Skocz do zawartości

VW Golf VII


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

> Do mnie , czyli przecietnego Polaka przed 30-stką, tez to trafia jak najbardziej.

Z tego co wiem nie kupujesz nowych samochodów, więc nie jesteś targetem nowego Golfa. Z punktu widzenia marketingu VW - pudło. Typowy nabywca Golfa to niemiecka niższa klasa średnia, wiek 40-60. Takie środowisko siłą rzeczy jest bardzo konserwatywne. I owszem, taki Golf może się podobać, ale mnei osobiście po prostu nudzi to, że każdy model wygląda tak samo od 20 lat.

> Z kolei nie trafiaja do mnie radykalne zmiany wygladu (np. Civic czy Megane).

Civic jest fajny, nie w moim typie, ale doceniam odwagę i pomysłowość. To samo z Megane. Są to auta ciekawe, moga się podobać albo nie podobać. Obok Golfa przechodzę zupełnie obojętnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Typowy nabywca Golfa to niemiecka niższa klasa średnia, wiek

> 40-60. Takie środowisko siłą rzeczy jest bardzo konserwatywne. I owszem, taki Golf może się

> podobać,

Masz wielka potrzebe szufladkowania fanow nowych Golfow.

Na (nie?)szczescie swiat jest troszke bardziej skomplikowany i roznorodny.

ale mnei osobiście po prostu nudzi to, że każdy model wygląda tak samo od 20 lat.

Sa takie same dla ciebie, bo nie gustujesz w tej stylizacji.

Ja rowniez nie jestem fanem ale rozrozniam je do tego stopnia,

ze Golf IV jest dla mnie do przyjecia, a V nie.

> Civic jest fajny, nie w moim typie, ale doceniam odwagę i pomysłowość. To samo z Megane. Są to auta

> ciekawe, moga się podobać albo nie podobać. Obok Golfa przechodzę zupełnie obojętnie.

Przykre jest to, ze pod pozornie nowoczesnym designem Civica kryje sie nieciekawa technologia.

A i design konczy sie we wnetrzu. Na pierwszy rzut oka XXI wiek i wszystko jak trzeba.

Ale po blizszym poznaniu ten kosmos wyglada jak program Przybysze z Matplanety.

306b3146a-1.jpg

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz wielka potrzebe szufladkowania fanow nowych Golfow.

> Na (nie?)szczescie swiat jest troszke bardziej skomplikowany i roznorodny.

> ale mnei osobiście po prostu nudzi to, że każdy model wygląda tak samo od 20 lat.

> Sa takie same dla ciebie, bo nie gustujesz w tej stylizacji.

> Ja rowniez nie jestem fanem ale rozrozniam je do tego stopnia,

> ze Golf IV jest dla mnie do przyjecia, a V nie.

> Przykre jest to, ze pod pozornie nowoczesnym designem Civica kryje sie nieciekawa technologia.

> A i design konczy sie we wnetrzu. Na pierwszy rzut oka XXI wiek i wszystko jak trzeba.

> Ale po blizszym poznaniu ten kosmos wyglada jak program Przybysze z Matplanety.

Sigma i Pi ok.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz wielka potrzebe szufladkowania fanow nowych Golfow.

Nie ja, tylko producent.

> Na (nie?)szczescie swiat jest troszke bardziej skomplikowany i roznorodny.

I znowuż - pretensje do producenta. On sobie wymyślił target i produkuje dla tego targetu samochody.

> Sa takie same dla ciebie, bo nie gustujesz w tej stylizacji.

> Ja rowniez nie jestem fanem ale rozrozniam je do tego stopnia,

> ze Golf IV jest dla mnie do przyjecia, a V nie.

Dla mnie oba są na tyle nudne, że nawet nie wnikam. Ale kwestia gustu.

> Przykre jest to, ze pod pozornie nowoczesnym designem Civica kryje sie nieciekawa technologia.

Może i nieciekawa, ale mniej awaryjna, niż w przypadku Golfa VI. Ale co kto lubi.

