TomekD000 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Witam, Mam pytanie do Was o 1.6 TDI 105 w golfach, jest to silnik CR rozumie, o awarności można już coś powiedzieć? jakieś typowe problemy? jak ze spalaniem? Wiem tylko tyle, że bardzo ładnie cicho klekocze i szału nie jeśli chodzi o osiągi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Jeżeli to silnik o kodzie CAYC to wypowiem się jak to działa w octavii. Przebieg 80 kkm (zakup marzec 2010), w obu egzemplarzach jakie mamy. W jednym poszedł do wymiany EGR po tym przebiegu. Niestety po gwarancji, ale skoda się trochę dołożyła. Silnik cichy, komfort jazdy nieporównywalny z 1.9. Ogólnie muł i ma gorszy dół niż 1.9. Spalania 6 - 6,5 w trasie w jeździe nie emeryckiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > Jeżeli to silnik o kodzie CAYC to wypowiem się jak to działa w octavii. > Przebieg 80 kkm (zakup marzec 2010), w obu egzemplarzach jakie mamy. W jednym poszedł do wymiany > EGR po tym przebiegu. Niestety po gwarancji, ale skoda się trochę dołożyła. > Silnik cichy, komfort jazdy nieporównywalny z 1.9. > Ogólnie muł i ma gorszy dół niż 1.9. > Spalania 6 - 6,5 w trasie w jeździe nie emeryckiej. dzięki za opinie, octavia z tym silnikiem też jest brana pod uwagę egr nie ma możliwości czyszczenia? w jtd czyścili mi to ustrojstwo i jeździ dalej myślę o 1.6tdi bo 1.2 - 1.4 tsi z lat 2009-2010 jest chyba trochę ryzykownym zakupem, jakbym kupował nowy to tsi jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Niestety nic czyszczenie nie dało. Pojeździł krótki czas i problem powrócił. Co do TSI to się nie wypowiem pod względem mechanicznym. 1.2 TSI w octavii czy golfie to będzie dramat pod względem dynamiki jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > myślę o 1.6tdi bo 1.2 - 1.4 tsi z lat 2009-2010 jest chyba trochę ryzykownym zakupem, jakbym > kupował nowy to tsi jednak czemu ryzykownym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > czemu ryzykownym? nie wiem ile w tym prawdy, ale coś być musi w opowieściach o problemach z łańcuchem rozrządu itd nowego z salonu nie bałbym się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > ... ale coś być musi w opowieściach o problemach z łańcuchem rozrządu ... Kopalnia wiedzy na forum motor-talk.de po niemiecku W skrócie: problemy były - ale się skończyły. Generalnie na początku produkcji i je wyeliminowano. > nowego z salonu nie bałbym się ... Wzieliśmy nowy 1.4.tsi.160.ps bez lęku. Ale 3 lata dodatkowej gwarancji na wszelki wypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > Kopalnia wiedzy na forum motor-talk.de po niemiecku > W skrócie: problemy były - ale się skończyły. > Generalnie na początku produkcji i je wyeliminowano. były problemy w 1.4tsi czy 1.6tdi który mnie interesuje? (po niemiecku niestety ja nie sprechen) > Wzieliśmy nowy 1.4.tsi.160.ps bez lęku. > Ale 3 lata dodatkowej gwarancji na wszelki wypadek nowego tsi to ja też nie bałbym się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Bierz 1.4 tsi i nawet nie patrz na klekota. A jeżeli już klekot , to moim zdaniem , lepiej brać 2.0 110 KM, którego można spokojnie wymodzić na 160-170KM!!! Czy z rozrządem w tsi jest coś nie tak dowiesz się od razu po pracy silnika. Warkocze jak diesel. W octavii jest i był montowany 1.8 tsi 160km-super jednostka! W aso koszt wymiany rozrządu bez jakiegokolwiek rabatu to 3000zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 pozbywasz się bravolota? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > Bierz 1.4 tsi i nawet nie patrz na klekota. A jeżeli już klekot , to moim zdaniem , lepiej brać 2.0 > 110 KM, którego można spokojnie wymodzić na 160-170KM!!! 2.0tdi 110 chyba nie występuje w wersji kombi, bo nie ma takich wogóle, poza tym nie chce 2.0 > Czy z rozrządem w tsi jest coś nie tak dowiesz się od razu po pracy silnika. Warkocze jak diesel. W > octavii jest i był montowany 1.8 tsi 160km-super jednostka! i właśnie dlatego nie chce używanego tsi i zastanawiam się jak sprawuje się 1.6tdi, auta na tapecie to golf 6 kombi i octavia (dowolna wersja), roczniki 2009-2010 mnie interesują > W aso koszt wymiany rozrządu bez jakiegokolwiek rabatu to 3000zł. W który silniku? ps. stilo do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 W 1.4 tsi. Dużo zależy od salonu, bo znam takie ASO gdzie robią rozrząd za niecałe 2000 zł. Z którego roku chcesz kupić auto? Jeżeli kupisz G VI, to bravo już Ci się nie będzie chciało jeździć Jest coś takiego jak jakiś program dla aut używanym grupy VAG. KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > W 1.4 tsi. Dużo zależy od salonu, bo znam takie ASO gdzie robią rozrząd za niecałe 2000 zł. > Z którego roku chcesz kupić auto? 2009 - 2010 > Jeżeli kupisz G VI, to bravo już Ci się nie będzie chciało jeździć bez jest znaczenia chciało czy nie nim jeździć, potrzebuje 2 aut, a że fiat nie ma nic do zaoferowania i za dużo ich już miałem to szukam alternatywy myślałem o octavii tour... ale poziom wyposażenie to jakiś dramat w porównaniu z moim 9 letnim stilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > były problemy w 1.4tsi czy 1.6tdi który mnie interesuje? Na początku produkcji 1.4.tsi. Np. ślizgacze powodowały wyciąganie się łańcuchów. Błędy usunięto. O 1.6.tdi nie znalazłem negatywnych opinii poza tym, że mało mocy mają > nowego tsi to ja też nie bałbym się ... Leasing i do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > nie wiem ile w tym prawdy, ale coś być musi w opowieściach o problemach z łańcuchem rozrządu itd nie czytaj tyle fiatowych for znam kilka passków z tymi silnikami, przebiegi koło 120kkm i jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Ten silnik ma dziwnie taką samą średnicę i skok tłoka jak fiatowski 1.6mjtd Nawet paleta mocowa ta sama. Ciekawe czy to to samo tylko na "innych" podzespołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > nie czytaj tyle fiatowych for fiata w to nie mieszaj osobiście nie jestem dżihadowcem fiatowym, a problem jakiś z 1.2 i 1.4 tsi jest i tego nie da się ukryć > znam kilka passków z tymi silnikami, przebiegi koło 120kkm i jest git tak czy inaczej nie chce używanego 1.4tsi, poza tym lubię klekoty a ten 1.6 jakoś tak fajnie brzmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > Ten silnik ma dziwnie taką samą średnicę i skok tłoka jak fiatowski 1.6mjtd Nawet paleta mocowa ta > sama. Ciekawe czy to to samo tylko na "innych" podzespołach. wątpię w to, raczej przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > ... a ten 1.6 jakoś tak fajnie brzmi Jazdą będziesz raczej rozczarowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > 2.0tdi 110 chyba nie występuje w wersji kombi, bo nie ma takich wogóle, poza tym nie chce 2.0 czemu? Za drogi, czy znowu fora fiata? bo obecnie produkowany 2.0 z tymi "złymi" ma wspolna tylko nazwę i pojemność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > tak czy inaczej nie chce używanego 1.4tsi, poza tym lubię klekoty a ten 1.6 jakoś tak fajnie brzmi common raile od VW ładnie brzmią osobiście tylko