Roman XXL Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Nie ma mnie w domu. Dopiero jutro rano mógłbym sprawdzić. Szukaj na chomiku. Tez mnie nie ma. Poczekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Tez mnie nie ma. Poczekam Radzę czekać szukając - nie wiem czy ciągle mam to na dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > P.S. Podam dane obliczeniowe i będziesz mógł sam potwierdzić ze to wartości obliczeniowe, a nie > wyszukane w sieci. I jak tam wyliczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > I jak tam wyliczenia? A przyslales soft? mam go na dysku, ale w wirtulace pod win7. Nie wiem czy to odpale pod win8. Jak możesz to podeslij pliz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > A przyslales soft? mam go na dysku, ale w wirtulace pod win7. Nie wiem czy to odpale pod win8. Jak > możesz to podeslij pliz. Niestety, po przeszukaniu dysku nie znalazłem Cartestu. Co w sumie mnie nie dziwi - działałem na wersji DOSowskiej a system stoi na Win7. Pierwsza pozycja w google... Lenistwo - straszny grzech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Niestety, po przeszukaniu dysku nie znalazłem Cartestu. Co w sumie mnie nie dziwi - działałem na > wersji DOSowskiej a system stoi na Win7. > Pierwsza pozycja w google... > Lenistwo - straszny grzech Oj tam. Chomika nie trawię. Jak jesteś taki cwany to sam sciągnij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Pan Adam troszkę się rozpędził z tym momentem obrotowym Wcale tak nie uważam... > powiedzmy, że uogólnił, zaokrąglił i... i dobrze, że się wycofał. Też chyba nie do końca wycofał... > Bo bym podał dwa samochody z takimi samymi pojemnościowo silnikami, oba z turbo, tą samą masą, tym > samym momentem maksymalnym i... dramatycznie różnych osiągach. Quote: Najważniejszy jest moment obrotowy, a dokładniej jego charakterystyka w całym zakresie obrotów. Czy pisał gdzieś o maksymalnym momencie obrotowym? Przecież pisał o tym, że ważna jest jego charakterystyka, o której szczegółach się nie rozpisał. Zarówno maksymalny moment jak i maksymalną moc można sobie wsadzić w... rubryczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Najważniejszy jest moment obrotowy, a dokładniej jego charakterystyka w całym zakresie obrotów. > Czy pisał gdzieś o maksymalnym momencie obrotowym? Przecież pisał o tym, że ważna jest jego > charakterystyka, o której szczegółach się nie rozpisał. To nie on pisał, tylko skopiował ze strony Goduli, który wykłada wiedzę podstawową domorosłym tuningowcom i robi to niezbyt dobrze, bo pisanie, że moc maksymalna określa tylko prędkość maksymalną, a moment odpowiada za przyspieszenie jest urban legend krążącą od czasów pierwszych TDI-ków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > To nie on pisał, tylko skopiował ze strony Goduli, który wykłada wiedzę podstawową domorosłym > tuningowcom i robi to niezbyt dobrze, bo pisanie, że moc maksymalna określa tylko prędkość > maksymalną, a moment odpowiada za przyspieszenie jest urban legend krążącą od czasów > pierwszych TDI-ków. Fajną macie dyskusję czy ktoś już wypadł na to, że KM(kW) to jest właściwie wynik równania momentu razy obroty, coś jak prąd i napięcie w elektryce... nie, to za trudne... jak pojemność szufli na węgiel i szybkości szuflowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Fajną macie dyskusję > czy ktoś już wypadł na to, że KM(kW) to jest właściwie wynik równania momentu razy obroty, coś jak > prąd i napięcie w elektryce... nie, to za trudne... > jak pojemność szufli na węgiel i szybkości szuflowania... Czemu służy Twój post? Sugerujesz, że ktoś tu tego nie rozumie i jeszcze nam na szufelki to tłumaczysz? Skąd Tyś się urwał?