michal8937 Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 > Ja dałem 70kzł za klasę B więc wszystko jak zwykle "zależy" Ani się do tego nie przynawaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 Teraz przejrzałem cenniki i ta opcja 1.4 TSI 140KM + DSG w Highline to jest dobra rzecz Pewnie te odłączane cylindry będą odpadać w pierwszych wypustach ale to i tak jest dobra opcja, średnie spalanie katalogowe 5,0 przy noPb i 140KM Oczywiście za DSG, za duża dopłata jest jak zwykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 1.4 140-tam jest tylko turbo? Ciekawe jak się będą spisywać nowe tsi na bloku aluminiowych. Obecne na żeliwnym trochę się nagrzewał, ale za to nawet po kilku h postoju silnik nadal był w miarę ciepły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-mimx- Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 > 1.4 140-tam jest tylko turbo? Tylko. Twincharger is no more. W porównaniu z moim +0,4s do setki i spalanie -1.0l średnie, -1.4l po mieście Cena mniej więcej indeksowana po inflacji w stosunku do 2010, tylko w opcjach nie znalazłem ogrz. postojowego i "dziwnych" lamp z tyłu, więc nie udało mi się go identycznie skonfigurować. I mój "czerwony niestrażacki" znikł z palety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Przejrzałem trochę dokładniej cennik i tym razem w Highline jest w zasadzie wszystko co ma być. Dopłaty są w zasadzie tylko za typowe "bajery". Za DSG dodatkowe 7000zł to jednak sporo, a za ksenon 1300zł to w miarę przyzwoicie powiedzmy. W 1.6 TDI też obniżone spalanie względem Golfa VI: w mieście 4,7l, poza miastem 3,5l Oczywiście topowy diesel w abstrakcyjnej cenie jak to w VW, ale spalanie też ma imponujące. Jestem targetem, ładny ten Golfik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 De facto highline jest podobnie wyposażony do MK6. Wszystko pięknie, lecz nie ma pakietu 990 i za takie rzeczy jak czujniki parkowania, pakiet zimowy, alarm trzeba osobno dopłacać , co wcześniej było za 990zł. Liczyłem też na to, że będzie 1.4 122 TSI o takich parametrach jak w nowym A3. Hubraum1395 cm3Max. Leistung90 kW (122 PS) bei 5000-6000 min -1Max. Drehmoment200/1400-4000 Nm bei min -1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Pewnie będzie za jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Ciekawostką niech jeszcze będzie, że Golf GTI ma mieć średnie katalogowe 6,0l/100km 220KM 250km/h max 6,5-6,6s do 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Ciekawostką niech jeszcze będzie, że Golf GTI będzie ma mieć średnie katalogowe 6,0l/100km > 220KM > 250km/h max > 6,5-6,6s do 100km/h Generalnie pojechali naprawdę mocno z tym spalaniem. czekam na odpowiedz BMW bo od pięciu lat gdy byli liderem minęło tyle czasu i niewielkiego postępu, że dali sie przegonić konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Jutro jadę oglądać nowego gofera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Jutro jadę oglądać nowego gofera Cieszymy się razem z Tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Cieszymy się razem z Tobą No to wszyscy zadowoleni Wracając do golfa mk7. Z zewnątrz jest dużo bardziej wyrazisty i sprawia wrażenia auto dużo większego. Przednie światła wyglądają jakby były przeszczepione z nowego polo, ale całość prezentuje się bardzo ładnie. Tyle światła są dużo bardziej ciekawe niż te z mk6. Klapka wlewu paliwa fajnie wygląda i fajnie się otwiera We wnętrzu czuć największą zmianę. Deska rozdzielcza jest bardzo elegancka i wykonana z materiałów świetnej jakości. Już mk6 było stoi na wysokim poziomie pod tym względem, ale w mk7 jest jeszcze lepiej. Wrażenie robi 8 calowa nawigacja i możliwość konfiguracji samochodu poprzez jej interfejs. Nowa kierownica świetnie się prezentuje. Wnętrze sprawia wrażenie dużej przestronności, jakby siedziało się w aucie większym niż golf. Są jednak 3 minusy