karan Napisano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 Docieram 1.2 16V T na 0.5bara no i temperatura wody szybko dochodzi do 90-95C (szczególnie przy korkach...dla bezpieczeństwa latam z włączonym ogrzewaniem) Czujnik w termostacie (wskaźnik AG stepper), Chłodnica jest nowa, wiatrak spal, termostat z t-jeta 80C otwarcia), turbina chłodzona wodą... Myślę by dla bezpieczenstwa zapodać chłodnice oleju: I teraz pytanie..jakie podstawki z termostatem bedą pasować do 1.2 16V (w przyszłości bedzie t-jet) i jaką chłodniczkę zastosować? Co polecicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 > Myślę by dla bezpieczenstwa zapodać chłodnice oleju: > I teraz pytanie..jakie podstawki z termostatem bedą pasować do 1.2 16V (w przyszłości bedzie t-jet) > i jaką chłodniczkę zastosować? > Co polecicie? w tej chwili masz duży filtr oleju i bez problemów da się załozyć pdstawkę z punto GT. W tjecie jest mały filtr i trzeba kombinować z custom redukcją pod podstawkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 miałeś w swoim chłodnice oleju? Podstawkę może z mocala dobiorę ...jaki jest w fire gwint? jak ci sie T wody zachowywała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 Podstawkę na pewno z termostatem, ale to wiesz, bo inaczej w zimie będzie bubu. Mając termostat proper chłodnicę największą jaką zmieścisz. W zeszłym tygodniu zrobiłem w upałach trasę w górach z pasażerem i bagażami. I krótko mówiąc ci co piszą, że chłodnica do T jest zbędna powinni się puknąć w łeb. Na podjazdach olej miał lekko 110, woda dochodziła momentami do 100, i to wszystko przy prędkościach powyżej 100. Dwa razy był wymuszony przystanek na chłodzenie. PS. AFR jest już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 no to ładne przejścia miałeś... a "borygo" kiedy wymieniałeś?? wentylator oczywiście na chodzie?? Przy ilu stopniach Ci się załącza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > no to ładne przejścia miałeś... > a "borygo" kiedy wymieniałeś?? > wentylator oczywiście na chodzie?? Przy ilu stopniach Ci się załącza?? O mój układ chłodzenia się nie martw Ręczny włącznik wiatraka jest i termostat z lekko obniżoną temperaturą otwarcia też, aczkolwiek nie jest to 80 stopni. Tak czy owak, podjazd pod górkę wymagający doładowania 0.3-0.5b przez 2-3 minuty przy temp zew. 30 i T gotującej i wodę i olej daje taki efekt. Raz zagrzany olej w takich warunkach jest bardzo trudno schłodzić. Przy długim zjeździe, który prędzej czy później następuje wszystko się normuje, tylko trzeba do niego dojechać. Mimo moich sporych obaw i silnik i UPG nadal żyją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > O mój układ chłodzenia się nie martw Ręczny włącznik wiatraka jest i termostat z lekko obniżoną > temperaturą otwarcia też, aczkolwiek nie jest to 80 stopni. Tak czy owak, podjazd pod górkę > wymagający doładowania 0.3-0.5b przez 2-3 minuty przy temp zew. 30 i T gotującej i wodę i olej > daje taki efekt. Raz zagrzany olej w takich warunkach jest bardzo trudno schłodzić. Przy > długim zjeździe, który prędzej czy później następuje wszystko się normuje, tylko trzeba do > niego dojechać. Mimo moich sporych obaw i silnik i UPG nadal żyją. u mnie ostatnio przy doładowaniu 1.4 bara prędkość przelotowa 150-180 przez jakieś 15-20km i olej cały czas utrzymywał 100stopni... chłodnica wielkości kartki A4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > u mnie ostatnio przy doładowaniu 1.4 bara prędkość przelotowa 150-180 przez jakieś 15-20km i olej > cały czas utrzymywał 100stopni... chłodnica wielkości kartki A4 W cc? Moja jest mniejsza niż A4. Pozatym, tak duża prędkość lepiej chłodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 U mnie chłodnica z PGT razem z podstawką z termostatem daje rade, przy +30st. nigdy nie widziałem jeszcze więcej nić 100st. na gajgerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > W cc? Moja jest mniejsza niż A4. Pozatym, tak duża prędkość lepiej chłodzi nie juz nie mam CC jak jadę wolno w korku to też nie przekracza 100stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 3 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 a jaki jest gwint na filtrze oleju? No i przydałby się nr najkrotszego dostępnego filtra oleju pod 1.2 16V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > a jaki jest gwint na filtrze oleju? > No i przydałby się nr najkrotszego dostępnego filtra oleju pod 1.2 16V Fiat ma 3/4" UNF Filty Mann w 75/3 a bosch bodajze O001 albo O002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > Fiat ma 3/4" UNF bzdura, M20x1.5 > Filty Mann w 75/3 a bosch bodajze O001 albo O002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 > bzdura, M20x1.5 A mnie się wydaje, że i jeden i drugi macie rację tylko o dwóch różnych gwintach mówicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2012 > A mnie się wydaje, że i jeden i drugi macie rację tylko o dwóch różnych gwintach mówicie 3/4 maly wszystke starsze sohc. Interesyjsce nas fajery maja m20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2012 > A mnie się wydaje, że i jeden i drugi macie rację tylko o dwóch różnych gwintach mówicie ja mam w 16v podstawke [pod filtr na czujniki i ma gwint taki jak lesiu napisal M20x1.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2012 > a jaki jest gwint na filtrze oleju? > No i przydałby się nr najkrotszego dostępnego filtra oleju pod 1.2 16V Bierz jak największy filtr... Jak brak ci miejsca to przenies filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 4 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2012 a gdzie taką podstawkę dostanę...bo z tego co widzę to dość deficytowy towar (ew pozostaje podstawka firmy MOCAL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2012 > a jaki jest gwint na filtrze oleju? > No i przydałby się nr najkrotszego dostępnego filtra oleju pod 1.2 16V normalnie masz filtr OP545, ale jest tez od punto II, zeby sie przy katalizatorze zmiescil i ma nr OP545-2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 8 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 kto jest w stanie podać nr z epera: - podstawki pod filtr oleju z PGT - Sruby mocującej tę podstawkę/ filtr oleju z PGT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 > ja mam w 16v podstawke [pod filtr na czujniki i ma gwint taki jak lesiu napisal M20x1.5 Ja mam podstawkę z uno turbo 1.3 i tam śruba do podstawki z jednej strony ma gwint M20 a z drugiej 3/4 - po prostu dałem filtr od uno turbo i już. Jak miałem silnik 1.4 (mały filtr) to sobie dotoczyłem krążek z grubej blachy jako redukcję (to o czym pisze Lesiu) + uszczelka z filtra i było git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 > kto jest w stanie podać nr z epera: > - podstawki pod filtr oleju z PGT 5921206 - ZAWÓR > - Sruby mocującej tę podstawkę/ filtr oleju z PGT 5999633 - ZŁĄCZKA » Dostępność - Tak Jak coś to mam jedną podstawkę na stanie, samą z termostatem bez śruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 > 5921206 - ZAWÓR > 5999633 - ZŁĄCZKA » Dostępność - Tak > Jak coś to mam jedną podstawkę na stanie, samą z termostatem bez śruby Ile za nia chcesz? Z czego jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 Ja się nie znam ale... Tempra w dieselu (1.9TD) miała turbo i chłodnicę oleju i jak kiedyś paczałem to taki sam gwint co cento Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us dziękuję dobranoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 > Ja się nie znam ale... > Tempra w dieselu (1.9TD) miała turbo i chłodnicę oleju i jak kiedyś paczałem to taki sam gwint co > cento > Uploaded with ImageShack.us > Uploaded with ImageShack.us > dziękuję dobranoc troszkę się znasz, bo podstawki wszędzie w FIAT/Lancia w 1.7TD 1.9TD 1.4turbo są takie same. Śruby mocujące są inne, ale