Skocz do zawartości

Mamy na forum speca od Common Rail-a ??


Master007

Rekomendowane odpowiedzi

Hej mam taki problem z samochodem ze ciezko odpala i faluja mu obroty na jalowym. Zrobilem test przelewowy na cieplym i zimnym silniku i takie wyniki:

na zimnym:

1 wtrysk (liczone od strony rozrzadu) 21ml

2 wtrysk 11ml

3 wtrysk 19ml

4 wtrysk 10ml

na cieplym

1 wtrysk (liczone od strony rozrzadu) 20ml

2 wtrysk 5ml

3 wtrysk 20ml

4 wtrysk 6ml

na cieplym silniku widac ewidentnie ze strzykawki 1 i 3 szybciej sie napelniaja niz na zimnym motorze

wiec cos ewidentnie jest z wtryskami tylko nie wiem ktore sa dobre a ktore moga byc zle a dawanie ich do regeneracji wiaze sie z ryzykiem ze beda mnie probowali naciagnac na regeneracje wszystkich po 400zł sztuka...... :/

pomozecie smile.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specem nie jestem ale w Oplu 1.9 maksymalnie dopuszczalna ilość powracającego oleju napędowego jest 3x większa od najmniejszej zmierzonej ilości czyli na zimnym jest w normie a na ciepłym 1 i 3 są poza normą bo najmniejsza zmierzona ilość 5ml x3 = 15 ml a u Ciebie jest 20 ml.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Alfa 147 1.9 JTD a Te wyniki to wlasnie z przelewu

Sie zagalopowałem ... zlosnik.gif jest kolega od CR od pomp i wtryskiwaczy / robiłem u niego pompę w JTD 1,9 więc moge polecić... Radauskas

Osobiście bym 1 i 3 zrobił ... lub wszystkie sprawdził... a tylko te dwa uszczelnił ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiat Ecu Scan + kabelek

> z tego co ja czytalem to Bosch dopuszcza 30% roznicy ale nie wiem czy to pewne ale w moim

> przypadku na cieplym motorze jest to 300% wiecej wiec zapewne i tak nie miesci sie w skali )

Pomiar FESem ... mi przy padzie nastawnika pompy wysokiego ciśnienia też pokazywał 300bar zlosnik.gif także wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm ale lanie wtryskow wydaje mi sie ewidentne wiec staram sie nie szukac problemu tam gdzie mam

> nadzieje go nie ma

A jakie Ci FES pokazuje korekcje? U mnie jest na jałowym dramat bo wartości są bardzo duże. Nie mniej auto chodzi równo chociaż wtryski leją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jakie Ci FES pokazuje korekcje? U mnie jest na jałowym dramat bo wartości są bardzo duże. Nie

> mniej auto chodzi równo chociaż wtryski leją.

wlasnie mam cos walniete i jak zaznaczam w Fesie wtryski to pokazuje mi po prawej stronie - not avalible :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że wtrącam się do wątku, ale mam problem ze swoim Avensisem i właśnie dziwił mnie odczyt ciśnienia na szynie CR na wolnych obrotach. Mianowicie zmienia się ono w granicach 300-360 bar(silnik ciepły), po podniesienu obrotów waha się tylko o 10-15 bar. Generalnie problem jest taki, że auto po nocy odpala na 1 sek., to znaczy silnik niby zaskakuje jest te 900 obr. i nagle następuje takie przydławienie i gaśnie. Poźniej trzeba kilka razy kręcić, aby odpalił. Może to mieć jakiś związek z tym ciśnieniem, bądź uszkodzonymi wtryskami ? Nadmienię, że świece sprawdzone, każda ma katalogowe 1,4 Ohm. Silnik to 1ad-ftv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie wyciągnąłeś ich i włożyłeś w innej kolejności?

> Czy FES pokazuje Ci jakieś błędy?

> Masz może zaślepiony EGR?