kawałek jechałem golfem z tym silnikiem - na plus na pewno małe spalanie i kultura pracy. jakby był za dobre pieniądze to czemu nie. Ale 2.0 IMO o wiele płynniej rozwija moc, a spalanie 2.0 140KM potrafi również zaskoczyć - w ciężkim passacie 140konny CBAB jeszcze mi 7 litrów z calego baku licząc ze zeżarł, a nogi lekkiej nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > czemu? Za drogi, czy znowu fora fiata? za drogi, szukam taniego wozidła > bo obecnie produkowany 2.0 z tymi "złymi" ma wspolna tylko nazwę i pojemność wiem temat różnych 2.0tdi znam dosyć dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > Jazdą będziesz raczej rozczarowany do mojego "toczenia" się wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > do mojego "toczenia" się wystarczy... No to do ataku Wg niektórych forumowiczów (Niemców) ten silnik to najlepsza proporcja ceny do oszczędności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > za drogi, szukam taniego wozidła Obawiam się, że golf z 2010 roku z 1.4 tsi, a nie mówiąc już o 1.6 tdi w dobrym wyposażeniu może być droższy lub w tej samej cenie co nowe bravo emotion w beznynie... 1.4 tsi 122 km w wersji HL z 2010 to wydatek ok 60 tys zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > Obawiam się, że golf z 2010 roku z 1.4 tsi, a nie mówiąc już o 1.6 tdi w dobrym wyposażeniu może > być droższy lub w tej samej cenie co nowe bravo emotion w beznynie... a co ma do tego bravo emotion w benzynie?? > 1.4 tsi 122 km w wersji HL z 2010 to wydatek ok 60 tys zł. jasne, kolega zza biurka kupił rok temu nowego takiego za 68 a dwulatek 60? wystawiać za tyle można, ale nie sprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 piszesz że szukasz taniego auta, więc piszę iż tańsze może się okazać może bravo, niż używamy golf. Taka jest wartość 2 letniego 1.4 tsi highline z 2010r. Z kilkoma dodatkami. Szukaj optimum , lub comfortline są sporo tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 1,6 tdi opis techniczny http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7203&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > dzięki za opinie, octavia z tym silnikiem też jest brana pod uwagę > egr nie ma możliwości czyszczenia? w jtd czyścili mi to ustrojstwo i jeździ dalej > myślę o 1.6tdi bo 1.2 - 1.4 tsi z lat 2009-2010 jest chyba trochę ryzykownym zakupem, jakbym > kupował nowy to tsi jednak 1,2 do Octavi się nie nadaje są już przypadki szybkiej sprzedaży auta z tym silnikiem co do 1,4 śmiało możesz brać z rocznika 2009-2010 trafisz ostatki sławetnego klekota 1,9 w OIIFL jeśli nie przeszkadza Ci hałas to polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > ciężkim passacie 140konny CBAB jeszcze mi 7 litrów z calego baku licząc ze zeżarł, a nogi > lekkiej nie mam. i to jest właśnie piękne w tych silnikach depiesz auto jedzie a spalanie bajka miałem zastępczą 1,4tsi i wszystko było pięknie (cicho i miło w środku) poza spalaniem ponad 10l/100km w mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > 1,2 do Octavi się nie nadaje są już przypadki szybkiej sprzedaży auta z tym silnikiem > co do 1,4 śmiało możesz brać > z rocznika 2009-2010 trafisz ostatki sławetnego klekota 1,9 w OIIFL jeśli nie przeszkadza Ci hałas > to polecam być może własnie octe 1.9 tdi będę miał możliwość kupić, zadbany egzemplarz w wersji elegance, tylko muszę poczekać na niego 2 miesiące i coś się wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > i to jest właśnie piękne w tych silnikach depiesz auto jedzie a spalanie