Skocz do zawartości

VW Golf VII


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

Obejrzalem sobie tego nowego Golfa wczoraj i moim zdaniem szału nie robi, byłem wręcz zawiedziony w stosunku do nastawienia z jakim szedłem do salonu.

Niektórzy pisali tu o super materiałach, o skoku jakościowym wręcz w stosunku do poprzednich wersji, o materiałach rodem z Audi. Według mnie jakość materiałów we wnętrzu nie różni się w żaden sposób od poprzednich wersji, górna częsć przedniego boczka (tuż pod szybą) i materiał deski rozdzielczej dość miękki i przyjemny ale podobnie jak w nowej Megance tylny boczek to już twardy plastik. Konsola środkowa ta ozdobna częsć jakaś taka bez polotu, plastik tunelu środkowego podobnie. Generalnie nowsza wersja tego co było a nie żadna rewolucja.

Na tylnej kanapie (bo na przednich fotelach nawet w UPie będzie każdemu wygodnie) ilość miejsca porównywalna jak wcześniej, nie widze większej różnicy miejsca na kolana (2 cm cieżko zauważyć). Jakosć tkaniny na fotelech nie taka jak kiedyś w starszych VW tylko taka jak w nowych koreańskich samochodach ze wskazaniem nawet że w koreańczykach lepsza. Bagażnik mikry, chyba w Megance II jest większy.

Generalnie wnętrze nowego i30 zrobiło ma mnie lepsze wrażenie niż nowego Golfa. Trzeba przyznać, ze nowy Golf bardzo fajnie prezentuje się z zewnątrz.

I żeby nie było, że jestem anty VW bo uważam, ze nowy Golf z tym co oferuje technicznie, wyposażeniowo w stosunku do ceny jest godny uwagi, to pierwsze auto np. z dostępnymi ksenonami w sredniej wersji za dopłatą juz 1300 PLN, gdzie w każdym innym trzeba było dopłacac ok 3000 PLN.

Gdyby koreańczyki mieli małe turbodoładowane silniki benzynowe (ku temu kieruje się teraz europa) to mogliby sporo namieszać a tak z wolnossacym 1.4 i 1.6 z czym do ludu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na posty studenta patrz z przymrużeniem oka, bo on jest zaślepiony tym znaczkiem

Jak bardzo chciałbym być jeszcze raz studentem... no nic... chyba że 3 wieku już teraz zlosnik.gif

Po testach minęło troche czasu więc ile można czekać...

Zamówionko na nowego super Golfika właśnie poszło i nie pozostaje nic innego jak uzbroic się w cierpliwość, czekać aż wyprodukują jak sobie wybrałem. mikolaj.gif

A i jeszcze czekać tych zazdrosnych spojrzeń z francuzów, fordów, łopli, fiatów, koreańczyków, hujdajów... tylko po co, za co i dlaczego skoro VW to takie ścierwo zlosnik.gif

Już sie nie moge doczekać aż będę mógł po wsi zrobic objazd z muzą na całą epe i pod remizą mulher.gif wyrywać... aaaaa... szkoda że musiałem tyle wieprzy zaszlachlować... nic to... coś za coś. cfaniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A i jeszcze czekać tych zazdrosnych spojrzeń z francuzów, fordów, łopli, fiatów, koreańczyków,

> hujdajów... tylko po co, za co i dlaczego skoro VW to takie ścierwo

> Już sie nie moge doczekać aż będę mógł po wsi zrobic objazd z muzą na całą epe i pod remizą

> wyrywać... aaaaa... szkoda że musiałem tyle wieprzy zaszlachlować... nic to... coś za coś.

Dobrze się czujesz? yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze się czujesz?

Ja absolutnie dobrze się czuję ale według wielu powinienem czuć jak napisałem powyżej.

I co ciekawe, mnie kierowcy miedzy innymi VW od lat, ani ziębi ani grzeje jakie są inne auta skoro ja już swoje wybrałem. I co jeszcze dla mnie ciekawsze, jest to z jakim zacięciem osoby, które taką niechęć czują do pewnych modeli czy marek wypowiadają się na temat pojazdów czy ludzi, którzy taki czy inny samochód wybrali.

Więc... aby się wpisać w kanon jaki tu rozpisali autokącikowi "hejterzy"... idę zadźgać kolejną świnie co by na drzewko zapachowe było uzbroj_zlo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zamówionko na nowego super Golfika właśnie poszło i nie pozostaje nic innego jak uzbroic się w

> cierpliwość, czekać aż wyprodukują jak sobie wybrałem.

Witam,

muszę przyznać, że mnie też mocno kusi Golf7. Pytanie - czy można liczyć na jakiś rabat względem cennika, czy na razie są niechętni z uwagi, że to nowy model?

A jeśli jest, to ile % można wytargować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak ma się zepsuć, jak już z fabryki wyjeżdża popsuty Ciekaw jestem jaka jest awaryjność turbin w

> samochodach flotowych, gdzie raczej nikt turbin nie studzi. U mnie w robocie samochody

> dobijały do 120 kkm i nikt nie miał awarii turbiny. Raczej nie jest tak łatwo załatwić

> turbinę.

u mnie przeważnie po 150-200 przebieg przy zmianie i bez awarii, ale to były wszystkie 2.0TDI, o wcześniejsze kumpli nie pytałem, za to w A6 szwagier miał pada turbiny, ale on rzeczywiście o studzeniu nie słyszał, jak mu powiedziałem co mogło być przyczyną.