> A i design konczy sie we wnetrzu. Na pierwszy rzut oka XXI wiek i wszystko jak trzeba.

> Ale po blizszym poznaniu ten kosmos wyglada jak program Przybysze z Matplanety.

Jakość plastików tam jest koszmarna, to fakt. Ale i tak Civic jest autem dla mnei ciekawszym, niż Golf. No i Golfów jeździ tyle, że rzygać się chce, jednak nie chciałbym, żeby na drogach zostały same Passaty i Golfy i nie chciałbym siedzieć w jednych z nich. Po prostu lubię różnorodność, a VW jest bardzo oklepany i nudny. Ale to moje zdanie.

Nawet nie mogę powiedzieć, że mi się ten Golf nie podoba. Nie podoba mi się Civic. A Golf... przechodzę obok zupełnie obojętnie - nie rusza mnie ani na plus, ani na minus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ja, tylko producent.

> I znowuż - pretensje do producenta. On sobie wymyślił target i produkuje dla tego targetu

> samochody.

Ale zauwaz, ze to najlepiej sprzedajcy sie kompakt w EU. Globalnie wyprzedza go cruze i corolla. Jak dla mnie sam fakt, ze jest lzejszy, tanszy i bardziej ekonomiczny to ogromny sukces. Malo tego zobacz ile kosztuje nowy ceed. I jak tu nie kupic nowego golfa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ja, tylko producent.

> I znowuż - pretensje do producenta. On sobie wymyślił target i produkuje dla tego targetu

> samochody.

Nie wymyslil, tylko zrobil badania i dopasowal oferte.

Ale raczej nie odmawia nie aryjczykom, w wieku niespelna 40 lat prawa do wyboru tego modelu. hehe.gif

> Dla mnie oba są na tyle nudne, że nawet nie wnikam. Ale kwestia gustu.

Spostrzegawczosc. Dociekliwosc.

Ja rozroznialem nawet lecha i Jaroslawa. Nie gustuje w zadnym. zlosnik.gif

> Może i nieciekawa, ale mniej awaryjna, niż w przypadku Golfa VI. Ale co kto lubi.

Nie znam statystyk. Ale to wada, ze VW robi czasem buble.

Golf ma niemiecki silnik, a niemiecki silnik powinien byc niezawodny. grinser006.gif

> Jakość plastików tam jest koszmarna, to fakt. Ale i tak Civic jest autem dla mnei ciekawszym, niż

> Golf.

Chwala Hondzie za to, ze zrobili takiego Civica.

Wstyd, ze oszczedzili albo zwyczajnie odpuscili kilka detali. 270751858-jezyk.gif

No i Golfów jeździ tyle, że rzygać się chce, jednak nie chciałbym, żeby na drogach

> zostały same Passaty i Golfy i nie chciałbym siedzieć w jednych z nich. Po prostu lubię

> różnorodność, a VW jest bardzo oklepany i nudny. Ale to moje zdanie.

Im wiecej typow aut, tym zycie powinno byc ciekawsze.

Pod warunkiem, ze te auta przedstawiaja wartosc designerska/techniczna. icon_rolleyes.gif

> Nawet nie mogę powiedzieć, że mi się ten Golf nie podoba. Nie podoba mi się Civic. A Golf...

> przechodzę obok zupełnie obojętnie - nie rusza mnie ani na plus, ani na minus.

Golf odzwierciedla niemiecki charakter. Jest uporzadkowany, ale szalu nie wzbudza.

Gorzej gdy zawodza wlosi, od ktorych oczekuje sie czegos wiecej i przedstawiaja Giuliette. no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale zauwaz, ze to najlepiej sprzedajcy sie kompakt w EU. Globalnie wyprzedza go cruze i corolla.

> Jak dla mnie sam fakt, ze jest lzejszy, tanszy i bardziej ekonomiczny to ogromny sukces. Malo

> tego zobacz ile kosztuje nowy ceed. I jak tu nie kupic nowego golfa?