podstawki takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 > Ile za nia chcesz? nie stać Cię :D >Z czego jest? z fiata oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 > nie stać Cię :D Czemu jeszcze priva nie mam? > z fiata oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 > Czemu jeszcze priva nie mam? Może dlatego, że jesteś na końcu kolejki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Może dlatego, że jesteś na końcu kolejki? A idz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > W cc? Moja jest mniejsza niż A4. Pozatym, tak duża prędkość lepiej chłodzi Jako ciekawostkę Wam napiszę, że ostatnio jechaliśmy nową skodą superb 1.4 TSi 125 KM do Finlandii. Ma ona na wyświetlaczu komputera pokładowego opcje pokazywania temperatury oleju. Osłupiałem gdy przy temp. zewnętrznej +30 stopni, temperatura oleju przy prędkościach 140-150 km/h dochodziła do 120 stopni... Kolega twierdzi, że to norma... A przy butowaniu do 160-170 lubi wzrosnąć do 130... Silnik ma już 82 tysiące i nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > troszkę się znasz, bo podstawki wszędzie w FIAT/Lancia w 1.7TD 1.9TD 1.4turbo są takie same. Śruby > mocujące są inne, ale podstawki takie same. Czyli nie da rady tego do cc 1.2 8v zaadaptować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Jako ciekawostkę Wam napiszę, że ostatnio jechaliśmy nową skodą superb 1.4 TSi 125 KM do Finlandii. > Ma ona na wyświetlaczu komputera pokładowego opcje pokazywania temperatury oleju. Osłupiałem > gdy przy temp. zewnętrznej +30 stopni, temperatura oleju przy prędkościach 140-150 km/h > dochodziła do 120 stopni... Kolega twierdzi, że to norma... A przy butowaniu do 160-170 lubi > wzrosnąć do 130... Silnik ma już 82 tysiące i nic się nie dzieje A nie wiesz, czy ma ten silnik jakieś konkretne chłodzenie oleju? Bo bez mnie to zupełnie nie dziwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > A nie wiesz, czy ma ten silnik jakieś konkretne chłodzenie oleju? Bo bez mnie to zupełnie nie > dziwi. Muszę to sprawdzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > troszkę się znasz, bo podstawki wszędzie w FIAT/Lancia w 1.7TD 1.9TD 1.4turbo są takie same. Śruby > mocujące są inne, ale podstawki takie same. śruby mocujące ?! Chodzi Ci o śrubę nr 14 na w/w schemacie ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 takie cus nie da rady: http://allegro.pl/fiat-stilo-1-9-jtd-chlodnica-chlodniczka-oleju-i2546919633.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > śruby mocujące ?! Chodzi Ci o śrubę nr 14 na w/w schemacie ?! tak, starsze modele miały inny gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > takie cus nie da rady: > http://allegro.pl/fiat-stilo-1-9-jtd-chlodnica-chlodniczka-oleju-i2546919633.html To nie jest chlodnica, to jest wymiennik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > Czyli nie da rady tego do cc 1.2 8v zaadaptować? Da rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > To nie jest chlodnica, to jest wymiennik A wymiennik ciepła, to nie jest również nazwa chłodnicy? Bo to jest normalna chłodnica, tylko olej-woda, a nie olej-powietrze o jakiej rozmawiacie. I zapewne spokojnie da radę, jeśli tylko nie polecisz na Poznań i nie będziesz upalał bez opamiętania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 Zwykła chłodnica wody czy oleju (woda-powietrze, olej-powietrze) to też wymiennik ciepła, nie inaczej. Ale przy zastosowaniu takiego wymiennika jak wyżej, czyli olej-woda może okazać się że chłodnica wody nie wydoli bo wtedy całą moc chłodzenia i oleju i wody przejmuje ona i może być tak (a właściwie na 70 % tak będzie) że nie da rady bo będzie miała zamałą moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > Zwykła chłodnica wody czy oleju (woda-powietrze, olej-powietrze) to też wymiennik ciepła, nie > inaczej. Ale przy zastosowaniu takiego wymiennika jak wyżej, czyli