Dla mnie newralgiczny jest jeden moment - śmigam autostradą i wjeżdżam na stację zatankować. Wtedy od wysokich obrotów może minąc mniej niż pół minuty. I to musiało by się regularnie powtarzać, żeby w końcu zatrzeć. Wszystkie inne postoje sa po jakimś dojeździe, kawałku miasta, manewrze i to musi wystarczać, bo przeważnie przed postojem grubo ponad minutę auto jedzie z normalnymi obrotami 2-2.5 tys, bez przyspieszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli na tej samej zasadzie, to przez Ciebie przenika kompleks znaczka na masce?

> Ja się nie jaram znaczkami, a wartością produktu. Dobry produkt się sprzedaje , a słaby nie i tyle

> w temacie.

Echh to musisz jeszcze troche tych ulotek poczytać hehe.gif

Kolekcję kaset Disco Polo rozumiem, tez masz pokaźną, bo to dobry produkt, który dobrze się sprzedaje? Dzięki Tobie mamy przynajmniej taki swojski folklor na AK wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> Pewnie się już obawiasz usterkowości nowego tsi 140 z ACT, a więc spieszę donieść , iż ACT będzie

> opcją za 1700zł do tego silnika, więc spokojna głowa

Z kompletnym osprzętem w zakresie? Turbo, rolki, napinacze, łańcuch...tfu tu juz pasek chyba dają cfaniaczek.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Byłem widziałem oglądałem i bardziej mi się podobał jak go nie widziałem zlosnik.gif

Z zewnątrz mi pasuje, nawet bardzo.

W środku jak na wersję Highline stanowczo za dużo twardego plastiku i osobiście nie pasuje mi to "fortepianowe" wykończenie.

I teraz mi coś podpowiedzcie, bo zgłupiałem.

W Fabii konsolę środkową na wysokości kolan mam z twardego plastiku imitującego "skórkę" OK to jest klasa B wszystko pasuje.

Ostatnio jechałem ze znajomym Octavią II FL w wersji ambiente i tam konsola po bokach była mięciutka serduszka.gif

Od razu zwróciłem na to uwagę i w końcu nie waliłem kolanem jak w kamień tylko było miło zlosnik.gif

I wsiadam Ci ja do Golfa VII HIGHLINE! pukam kolanem w konsolę i ..... AŁA angryfire.gif

Stukam paznokciem a tam plastik jak w Fabii spineyes.gif O co chodzi ?

Octavia tak dobra czy Golf taki zły ?

Który producent ma przyjemniejsze wnętrze i oszczędne silniki ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Octavia tak dobra czy Golf taki zły ?

> Który producent ma przyjemniejsze wnętrze i oszczędne silniki ?

Jestes pewien, że to był Golf? Wszędzie pieją zachwyty, że materiały w środku to klasa premium, że jest najlepiej w klasie, a Ty mówisz, że w jakiejś Skodzie są lepsze? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jestes pewien, że to był Golf? Wszędzie pieją zachwyty, że materiały w środku to klasa premium, że

> jest najlepiej w klasie, a Ty mówisz, że w jakiejś Skodzie są lepsze?

Bo jeździ Skodą. Gdyby jeździł Dacią, to Dacia byłaby lepsza (jest taki jeden tu) zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jestes pewien, że to był Golf? Wszędzie pieją zachwyty, że materiały w środku to klasa premium, że

> jest najlepiej w klasie, a Ty mówisz, że w jakiejś Skodzie są lepsze?

Poważnie, bardzo lubię Golfy i ich stonowaną stylistykę, ale poszedłem nastawiony na "miękką" konsolę, a tu ZONK icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo jeździ Skodą. Gdyby jeździł Dacią, to Dacia byłaby lepsza (jest taki jeden tu)

A coś w temacie może więcej zlosnik.gif

Nadzieje jeszcze w nowym Leonie ale Seaty zawsze były bardziej plastikowe niż VW.

W Passacie ten bok konsoli też był taki sam jak w Golfie.

Zobaczymy co będzie w nowej Octavii hmm.gif

Po konfrontacji mojego kolana z boczkiem konsoli w OII byłem wręcz przekonany, że w Golfie to będzie w Trendline niewiem.gif

Złe czasy nastają grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A coś w temacie może więcej

> Nadzieje jeszcze w nowym Leonie ale Seaty zawsze były bardziej plastikowe niż VW.

> W Passacie ten bok konsoli też był taki sam jak w Golfie.

> Zobaczymy co będzie w nowej Octavii

> Po konfrontacji mojego kolana z boczkiem konsoli w OII byłem wręcz przekonany, że w Golfie to

> będzie w Trendline

> Złe czasy nastają

A to wystarczy popatrzeć na fotki, jak głęboko sięga miękka część deski obejmująca od góry konsolę środkową.

Skoda Octavia II FL

286652218-Skoda-Octavia_2009_800x600_wallpaper_32.jpg

Skoda Octavia III

286652218-Skoda-Octavia_2013_800x600_wallpaper_2c.jpg

VW Golf VII

286652218-Volkswagen-Golf_2013_800x600_wallpaper_3f.jpg

Seat Leon III (wydaje mi się, że tu będzie wysoko twardo)

286652218-Seat-Leon_2013_800x600_wallpaper_3a.jpg

post-30103-1435251889208_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.