No i właśnie smutne dla mnie jest to, że Europa wybiera Golfa. Ja wolę Corollę, Lancera czy nawet Hyundai. Od biedy może być nawet Astra, Golf jest zbyt szary, emerycki i nijaki. Do tego spore problemy z jakością (może VII będzie lepsza?). Wiem, że Golf ma swoich nabywców, ale ja do nich nie należę. Po prostu nie lubię aut "nijakich".

Zauważ, nikt poza Twinsenem nie napisał, że to auto jest "piękne", "zachwycające", ani też "brzydkie", "nieudane". Generalnie opinie są, że nowy Golf jest "poprawny", "podtrzymujący tradycję", "dużo zmian technicznych" itp. To nie Alfa, która potrafi zachwycić, nie Megane czy Lancer, gdzie opinie są podzielone (jedni są zachwyceni wyglądem, inni wręcz przeciwnie). Golf jest MDŁY. Taki przeciętniak. Jeżeli ktoś jest miłośnikiem motoryzacji, to Golf nie wzbudzi w nim żadnych emocji - ani pozytywnych, ani negatywnych. Ot, jest sobie nowy Golf icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wymyslil, tylko zrobil badania i dopasowal oferte.

> Ale raczej nie odmawia nie aryjczykom, w wieku niespelna 40 lat prawa do wyboru tego modelu.

Oczywiście że nie odmawia wink.gif Ale zasadniczy target jest jaki jest.

> Spostrzegawczosc. Dociekliwosc.

> Ja rozroznialem nawet lecha i Jaroslawa. Nie gustuje w zadnym.

Szkoda mi czasu na takie rzeczy wink.gif

> Nie znam statystyk. Ale to wada, ze VW robi czasem buble.

> Golf ma niemiecki silnik, a niemiecki silnik powinien byc niezawodny.

Jedyny w miarę niezawodny silnik wyprodukowany przez VW w ciągu ostatnich 20 lat to 1.9 TDI. Reszta to, niestety, większe lub mniejsze buble. Nie znaczy to, oczywiście, że rozsypuje się każdy silnik po roku jazdy, ale niestety bezawaryjności próżno szukać w dzisiejszych VAGach...

> Chwala Hondzie za to, ze zrobili takiego Civica.

> Wstyd, ze oszczedzili albo zwyczajnie odpuscili kilka detali.

Honda w ogóle idzie na dno (i z jakością również), trzymam kciuki żeby zmądrzeli, bo zacna to firma mimo wszystko ok.gif

> Im wiecej typow aut, tym zycie powinno byc ciekawsze.

> Pod warunkiem, ze te auta przedstawiaja wartosc designerska/techniczna.

Golf nie przedstawia większej wartości ani designerskiej, ani technicznej. Przeciętność zaprawiona dużą dawką marketingu. Nie ma tam ciekawych NOWYCH rozwiązań technicznych. A te stare niekoniecznie są ciekawe wink.gif

> Golf odzwierciedla niemiecki charakter. Jest uporzadkowany, ale szalu nie wzbudza.

No i dlatego Niemcy go kupują. Inne narody już niekoniecznie... No kupują jeszcze Polacy, ale jak taki Golf skończy 10 lat zlosnik.gif

> Gorzej gdy zawodza wlosi, od ktorych oczekuje sie czegos wiecej i przedstawiaja Giuliette.

No dali ciała. Ale i tak Giuliette jest dużo ciekawsza od Skody Citygo czy Polo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale powiesz z ręką na sercu, że to ŁADNY samochód?

Na podstawie zdjęć? Tak, na niektórych wygląda bardzo fajnie. Ale prawdopodobnie w rzeczywistości będzie wyglądał gorzej.

Z drugiej strony: jak poprzednim razem zmieniałem auto, to Golfa nie brałem pod uwagę, bo mi się zupełnie nie podobał. Ale wszystkie auta, które mi w miarę przypadły do gustu (wśród kompaktów) odpadły po bliższym zapoznaniu się, a Golf nie. I na dodatek zaczął mi się podobać hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ledwo zjechał do zajebiaszczego miasta, a już się mądrzy...