względem mk6. Największym mankamentem jest umiejscowienie przycisków sterowania szybami w taki sposób jak w większości kompaktów, czyli w bocznej części drzwi, a nie jak to ma miejsce w mk6, czyli na wysokości klamek. To rozwiązanie z mk6 jest mega wygodne. Kolejnym minusem jest umieszczenie uchwytów na kubki w tylnym podłokietniku, a nie tak jak w mk6,czyli w konsoli centralnej. Nie spodobało mi się także umieszczenie zapalniki pod przednim podłokietnikiem. Nowy golf prezentuje poziom audi we wnętrzu. Zapewne jeździ się nim jeszcze lepiej niż mk6, więc mamy znowu najlepszy samochód w klasie kompakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 >... Klapka wlewu paliwa fajnie wygląda i fajnie się otwiera > ... Wrażenie robi 8 calowa nawigacja i możliwość konfiguracji samochodu poprzez > jej interfejs. ... O tym badziewiu mowisz klik? Bajer, o funkcjonalnosci cegly. Sprzet w mojej Vectrze za polowe tej ceny ma funkcjonalnosc 2x lepsza > więc mamy znowu najlepszy samochód w klasie kompakt Wyjatkowo stronnicze i slabe sprawozdanie - chociaz bys sie tym przejechal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > O tym badziewiu mowisz klik? Bajer, o funkcjonalnosci cegly. Sprzet w mojej Vectrze za polowe tej ceny ma funkcjonalnosc 2x lepsza Raczej o tym badziewiu mówi: Może byś opisał badziewiastość? Bo widzę, że masz na ten temat coś do powiedzenia. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Klapka wlewu paliwa fajnie wygląda i fajnie się otwiera A co fajnego w wyglądzie i otwieraniu? mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Raczej o tym badziewiu mówi: > Może byś opisał badziewiastość? Bo widzę, że masz na ten temat coś do powiedzenia. > mar00ha Serio tak nisko jest ekran nawigacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommy__ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > swoja droga pytam sie serio: czym to auto rozni sie od VI ? dokładnie o to samo chciałem zapytać, dla mnie golfy od 5 do 7 nie różnią się prawie niczym, na pewno ciężko byłoby na mieście rozróżnić który jest który Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Serio tak nisko jest ekran nawigacji? Nie mam powodu, aby nie wierzyć zdjęciu. A na żywo nie widziałem. To chyba jakaś tradycja w VW, bo nie widziałem nigdy wyżej - zawsze pod środkowymi nawiewami. VW jeszcze nie wpadł na pomysł ołtarzyków z navi na środku deski. Może w następnej generacji Golfa i Passata. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Raczej o tym badziewiu mówi: Poprzednik wygladal lepiej . Jedyne co mi sie w produktach od VW podobalo to konserwatywnosc, ale niedlugo bedzie jak w nowym focusie > Może byś opisał badziewiastość? Bo widzę, że masz na ten temat coś do powiedzenia. > mar00ha Kazdemu kto narzeka, ze jego chinski tani tablet slabo reaguje, polecam zabawe na wspomnianym 510. Zeby przegrac cos z SD na HDD kombinacje przeokrutne DAB nadal niedostepny (przynajmniej w Skodzie) Navi - nawet nie ma numeru zjazdu na autostradzie, teksty pomine milczeniem, bo niektore sa smieszne do bolu; brak podawania odleglosci do nastpnego manewru (zdaje sie powyzej 6 mil) Moze nie umiem, ale nie ma jak przejsc miedzy zrodlami (radiem/SD/HDD/CD na kierownicy). Brak temperatury zewnetrznej np. przy wlaczonej navi Podzial ekranu (w navi) z pupy, a szalona wielkosc "lane assist" powala na kolana. Znalazl bym pewnie wiecej, ale staram sie nie pamietac o rzeczach, ktore mnie wkurzaja, bo mi sie robi zal wydanej kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Nie mam powodu, aby nie wierzyć zdjęciu. A na żywo nie widziałem. > To chyba jakaś tradycja w VW, bo nie widziałem nigdy wyżej - zawsze pod środkowymi nawiewami. VW > jeszcze nie wpadł na pomysł ołtarzyków z navi na środku deski. Może w następnej generacji > Golfa i Passata. > mar00ha Nie chodzi o oltarzyki tylko o ergonomie. Patrzenie co chwile w dół jest imho lekko bez sensu. Optymalny układ to nawigacja na szybie przez hud, ale taki układ to krok w odwrotnym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Nie chodzi o oltarzyki tylko o ergonomie. Patrzenie co chwile w dół jest imho lekko bez sensu. > Optymalny układ to nawigacja na szybie przez hud, ale taki układ to krok w odwrotnym kierunku. Ale ja "ołtarzyk" napisałem bez żadnego pejoratywnego nastawienia. Ołtarzyk uważam za lepsze rozwiązanie niż to co robi VW. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Ale ja "ołtarzyk" napisałem bez żadnego pejoratywnego nastawienia. Ołtarzyk uważam za lepsze > rozwiązanie niż to co robi VW. > mar00ha Ja tam nie oceniam Twojego nastawienia . Jestem jednak zdziwiony takim podejściem do ergonomii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Poprzednik wygladal lepiej . Jedyne co mi sie w produktach od VW podobalo to konserwatywnosc, ale > niedlugo bedzie jak w nowym focusie > Kazdemu kto narzeka, ze jego chinski tani tablet slabo reaguje, polecam zabawe na wspomnianym 510. > Zeby przegrac cos z SD na HDD kombinacje przeokrutne > DAB nadal niedostepny (przynajmniej w Skodzie) > Navi - nawet nie ma numeru zjazdu na autostradzie, teksty pomine milczeniem, bo niektore sa > smieszne do bolu; brak podawania odleglosci do nastpnego manewru (zdaje sie powyzej 6 mil) > Moze nie umiem, ale nie ma jak przejsc miedzy zrodlami (radiem/SD/HDD/CD na kierownicy). > Brak temperatury zewnetrznej np. przy wlaczonej navi > Podzial ekranu (w navi) z pupy, a szalona wielkosc "lane assist" powala na kolana. > Znalazl bym pewnie wiecej, ale staram sie nie pamietac o rzeczach, ktore mnie wkurzaja, bo mi sie > robi zal wydanej kasy Może nie wyczaiłeś, ale ja pytałem o badziewiastość tej nowej navi, którą VW nazywa obecnie "Discover Pro". Wszystkie wady i zalety RNS510 są mi doskonale znane, bo używam takiego urządzenia od 2009 roku. Przy okazji - kopiowanie z SD na HDD jest proste jak drut w kieszeni: klikasz "kopiuj na HDD" i się kopiuje. Nie? mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Nie mam powodu, aby nie wierzyć zdjęciu. A na żywo nie widziałem. > To chyba jakaś tradycja w VW, bo nie widziałem nigdy wyżej - zawsze pod środkowymi nawiewami. VW > jeszcze nie wpadł na pomysł ołtarzyków z navi na środku deski. Może w następnej generacji > Golfa i Passata. > mar00ha e, namaistka oltarzyka jest: Idzie z tego z navi korzystac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Jestem jednak zdziwiony takim podejściem do ergonomii. Daje się do tego przyzwyczaić, a niewątpliwą zaletą jest możliwość maziania paluchem po ekranie (w różnych celach), co uzasadniałoby takie położenie. Jednak zgadzam się z Tobą: wyżej byłoby lepiej. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > e, namaistka oltarzyka jest: > Idzie z tego z navi korzystac Nigdy nie korzystam z podpowiedzi nawigacji z ekranu pomiędzy zegarami. Jakoś tak wygodniej mi na mapę spoglądać. Z tego powodu ołtarzyki na środku deski (jak np. w BMW czy Renault) wydają mi się wygodniejsze. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Może nie wyczaiłeś, ale ja pytałem o badziewiastość tej nowej navi, którą VW nazywa obecnie > "Discover Pro". Raczej Ty nie wyczailes - ja sie pytalem, czy to nowe radio to to samo badziewie co RNS510 > Wszystkie wady i zalety RNS510 są mi doskonale znane, bo używam takiego urządzenia od 2009 roku. > Przy okazji - kopiowanie z SD na HDD jest proste jak drut w kieszeni: klikasz "kopiuj na HDD" i się > kopiuje. Nie? O to chodzi, ze nie - to radio przypomina Win3.1, i brakuje, zeby pelna sciezke podac z klawiatury Przyznasz, ze wskazywanie wszystkiego poziom po poziomie jest upierdliwe i rozwiazanie z D&D jest lata swietlne do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Raczej Ty nie wyczailes - ja sie pytalem, czy to