G.O.A.T. Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Jazda zimą wymaga specyfiki prowadzenia a nadmiar mocy w Evo, nieco przeszkadza. "Nieco" to mało powiedziane, przeszkadza duża masa, duża moc. Najlepsze są właśnie stare wolnossące Audi quatro, Subaru Justy,wolnossące Imprezy. Na sniegu mocnym autem jezdzić trzeba dość specyficznie... kiedy pierwszy raz zobaczyłem jak myślałem, ze trener sobie jaja robi ale pomiar czasu potwierdził, ze facet ma racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Kto organizuje te treningi? TrackDay.org Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > W ostatnią niedzielę do Ułęza przyjechł gostek A-quatro/130KM > Na polskich zimowych nalewkach, "wyciął" czasowo wszystkie czteronapędowe Evo. > Koszt zakupu ok. 5 tyś + opony + drobne usterki. Do zabawy w śniegu, myślę że więcej nie potrzeba. Dlatego wybór padł na OOOO z quattro i myślę, że w tych rewirach pozostanę Dzisiaj lub niedługo będę miał możliwość spróbowania, porównania napędu Audi i Subaru. Jeśli coś sensownego będzie do napisania to napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > Fura gwizda tylko kierowca p > Ciężki temat to AWD ale mam nadzieję, że się z nim w zimie dogadam > Pierwsze szlify: Uwielbiam ten winkiel koło pomnika Gratulacje zakupu - kawał fajnego auta w dobrej kasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 dłuuuugaśna ta skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > Dzisiaj lub niedługo będę miał możliwość spróbowania, porównania napędu Audi i Subaru. > Jeśli coś sensownego będzie do napisania to napiszę. No to mogę coś napisać. Porównywane Audi A4 quattro 2.6 150 KM (ok. 1500 kg) i Subaru Impreza GL 2.0 125 KM (ok. 1200 kg) Na prostej idą łeb w łeb i na tym podobieństwa się kończą Napędy z grubsza działają podobnie = oba baaardzo skuteczne ale czuć, że inaczej jest to skonstruowane Impreza idzie jakby bardziej na okrągło, a Audi jest bardzo przewidywalne. Ale ciężko tu o rokowanie wyższości jednego nad drugim. Nie sądziłem, że aż taką różnicę robi masa w prowadzeniu, a różnica jest spora. Jeśli ktoś szuka auta typowo do zabawy to jednak Impreza będzie lepszym wyborem, Audi jest świetne bo jest komfort itd. ale ta masa zabija to auto, szczególnie przy tej mizernej mocy 150 KM. Idea napędu 4x4 jest genialna szczególnie zimą i jak ktoś się zastanawia, to w zasadzie nie ma nad czym Audi sprzedane, bo za ciężkie i już za słabe do moich zastosowań Teraz powinna być jakaś Impreza GT chyba że jakieś mocniejsze Audi 80/90 się trafi. Na razie chwila przerwy na ostudzenie głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Tak mi się wydawało, ze audi będzie ciężkie do takiej zabawy. moim zdaniem dla fanu na śniegu dobre by było stare uturbione Justy. Kiedyś takie widziałem na aukcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > No to mogę coś napisać. > Porównywane Audi A4 quattro 2.6 150 KM (ok. 1500 kg) i Subaru Impreza GL 2.0 125 KM (ok. 1200 kg) > Na prostej idą łeb w łeb i na tym podobieństwa się kończą > Napędy z grubsza działają podobnie = oba baaardzo skuteczne ale czuć, że inaczej jest to > skonstruowane Impreza idzie jakby bardziej na okrągło, a Audi jest bardzo przewidywalne. > Ale ciężko tu o rokowanie wyższości jednego nad drugim. > Nie sądziłem, że aż taką różnicę robi masa w prowadzeniu, a różnica jest spora. > Jeśli ktoś szuka auta typowo do zabawy to jednak Impreza będzie lepszym wyborem, > Audi jest świetne bo jest komfort itd. ale ta masa zabija to auto, szczególnie przy tej mizernej > mocy 150 KM. > Idea napędu 4x4 jest genialna szczególnie zimą i jak ktoś się zastanawia, to w zasadzie nie ma nad > czym > Audi sprzedane, bo za ciężkie i już za słabe do moich zastosowań > Teraz