Bo ja nie lubię tych nowych koreańskich wymysłów, za to bardzo

cenię, jak auto przez lata zmienia się nieznacznie. Owszem od Golfa I

dzieli to auto przepaść, ale sylwetka i forma jest identyczna.

Podobało mi się Polo, tak teraz podoba mi się i ten Golf 7. Jako nowego

wziąłbym i byłby na lata. Oczywiście z TDI grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez, przestan

Ktory kompakt teraz przedstawia wartosc designerska lub techniczna

Golf nie przedstawia większej wartości ani designerskiej, ani technicznej. Przeciętność zaprawiona dużą dawką marketingu. Nie ma tam ciekawych NOWYCH rozwiązań technicznych. A te stare niekoniecznie są ciekawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez wahania wskazałbym Deltę.

No to na czym polega ta wartosc?

Nowa delte kupujemy w cenie zblizonej do golfa

wyglada ... No coz, nadal kazdy ma swoje zdanie

Sprzedajac po 2-5 latach ...

Boje sie, ze te WARTOSC nikt nie doceni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Strasznie nudny i brzydki ten golf, kompletnie nie ma o czym gadać -

No właśnie jest o czym gadać. O nudzie i brzydocie. 270751858-jezyk.gif

> kompletnie nie wzbudzający emocji samochód

Trza było ankietę zrobić nt emocji zrobić. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wez, przestan

> Ktory kompakt teraz przedstawia wartosc designerska lub techniczna

> Golf nie przedstawia większej wartości ani designerskiej, ani technicznej. Przeciętność zaprawiona

> dużą dawką marketingu. Nie ma tam ciekawych NOWYCH rozwiązań technicznych. A te stare

> niekoniecznie są ciekawe

Podobno ma mnostwo nowych systemow wlacznie z automatycznym dohamowaniem po wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podobno ma mnostwo nowych systemow wlacznie z automatycznym dohamowaniem po wypadku.

Ja gdzieś czytałem, że to ma być dohamowanie gdyby istniało zagrożenie kolizją, a kierowca nie wykazywałby należytego działania.

Jeśli to faktycznie ma tak działać, to ja jestem na nie. Jakoś nie wierzę w taką kontrolę zachowania kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja gdzieś czytałem, że to ma być dohamowanie gdyby istniało zagrożenie kolizją, a kierowca nie

> wykazywałby należytego działania.

> Jeśli to faktycznie ma tak działać, to ja jestem na nie. Jakoś nie wierzę w taką kontrolę

> zachowania kierowcy.

To podobno wlacza hamulce po pierwszym uderzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może. Ale jak na razie tylko parę osób się do tego przyznało.

Setki tysięcy to auto kupi i im się spodoba, wierz mi. I nie rozumiem doprawdy tej nagonki na Golfa w wykonaniu posiadaczy innych marek z Tobą na czele- doszukujecie się chyba jakiegoś spisku a'la "kłamstwo smoleńskie", który stoi za popularnością tego samochodu. Rozumiem- to auto może się komuś nie podobać, ale zaciekłość waszych ataków jest podejrzana. Kompleksy jakieś na punkcie swojego auta czy co? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wez, przestan

> Ktory kompakt teraz przedstawia wartosc designerska lub techniczna

To ja spytam tak: skoro teraz żaden tego nie robi, to opowiedz na konkretnych przykładach jak było kiedyś. Moim skromnym zdaniem nie taka jest rola auta klasy kompakt i było tak zawsze (czyli od czasów Golfa I, który tak naprawdę zapoczątkował tę klasę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Setki tysięcy to auto kupi i im się spodoba, wierz mi. I nie rozumiem doprawdy tej nagonki na Golfa

> w wykonaniu posiadaczy innych marek z Tobą na czele- doszukujecie się chyba jakiegoś spisku

> a'la "kłamstwo smoleńskie", który stoi za popularnością tego samochodu. Rozumiem- to auto może

> się komuś nie podobać, ale zaciekłość waszych ataków jest podejrzana. Kompleksy jakieś na

> punkcie swojego auta czy co?