nowe radio to to samo badziewie co RNS510 Siłą rzeczy nie może być, skoro to inny sprzęt. Czy badziewiasty - ciężko powiedzieć. Nie znam żadnego użytkownika. > O to chodzi, ze nie - to radio przypomina Win3.1, i brakuje, zeby pelna sciezke podac z klawiatury > Przyznasz, ze wskazywanie wszystkiego poziom po poziomie jest upierdliwe i rozwiazanie z D&D > jest lata swietlne do przodu Ale jak to nie? Mam na SD jeden folder z muzyką. Klikam po prawej od niego, wybieram "kopiuj" i się kopiuje cała zawartość. U Ciebie nie? mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Nigdy nie korzystam z podpowiedzi nawigacji z ekranu pomiędzy zegarami. > Jakoś tak wygodniej mi na mapę spoglądać. > Z tego powodu ołtarzyki na środku deski (jak np. w BMW czy Renault) wydają mi się wygodniejsze. > mar00ha Moim zdaniem dobra nawigacja strzalkowa to lepsze rozwiazanie niż mapa. Tylko musi być dobra. Mapa tylko do wyboru trasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Nigdy nie korzystam z podpowiedzi nawigacji z ekranu pomiędzy zegarami. > Jakoś tak wygodniej mi na mapę spoglądać. Ja korzystam z obu > Z tego powodu ołtarzyki na środku deski (jak np. w BMW czy Renault) wydają mi się wygodniejsze. Jak najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Moim zdaniem dobra nawigacja strzalkowa to lepsze rozwiazanie niż mapa. Tylko musi być dobra. Mapa tylko do wyboru trasy. Nienawidzę "szczałkowych" navi. Zraziłem się w starszym BMW. Swoją drogą - tam "szczałki" wyświetlały się na wysokości kolana kierowcy - to dopiero ergonomia. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Siłą rzeczy nie może być, skoro to inny sprzęt. Czy badziewiasty - ciężko powiedzieć. Nie znam > żadnego użytkownika. Szukalem info w necie, ale nic nie znalazlem na temat tego sprzetu... chociaz mam wrazenie, ze to odswiezone 510 Ale pewnie sie myle > Ale jak to nie? Mam na SD jeden folder z muzyką. Klikam po prawej od niego, wybieram "kopiuj" i się > kopiuje cała zawartość. U Ciebie nie? Ja mam folderow kilka, plus w kazdym kilka podfolderow - przegralem nierozwaznie z komputera jak bylo - teraz to meczarnia znalezc wlasciwy folder, bo jak juz sie znajdzie to juz latwo sie przegywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Szukalem info w necie, ale nic nie znalazlem na temat tego sprzetu... chociaz mam wrazenie, ze to > odswiezone 510 > Ale pewnie sie myle Nie wiem jak jest. Ale ta nowa navi może łączyć się z Internetem i robić np. za hot-spot. Oczywiście za pośrednictwem telefonu. Jestem ciekaw, czy aktualizacje map (w cenie 3 lata aktualizacji) odbywają się on-line. > Ja mam folderow kilka, plus w kazdym kilka podfolderow - przegralem nierozwaznie z komputera jak > bylo - teraz to meczarnia znalezc wlasciwy folder, bo jak juz sie znajdzie to juz latwo sie przegywa No to burdel sobie na karcie zrobiłeś i narzekasz, że się musisz męczyć? Ja doszedłem do takiego etapu, że muzę mam tylko na SD. Na 32 GB karcie zmieszczę więcej niż na 10 GB dysku. Kopiować na HDD już mi się nie chce, a na SD dużo łatwiej mogę zarządzić układem folderów. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Nie wiem jak jest. Ale ta nowa navi może łączyć się z Internetem i robić np. za hot-spot. > Oczywiście za pośrednictwem telefonu. Jestem ciekaw, czy aktualizacje map (w cenie 3 lata > aktualizacji) odbywają się on-line. No to w sumie bajery... A aktualizacje robia za darmo ASO, jak sie u nich serwisuje (przynajmniej w UK) Ale jesli poprawili chociaz czulosc ekranu dotykowego, to juz jest postep. Z ciekawosci sie umowie na jakies jazdy testowe > No to burdel sobie na karcie zrobiłeś i narzekasz, że się musisz męczyć? To nie burdel, to normalna funkcjonalnosc > Ja doszedłem do takiego etapu, że muzę mam tylko na SD. Na 32 GB karcie zmieszczę więcej niż na 10 > GB dysku. Kopiować na HDD już mi się nie chce, a na SD dużo