powinna być jakaś Impreza GT chyba że jakieś mocniejsze Audi 80/90 się trafi. > Na razie chwila przerwy na ostudzenie głowy Pozbawiles sie byc moze auta na kilka tygodni a sezon zimowy nie trwa wiecznie.. Nie sadzilem, ze tak bardzo moze nie przypasc do gustu A4 V6, a sam nad takim mysle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 A dla mnie osobiście wybór tego silnika był najgorszym z możliwych. Jak bym misł kupowac to albo 1.8T albo wersje 2.8 192km. S4 pomijam z racji ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > Tak mi się wydawało, ze audi będzie ciężkie do takiej zabawy. moim zdaniem dla fanu na śniegu dobre > by było stare uturbione Justy. Kiedyś takie widziałem na aukcji... Na prostej daje radę, gdyby było 2.8 193 KM to by było pięknie ale z niższą masą oczywiście jest lepiej i dlatego poooszło. A jazda jest coraz ambitniejsza i po prostu brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > Pozbawiles sie byc moze auta na kilka tygodni a sezon zimowy nie trwa wiecznie.. > Nie sadzilem, ze tak bardzo moze nie przypasc do gustu A4 V6, a sam nad takim mysle. Jeździ to bardzo dobrze i nie ma co się zrażać. Jedyne co to chociaż te 174KM z 2.8 przy 193KM powinno być bajecznie, a jak się uda niezajechane 1.8 T to też dobrze. Ja to naprawdę upalam do granic możliwości i po prostu 150 KM jest za mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > A dla mnie osobiście wybór tego silnika był najgorszym z możliwych. Jak bym misł kupowac to albo > 1.8T albo wersje 2.8 192km. S4 pomijam z racji ceny. Wszystko się zgadza tylko przypominam że auto kosztowało 5900 zł z sekwencją! i nie było nic ciekawego na rynku do 10.000 zł. Priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > No to mogę coś napisać. > Porównywane Audi A4 quattro 2.6 150 KM (ok. 1500 kg) i Subaru Impreza GL 2.0 125 KM (ok. 1200 kg) > Na prostej idą łeb w łeb i na tym podobieństwa się kończą > Napędy z grubsza działają podobnie = oba baaardzo skuteczne ale czuć, że inaczej jest to > skonstruowane Impreza idzie jakby bardziej na okrągło, a Audi jest bardzo przewidywalne. > Ale ciężko tu o rokowanie wyższości jednego nad drugim. > Nie sądziłem, że aż taką różnicę robi masa w prowadzeniu, a różnica jest spora. > Jeśli ktoś szuka auta typowo do zabawy to jednak Impreza będzie lepszym wyborem, > Audi jest świetne bo jest komfort itd. ale ta masa zabija to auto, szczególnie przy tej mizernej > mocy 150 KM. > Idea napędu 4x4 jest genialna szczególnie zimą i jak ktoś się zastanawia, to w zasadzie nie ma nad > czym > Audi sprzedane, bo za ciężkie i już za słabe do moich zastosowań > Teraz powinna być jakaś Impreza GT chyba że jakieś mocniejsze Audi 80/90 się trafi. > Na razie chwila przerwy na ostudzenie głowy a nie mowiłem nie probowales wybebeszyc audi? aku do bagaznika, itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Audi sprzedane już? przed końcem zimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > a nie mowiłem > nie probowales wybebeszyc audi? aku do bagaznika, itp Nie ma sensu wybebeszać, bo za wiele to nie da. Silnik dla mnie jest po prostu za słaby. Lata bokami pięknie ale jadąc pod mocno pod górę brakuje mocy, a głównie tak latamy. Świetne auto ale pod moje konkretne potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Napędy z grubsza działają podobnie = oba baaardzo skuteczne ale czuć, że inaczej jest to > skonstruowane Impreza idzie jakby bardziej na okrągło, a Audi jest bardzo przewidywalne. W kombi Imprezie seryjnie z tylu montowana jest szpera wiec zabawy jest jeszcze wiecej tylko jak to bywa z tego typu wielkosci autami trzeba juz myslec o zakrecie wczesniej i ustawiac auto bo mozna sie zdziwic jak sie masy nie