Master007 Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 Hej mam taki problem z samochodem ze ciezko odpala i faluja mu obroty na jalowym. Zrobilem test przelewowy na cieplym i zimnym silniku i takie wyniki: na zimnym: 1 wtrysk (liczone od strony rozrzadu) 21ml 2 wtrysk 11ml 3 wtrysk 19ml 4 wtrysk 10ml na cieplym 1 wtrysk (liczone od strony rozrzadu) 20ml 2 wtrysk 5ml 3 wtrysk 20ml 4 wtrysk 6ml na cieplym silniku widac ewidentnie ze strzykawki 1 i 3 szybciej sie napelniaja niz na zimnym motorze wiec cos ewidentnie jest z wtryskami tylko nie wiem ktore sa dobre a ktore moga byc zle a dawanie ich do regeneracji wiaze sie z ryzykiem ze beda mnie probowali naciagnac na regeneracje wszystkich po 400zł sztuka...... :/ pomozecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 Specem nie jestem ale w Oplu 1.9 maksymalnie dopuszczalna ilość powracającego oleju napędowego jest 3x większa od najmniejszej zmierzonej ilości czyli na zimnym jest w normie a na ciepłym 1 i 3 są poza normą bo najmniejsza zmierzona ilość 5ml x3 = 15 ml a u Ciebie jest 20 ml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > Specem nie jestem ale w Oplu 1.9 maksymalnie dopuszczalna ilość powracającego oleju napędowego > jest 3x większa od najmniejszej zmierzonej ilości Ta zasada tyczy się wszystkich systemów CR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 W jakim to aucie? \ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > W jakim to aucie? \ > Proponuje zrobić test na przelew i zobaczyć organoleptycznie co sie dzieje i czy to nie wina > uszczelnień.... "Zrobilem test przelewowy na cieplym i zimnym silniku i takie wyniki:" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master007 Napisano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > W jakim to aucie? \ > Proponuje zrobić test na przelew i zobaczyć organoleptycznie co sie dzieje i czy to nie wina > uszczelnień.... Alfa 147 1.9 JTD a Te wyniki to wlasnie z przelewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > "Zrobilem test przelewowy na cieplym i zimnym silniku i takie wyniki:" Więc pierwszy i 3 wtryskiwacz - wymiana uszczelnień i sprawdzenie działania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > Alfa 147 1.9 JTD a Te wyniki to wlasnie z przelewu Sie zagalopowałem ... jest kolega od CR od pomp i wtryskiwaczy / robiłem u niego pompę w JTD 1,9 więc moge polecić... Radauskas Osobiście bym 1 i 3 zrobił ... lub wszystkie sprawdził... a tylko te dwa uszczelnił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 1 i 3 zrobisz ,potem w ślad za nimi pójdą 2i4 więc zrób 4 i bedziesz miał spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 A cisnienie na magistrali? sprawdził? Stałe tzn pływa w normie czy pływa mocno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master007 Napisano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > 1 i 3 zrobisz ,potem w ślad za nimi pójdą 2i4 więc zrób 4 i bedziesz miał spokój na 4 nie mam kasy studenckie zycie to z reguly biedne zycie cisnienie sprawdzilem i jest 300-305 barów i stoi w miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > na 4 nie mam kasy studenckie zycie to z reguly biedne zycie > cisnienie sprawdzilem i jest 300-305 barów i stoi w miejscu a czym sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > Ta zasada tyczy się wszystkich systemów CR. Chyba nie bardzo. W CR MONDEO jest inaczej Wynika z tego Opel dla silnika 1.9 dopuszcza 300% różnicy a Ford dla 2.0 TDCI tylko 40% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master007 Napisano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > a czym sprawdzałeś? Fiat Ecu Scan + kabelek z tego co ja czytalem to Bosch dopuszcza 30% roznicy ale nie wiem czy to pewne ale w moim przypadku na cieplym motorze jest to 300% wiecej wiec zapewne i tak nie miesci sie w skali ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > Fiat Ecu Scan + kabelek > z tego co ja czytalem to Bosch dopuszcza 30% roznicy ale nie wiem czy to pewne ale w moim > przypadku na cieplym motorze jest to 300% wiecej wiec zapewne i tak nie miesci sie w skali ) Pomiar FESem ... mi przy padzie nastawnika pompy wysokiego ciśnienia też pokazywał 300bar także wiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master007 Napisano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > Pomiar FESem ... mi przy padzie nastawnika pompy wysokiego ciśnienia też pokazywał 300bar także > wiesz. hmm ale lanie wtryskow wydaje mi sie ewidentne wiec staram sie nie szukac problemu tam gdzie mam nadzieje go nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > hmm ale lanie wtryskow wydaje mi sie ewidentne wiec staram sie nie szukac problemu tam gdzie mam > nadzieje go nie ma A jakie Ci FES pokazuje korekcje? U mnie jest na jałowym dramat bo wartości są bardzo duże. Nie mniej auto chodzi równo chociaż wtryski leją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master007 Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > A jakie Ci FES pokazuje korekcje? U mnie jest na jałowym dramat bo wartości są bardzo duże. Nie > mniej auto chodzi równo chociaż wtryski leją. wlasnie mam cos walniete i jak zaznaczam w Fesie wtryski to pokazuje mi po prawej stronie - not avalible :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > wlasnie mam cos walniete i jak zaznaczam w Fesie wtryski to pokazuje mi po prawej stronie - not > avalible :/ Może nie masz ich zakodowanych? Której wersji FES używasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master007 Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > Może nie masz ich zakodowanych? Której wersji FES używasz? hmm tez mozliwe..... Fesa mam 2.5 wersje pelna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > hmm tez mozliwe..... Fesa mam 2.5 wersje pelna a nie wyciągnąłeś ich i włożyłeś w innej kolejności? Czy FES pokazuje Ci jakieś błędy? Masz może zaślepiony EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mustaff14 Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 Przepraszam, że wtrącam się do wątku, ale mam problem ze swoim Avensisem i właśnie dziwił mnie odczyt ciśnienia na szynie CR na wolnych obrotach. Mianowicie zmienia się ono w granicach 300-360 bar(silnik ciepły), po podniesienu obrotów waha się tylko o 10-15 bar. Generalnie problem jest taki, że auto po nocy odpala na 1 sek., to znaczy silnik niby zaskakuje jest te 900 obr. i nagle następuje takie przydławienie i gaśnie. Poźniej trzeba kilka razy kręcić, aby odpalił. Może to mieć jakiś związek z tym ciśnieniem, bądź uszkodzonymi wtryskami ? Nadmienię, że świece sprawdzone, każda ma katalogowe 1,4 Ohm. Silnik to 1ad-ftv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master007 Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > a nie wyciągnąłeś ich i włożyłeś w innej kolejności? > Czy FES pokazuje Ci jakieś błędy? > Masz może zaślepiony EGR? Wtryskow nie ruszalem. Egr mam zaslepiony i blad egr tez wyskakuje ale podobno w tym silniku blad egr nie ma wplywu na prace podobnie jak nie koduje sie wtryskow (tak przed chwila wyczytalem w necie ):/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > Wtryskow nie ruszalem. Egr mam zaslepiony i blad egr tez wyskakuje > ale podobno w tym silniku blad egr nie ma wplywu na prace podobnie jak nie koduje sie wtryskow (tak > przed chwila wyczytalem w necie ):/ Masz MultiJeta? ZTCW to w tych silnikach wtryski trzeba zakodować. Sprawdzałeś jeszcze elektrykę? Wtyczki na wtryskach, wiązki, itp., punkty masowe, akumulator Więcej Ci niestety nie pomogę, możesz się popytać na kąciku Stilo - tam jest dużo speców od JTD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master007 Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 nie jest to zwykly JTD 115 KM. Wtyczki wygladaja ok. Akumulator nie jest w rewelacyjnym stanie ale kreci ok i napiecie na wlaczonym silniku mam okolo 14.1 V wiec nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > nie jest to zwykly JTD 115 KM. Wtyczki wygladaja ok. Akumulator nie jest w rewelacyjnym stanie ale > kreci ok i prad ladowania na wlaczonym silniku mam okolo 14.1 V wiec nie jest źle Chyba napięcie spróbuj go podładować prostownikiem, nie zaszkodzi mu Tak jak pisałem - konkretnej pomocy szukaj na kącikach Stilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master007 Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > Chyba napięcie zmienione jeszcze przed publikacja Twojego postu. Ale nie ma co szybki jestes :D ledwo napisalem post i doslownie po 10 sekundach zrobilem edytuj a Tu juz odpowiedz nic bede kombinowal co zrobic mysle nawet by kupic uzywane wtryski ( znalazlem w necie za 50zł szt) i dogadac sie ze sprzedawca ze jak beda walniete to zwroce. Moze to troche glupie ale nie mam chyba wyboru :/ podladowywalem go prostownikiem jakies 3 tyg temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > zmienione jeszcze przed publikacja Twojego postu. Ale nie ma co szybki jestes :D ledwo napisalem > post i doslownie po 10 sekundach zrobilem edytuj a Tu juz odpowiedz > nic bede kombinowal co zrobic mysle nawet by kupic uzywane wtryski ( znalazlem w necie za 50zł szt) > i dogadac sie ze sprzedawca ze jak beda walniete to zwroce. Moze to troche glupie ale nie mam > chyba wyboru :/ > podladowywalem go prostownikiem jakies 3 tyg temu Jeszcze przyjrzałbym się czujnikowi położenia wałka rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master007 Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > Jeszcze przyjrzałbym się czujnikowi położenia wałka rozrządu ale chyba przy uszkodzenie czujnika walka samochod by krecil ale nie odpalal. A u mnie "odpala" tylko raz jakby nie palil na wszystkie gary a innym razem jakby byl stuk w silniku a jeszcze innym jest wszystko w 100% ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > ale chyba przy uszkodzenie czujnika walka samochod by krecil ale nie odpalal. A u mnie "odpala" > tylko raz jakby nie palil na wszystkie gary a innym razem jakby byl stuk w silniku a jeszcze > innym jest wszystko w 100% ok Najczęstszym objawem padniętego czujnika położenia wału korbowego jest to, że odpala tylko jak masz zimny silnik, po nagrzaniu gaśnie i dopóki nie ostygnie nie odpalisz auta (akurat moja wiedza opiera się na doświadczeniu z silnikiem benzynowym 1.3 Suzuki G13B), w dieslu pewnie jest podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master007 Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 > Najczęstszym objawem padniętego czujnika położenia wału korbowego jest to, że odpala tylko jak > masz zimny silnik, po nagrzaniu gaśnie i dopóki nie ostygnie nie odpalisz auta (akurat moja > wiedza opiera się na doświadczeniu z silnikiem benzynowym 1.3 Suzuki G13B), w dieslu pewnie > jest podobnie. to nie dotyczy ) nic zamowilem na allegro 2 wtryski po 50zł Dzwonilem do sprzedawcy i mowil ze samochod mial okolo 150k wiec teoretycznie wtryski powinni troche polatac. Daje 2 tyg gwarancji rozruchowej wiec luz. Mam nadzieje ze bedzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.