bajka > miałem zastępczą 1,4tsi i wszystko było pięknie (cicho i miło w środku) poza spalaniem ponad > 10l/100km w mieście Przelicz różnicę w cenie zakupu, cenę dwumasy, itd. Jak się nauczysz jeździć tym silniczkiem ,to naprawdę może odwdzięczyć się niskim spalaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Przelicz różnicę w cenie zakupu, cenę dwumasy, itd. Jak się nauczysz jeździć tym silniczkiem ,to > naprawdę może odwdzięczyć się niskim spalaniem. czemu wszystkich na siłę chcesz uszczęśliwić silnikiem TSI? bo Ty/Twój tato tak wybraliście? miedzy 1.4 tsi a 1.6tdi w golfie jest 6kpln różnicy w cenie co zwraca się po 50kkm przebiegu, dla kogoś kto jeździ powyżej 20kkm na rok i kupuje auto na min. 5 lat ma to sens i nie opowiadaj mi o tych dużo wyższych kosztach eksploatacji diesla, może takiego co ma dobrze powyżej 200kkm przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 ja mam dopiero 45tys przelatane i jak narazie o silniku złego słowa nie powiem co do samej skody to kilka duperelek się wysypało - taka jest właśnie cena posiadania skody zamiast VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > miedzy 1.4 tsi a 1.6tdi w golfie jest 6kpln różnicy w cenie co zwraca się po 50kkm przebiegu, dla > kogoś kto jeździ powyżej 20kkm na rok i kupuje auto na min. 5 lat ma to sens 6600zł różnicy Golf VI 1.6 TDI, średnio: 5,35l/100km 1.6 TDI Wynik trochę zaniżony, bo jest tam spalanie wielu nawiedzonych na niskie zużycie paliwa z BlueMotion na pokładzie. Ale niech będzie Golf IV 1.4 TSI 122 KM: średnio 7,14l/100km 1.4 TSI 1.6 TDI: 5,35l * 5,58zł = 29,85 zł 1.4 TSI: 7,14l * 5,77zł = 41,20 zł ceny paliw 11zł oszczędności na 100km. 6600zł/11zł = 60.000km I teraz zależy ile kto jeździ, itd. itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 ja założyłem spalanie 8 dla tsi 6 dla tdi i mniej więcej na to samo wyszło co kto lubi to kupuje, irytuje mnie, że każdym możliwym wątku kolega michal8937 wszystkim poleca tsi, prawda leży pośrodku, każdy inaczej eksploatuje auto i ma inne uwarunkowania i oczekiwania od auta, ja np bardzo nie lubie tankować i duże znaczenia ma dla mnie że klekotem robię na baku 1kkm bez wizyt na stacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 Zgadzam, się że każdy kupuje co chce. Osobiście, jeżeli auto nie ma być wołem roboczym, wolę zdecydowanie tsi, szczególnie w przypadku nowego/ w miarę nowego auta. 1.9 tdi na pewno będzie dobrą opcją. Z tego co wiedzę , to znajomym 1.9 tdi na tych samych trasach palą bardzo podobnie. Do krk zawsze latamy tymi samymi trasami. Mnie spalanie się waha między 5.3, a 5.7, gdzie znajomemu A4 1.9 tdi pali ok 5,0, a znajomej leon też ok 5.2l/100km. W tsi mam ciszę, czego nie można powiedzieć klekocie. Może uda Ci się trafić auto z przedłużoną gwarancją, to już w ogóle będzie super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > Zgadzam, się że każdy kupuje co chce. Osobiście, jeżeli auto nie ma być wołem roboczym, wolę > zdecydowanie tsi, szczególnie w przypadku nowego/ w miarę nowego auta. 1.9 tdi na pewno będzie > dobrą opcją. > Z tego co wiedzę , to znajomym 1.9 tdi na tych samych trasach palą bardzo podobnie. Do krk zawsze > latamy tymi samymi trasami. Mnie spalanie się waha między 5.3, a 5.7, gdzie znajomemu A4 1.9 > tdi pali ok 5,0, a znajomej leon też ok 5.2l/100km. W tsi mam ciszę, czego nie można > powiedzieć klekocie. > Może uda Ci się trafić auto z przedłużoną gwarancją, to już w ogóle będzie super. według Ciebie tsi pali tyle co tdi ? Ci wszyscy ludzie się