

> minimalną... chociaż te już zależy co dla kogo to oznacza@

Gdybym miał to 1.2 TSI to umówiłbym się z Tobą "na kreskę", a potem na jazdę po jakiejś wyznaczonej trasie na czas. Bo jak pokazują filmiki na YT mógłbyś się zdziwić.

A tak możemy sobie tylko dyskutować do białego rana tongue.gif

Aczkolwiek nadal porównujemy klasę B z C i te 0,6s to chyba jest wybaczalne, o ile rzeczywiście tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz patrzenie na auto przez pryzmat rozwijanej predkosci max i tłumaczeniem ze to bezpieczenstwo

> przeciez to nie piaskownica, to złobek

A dla mnie to komfort. Bo im wyższa prędkość maksymalna tym niższe obroty na trasie.

> hmm a myslałem ze zdolnosc logicznego myslenia obowiazuje kazdego...

> no ale duzymi literami powiem...

> ktos kto decyduje sie na auto z moca 60KM kupuje je po to aby łamac rekordy predkosci czy po to aby

> stos tanio i bezawaryjnie jezdziło z pnkt A do B ??

> z drugiej strony ktos kto wydaje powiedzmy 40 klockow na nowa skode z moca tych 60KM mysle ze

> moglby kupic co najmniej kilka (za to kase )bardzo mocnych aut uzywanych, i mysle z pelna

> premedytacja nie kupuje ich, bo wyrosl juz ze zlobka i po prostu nie chce takiego auta...

Czy ty uważasz, że każdy kto ma więcej niż 60 koni automatycznie łamie przepisy i bije rekordy prędkości? Aż tak ciężko uwierzyć że można mieć zapas mocy i korzystać z niego wtedy gdy to konieczne a nie stale?

Wychodzi na to, że wg Ciebie każdy kto ma więcej niż 60 to pirat drogowy, wariat i duży dzieciak.

Kolejny raz tego tłumaczył nie będę. Kto miał zrozumieć, ten zrozumiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdybym miał to 1.2 TSI to umówiłbym się z Tobą "na kreskę", a potem na jazdę po jakiejś wyznaczonej

> trasie na czas. Bo jak pokazują filmiki na YT mógłbyś się zdziwić.

> A tak możemy sobie tylko dyskutować do białego rana

> Aczkolwiek nadal porównujemy klasę B z C i te 0,6s to chyba jest wybaczalne, o ile rzeczywiście tak

> jest.

Nie 0,6 tylko 1,2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dla mnie to komfort. Bo im wyższa prędkość maksymalna tym niższe obroty na trasie.

min. po to ktos wymyslil skrzynie biegow hehe.gif

> Czy ty uważasz, że każdy kto ma więcej niż 60 koni automatycznie łamie przepisy i bije rekordy

> prędkości? Aż tak ciężko uwierzyć że można mieć zapas mocy i korzystać z niego wtedy gdy to

> konieczne a nie stale?

> Wychodzi na to, że wg Ciebie każdy kto ma więcej niż 60 to pirat drogowy, wariat i duży dzieciak.

> Kolejny raz tego tłumaczył nie będę. Kto miał zrozumieć, ten zrozumiał.

czytasz be zrozumienia, ale nie bede tlumaczyl...

nomiast uwazam ze masz niezlego gula ze kupiles sobie honde która z zalozenia miala byc szybka/mocna a tu psikus, dorownuje jej budzetowa skoda hehe.gif

w tej chwili miotasz sie na lewo i prawo bo kazdy Ci pokazuje ze bzdury pleciesz, i ze nie kazdy chce/musi miec mocne auto...

tlumacze ci po raz kolejny moc jest jednym z elem. bezpieczenstwa owszem, jechac mozesz wolniej/rozwazniej autem z nizsza moca, ale w mom wypadku to nie moc bedzie odgrywala glowna role, ale min. budowa auta czyt strefy zgniotu, poduszki itd. itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dla mnie to komfort. Bo im wyższa prędkość maksymalna tym niższe obroty na trasie.

To nie jest bezpośrednio powiązane.

Istnieje coś takiego jak różne przełożenia skrzyni biegów.

Są auta, które pomimo niewielkiej mocy i niskiej prędkości maksymalnej mają niewielkie obroty przy prędkościach autostradowych.

W drugą stronę też to czasem działa. Auta gti o których wspominałeś czasem mają skrócone przełożenia główne w stosunku do swoich "cywilnych" odpowiedników. Dzięki temu jest urywany czas do setki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie. Skoda królem! A ja uciekam do nory. Fanatyzm co niektórych przeraża i tyle.

Tlumaczysz sobie to fanatyzmem, a mi sie wydaje ze poprostu nie jestes w stanie przyznac ze byle skoda fabia 1.2 moze siedziec na zderzaku HONDY.

A jakby miala na pokladzie dsg to nawet niedzielny kierowca na prostej by Cie niezle zadziwil.

te teksty ze z osiagami 9,5do setki to mozna co najwyzej po miescie jezdzic bo na trasy sie nie nadaje, no prooooosze Cie, piszesz jakbys conajmniej typeR jezdzil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tlumaczysz sobie to fanatyzmem, a mi sie wydaje ze poprostu nie jestes w stanie przyznac ze byle

> skoda fabia 1.2 moze siedziec na zderzaku HONDY.

Już o tym pisałem. Będzie okazja to sprawdze i jak się okaże, że różnica jest marginalna to odszczekam.

I nie tylko hondy, ale też forda, renault czy mazdy. W sumie każdego auta klasy c z silnikiem o nocy około 150 km.

> A jakby miala na pokladzie dsg to nawet niedzielny kierowca na prostej by Cie niezle zadziwil.

albo by się sam mocno zdziwił. Na dwoje babka wróżyła.

> te teksty ze z osiagami 9,5do setki to mozna co najwyzej po miescie jezdzic bo na trasy sie nie

> nadaje, no prooooosze Cie, piszesz jakbys conajmniej typeR jezdzil.

Nie chce mi się powtarzać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie. Skoda królem! A ja uciekam do nory. Fanatyzm co niektórych przeraża i tyle.

Jaki fanatyzm spineyes.gif

Uparłeś się nie wiadomo na co i żadne argumenty do Ciebie nie docierają i tyle ok.gif

EDIT:

Filmik Civica z automatem wyraźnie pokazuje, że jest wolniejszy od Fabii z DSG.

Głównie ze względu na "powolną" skrzynię w Civicu.

Więc przy założeniu automat tu i tu, najprawdopodobniej nie jadą tak samo, tylko Civic dostaje baty icon_eek.gif

A przy manualu nawet jeśli Fabia minimalnie dostanie to i tak Twój upór jest co najmniej dziwny niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.