coenmz Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 ... chociaż nie wiem czy to właściwy kącik. Rocznik '84, 75S. W przyszłym tygodniu jadę odebrać i przekonać się jak duży błąd zrobiłem... Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahran Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > ... chociaż nie wiem czy to właściwy kącik. > Rocznik '84, 75S. > W przyszłym tygodniu jadę odebrać i przekonać się jak duży błąd zrobiłem... > Uploaded with ImageShack.us mnie się podoba, tylko foto trochę przymaławe;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > mnie się podoba, tylko foto trochę przymaławe;/ A co ja poradzę... takie było na aukcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahran Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > A co ja poradzę... takie było na aukcji... Jak go mieć będziesz, to proszę mi tu eleganckie foty zapodać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiza Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > ... chociaż nie wiem czy to właściwy kącik. > Rocznik '84, 75S. > W przyszłym tygodniu jadę odebrać i przekonać się jak duży błąd zrobiłem... > Uploaded with ImageShack.us A jakie plany masz odnośnie tego? Jakas renowacja? jak tak to raczej w stronę orgyniału czy raczej projekt własny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 rdza, i dziury , chyba że dbany był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > rdza, i dziury , chyba że dbany był Stereotyp - teoretycznie Ritmo/Regata to jedna z najbardziej nieudanych serii Fiata, ale jak dla mnie te auta mają swój urok - takie wspaniale kaciaste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > A jakie plany masz odnośnie tego? > Jakas renowacja? jak tak to raczej w stronę orgyniału czy raczej projekt własny? Jeśli jest w dobrym stanie i kompletny to renowacja i delikatny tuning z epoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahran Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > Stereotyp - teoretycznie Ritmo/Regata to jedna z najbardziej nieudanych serii Fiata, ale jak dla > mnie te auta mają swój urok - takie wspaniale kaciaste Nieudane to było UNO:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > Jak go mieć będziesz, to proszę mi tu eleganckie foty zapodać! Jak w banku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 Kurde, Ritmo... Nie wiem co, ale stare kFIATki mają coś w sobie... No i te okrągłe klamki Ale ten mi się bardziej podoba: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 > Ale ten mi się bardziej podoba: O kurcze. Mój ojciec miał takie coś. Seat Ronda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2011 > Jak go mieć będziesz, to proszę mi tu eleganckie foty zapodać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2011 Chyba pierwszy raz w życiu widzę obrotomierz wyskalowany w tysiącach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2011 > Chyba pierwszy raz w życiu widzę obrotomierz wyskalowany w tysiącach a wiesz ze wskazowka dobija do 7500 obr/min, wyzej sie balem... Auto robi bez problemu 150 kmh, ma wtedy rowne 4000 obr/min. Zdrowe, wloskie serducho! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2011 Parę ładnych lat temu taki samochód był w rodzinie, wtedy się z niego śmiałem teraz bym chciał go mieć ale widać do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć Najbardziej z niego pamiętam klamki ciężkie w obsłudze ale jak to super wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2011 > Parę ładnych lat temu taki samochód był w rodzinie, wtedy się z niego śmiałem teraz bym chciał go > mieć ale widać do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć > Najbardziej z niego pamiętam klamki ciężkie w obsłudze ale jak to super wygląda zewnetrzne dzialaja lekko, wewnetrzne wymagaja dosc sporo sily w prownaniu do auta wspolczesnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 Dzis biore sie za rozbiorke. Zacinajacy sie termostat i druciartstwo w ukladzie chlodzenia doprowadzily do wystrzalu jednego z wezy. Niestety zdazylo sie to dosc daleko od cywilizacji. Efektem jest prawdopodobnie przegrzana uszczelka glowicy - mam nadzieje, ze dzis uda mi sie zrzucic glowe i zobaczyc jak to wyglada. Pierwszy etap obejmuje wymiane: - uszczelka glowicy - uszczelniacze zaworowe - uszczelka pokrywy zaworow - uszczelka miski olejowej - nowe swiece - nowe kable - nowa kopulka i palec - swiezy olej - swieze filtry - pasek rozrzadu i pasek napedu urzadzen pomocniczych - termostat Przy okazji wyonane zostana: - lekkie planowanie glowicy (raczej kosmetycznie. Silnik ma CR na poziomie 9,2:1 i nie sadze aby podnoszenie tej wartosci mialo sens. Poza tym chce sobie zostawic pole manewru w celu ewentualnych napraw). - lekka obrobka zaworow (lekka poprawa gniazd i zaworow) - poprawa spasowania dolotu i wydechu (glownie idzie o spasowanie uszczelek) - izolacja termiczna kolektora wydechowego (sadze, ze tasma termoizolacyjna zalatwi sprawe) Postaram sie to dokumentowac zdjeciami, chociaz pewnie wiele tych zdjec nie bedzie. Nie kreci mnie mycie rak zeby wykonac kazde jedno zdjecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 Heh fajna sprawa. W tamtych czasach to ta deska miala naprawde FUTURYSTYCZNE ksztalty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 po zdjeciu puszki filtra powietrza widzimy dwu gardzielowy gaznik. kilka srub pozniej uklad dolotowy byl zdjety i okazal sie kolektor wydechowy. nastepnie rozpiecie paska rozrzadu tzeby zdjac glowiczke z walkiem rozrzadu. Inaczej dostep do srub mocujacych glowice byl niemozliwy. A pozniej juz moim oczom ukazaly sie tloki. Jak kogos interesuje to prosze, zdjecia tlokow, glowicy i glowiczki: I nie wodz nas na pokuszenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.