mylą i nie umieją jeździć? tdi i tutaj tsi i jeszcze tutaj? link jeśli tak, dalsza jakakolwiek rozmowa nie ma najmniejszego sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 kolego, ale autor wątku specyficznie pyta o TDI, więc daj spokój i napisz mu coś merytorycznego związanego z tematem wątku, nie bawmy się w motokącik i HP gdzie nic konkretnego sie nie da dowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 Odnoszę się tylko do własnych doświadczeń. Może ja mam jakiś super oszczędny styl jazdy. Mnie bravo 1.9 120 paliło niewiele mniej od tsi, różnica 1 l/ 100 km, nie ma dla mnie przełożenia. 1.6 diesel na pewno będzie bardziej oszczędny. Bierz co dla Ciebie jest lepsze Warto tylko sobie nim pojeździć, żeby potem nie było ,że auto jest dla Ciebie mułem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > według Ciebie tsi pali tyle co tdi ? > Ci wszyscy ludzie się mylą i nie umieją jeździć? tdi i tutaj tsi > i jeszcze tutaj? link > jeśli tak, dalsza jakakolwiek rozmowa nie ma najmniejszego sensu TSI nie spali tyle co TDI. Co do doznań akustycznych to silnika 1.6 TDI praktycznie nie słychać wewnątrz samochodu. Golf będzie pewnie jeszcze lepiej wyciszony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > Witam, > Mam pytanie do Was o 1.6 TDI 105 w golfach, jest to silnik CR rozumie, o awarności można już coś > powiedzieć? jakieś typowe problemy? jak ze spalaniem? > Wiem tylko tyle, że bardzo ładnie cicho klekocze i szału nie jeśli chodzi o osiągi. 1.6TDI ma jedna wade meeeeeeeeeeega turbo dziure poza tym silnik OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > 1.6TDI ma jedna wade meeeeeeeeeeega turbo dziure > poza tym silnik OK doczytałem to już na innym forum, ale ma też podobno inaczej skrzynie zestopniowaną niż 1.9tdi, na trójce do 140m/h dochodzi... i kręci się wysoko jak na diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > 1.6TDI ma jedna wade meeeeeeeeeeega turbo dziure W octavii 1.6 TDI faktycznie czuć dziurę, ale nie nazywałbym jej mega Nie przeszkadza za bardzo Poza tym silnik zaskakująco dobry, mało pali, sprawnie porusza octavię, i jest w środku bardzo cicho, właściwie nie słychać że to dizel. Nie mam pojęcia jak będzie z awaryjnością, przekonamy się pewnie za 2-3 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > Jeżeli to silnik o kodzie CAYC to wypowiem się jak to działa w octavii. > Przebieg 80 kkm (zakup marzec 2010), w obu egzemplarzach jakie mamy. W jednym poszedł do wymiany > EGR po tym przebiegu. Niestety po gwarancji, ale skoda się trochę dołożyła. > Silnik cichy, komfort jazdy nieporównywalny z 1.9. > Ogólnie muł i ma gorszy dół niż 1.9. > Spalania 6 - 6,5 w trasie w jeździe nie emeryckiej. 6-6.5 w trasie z 1,6 ? Moje 1,9 w Cromie w okolice 5 schodzi po sofcie Masakra jakaś Szwagra 1,9 BXE w OII w trasie spokojnie poniżej 5 schodzi. O kant z takim ,,oszczędzaniem'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > 6-6.5 w trasie z 1,6 ? Moje 1,9 w Cromie w okolice 5 schodzi po sofcie > Masakra jakaś > Szwagra 1,9 BXE w OII w trasie spokojnie poniżej 5 schodzi. > O kant z takim ,,oszczędzaniem'' podejrzewam, słowo klucz "firmowe auto" wszystkie diesle w tym wątku na trasie z lekko nogą i przemyślaną jazdą schodzą dobrze poniżej 5l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > podejrzewam, słowo klucz "firmowe auto" wszystkie diesle w tym wątku na trasie z lekko nogą i > przemyślaną jazdą schodzą dobrze poniżej 5l No tak ,,firmowe'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.