przerzuci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > W kombi Imprezie seryjnie z tylu montowana jest szpera wiec zabawy jest jeszcze wiecej tylko jak to > bywa z tego typu wielkosci autami trzeba juz myslec o zakrecie wczesniej i ustawiac auto bo > mozna sie zdziwic jak sie masy nie przerzuci Chyba reduktor, a nie szpera Brzydkie są jak noc ale sporo taniej można kupić niż sedana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Chyba reduktor, a nie szpera > Brzydkie są jak noc ale sporo taniej można kupić niż sedana szpera i reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > szpera i reduktor No to korzystnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrus Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > W ostatnią niedzielę do Ułęza przyjechł gostek A-quatro/130KM > Na polskich zimowych nalewkach, "wyciął" czasowo wszystkie czteronapędowe Evo. > Koszt zakupu ok. 5 tyś + opony + drobne usterki. Do zabawy w śniegu, myślę że więcej nie potrzeba. wyciął, bo na sniegu moc nic nie da, a byl poprostu lepszy w tych warunków od kierowców EVO, dobrze wiesz co by sie działo na suchym asfalcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > wyciął, bo na sniegu moc nic nie da, a byl poprostu lepszy w tych warunków od kierowców EVO, dobrze > wiesz co by sie działo na suchym asfalcie No to pokażcie te swoje ledy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Nie ma sensu wybebeszać, bo za wiele to nie da. > Silnik dla mnie jest po prostu za słaby. > Lata bokami pięknie ale jadąc pod mocno pod górę brakuje mocy, a głównie tak latamy. Świetne auto > ale pod moje konkretne potrzeby. Stary 2.6 vaga ABC, jak dobrze pamiętam, to jednostka, której nic już nie uleczy. Nawet masa auta. Jeździłem sporo Audi B4 zarówno 2.6, jak i 2.8. Ten pierwszy zawsze sprawiał wrażenie, jakby miał ze 120 KM. Dużo szybsze było 2.3 20V, chociaż miało tylko 20 KM więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Stary 2.6 vaga ABC, jak dobrze pamiętam, to jednostka, której nic już nie uleczy. Nawet masa auta. > Jeździłem sporo Audi B4 zarówno 2.6, jak i 2.8. Ten pierwszy zawsze sprawiał wrażenie, jakby > miał ze 120 KM. Dużo szybsze było 2.3 20V, chociaż miało tylko 20 KM więcej. No takie są opinie nt tego silnika, na naukę wystarczyło ale już brakuje. Także mogę tylko potwierdzić, jedzie bo jedzie ale to nie jest to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 To ja swoje 3 grosze wcisnę. Jeżeli priorytet to frajda z jazdy, to ja bym się nie izolował od wrażeń jakimś wyciszonym GranTurismo tylko postawił na najlepsze i najprostsze sprawdzone rozwiązania - a jako, że uważam, że włosi są w tym przypadku niezastąpieni to: Na Lancie Integrale w dobrym stanie prawdopodobnie nie starczy (i w sumie wg mnie szkoda jej byłoby tylko do pokręcenia bączków w zimie)... ALE: Jedyna wada, konieczność sprowadzenia z Włoch/Austrii i ograniczona liczba aut ale można się zmieścić w tej kwocie a ewentualne koszty doprowadzenia do używalności oraz późniejsze serwisowe, minimalne. (nawet możnaby się pokusić o odbudowanie jakiegoś ze szrotu jeżeli czas by na to pozwalał). Ot taka moja skromna propozycja "do zabawy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > No to korzystnie robi robote przesiadajacy sie z Audi robia tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Na Lancie Integrale w dobrym stanie prawdopodobnie nie starczy (i w sumie wg mnie szkoda jej byłoby > tylko do pokręcenia bączków w zimie)... ALE: Ot taka moja skromna propozycja "do zabawy". Gdyby chodziło o "kręcenie bączków" to propozycja dobra ale tu chodzi o bardziej ambitne "bączki" Integrale bardzo chętnie ale z opłaconym serwisem na najbliższe 2 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.