olej-woda może okazać się > że chłodnica wody nie wydoli bo wtedy całą moc chłodzenia i oleju i wody przejmuje ona i może > być tak (a właściwie na 70 % tak będzie) że nie da rady bo będzie miała zamałą moc dokladnie, prawie wszystkie projekty cento T maja serie chlodnice lub cos podobnego niewiele wydajniejszego. Jesli dolozymy jej jeszcze dodatkowe zrodlo to chlodnica wody bedzie pracowala jak chlodnica wody i oleju. Jak dla mnie 100 razy lepsze rozwiazanie dla kogos komu grzeje sie nadmiernie olej to zastosowanie osobnej chlodnicy oleju na podstawce z termostatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > dokladnie, prawie wszystkie projekty cento T maja serie chlodnice lub cos podobnego niewiele > wydajniejszego. Jesli dolozymy jej jeszcze dodatkowe zrodlo to chlodnica wody bedzie pracowala > jak chlodnica wody i oleju. Jak dla mnie 100 razy lepsze rozwiazanie dla kogos komu grzeje sie > nadmiernie olej to zastosowanie osobnej chlodnicy oleju na podstawce z termostatem. tak czylem, ze to chlodzi woda... zakupilem podstawke z fiata 1.9 td za 60zl, a srube mocujaca mam od podstawki auto gauga, zobaczymy, czy podpasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > tak czylem, ze to chlodzi woda... > zakupilem podstawke z fiata 1.9 td za 60zl, a srube mocujaca mam od podstawki auto gauga, > zobaczymy, czy podpasuje Poka ta podstawke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > Poka ta podstawke http://allegro.pl/show_item.php?item=2542477864 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > http://allegro.pl/show_item.php?item=2542477864 Tylko taka podstawka z fiatów diesel chyba ma jeden minus nie ma termostatu, co ?! dobrze mówię !? i w chłodniejsze dni może być olej nie dogrzany w sumie na allegro jest tych podstawek dość sporo w dość śmiesznych pieniądzach zaczynając się już od 30zł, może to być dobra alternatywa http://allegro.pl/listing.php/search?change_view=1&order=p&string=ch%C5%82odnica+oleju+fiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > Tylko taka podstawka z fiatów diesel chyba ma jeden minus nie ma termostatu, co ?! dobrze mówię !? > i w chłodniejsze dni może być olej nie dogrzany Ta z tego linku wcześniej chyba ma termostat, ten cylinder z wykręcanym wkładem między podstawką zasadniczą a wyjściami to jest to, tak mnie się wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 > Tylko taka podstawka z fiatów diesel chyba ma jeden minus nie ma termostatu, co ?! dobrze mówię !? > i w chłodniejsze dni może być olej nie dogrzany > w sumie na allegro jest tych podstawek dość sporo w dość śmiesznych pieniądzach zaczynając się już > od 30zł, może to być dobra alternatywa > http://allegro.pl/listing.php/search?change_view=1&order=p&string=ch%C5%82odnica+oleju+fiat Czemu olej ma byc nie dogrzany ? przeciez masz termostat w ukladzie chlodzenia ciecza. Jesli jest sprawny to masz ~90st. Wymiennik dogrzeje olej do tej temp a taka temp jest bdb temperatura robocza dla oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 > Czemu olej ma byc nie dogrzany ? przeciez masz termostat w ukladzie chlodzenia ciecza. Jesli jest > sprawny to masz ~90st. Wymiennik dogrzeje olej do tej temp a taka temp jest bdb temperatura > robocza dla oleju. DIK'owi chuba chodzilo o ta podstawke, co ja pisalem, ze kupilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 > DIK'owi chuba chodzilo o ta podstawke, co ja pisalem, ze kupilem Nie montowaliby do seryjnego silnika podstawki bez termostatu. Termostat pewnie znajduje sie pod korkiem na klucz imbusowy w Twojej podstawce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 > Nie montowaliby do seryjnego silnika podstawki bez termostatu. Termostat pewnie znajduje sie pod > korkiem na klucz imbusowy w Twojej podstawce. to gitara. dobra alternatywa dla podstawki mocala, ktorej cena jest dosc zaporowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.