eosik Napisano 28 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 > a ja bym dalej sie upierał i zajrzał do GŁOWICZKI nie głowicy tylko moim zadniem slychac jak klepia zawory. jak byla sciagana glowica, to mogl ktos odwrotnie zalozyc UPG i nie ma smarowania w glowicy. u mnie tak bylo, ale po pierwszym odpaleniu zczailem o co chodzi, zwalilem czape i wymienilem UPG. klekotanie ustalo, bo jak wiadomo szklanki musza miec olej, zeby sie ustawic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 28 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 Jeżeli jest faktycznie tak jak piszesz to nadal się upieram, że problem tkwi w sprzedającym. Rozumiem jakby nie odpalał, tyrkolił non stop ale tu prawdopodobnie wina leży w słupku. PS. a czemu nie zadzwonisz do sprzedającego i powiesz o co kaman ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sejekEL Napisano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 > PS. a czemu nie zadzwonisz do sprzedającego i powiesz o co kaman ? Silnik kupiłem od Yelenia tutaj z forum, i u poprzedniego właściciela chodził normalnie (ponoć ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 28 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 > nagrałem filmik na którym słychać jak to jest z tym brakiem odcięcia. > http://youtu.be/6O_dNaKxhr0 dźwięk podobny do silników BMW 1.6 jak sie wytarły wałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 28 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 > szklanki ? mi po zagięciu miski i przytkaniu smoka nie było smarowania przez może 30s a szklanki zaczęły chodzić jak w traktorze, ale nic się nie dzieje, także słabe wkręcanie to chyba nie to... *a rozrząd o 1 ząb to możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 > *a rozrząd o 1 ząb to możliwe No właśnie też mi się wydaję że może to być rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sejekEL Napisano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 No zobaczymy jak to tam będzie, w każdym bądź razie na pierwszy ogień idzie rozrząd, jeśli nie to to, to pchniemy temat dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 29 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 > No zobaczymy jak to tam będzie, w każdym bądź razie na pierwszy ogień idzie rozrząd, jeśli nie to > to, to pchniemy temat dalej przy okazji rozrządu skontroluj kółko wałka, bo w 1.4 nie ma tam klina ani stożka więc trzyma to się tylko przez dokręcenie udarem co nie powinno puścić, ale nigdy nie wiadomo i kompresje zmierz to będzie wiadomo co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sejekEL Napisano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 A jeszcze ogólnie zapytam, czy to w jakimś stopniu może być przez listwę z powrotem (powrót zaślepiony), czy też jak bym zmienił kosz pompy paliwa na spikowy to coś by się zmieniło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 > A jeszcze ogólnie zapytam, czy to w jakimś stopniu może być przez listwę z powrotem (powrót > zaślepiony), czy też jak bym zmienił kosz pompy paliwa na spikowy to coś by się zmieniło ? pachnie fuszerą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 > A jeszcze ogólnie zapytam, czy to w jakimś stopniu może być przez listwę z powrotem (powrót > zaślepiony), czy też jak bym zmienił kosz pompy paliwa na spikowy to coś by się zmieniło ? A co to za problem puscic powrot? ja bym dorobil ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabcio9207 Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 dla mnie problem moze lezec tez w regulatorze cisnienia paliwa ktory wytwarza male cisnienie na listwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 > dla mnie problem moze lezec tez w regulatorze cisnienia paliwa ktory wytwarza male cisnienie na > listwie. Sorki, że do Ciebie ale jesteś ostatni. Silnik Yelen kupił ode mnie i u mnie sprawował się świetnie (poza tym, że tyrkolił co gdzieś tam w wątku OCB jest udokumentowane). Myślę, że najwięcej o silniku mógłby powiedzieć Tomicento bo to on mi to składał do kupy. Mój Youtube: http://www.youtube.com/user/Ketchup87CM?feature=guide tam są filmiki onboard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sejekEL Napisano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 Jako że serwer się przydumał to napisze jeszcze raz. Silnik już chodzi normalnie, nie była to wina ani rozrządu, ani głowiczki, ani nic poważnego też to nie było. Nie będę zaśmiecał forum to podpytam od razu tutaj, jak jest ciepły silnik to potrafi zgasnąć, co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabcio9207 Napisano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 > Nie będę zaśmiecał forum to podpytam od razu tutaj, jak jest ciepły silnik to potrafi zgasnąć, co > to może być ? Najlepiej jak zrobi sie wszystko tak jak powinno byc.czyli powrot paliwa,doplyw zimnego powietrza do stozka bo teraz napewno od kolektora rurowego ciagnie cieple powietrze itd.Dopiero mozna cos sprawdzac.mozliwe ze czujnik polozenia walu jest troche przestawiony(wiesz dlaczego)Podepnij sie pod kompa i sprawdz wszystkie czujniki i zrob wydruk,zabierz ze soba jak bedziesz do mnie jechal i nie tylko to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 Chwal się co to było - będzie dla potomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
justiCCgirl Napisano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 > Chwal się co to było - będzie dla potomnych za mało paliwa na odcinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sejekEL Napisano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 > Chwal się co to było - będzie dla potomnych Linka gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yelen Napisano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 Brawo dla wszystkich fachowcow ktorzy od razu pisali ze lipe sprzedalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 a dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yelen Napisano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 > a dziękuję polecam sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
justiCCgirl Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > polecam sie chodź na piwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > Brawo dla wszystkich fachowcow ktorzy od razu pisali ze lipe sprzedalem. Spoko, to jest standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yelen Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > chodź na piwo nie pije juz.. a przynajmniej do poniedzialku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
justiCCgirl Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > Spoko, to jest standard ja od początku mówiłam, ze słabi swaperzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > ja od początku mówiłam, ze słabi swaperzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yelen Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 lubie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sejekEL Napisano 4 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.