łatwiej mogę zarządzić układem > folderów. Ja probowalem kopiowac na HDD, ale raz, ze upierdliwe, a dwa trwa okrutnie dlugo. HDD ma niby 30GB, ale faktycznie latwiej uzywac SD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > No to w sumie bajery... A aktualizacje robia za darmo ASO, jak sie u nich serwisuje (przynajmniej w UK) No to w Polsce się z tym nie spotkałem. > Ja probowalem kopiowac na HDD, ale raz, ze upierdliwe, a dwa trwa okrutnie dlugo. HDD ma niby 30GB, ale faktycznie latwiej uzywac SD 30 GB to całkowita pojemność HDD. Na muzykę jest ok. 10 GB. Reszta to firmware i mapy. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > 30 GB to całkowita pojemność HDD. Na muzykę jest ok. 10 GB. Reszta to firmware i mapy. > mar00ha Chiba odwrotnie - obecna wersja map V9 ma 5.5GB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Chiba odwrotnie - obecna wersja map V9 ma 5.5GB Na płycie mapy rzeczywiście tyle zajmują. Jednak na HDD na muzykę jest tylko 10 GB. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > VW > jeszcze nie wpadł na pomysł ołtarzyków z navi na środku deski. błądzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > błądzisz To jest jakaś masakra. Podejrzeli to w którymś Fiacie. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Nie chodzi o oltarzyki tylko o ergonomie. Patrzenie co chwile w dół jest imho lekko bez sensu. > Optymalny układ to nawigacja na szybie przez hud, ale taki układ to krok w odwrotnym kierunku. optimum to nawka tuż pod dolna linia szyby (górna linia deski), wszystkie nawki jak w starszych VW i Audi są do używania ale mniej wygodne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > No to wszyscy zadowoleni > Wracając do golfa mk7. > Z zewnątrz jest dużo bardziej wyrazisty i sprawia wrażenia auto dużo większego. Przednie światła > wyglądają jakby były przeszczepione z nowego polo, ale całość prezentuje się bardzo ładnie. > Tyle światła są dużo bardziej ciekawe niż te z mk6. Klapka wlewu paliwa fajnie wygląda i > fajnie się otwiera > We wnętrzu czuć największą zmianę. Deska rozdzielcza jest bardzo elegancka i wykonana z materiałów > świetnej jakości. Już mk6 było stoi na wysokim poziomie pod tym względem, ale w mk7 jest > jeszcze lepiej. Wrażenie robi 8 calowa nawigacja i możliwość konfiguracji samochodu poprzez > jej interfejs. Nowa kierownica świetnie się prezentuje. Wnętrze sprawia wrażenie dużej > przestronności, jakby siedziało się w aucie większym niż golf. Są jednak 3 minusy względem > mk6. Największym mankamentem jest umiejscowienie przycisków sterowania szybami w taki sposób > jak w większości kompaktów, czyli w bocznej części drzwi, a nie jak to ma miejsce w mk6, czyli > na wysokości klamek. To rozwiązanie z mk6 jest mega wygodne. Kolejnym minusem jest > umieszczenie uchwytów na kubki w tylnym podłokietniku, a nie tak jak w mk6,czyli w konsoli > centralnej. Nie spodobało mi się także umieszczenie zapalniki pod przednim podłokietnikiem. > Nowy golf prezentuje poziom audi we wnętrzu. Zapewne jeździ się nim jeszcze lepiej niż mk6, więc > mamy znowu najlepszy samochód w klasie kompakt O której wersji wyposażenia piszesz? Trendline, Comfortline, Highline? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 mk7 comfortline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Z ciekawości po drodze do domu podjechałem do VW. Traf chciał, ze właśnie odebrali papiery od 7-ki i jako pierwszy miałem okazję na mały test drive. Przebieg auta 15km... Cóż. Nowy Golf po przyjrzeniu się bliżej jest faktycznie całkiem nowy, choć na dzień dobry pomyliłem go ze stojąca obok 6-tką. Z zewnątrz ma dynamiczniejszą linię, inne szyby, przetłoczenia, wlew paliwa faktycznie ciekawie się otwiera. Szok następuje po zajęciu miejsca za kierownicą. Jakość wykończenia i użytych materiałów to przepaść w porównaniu do przedników. Spasowanie pierwsza klasa. Masa drobnych, subtelnych detali, które cieszą oko a po wymacaniu nie tylko oko Przełączniki, włączniki, pstryczki wszystko na swoim miejscu i co ciekawe jest tego bardzo mało, wręcz ascetycznie. Funkcjonalność 100/100. Lakierowane elementy deski i panelu środkowego bardzo eleganckie. Bardzo duży, dotykowy, wyświetlacz navi działa i wygląda rewelacyjnie. Spłaszczona u dołu kierownica leży idealnie w rękach a pstryczki w kierownicy ułożone wzorcowo. Sama jazda. 