Skocz do zawartości

Iveco Stralis 2012 Hi-Way


robertinio

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wam się widzi ?

Z informacji jakie mam zapowiada się całkiem nieźle, szczególnie jeśli chodzi o gwarancje oraz wyposażenie standardowe.

tapetazm.jpg

2048x15364.jpg

2048x15365.jpg

teoretycznie można już zamawiać smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...
  • 2 tygodnie później...

> rozwiń wypowiedź

Sam jeżdżę stralisem II i popieram kolegę. Plastiki gorsze niż na zabawki pozycja za kierownicą gorsza niż w C360. Skrzynia no może lepsza niż w C360 ale od współczesnych ciężarówek odstaje, że ho ho. Silnik 450KM o ile turbo nie przestanie dmuchać. Zejdziesz poniżej 1200obr/min i zaczynasz tylko redukować i redukować. Nic momentu, sama moc jak w Hondzie i tak dalej i tak dalej. A o cenach części zamiennych nie wspomnę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaka cena wersji podstawowej i co jest w standardzie?

takie rzeczy to na priv

> No i jaka rewelacja z tą gwarancją?

3 lata na układ napędowy w standardzie i 5 lat na turbinę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Plastiki gorsze niż na zabawki

dlatego w nowym modelu środek został całkowicie odmieniony

> Silnik 450KM o ile turbo nie przestanie dmuchać. Zejdziesz poniżej 1200obr/min i

> zaczynasz tylko redukować i redukować. Nic momentu, sama moc jak w Hondzie i tak dalej i tak

> dalej.

dziwne że od klientów po testach słyszę że wręcz przeciwne opinie yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlatego w nowym modelu środek został całkowicie odmieniony

> dziwne że od klientów po testach słyszę że wręcz przeciwne opinie

Zależy czym jeździli wcześniej. Scanią 420 można zejść do 1050 i dopiero zredukować (a tam jest do dyspozycji tylko 12 biegów, nie jak w stralisie 16) Mercedesem 440 można zejść poniżej 1000 i też jedzie. W stralisie jak spóźnisz się poniżej 1200 z połówką to trzeba już zejść cały bieg, wyjść za zielone i poczekać chwilkę zanim minie turbo dziura (to akurat tyle ile potrzeba na taki spadek prędkości, żeby wskazówka na 14 biegu zeszła z na zielone pole). Jak dla mnie kicha, choć szef zadowolony bo normę mam około 27 a z lekkim ładunkiem (zwykle meble około 6 ton) to i 24,5 da się zrobić. Scania brała litr więcej ale jak dla mnie jeździło się dużo przyjemniej. Wiele górek na których nie dotykałem lewarka w Scanii wymaga ode mnie zaangażowania jadąc o 30KM mocniejszym stralisem.

Cieszę się w sumie z tego, że Stralis ma przełącznik eco, ograniczający doładowanie w górnych obrotach. Moment się wypłaszcza i da się rozpędzać pustym zestawem bez nagłego odejmowania nogi z gazu w momencie kiedy turbo zaczyna pompować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zależy czym jeździli wcześniej. Scanią 420 można zejść do 1050 i dopiero zredukować (a tam jest do

> dyspozycji tylko 12 biegów, nie jak w stralisie 16) Mercedesem 440 można zejść poniżej 1000 i

> też jedzie. W stralisie jak spóźnisz się poniżej 1200 z połówką to trzeba już zejść cały bieg,

> wyjść za zielone i poczekać chwilkę zanim minie turbo dziura (to akurat tyle ile potrzeba na

> taki spadek prędkości, żeby wskazówka na 14 biegu zeszła z na zielone pole). Jak dla mnie

> kicha, choć szef zadowolony bo normę mam około 27 a z lekkim ładunkiem (zwykle meble około 6

> ton) to i 24,5 da się zrobić. Scania brała litr więcej ale jak dla mnie jeździło się dużo

> przyjemniej. Wiele górek na których nie dotykałem lewarka w Scanii wymaga ode mnie

> zaangażowania jadąc o 30KM mocniejszym stralisem.

> Cieszę się w sumie z tego, że Stralis ma przełącznik eco, ograniczający doładowanie w górnych

> obrotach. Moment się wypłaszcza i da się rozpędzać pustym zestawem bez nagłego odejmowania

> nogi z gazu w momencie kiedy turbo zaczyna pompować.

reasumując twoją wypowiedź to coraz więcej właścicieli firm może zacząć przesiadać się na Iveco ze względu na ceną zakupu i spalanie samochodu

żaden właściciel nie będzie brał pod uwagę tego że kierowcy lepiej jeździ się scanią, bo samochód ciężarowy musi być efektywny a nie efektowny smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> reasumując twoją wypowiedź to coraz więcej właścicieli firm może zacząć przesiadać się na Iveco ze

> względu na ceną zakupu i spalanie samochodu

> żaden właściciel nie będzie brał pod uwagę tego że kierowcy lepiej jeździ się scanią, bo samochód

> ciężarowy musi być efektywny a nie efektowny

Toż samo usłyszałem od mojego Szefa wink.gif Ale gdybym to ja stanął przed takim wyborem to wziąłbym pod uwagę też ceny części i to ile czasu samochód stał w serwisie od momentu kiedy go mamy. Zamiennik uszczelniacza piasty do Scanii 250zł - w Iveco dostępne tylko całe łożysko w oryginale 2500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Obawiam sie, że sie mylisz. Żaden to lekka przesada, nie wszyscy ludzie to sadyści.