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednar Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Czemu służy Twój post? Sugerujesz, że ktoś tu tego nie rozumie i jeszcze nam na szufelki to > tłumaczysz? Skąd Tyś się urwał?! Sądzę, że sugeruje to, że był ciekawy wątek, ale oczywiście trzeba go zepsuć standardową kłótnią o przewadze mocy nad momentem, czy też odwrotnie... Idźcie sobie stąd do innego wątku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Czemu służy Twój post? Sugerujesz, że ktoś tu tego nie rozumie i jeszcze nam na szufelki to > tłumaczysz? Skąd Tyś się urwał?! Kolega Bednar już to świetnie wyjaśnił.... Jeden z najciekawszych wątków na całym autokąciku i nagle zaczyna się dyskusja na poziomie gimnazjum.... jeśli już piszę, to wrzucę coś ekstra: cartestem nie obliczysz osiągów na podstawie samej mocy z żadną dokładnością a jedynie możesz się zmieścić na podstawie rachunku prawdopodobnieństwa, program sam sobie uzupełnia moment/obroty/moc danymi liniowymi jeśli ich nie podasz. jest nowy cartest i nie wymaga dosu, tylko javy. jest znacznie lepszy i ma zniesiony limit 10 tyś obrotów, dzięki czemu mogę sobie obliczać osiągi motocykla, wpływ zmiany przełożeń i setki innych rzeczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Kolega Bednar już to świetnie wyjaśnił.... > Jeden z najciekawszych wątków na całym autokąciku i nagle zaczyna się dyskusja na poziomie > gimnazjum.... > jeśli już piszę, to wrzucę coś ekstra: > cartestem nie obliczysz osiągów na podstawie samej mocy z żadną dokładnością a jedynie możesz się > zmieścić na podstawie rachunku prawdopodobnieństwa, program sam sobie uzupełnia > moment/obroty/moc danymi liniowymi jeśli ich nie podasz. Nie na podstawie rachunku prawdopodobieństwa, lecz na podstawie zależności fizycznych. Jeśli auto ma moc maks 100 KM przy 6500 rpm to nie może mieć 1000Nm przy 2000 rpm bo to ograniczenie fizyczne. Moc w zakresie obrotów użytecznych będzie od zera do kilkunastu procent niższa od mocy maksymalnej. Biorąc średnia wartość da sie w sposób bardzo bliski rzeczywistości obliczyć osiągi. Informacja o maksymalnym momencie może w niewielkim stopniu ten wynik doprecyzować (zwiększyć odrobine dokładność wyliczeń). Natomiast sam moment obrotowy nie mówi o osiągach absolutnie nic. Znacznie jednak dokładniejsze od mocy maksymalnej i momentu obrotowego byłoby podanie średniej mocy w uzytecznym zakresie obrotów. Dotyczy to w szczególności silników o dużej mocy w stos do masy auta. > jest nowy cartest i nie wymaga dosu, tylko javy. jest znacznie lepszy i ma zniesiony limit 10 tyś > obrotów, dzięki czemu mogę sobie obliczać osiągi motocykla, wpływ zmiany przełożeń i setki > innych rzeczy... Podeslesz mi na mejla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Nie na podstawie rachunku prawdopodobieństwa, lecz na podstawie zależności fizycznych. > Jeśli auto ma moc maks 100 KM przy 6500 rpm to nie może mieć 1000Nm przy 2000 rpm bo to > ograniczenie fizyczne. > Moc w zakresie obrotów użytecznych będzie od zera do kilkunastu procent niższa od mocy maksymalnej. > Biorąc średnia wartość da sie w sposób bardzo bliski rzeczywistości obliczyć osiągi. > Informacja o maksymalnym momencie może w niewielkim stopniu ten wynik doprecyzować (zwiększyć > odrobine dokładność wyliczeń). Natomiast sam moment obrotowy nie mówi o osiągach absolutnie > nic. Znacznie