1,4TSI, koła 17'' i jest jak to w Golfie. Tak jak być powinno. Byłem ciekaw co wymyśliło VW. Zgadzam się, że wnętrze na poziomie Audi A3 bądź lepiej. Tak, to był, jest i będzie król segmentu, Będzie to mój kolejny dupowóz i to niebawem. A komu się nie podoba niech się nie podoba. Nie musi. Wady? Kluczyk się inaczej otwiera, nie płasko a bokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Z ciekawości po drodze do domu podjechałem do VW. Traf chciał, ze właśnie odebrali papiery od 7-ki > i jako pierwszy miałem okazję na mały test drive. Przebieg auta 15km... > Cóż. Nowy Golf po przyjrzeniu się bliżej jest faktycznie całkiem nowy, choć na dzień dobry > pomyliłem go ze stojąca obok 6-tką. > Z zewnątrz ma dynamiczniejszą linię, inne szyby, przetłoczenia, wlew paliwa faktycznie ciekawie się > otwiera. > Szok następuje po zajęciu miejsca za kierownicą. Jakość wykończenia i użytych materiałów to > przepaść w porównaniu do przedników. Spasowanie pierwsza klasa. Masa drobnych, subtelnych > detali, które cieszą oko a po wymacaniu nie tylko oko > Przełączniki, włączniki, pstryczki wszystko na swoim miejscu i co ciekawe jest tego bardzo mało, > wręcz ascetycznie. Funkcjonalność 100/100. Lakierowane elementy deski i panelu środkowego > bardzo eleganckie. Bardzo duży, dotykowy, wyświetlacz navi działa i wygląda rewelacyjnie. > Spłaszczona u dołu kierownica leży idealnie w rękach a pstryczki w kierownicy ułożone wzorcowo. > Sama jazda. 1,4TSI, koła 17'' i jest jak to w Golfie. Tak jak być powinno. > Byłem ciekaw co wymyśliło VW. Zgadzam się, że wnętrze na poziomie Audi A3 bądź lepiej. > Tak, to był, jest i będzie król segmentu, > Będzie to mój kolejny dupowóz i to niebawem. > A komu się nie podoba niech się nie podoba. Nie musi. > Wady? Kluczyk się inaczej otwiera, nie płasko a bokiem. a ja czekam na RRRRRRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Jak można face lifting nazwać nowym modelem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Jak można face lifting nazwać nowym modelem Panie cuda o jakich Pan jeszcze nie śnił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Do mnie dzwonili z inf, że mają już auto, ale nie jest jeszcze zarejestrowane, więc pojechałem pooglądać Jaką wersją jeździłeś? We wnętrzu między mk 6 nie widać jakiejś różnicy w jakości materiałów, ale całość prezentuje się naprawdę świetnie. Trochę przyoszczędzili na welurze w schowkach, bo nie jest taki fajny jak w mk 6. Ciekaw jestem jak się będzie prezentowała deska rozdzielcza bez tej 8 calowej nawigacji, bo 5 calowy ekran będzie dużo mniejszy. Fajnie przemyśleli bagażnik z podwójną podłogą, w którym można schować tylną półkę jak się przewozi jakieś większe przedmioty w bagażniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Jak można face lifting nazwać nowym modelem Jaki facelift? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Bagażnik tez jest taki mały jak w VI ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Jeździłem wersją Highline. 8'' wygląda i działa jak pisałem, 5'' nie widziałem. Nie miałem za bardzo czasu aby dokładnie obadać auto więc bez bicia przyznaje, ze opisałem to co sprawdziłem i co rzuciło mi się w oczy. Prawie zapomniałem, kolorowy wyświetlacz w liczniku jest bardzo fajny. Bagażnik wydaje się większy ale nie sprawdzałem danych. Podłoga faktycznie sprytna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.