Najpopularniejszym autem na świecie jest Corolla. Dlaczego nie jeździsz Corollą? Kompleksy? smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeciez to ma zupelnie inny przod, zupelnie inny tyl, zupelnie inna linie boczna, dwa zupelnie

> inne samochody.

> Co innego Golf 6 i 7 - tutaj zgoda ze sa bardzo podobne.

...a rzeczywistość jest odwrotna wink.gif

Z tą różną linią boczną 5 / 6 to nie byłbym taki prekonany:

Volkswagen-Golf_2004_800x600_wallpaper_49.jpg

Volkswagen-Golf_2009_800x600_wallpaper_47.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Setki tysięcy to auto kupi i im się spodoba, wierz mi. I nie rozumiem doprawdy tej nagonki na Golfa

> w wykonaniu posiadaczy innych marek z Tobą na czele- doszukujecie się chyba jakiegoś spisku

> a'la "kłamstwo smoleńskie", który stoi za popularnością tego samochodu. Rozumiem- to auto może

> się komuś nie podobać, ale zaciekłość waszych ataków jest podejrzana. Kompleksy jakieś na

> punkcie swojego auta czy co?

Szkoda, że nie ma opcji "lubię to" zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najpopularniejszym autem na świecie jest Corolla. Dlaczego nie jeździsz Corollą? Kompleksy?

Nie zrozumiałeś. Nie każę Ci jeździć Golfem, czy też Corollą, ze względu na ich globalne wyniki sprzedaży. Nie wypisuj jednak głupot, że Golf nie może się nikomu podobać i że nie oferuje nic więcej od konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja spytam tak: skoro teraz żaden tego nie robi, to opowiedz na konkretnych przykładach jak było

> kiedyś. Moim skromnym zdaniem nie taka jest rola auta klasy kompakt i było tak zawsze (czyli

> od czasów Golfa I, który tak naprawdę zapoczątkował tę klasę).

No ale pytanie nie do mnie

Ja tez uwazam, ze kompaktowe samochody to nie jest klasa, gdzie producent wprowadza jakies nowosci techniczne

Wprowadzaja na samochodach wyzszych klas, ktore kosztuja wiecej i sprzedaje sie ich troche mniej

Czyli, ten bogatszy, ktory kiedys kupil S klase, zaplacil za to, ze teraz wszyscy maja airbag-i w swoich samochodach zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to na czym polega ta wartosc?

Nie kończyłem wzornictwa przemysłowego i nie jestem krytykiem sztuki, ale jestem pewny, że za 10 lat wygląd będzie robił takie samo wrażenie jak dziś. To jest właśnie wartość...

> Sprzedajac po 2-5 latach ...

> Boje sie, ze te WARTOSC nikt nie doceni

Tyle marek i modeli jeździ po naszych drogach, nowych i używanych i jakoś każdego z tych egzemplarzy ktoś docenił wartość... Nie bój się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając ten wątek stwierdzam, że szklana kula to powszechne wyposażenie domów. Bo mimo że samochodu nie ma jeszcze na rynku to już wiadomo że nie ma żadnych nowinek technicznych, jest nudny i dużo pali. Zawsze mi się wydawało że żeby dojść do takich wniosków to trzeba trochę poużywać samochodu. Bo wygląd może się nie podobać ale np. świetnie się prowadzi. Napisze na przykładzie mojego Forka - jest nudny, brzydki, kiepsko wyposażony i dużo pali. Ale nie znam osoby, kto po dłuższym używaniu tego auta nie zmieniła zdania. Nie znam Golfa ale myślę że skoro tyle osób jest z niego zadowolona (nie piszę tu o chwaleniu się przed sąsiadem - znam osoby, które autentycznie lubią to auto), to jest on całkiem dobry. I mi też się w sumie podoba nowy/stary Golf (wiem - jestem wieśniak bez gustu smile.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie kończyłem wzornictwa przemysłowego i nie jestem krytykiem sztuki, ale jestem pewny, że za 10

> lat wygląd będzie robił takie samo wrażenie jak dziś. To jest właśnie wartość...