jednak dokładniejsze od mocy maksymalnej i momentu obrotowego byłoby podanie > średniej mocy w uzytecznym zakresie obrotów. Dotyczy to w szczególności silników o dużej mocy > w stos do masy auta. > Podeslesz mi na mejla? Przecież dałem Ci bezpośredniego linka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Przecież dałem Ci bezpośredniego linka... Do chomika? Już pisałem. Nie korzystam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Do chomika? Już pisałem. Nie korzystam. dokładnie, nie popierajmy okradania autorów tak cennych aplikacji.. nową wersję można kupić na stronie: http://www.cartestsoftware.com/index.php jak już sobie kupisz, albo użyjesz darmowej starej wersji, to oblicz osiągi 1,5 tonowego samochodu z silnikiem od motocykla który ma np. 105KM i moment max 60Nm... i porównaj z normalnym silnikiem który też ma 105KM i moment 170Nm i zobacz czy się zmieścisz w 10% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > dokładnie, nie popierajmy okradania autorów tak cennych aplikacji.. > nową wersję można kupić na stronie: > http://www.cartestsoftware.com/index.php Już raz kupiłem i nie mam ochoty płacić drugi raz. BTW potrzebuję jeszcze rozmiary kół tych aut! > jak już sobie kupisz, albo użyjesz darmowej starej wersji, to oblicz osiągi 1,5 tonowego samochodu > z silnikiem od motocykla który ma np. 105KM i moment max 60Nm... i porównaj z normalnym > silnikiem który też ma 105KM i moment 170Nm i zobacz czy się zmieścisz w 10% Po pierwsze rozmawiamy o autach, a po drugie to zależy przede wszystkim od skrzyni biegów. Jeśli będę mógł tak zestopniowac biegi by wykorzystać dobrze moc, to sie zmieszczę w 10 procent. Zwróć uwagę ze diesel będzie miał 105 KM i blisko 300Nm i tez sie zmieści w tych 10 procent. Zauważ, że auta F1 też mają silniki które się kręcą do 18 tys rpm ze śmiesznymi wartościami momentu obr (mniej niż dwulitrowe diesle) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Jeśli auto ma moc maks 100 KM przy 6500 rpm to nie może mieć 1000Nm przy 2000 rpm bo to > ograniczenie fizyczne. Chyba, ze mowimy o BMW 123d po programie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 Panewki dorobione Prosiak się suszy, czas działać dalej Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 ...eh znów nie było czasu zająć się Prośkiem, dopiero teraz wolna chwila była A wiec wszystko rozebrane i oczyszczone, zaczynamy montować, wał już siedzi na gotowo W poniedziałek zmontuję cały dół na gotowo ...i filterek przyszedł do gaźników Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 ...Prace trwają, udało mi sie dziś w wolnej chwili wypiaskowac pare drobiazgów Dół silnika zmontowany na gotowo ...czas zabrać się za głowiczkę ...a Wieprzowina wisi i czeka aż klatkę skończę Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 No dobra kolejne elementy wypiaskowane. Teraz niektóre rzeczy musze oddac do lakierni proszkowej Głowica odwszona, gotowa do modyfikacji Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 Wałek już u Światka ...Głowiczka w trakcie ...graty w lakierni proszkowej... czas na dokonczenie klatki i wycięcie przedniej szyby Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Wałek już u Światka ...Głowiczka w trakcie ...graty w lakierni proszkowej... czas na dokonczenie > klatki i wycięcie przedniej szyby > Pzdr, > AW podoba mi się ten projekt . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 No dobra przednia szyba wycięta Ktoś ją kiedyś nieumiejętnie wkleił, ale udało się ją uratować. Teraz biorę się za dokończenie klatki Chcę przebić się do komory silnika jak na fotce poniżej Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 Pełen profesjonalizm, podoba mi się taka robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > Chcę przebić się do komory silnika jak na fotce poniżej moim zdaniem z punktu widzenia wytrzymałości fatalne rozwiązanie, przy uderzeniu przodem rura między słupkami "A" się złoży do środka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 > moim zdaniem z punktu widzenia wytrzymałości fatalne rozwiązanie, przy uderzeniu przodem rura > między słupkami "A" się złoży do środka Sily powinny isc na slupek A/tamte elementy klatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 Oczywiście tych co rozchodza się do kielichów od środka nie bedzie, natomiast bedą te co odchodza z "A" do kielichów (na fotce widac ich fragment) + mam rozpórkę Staffa do niego i to powinno fajnie usztywnić Jak już skończę to zamieszczę foty. Elementy odebrane z proszku Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Odnośnie odchudania mojego auta, jeśli ktoś zna dokładną wagę tam gdzie napisałem "???" to prosze o pomoc w uaktualnieniu listy. Na bierząco bedę ważył pozostałe elementy i poszerzał listę modyfikacji. CO WYLECIAŁO/ WYLATUJE: - Klaposzyba (oryginalna 19 kg) - Szyby boczne (wagi nie znam) - Dzrzwi boczne (~25 kg uzbrojone x 2 szt) - Maska (oryginalna 20 kg) - Mechanizm podnoszenia szyb ( 2 szt. ???) - Uszelki listwy szyb (???) - Boczki tapicerskie (???) - Podłokietniki (???) - Oryginalne Lusterka boczne (???) - Komplet wykładzin (???) - Maty wytłumiające (???) - Oryginalne pasy bezpieczeństwa (~ 4 kg) - Deska rozdzielcza (???) - Konsola środkowa (???) - Oryginalne fotele (~ 30 kg) - Błotniki (???) - Nosek (???) - Zbiornik paliwa oryginalny z wlewem i przewodami (???) - Zderzak przedni (???) - Zderzak tylki (???) - Lampy w zderzaku S2 (???) - Akumulator (???) - Maty termoizolacyjne w komorze silnika (???) - Lampy oryginalne z silniczkiem i mechanizmem (???) - Zamek maski z linką i rączką (???) - Kirunkowskazy boczne S2 (???) - Kolektor + K-Jet (???) - Koło zamachowe (8,70 kg) - Alternator - Uszczelki drzwi (???) - Dzwignia ręcznego, linki i szczęki (???) - Podłoga bagażnika z miejscem na koło zapsaowe (3 kg) - Fragment pasa przedniego (2 kg) - Nadkola (???) - Podsufitka + gabki (???) - Belka tył zawias, wał 924, dogleg (???) - Zaciski tarcze 924 (???) CO WLATUJE: - Klaposzyba (poliwęglan 3-4 kg) - Szyby boczne (poliweglan ???) - Drzwi boczne laminat (3 kg x 2 szt.) - Maska (laminat 5,7 kg) - Lusterka Engelmany lub lekkie motocyklowe (~1 kg) - Fotele kubełkowe Mirco (???) - Pasy punktowe (???) - Kierunkowskazy przednie S2 (???) - Odchudzony zderzak przedni S2 (???) - Odchudzony, nawiercany zderzak tył (???) - Aluminiowy zbirnik paliwa + swirlpot (2 kg) - Klatka (???) - Lekki kolektor ssący (alu) + Gaźniki Kawa + Filtr (3 kg) - Lekie koło zamachowe (???) - Rozpórka Staffa (???) - Lekki akumulator (2,4 kg) - Koło zamachowe (4,60 kg) - Odchudzona deska rozdzielcza (???) - Błotniki laminat (???) - Nosek laminat (???) - Lampy przednie GTP repliki laminat i poliwęglan (???) - Zamki maski (???) - Hydrauliczny ręczny + dźwignia (1 kg) - Skrzynia 944 belka tył, wał, S2 Zawias przód S2 (???) - Zaciski Brembo S2 Tarcze S2 nawiercane (???) Tam gdzie jest znaczek "~" moge się mylić, wiec jeśli ktoś zna dokładną wage prosze o pomoc. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 6 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 -Skrzynka uszczelniona -Simmeringi wymienione -Nowy olej w skrzyni zalany -Półosie skręcone ...Można działać dalej Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 Poniżej uaktualniona lista z odchudzania: CO WYLECIAŁO/ WYLATUJE: - Klaposzyba (19,9 kg) - Szyby boczne (???) - Drzwi boczne (~25 kg uzbrojone x 2 szt) - Maska (20 kg) - Mechanizm podnoszenia szyb ( 2 szt. ???) - Uszczelki listwy szyb (2 kg) - Boczki tapicerskie przednie (???) - Podłokietniki boczków przednie (???) - Oryginalne lusterka boczne (???) - Komplet wykładzin, wygłoszeń (24,2 kg) - Oryginalne pasy bezpieczeństwa cały kpl. (5,2 kg) - Podsufitka, wygłuszenie, listwa z lampką, daszki, listwy słupków (4,9 kg) - Podłokietnik na tunelu + konsola środkowa (2,1 kg) - Deska rozdzielcza bez zegarów, z przełącznikami i rurami nawiewu (4,15 kg) - Schowek (0,9 kg) - Listwy progowe (0,5 kg) - Oryginalne fotele (~ 30 kg) - Uszczelki drzwi (0,6 kg) - Błotniki (6 kg x 2 szt.) - Nosek (2,85 kg) - Zbiornik paliwa oryginalny z wlewem i przewodami (???) - Zderzak przedni (6,7 kg) - Zderzak tylni (6,6 kg) - Lampy w zderzaku S2 (3 kg) - Akumulator (17,4 kg) - Maty termoizolacyjne w komorze silnika (???) - Lampy oryginalne z silniczkiem i mechanizmem (???) - Zamek maski z linką i rączką, wspornikiem (1,1 kg) - Kierunkowskazy boczne (0,1 kg) - Kolektor + K-Jet + obudowa filtra + rozdzielacz (9 kg) - Koło zamachowe (8,70 kg) - Alternator (5,8 kg) - Dźwignia ręcznego, linki i szczęki (1,8 kg) - Podłoga bagażnika z miejscem na koło zapasowe (5 kg) - Fragment pasa przedniego (2 kg) - Nadkola (???) - Belka tył 924 pod Doglega (???) - Bębny + szczęki + cylinderki (???) - Zawias przedni 924 (???) - Wał 924 (???) - Skrzynia Dogleg z olejem (58 kg) - Zaciski z klockami 924 (4,1 kg x 2 szt.) - Tarcze 924 (5,2 kg x 2 szt.) - Wycieraczka tył z mechanizmem (???) - Pompa paliwa + akumulatory (3 kg) CO WLATUJE: - Klaposzyba poliwęglan (~ 3 kg) - Szyby boczne poliwęglan (???) - Drzwi boczne laminat (3 kg x 2 szt.) - Maska laminat (5,7 kg) - Lusterka Engelmany lub lekkie motocyklowe (~1 kg) - Fotele kubełkowe (8 kg x 2 szt.) - Pasy punktowe (???) - Kierunkowskazy przednie S2 (0,3 kg) - Odchudzony zderzak przedni S2 (4 kg) - Odchudzony, nawiercany zderzak tył (4 kg) - Aluminiowy zbiornik paliwa + swirlpot (2 kg) - Klatka (??? -oblicze jak będzie gotowa) - Lekki kolektor ssący (alu) + Gaźniki Kawa + Filtr (3 kg) - Rozpórka Staffa (0,5 kg) - Lekki akumulator (8 kg) - Koło zamachowe (4,60 kg) - Odchudzona deska rozdzielcza (2 kg) - Błotniki laminat (???) - Nosek laminat (0,25 kg) - Lampy przednie GTP repliki laminat i poliwęglan (0,6 kg) - Zamki maski (???) - Hydrauliczny ręczny + dźwignia (1 kg) - Skrzynia 944 (???) - Belka tył S2 (???) - Wał z dzwonem S2 (???) - Zawias przód S2 (???) - Zaciski Brembo przednie S2 z klockami (3,4 kg x 2 szt.) - Zaciski Brembo tył S2 z klockami (3,3 kg x 2 szt) - Tarcze przednie S2 nawiercane (~ 6 kg x 2 szt. ) - Zwrotnice (~6 kg x 2szt) - Pompka paliwa (0,1 kg) Waga silnika bez płynów XK/XJ - 136kg Tam gdzie jest znaczek"???" lub "~" mogę się mylić, wiec jeśli ktoś zna dokładną wagę proszę o pomoc. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Przyszedł Nr i typ: 25540 typ R Wznios: S 12,50 / W 12,50 mm Całkowity czas otwarcia: 283' / 283' Czas otwarcia(2,0 mm): 243' / 243' Luz: 0,25 / 0,30 mm Ps. Ten seryjny mam do sprzedania jak by ktoś potrzebował Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Przyszedł > Nr i typ: 25540 typ R Świątek? Jak z jakością wykonania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Oczywiście bardzo dobrze Nigdy nie miałem problemów z tymi wałkami, a przez ostatnie kilka lat kupiłem ponad 40 wałków i jestem zadowolony z pracy i współpracy. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 No dobra, głowica gotowa Nie mam gdzie trzymać motoru, wiec musze przygotowac komorę i ją wylakierować przed włożeniem silnika. Generalnie i tak muszę go zamontować aby móc przygotowac kolektor wydechowy i pospawać kolektor ssący pod gaźniki Kawasaki. Bedę przerabiał jeszcze pas przedni i trochę z niego wycinał Chyba jednak odpuszczam przebijanie sie z klatką do komory silnika, i tak jest sztywno, a pod maską będę jeszcze musiał upchnąć rozpórkę tak aby nie kolidowała z gaźnikami Kawasaki ifiltrem pipercrossa. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 nie mozesz połaczycz 2 czesciowej rozórki z klatka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Morda przycięta Teraz laminatowa atrapa z S2 pasuje...i parę kilo mniej Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 ...a prace idą powoli ale trwaja Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Prace trwają, jak dobrze pójdzie to pod koniec tygodnia wylakieruję komorę aby wsadzić motor Musze jeszcze połatać miejsce gdzie siedzi aku, bo wygniło i ktoś pianki, zywicy i szpachli naje..ł :/ Eh... Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Jak dobrze pójdzie to jutro wylakieruję komorę Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 to ile juz godzin zeszło na tym projekcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > to ile juz godzin zeszło na tym projekcie? Jak na razie około 600 godzin przy aucie spedziłem Tryśniete, w poniedziałek pakuje motor Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Tryśniete, w poniedziałek pakuje motor Może lamerskie pytanie, specjalnie lakierowałeś w jasnym kolorze ? Ma to praktyczne zastosowanie, wycieki jak na dłoni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Może lamerskie pytanie, specjalnie lakierowałeś w jasnym kolorze ? > Ma to praktyczne zastosowanie, wycieki jak na dłoni ? Całe auto w białym kolorze w barwach martni. Wycieków z silnika nie będzie, silnik jest po generalce na nowych czesciach + modyfikowany. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Całe auto w białym kolorze w barwach martni. > Wycieków z silnika nie będzie, silnik jest po generalce na nowych czesciach + modyfikowany. Na starcie zapewne nie, ale wiesz, to nie auto do turlania się na zakupy do market'u, zapewne mniej zdzierży motogodzin niż standardowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Na starcie zapewne nie, ale wiesz, to nie auto do turlania się na zakupy do market'u, zapewne mniej > zdzierży motogodzin niż standardowy. Auto ma wytrzymać jeden sezon w CA Cup, po sezonie idzie na mobile.eu i ebay, na sprzedaz, bo szykuje jeszcze replike Lotusa Seven na supechargerze z pełną klatką na tor, a to tylko tak w ramach hobby chciałem klasyka zrobić. A jak bedzie zielony, czerwony, czarny to i tak, tak samo się ubrudzi Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Jak na razie około 600 godzin przy aucie spedziłem > Tryśniete, w poniedziałek pakuje motor > Pzdr, > AW slicznie polosie tylko w polowie trysniete ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > slicznie polosie tylko w polowie trysniete ? jakie półosie? Przecież tu nigdzie ich nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > jakie półosie? Przecież tu nigdzie ich nie widać. och przepraszam drażki kierownicze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.