Marcin79 Napisano 12 Października 2011 Udostępnij Napisano 12 Października 2011 nie licząc bisa , na allegro są pojemności 650 , był jeszcze większy silnik montowany w malcu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 12 Października 2011 Udostępnij Napisano 12 Października 2011 > nie licząc bisa , na allegro są pojemności 650 , był jeszcze większy silnik montowany w malcu ? Nie licząc bisa, prototypów i swapów w malcu były silniki o poj 600 (w pierwszych latach produkcji) a potem tylko 650, który od 600 nie różnił się niczym poza pojemnością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 12 Października 2011 Udostępnij Napisano 12 Października 2011 > nie licząc bisa , na allegro są pojemności 650 , był jeszcze większy silnik montowany w malcu ? Seryjnie nie bylo nic wiekszego niz 650ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 12 Października 2011 Udostępnij Napisano 12 Października 2011 > nie licząc bisa , na allegro są pojemności 650 , był jeszcze większy silnik montowany w malcu ? seryjne nie ale i 652 da się rozwiercić 850 bodajże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 12 Października 2011 Udostępnij Napisano 12 Października 2011 > Nie licząc bisa, prototypów i swapów w malcu były silniki o poj 600 (w pierwszych latach produkcji) > a potem tylko 650, który od 600 nie różnił się niczym poza pojemnością. Nie do końca, w 650E był inny wałek rozrządu i głowica o innym kształcie komór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 12 Października 2011 Udostępnij Napisano 12 Października 2011 > Nie do końca, w 650E był inny wałek rozrządu i głowica o innym kształcie komór. silnik 600 to nic innego jak rozwiercona 500, ale za to już silnik 650 to mimo wszystko inna konstrukcja i nie działało tu takie zwykłe P&P z wałkiem gaźnikiem itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 13 Października 2011 Udostępnij Napisano 13 Października 2011 > seryjne nie ale i 652 da się rozwiercić 850 bodajże Poplynales - tak ysle - na jakeis 100ccm. Osiemsetki robi sie na bazie juz tlokow garbusa, ale to wyzsza szkolajazdy. Prob bylo wiele a przetrwal wlasciwie tylko jeden taki silnik. Co ciekawe pierwszy jaki powstal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Groszek88 Napisano 13 Października 2011 Udostępnij Napisano 13 Października 2011 No i oczywiście największy problem przy 800 -> rozwiercenie i obspawanie bloku silnika. Pękania, nieszczelności itp. Co do serii to 600 i 650. Bis 700. Więcej historia nie zna PS. Po niecałym roku przeprosiłem się z AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 13 Października 2011 Udostępnij Napisano 13 Października 2011 > No i oczywiście największy problem przy 800 - > Co do serii to 600 i 650. Bis 700. Więcej historia nie zna > PS. Po niecałym roku przeprosiłem się z AK A nikt nie próbował przerabiać/dorabiać wału korbowego i powiększać skoku tłoka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 13 Października 2011 Udostępnij Napisano 13 Października 2011 > A nikt nie próbował przerabiać/dorabiać wału korbowego i powiększać skoku tłoka? A wielokrotnie. Tylko pamietaj, ze zmiana skoku tloka to nei tylko zmiana ojemnosci, ale rowniez cstopnia sprezania, a co za tym idzie o cosnienia sprezania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 13 Października 2011 Udostępnij Napisano 13 Października 2011 > Poplynales - tak ysle - na jakeis 100ccm. Osiemsetki robi sie na bazie juz tlokow garbusa, ale to > wyzsza szkolajazdy. Prob bylo wiele a przetrwal wlasciwie tylko jeden taki silnik. Co ciekawe > pierwszy jaki powstal. no właśnie ta konfiguracja na tłokach z garbusem mi chodziło ale to pokręciłem wszystko bo od kiedy 1600 z garbusa /2 = 850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 13 Października 2011 Udostępnij Napisano 13 Października 2011 > A nikt nie próbował przerabiać/dorabiać wału korbowego i powiększać skoku tłoka? jak chcesz moc poprawić to sciągnij z głowicy z jakieś 2,5 gaźnik 2 gardzielowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 14 Października 2011 Udostępnij Napisano 14 Października 2011 > A nikt nie próbował przerabiać/dorabiać wału korbowego i powiększać skoku tłoka? moj kolega mial taki wal na zwyklych tlokach 3 szlif dawal kolo 700 pojemnosci i motor pieknie od dolu robil robote wal byl od kaluzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszC Napisano 14 Października 2011 Udostępnij Napisano 14 Października 2011 wał o większym wykorbieniu fajny temat ale cena dość wysoka bo trzeba na to przeznaczyć około 1 tys zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 14 Października 2011 Udostępnij Napisano 14 Października 2011 > wał o większym wykorbieniu fajny temat ale cena dość wysoka bo trzeba na to przeznaczyć około 1 tys > zł az zly na siebie jestem ze swoj sprzedalem za 450 zeta ale jakie 6 lat temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.