Wtryskow nie ruszalem. Egr mam zaslepiony i blad egr tez wyskakuje smile.gif

ale podobno w tym silniku blad egr nie ma wplywu na prace podobnie jak nie koduje sie wtryskow (tak przed chwila wyczytalem w necie ):/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wtryskow nie ruszalem. Egr mam zaslepiony i blad egr tez wyskakuje

> ale podobno w tym silniku blad egr nie ma wplywu na prace podobnie jak nie koduje sie wtryskow (tak

> przed chwila wyczytalem w necie ):/

Masz MultiJeta? ZTCW to w tych silnikach wtryski trzeba zakodować.

Sprawdzałeś jeszcze elektrykę? Wtyczki na wtryskach, wiązki, itp., punkty masowe, akumulator

Więcej Ci niestety nie pomogę, możesz się popytać na kąciku Stilo - tam jest dużo speców od JTD wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie jest to zwykly JTD 115 KM. Wtyczki wygladaja ok. Akumulator nie jest w rewelacyjnym stanie ale

> kreci ok i prad ladowania na wlaczonym silniku mam okolo 14.1 V wiec nie jest źle

Chyba napięcie zlosnik.gif spróbuj go podładować prostownikiem, nie zaszkodzi mu zlosnik.gif

Tak jak pisałem - konkretnej pomocy szukaj na kącikach Stilo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba napięcie

zmienione jeszcze przed publikacja Twojego postu. Ale nie ma co szybki jestes :D ledwo napisalem post i doslownie po 10 sekundach zrobilem edytuj a Tu juz odpowiedz wink.gif

nic bede kombinowal co zrobic mysle nawet by kupic uzywane wtryski ( znalazlem w necie za 50zł szt) i dogadac sie ze sprzedawca ze jak beda walniete to zwroce. Moze to troche glupie ale nie mam chyba wyboru :/

podladowywalem go prostownikiem jakies 3 tyg temu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zmienione jeszcze przed publikacja Twojego postu. Ale nie ma co szybki jestes :D ledwo napisalem

> post i doslownie po 10 sekundach zrobilem edytuj a Tu juz odpowiedz

> nic bede kombinowal co zrobic mysle nawet by kupic uzywane wtryski ( znalazlem w necie za 50zł szt)

> i dogadac sie ze sprzedawca ze jak beda walniete to zwroce. Moze to troche glupie ale nie mam

> chyba wyboru :/

> podladowywalem go prostownikiem jakies 3 tyg temu

Jeszcze przyjrzałbym się czujnikowi położenia wałka rozrządu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze przyjrzałbym się czujnikowi położenia wałka rozrządu

ale chyba przy uszkodzenie czujnika walka samochod by krecil ale nie odpalal. A u mnie "odpala" tylko raz jakby nie palil na wszystkie gary a innym razem jakby byl stuk w silniku a jeszcze innym jest wszystko w 100% ok smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale chyba przy uszkodzenie czujnika walka samochod by krecil ale nie odpalal. A u mnie "odpala"

> tylko raz jakby nie palil na wszystkie gary a innym razem jakby byl stuk w silniku a jeszcze

> innym jest wszystko w 100% ok

Najczęstszym objawem padniętego czujnika położenia wału korbowego jest to, że odpala tylko jak masz zimny silnik, po nagrzaniu gaśnie i dopóki nie ostygnie nie odpalisz auta (akurat moja wiedza opiera się na doświadczeniu z silnikiem benzynowym 1.3 Suzuki G13B), w dieslu pewnie jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najczęstszym objawem padniętego czujnika położenia wału korbowego jest to, że odpala tylko jak

> masz zimny silnik, po nagrzaniu gaśnie i dopóki nie ostygnie nie odpalisz auta (akurat moja

> wiedza opiera się na doświadczeniu z silnikiem benzynowym 1.3 Suzuki G13B), w dieslu pewnie

> jest podobnie.

to nie dotyczy wink.gif)

nic zamowilem na allegro 2 wtryski po 50zł Dzwonilem do sprzedawcy i mowil ze samochod mial okolo 150k wiec teoretycznie wtryski powinni troche polatac. Daje 2 tyg gwarancji rozruchowej wiec luz. Mam nadzieje ze bedzie lepiej smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.