> Tyle marek i modeli jeździ po naszych drogach, nowych i używanych i jakoś każdego z tych

> egzemplarzy ktoś docenił wartość... Nie bój się...

nie wiem, czy przeczytałeś, na co odpowiedziałem

chodziło o delte

porównujać najpierw ceny nowych delty i golfa, a pozniej 5-letinch, zrozumiemy jak jest oceniana wartosć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czytając ten wątek stwierdzam, że szklana kula to powszechne wyposażenie domów. Bo mimo że

> samochodu nie ma jeszcze na rynku to już wiadomo że nie ma żadnych nowinek technicznych, jest

> nudny i dużo pali. Zawsze mi się wydawało że żeby dojść do takich wniosków to trzeba trochę

> poużywać samochodu. Bo wygląd może się nie podobać ale np. świetnie się prowadzi. Napisze na

> przykładzie mojego Forka - jest nudny, brzydki, kiepsko wyposażony i dużo pali. Ale nie znam

> osoby, kto po dłuższym używaniu tego auta nie zmieniła zdania. Nie znam Golfa ale myślę że

> skoro tyle osób jest z niego zadowolona (nie piszę tu o chwaleniu się przed sąsiadem - znam

> osoby, które autentycznie lubią to auto), to jest on całkiem dobry. I mi też się w sumie

> podoba nowy/stary Golf (wiem - jestem wieśniak bez gustu )

znam goscia ktory kupuje kazda nastepna wersje golfa-obecnie ma 6 2,0 gtd czy jakos tak.po prostu lubi te auta.i od razu spiesze doniesc-stac go chyba na wiekszosc aut.poza golfem ma jeszcze nowa alhambre,vito,2 KTM-y,BMW itd.

tak wiec wydaje mi sie ze jednak cos w tych golfach jest ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Setki tysięcy to auto kupi i im się spodoba, wierz mi. I nie rozumiem doprawdy tej nagonki na Golfa

> w wykonaniu posiadaczy innych marek z Tobą na czele- doszukujecie się chyba jakiegoś spisku

> a'la "kłamstwo smoleńskie", który stoi za popularnością tego samochodu. Rozumiem- to auto może

> się komuś nie podobać, ale zaciekłość waszych ataków jest podejrzana. Kompleksy jakieś na

> punkcie swojego auta czy co?

Od paru lat jeżdżę na codzień Golfami bo to porządne i przemyślane auto ale widzę, że więcej emocji wzbudza nie w posiadaczach tego auta a posiadaczach aut typu Ford, Opel, Renault czy inne Peugeoty, którzy za wszelką cene chcą udowodnić, że dobrze wybrali nie kupując Golfa. smirk.gif

Jeszcze ciekawsze, że swoje opinie motoryzacyjne wygłaszają osoby, które otwarcie przyznają, że nie potrafią odróżnić Golfa od Polo... znawcy motoryzacji jak nic zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli peugeot to też nie dobrego /specjalnego, a tylko Twoje zamiłowanie?

Dokładnie tak. Nic specjalnego. Choć dla mnie, na "dzień dobry" wyróżnia się stylistyką (na duży plus) - przez co, po prostu mi się podoba.

W polskich realiach jest imho (powtórzę: imho) lepszym kompaktem niż Golf. Przy kupnie używki, za te same pieniądze, dostaje się młodsze, lepiej wyposażone i z reguły mniej dobite auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy mi się wydaje, czy rozmowa w tym temacie dot. nowego golfa?

> Jeżeli potwierdzą się dane konfiguratora de, to golf będzie fantastycznie wyposażony i to za te

> same pieniądze co teraz.

> variant, bo normalnego już nie ma

> golf vii

Poczekamy, zobaczymy. Polityka cenowa VW w Polsce się poprawia od jakiegoś czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.