A jako ciekawostkę dodam:

Różnica w cenie Iveco i Scanii, oba 2010 euro 5 low deck była około 40 tyś.

W Iveco padło już

-przełącznik zespolony

-rozrusznik

-alternator

-łożysko tylnej osi

-plus kilka wizyt elektrycznych, uszczelnianie wydechu, wtrysku adblue i tym podobne częste dość odwiedziny. Auto jest u nas od lutego i już pożarło ponad 20 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Toż samo usłyszałem od mojego Szefa Ale gdybym to ja stanął przed takim wyborem to wziąłbym pod

> uwagę też ceny części i to ile czasu samochód stał w serwisie od momentu kiedy go mamy.

> Zamiennik uszczelniacza piasty do Scanii 250zł - w Iveco dostępne tylko całe łożysko w

> oryginale 2500zł.

Trzeba wiedzieć gdzie serwisować, zresztą IVECO robi duże promocje na części zwłaszcza te eksploatacyjne jak filtry czy klocki i tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba wiedzieć gdzie serwisować, zresztą IVECO robi duże promocje na części zwłaszcza te

> eksploatacyjne jak filtry czy klocki i tarcze.

Części eksploatacyjne to w IVECO nie są hamulce czy filtry hehe.gif Mi teraz na przykład padły wycieraczki. Pomiędzy awarią altka i wycieraczek udało się raz bezawaryjnie pojechać do Paryża :D Ale w tym czasie w drugim stralisie padło turbo sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> W siedmioletnie volvo przez 3 lata tyle nie włożyłem...

Dołóż do tego jeszcze turbo i trzecią już wymianę przełącznika zespolonego sciana.gif . I podłoga mi się zarywa w kilku miejscach. W Iveco się nie staje na podłodze?

A o turbo już pisałem smile.gif Szukam wycieraczek do stralisa. W serwisie nie wiedzą jakie powinny być. Te od stralisa nie pasują do żadnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dołóż do tego jeszcze turbo i trzecią już wymianę przełącznika zespolonego . I podłoga mi się

> zarywa w kilku miejscach. W Iveco się nie staje na podłodze?

> A o turbo już pisałem Szukam wycieraczek do stralisa. W serwisie nie wiedzą jakie powinny być. Te

> od stralisa nie pasują do żadnego.

Podejrzewam, że nie macie tego auta od nowości i stąd te kwiatki hmm.gif

Choć wiadomo, że Iveco jest jakie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> auto z 2008 roku z przebiegiem 450 tyś nie powinno się tak zachowywać.

nie masz auta od nowości, nie znasz jego historii więc wypadało by nie generalizować na temat całej marki .........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie masz auta od nowości, nie znasz jego historii więc wypadało by nie generalizować na temat całej

> marki .........

Co by się tam w przeszłości musiało stać, żeby takie rzeczy się działy? Mamy dwa eurocargo i dwa stralisy i wszystkie zachowują się podobnie. A co pojadę do serwisu to mówią "ten typ tak ma".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podejrzewam, że nie macie tego auta od nowości i stąd te kwiatki

> Choć wiadomo, że Iveco jest jakie jest.

Ja volvo kupiłem 5cio letnie... i kwiatków żadnych nie ma

ok.gif

Sam już nie wiem, ciężki temat skoro nawet znajomi mechanicy z autoryzowanego serwisu Iveco odradzają drogę w tym kierunku niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dołóż do tego jeszcze turbo i trzecią już wymianę przełącznika zespolonego . I podłoga mi się

> zarywa w kilku miejscach. W Iveco się nie staje na podłodze?

> A o turbo już pisałem Szukam wycieraczek do stralisa. W serwisie nie wiedzą jakie powinny być. Te

> od stralisa nie pasują do żadnego.

Na podłodze się nie staje bo trza jeździć, żeby na ten serwis zarobić... 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie masz auta od nowości, nie znasz jego historii więc wypadało by nie generalizować na temat całej

> marki .........

A ja mam VOLVO (tak specjalnie dużymi literami piszę zlosnik.gif ) od przebiegu 650.000 km i w ogóle nie czuję o czym piszecie... No i też nie mam go od nowości frown.gif wymiana turbiny przy 450,000 km? A co to jest? Osobówka? Czy auto sprzedane przez IVECO Leasing? smirk.gif ? Żeby po 3ech latach nowe pogonić? smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma tu co pisać, reklamy serwisu robić nie będę. Ogólnie powiem, że mamy mniej problemu z IVECO

> niż z MAN'ami, które się częściej psują.

Co prawda z IVECO nie znam, ale na temat MANa mam co nie co wiadomości i potwierdzam, że psują się strasznie!!! Więc myślę że Ci co tak narzekają na IVECO to Ci sami dla których VW TDI jest najlepszy... wiem że zaraz będzie burza ale nie oszukujmy się - dzisiaj nie ma samochodu który się nie psuje i wracając do tematu jedno IVECO będzie bezawaryjne inne będzie się psuło tak już jest w dzisiejszych samochodach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> u Mnie na firmie juz jest pare sztuk z zewnatrz kazdy ocenia wg gustu srodek duzo zmieniony na +

> pod wzgledem jakosciowym

macie już nowe Hi-waye ?

jaka firma, może być priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.