Skocz do zawartości

chwale się...


Rekomendowane odpowiedzi

> ... chociaż nie wiem czy to właściwy kącik.

> Rocznik '84, 75S.

> W przyszłym tygodniu jadę odebrać i przekonać się jak duży błąd zrobiłem...

> Uploaded with ImageShack.us

mnie się podoba, tylko foto trochę przymaławe;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... chociaż nie wiem czy to właściwy kącik.

> Rocznik '84, 75S.

> W przyszłym tygodniu jadę odebrać i przekonać się jak duży błąd zrobiłem...

> Uploaded with ImageShack.us

A jakie plany masz odnośnie tego?

Jakas renowacja? jak tak to raczej w stronę orgyniału czy raczej projekt własny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rdza, i dziury , chyba że dbany był

Stereotyp - teoretycznie Ritmo/Regata to jedna z najbardziej nieudanych serii Fiata, ale jak dla mnie te auta mają swój urok - takie wspaniale kaciaste ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę ładnych lat temu taki samochód był w rodzinie, wtedy się z niego śmiałem teraz bym chciał go mieć smile.gif ale widać do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć smile.gifzeby.GIF

Najbardziej z niego pamiętam klamki ciężkie w obsłudze ale jak to super wygląda zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Parę ładnych lat temu taki samochód był w rodzinie, wtedy się z niego śmiałem teraz bym chciał go

> mieć ale widać do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć

> Najbardziej z niego pamiętam klamki ciężkie w obsłudze ale jak to super wygląda

zewnetrzne dzialaja lekko, wewnetrzne wymagaja dosc sporo sily w prownaniu do auta wspolczesnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis biore sie za rozbiorke. Zacinajacy sie termostat i druciartstwo w ukladzie chlodzenia doprowadzily do wystrzalu jednego z wezy. Niestety zdazylo sie to dosc daleko od cywilizacji. Efektem jest prawdopodobnie przegrzana uszczelka glowicy - mam nadzieje, ze dzis uda mi sie zrzucic glowe i zobaczyc jak to wyglada.

Pierwszy etap obejmuje wymiane:

- uszczelka glowicy

- uszczelniacze zaworowe

- uszczelka pokrywy zaworow

- uszczelka miski olejowej

- nowe swiece

- nowe kable

- nowa kopulka i palec

- swiezy olej

- swieze filtry

- pasek rozrzadu i pasek napedu urzadzen pomocniczych

- termostat

Przy okazji wyonane zostana:

- lekkie planowanie glowicy (raczej kosmetycznie. Silnik ma CR na poziomie 9,2:1 i nie sadze aby podnoszenie tej wartosci mialo sens. Poza tym chce sobie zostawic pole manewru w celu ewentualnych napraw).

- lekka obrobka zaworow (lekka poprawa gniazd i zaworow)

- poprawa spasowania dolotu i wydechu (glownie idzie o spasowanie uszczelek)

- izolacja termiczna kolektora wydechowego (sadze, ze tasma termoizolacyjna zalatwi sprawe)

Postaram sie to dokumentowac zdjeciami, chociaz pewnie wiele tych zdjec nie bedzie. Nie kreci mnie mycie rak zeby wykonac kazde jedno zdjecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imag0112ee.th.jpg

po zdjeciu puszki filtra powietrza widzimy dwu gardzielowy gaznik.

imag0118m.th.jpg

kilka srub pozniej uklad dolotowy byl zdjety i okazal sie kolektor wydechowy.

imag0119bt.th.jpg

nastepnie rozpiecie paska rozrzadu tzeby zdjac glowiczke z walkiem rozrzadu. Inaczej dostep do srub mocujacych glowice byl niemozliwy.

A pozniej juz moim oczom ukazaly sie tloki. Jak kogos interesuje to prosze, zdjecia tlokow, glowicy i glowiczki:

imag0121pt.th.jpg

imag0128z.th.jpg

imag0130c.th.jpg

imag0134e.th.jpg

imag0137ds.th.jpg

imag0140h.th.jpg

imag0144kf.th.jpg

imag0164q.th.jpg

I nie wodz nas na pokuszenie...

smile.gif

imag0197p.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.