michal8937 Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Bagażnik tez jest taki mały jak w VI ? Jeszcze mniejszy Idź i sam oceń Jest większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Jeszcze mniejszy > Idź i sam oceń > Jest większy. Pytam poważnie, czy to poprawili w końcu? Samochód poprawny, ale ten bagażnik.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Pytam poważnie, czy to poprawili w końcu? > Samochód poprawny, ale ten bagażnik.. Nowy: Wymiary bagażnika Długość, siedzenia tylne rozłożone/złożone (mm) 839 / 1547 Objętość bagażnika, siedzenia złożone/rozłożone (l) (pomiar wg normy ISO 3832) 380 / 1270 Szerokość pomiędzy nadkolami (mm) 1003 Wysokość (mm) 587 Stary Wymiary bagażnika Długość, siedzenia tylne rozłożone/złożone (mm) 828 / 1558 Objętość bagażnika, siedzenia złożone/rozłożone (l) (pomiar wg normy ISO 3832) 350 / 1305 Szerokość (mm) 1006 Wysokość (mm) 585 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Ale jak w rzeczywistości, tak na oko Bo to co podałeś to suche dane. Widziałem jakiś test Golfa VI, zrobili pomiar bagażnika pudełkami o objętości 1 l i wyszło, że ma grubo poniżej 300 l Testowali wtedy wiele różnych samochodów i w każdym były przekłamania. Większe lub mniejsze, a co dziwne i również na + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Ja tam nie wiem, dla mnie bagażnik nie jest ważny, jak trzeba to duże graty pakuje do Disco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Ja tam nie wiem, dla mnie bagażnik nie jest ważny, jak trzeba to duże graty pakuje do Disco. Jasne, co komu potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Jeździłeś 1.4 140, czy 122? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Na płycie mapy rzeczywiście tyle zajmują. Jednak na HDD na muzykę jest tylko 10 GB. > mar00ha Dzis w wolnej chwili sprawdzilem - mam dostepne 18.62GB miejsca na "co chce" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Dzis w wolnej chwili sprawdzilem - mam dostepne 18.62GB miejsca na "co chce" Też akurat wcoraj sprawdziłem. U mnie jest 13 GB z groszami. Trochę nie miałem racji. Jednak twój dysk ma 40GB pojemności całkowitej, a mój 30GB. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Jeździłeś 1.4 140, czy 122? 140. Całkiem jedzie i do tego jest w aucie bardzo cicho nawet przy dużych prędkościach. Fajnie informuje o wyłączeniu cylindrów przy spokojnej jeździe czy podpowiada jak jechać aby ograniczyć spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > 140. Całkiem jedzie i do tego jest w aucie bardzo cicho nawet przy dużych prędkościach. > Fajnie informuje o wyłączeniu cylindrów przy spokojnej jeździe czy podpowiada jak jechać aby > ograniczyć spalanie. Czy odłączenie cylindrów jest wyczuwalne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Też akurat wcoraj sprawdziłem. U mnie jest 13 GB z groszami. Trochę nie miałem racji. Jednak twój > dysk ma 40GB pojemności całkowitej, a mój 30GB. > mar00ha Jest 30GB wg broszury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > ... U mnie jest 13 GB z groszami ... U nas 10.5 GB też sprawdziłem. Wyglada na to, że producent dość swobodnie konfiguruje dysk. > dysk ma 40GB pojemności całkowitej, a mój 30GB. 30GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Czy odłączenie cylindrów jest wyczuwalne ? Nie, wyłącza je tylko przy minimalnym obciążeniu silnika, przy dzikowaniu działa normalnie. Gdyby nie informacja z komputera to bym nawet nie zauważył. Może przy dłuższym obcowaniu ze sprzętem można by było to wyczuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 Podobno jest to niewyczuwalne. TSI 140 ma wyjątkowo dobre dane techniczne jak na taką moc. Ciekawe czy rzeczywiście będzie tak mało palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Jest 30GB wg broszury Wyczytałem na vwnavi.com, że RNS510 (ale może z Columbusem jest inaczej?) od któregoś tygodnia produkcji w 2011 ma 40GB dysk. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > U nas 10.5 GB też sprawdziłem. U mnie właśnie chyba wzrosło z 10,coś do 13,coś. 2 tygodnie temu zmieniłem firmware na 5218 i być może to miało wpływ na zmianę. > Wyglada na to, że producent dość swobodnie konfiguruje dysk. > 30GB. Wg informacji wyczytanych na vwnavi.com całkowita pojemność wzrosła w nowych urządzeniach. I niekoniecznie przekłada się to na pojemność dostępną dla użytkownika. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > U mnie właśnie chyba wzrosło z 10,coś do 13,coś. 2 tygodnie temu zmieniłem firmware na 5218... > Wg informacji wyczytanych na vwnavi.com całkowita pojemność wzrosła w nowych urządzeniach ... Nasze auto jest z 26.tygodnia tego roku i rns510 ma 30 GB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Nasze auto jest z 26.tygodnia tego roku i rns510 ma 30 GB A jak sprawdzasz calkowita pojemnosc? Moja skodzianka jest z 36 tygodnia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > A jak sprawdzasz calkowita pojemnosc? Tak mam wpisane w instrukcji. Info pokazuje tylko 10.5 GB na muzykę. > Moja skodzianka jest z 36 tygodnia... Nóweczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Tak mam wpisane w instrukcji. > Info pokazuje tylko 10.5 GB na muzykę. No ja mam tez wpisane 30GB, ale dstepne 18.6GB - tyle, ze w Columbusie > Nóweczka Byla prawie miesiac temu. Teraz rozdziewiczona z 1200 milami na liczniku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > No ja mam tez wpisane 30GB, ale dstepne 18.6GB - tyle, ze w Columbusie ... Spox - zmienię firmware to też będę miał więcej. Tylko po co i tak żona wcisnęła sd i słucha Muse i KingsOfLeon na zmianę z Coldplay > Byla prawie miesiac temu. Teraz rozdziewiczona z 1200 milami na liczniku . WOW Scierka ma już 14.kkm najechane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 Są dwa rodzaje silników 1.4 140? Jeden z ACT, a drugi bez ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Znajdzie się o wiele więcej niż pomiędzy 5 i 6: co to za kulka na środku zderzaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > co to za kulka na środku zderzaka? aktywny tempomat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Gdzie znalazłeś wersję 1.4 140 ACT? Podobno dopiero od stycznia będą dostępne auta z tym silnikiem. Obecnie są to zwykłe 1.4 140 bez ACT. Pojeździłem dzisiaj trochę 1.4 140 highline z dsg. Jeździ się nim jeszcze lepiej niż mk6. Mk7 sprawia wrażenie auta o rozmiar większego w stosunku do 6. DGS bardzo fajnie się sprawdza w tym samochodzie, lecz w trybie D trzyma silnik na bardzo niskich obrotach (1100-1200 obr/min). Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie dynamika tego sinika! Największy minus S&S- PORAŻKA! Kto wymyślił ten system? W korku auto ciągle gaśnie i odpala. Jak dobrze , że można to wyłączyć jednym przyciskiem. Generalnie mamy nowego lidera klasy kompakt Nowe A3 wydaje mi się być mniej atrakcyjnym samochodem niż mk7. Podobno zastosowane paski w silnikach TSI mają żywotność 300 tyś km. Życie to zweryfikuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klo Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Podobno zastosowane paski w silnikach TSI mają żywotność 300 tyś km. Życie to zweryfikuje W nowych 1.4 TSI zamiast łańcucha są paski rozrządu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > Jak dobrze , że można to wyłączyć jednym przyciskiem. Na stałe, czy po każdym odpaleniu trzeba wyłączać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > Największy minus S&S- PORAŻKA! Kto wymyślił ten system? W korku auto ciągle gaśnie i odpala. A co Ci to przeszkadza? Przecież to ma tak własnie działać - gasić i odpalać. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > A co Ci to przeszkadza? Przecież to ma tak własnie działać - gasić i odpalać. > mar00ha I doprowadza do wściekłości, bo stoją w korku można zwariować przez to ciągle odpalanie i gaszenie. Jak to dobrze, że jednym naciśnięciem przycisku obok skrzyni biegów można się go pozbyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > W nowych 1.4 TSI zamiast łańcucha są paski rozrządu ? Tak powiadają sprzedawcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Na stałe, czy po każdym odpaleniu trzeba wyłączać? O ile dobrze pamiętam to po wyłączeniu już to potem się nie włączało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > I doprowadza do wściekłości, bo stoją w korku można zwariować przez to ciągle odpalanie i gaszenie. > Jak to dobrze, że jednym naciśnięciem przycisku obok skrzyni biegów można się go pozbyć. Myślę, że przesadzasz. Jeździłem trochę Peugeotem 308 (HDI) z czymś takim i nie odczuwałem żadnego, związanego z tym, dyskomfortu. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Przejedź się G vii z dsg i sam zobaczysz. To był mój pierwszy kontakt z S&S, więc może dlatego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Przejedź się G vii z dsg i sam zobaczysz. To był mój pierwszy kontakt z S&S, więc może > dlatego... Kumpel jakis czas temu kupil Golfa VI z S&S z dieselem. Mnie jako pasazera wkurzalo okrutnie, ale kolega nie skarzyl sie na zle funkcjonowanie, a wrecz zachwalal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Tak powiadają sprzedawcy No tak, znów info z salonu i ulotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klo Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Kumpel jakis czas temu kupil Golfa VI z S&S z dieselem. Mnie jako pasazera wkurzalo okrutnie, > ale kolega nie skarzyl sie na zle funkcjonowanie, a wrecz zachwalal Ciekawe czy będzie tak zachwalał, jak przyjdzie mu wymienić w tym aucie akumulator i wydać na niego z 700zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Ciekawe czy będzie tak zachwalał, jak przyjdzie mu wymienić w tym aucie akumulator i wydać na niego z 700zl A dlaczego miałby tyle wydać? mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Ciekawe czy będzie tak zachwalał, jak przyjdzie mu wymienić w tym aucie akumulator i wydać na niego > z 700zl Nawet jesli, to akumulatora nie wymienia sie co roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klo Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > A dlaczego miałby tyle wydać? > mar00ha •570 901 076 -- 12V 70Ah / 760A P+ 278x175x190 696 zł tyle kosztuje akumulator Varty do Golfa VI z silnikiem 1.6 TDI, rozrusznik też nie jest "normalny" tylko wzmocniony i jego cena też jest odpowiednia Właściciel takiego auta po gwarancji moze się nieźle zdziwić. Nie wiem czy oszczedność paliwa przez czas użytkowania akumulatora zrekompensuje jego cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > •570 901 076 -- 12V 70Ah / 760A P+ 278x175x190 696 zł > tyle kosztuje akumulator Varty do Golfa VI z silnikiem 1.6 TDI, rozrusznik też nie jest > "normalny" tylko wzmocniony i jego cena też jest odpowiednia Właściciel takiego auta po > gwarancji moze się nieźle zdziwić. Nie wiem czy oszczedność paliwa przez czas użytkowania > akumulatora zrekompensuje jego cenę Skad pomysl, ze wlasciciel auta chcial je trzymac dluzej niz gwarancja Golfizna juz dawno sprzedana - jedynie 1.5 roku miala - kolega nie jest zbyt staly w uczuciach jesli chodzi o auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Kumpel jakis czas temu kupil Golfa VI z S&S z dieselem. Mnie jako pasazera wkurzalo okrutnie, > ale kolega nie skarzyl sie na zle funkcjonowanie, a wrecz zachwalal Ciekawe jaki ma to wpływ na żywotność turbiny? Sam zawsze chwilę czekam przed wył silnia, a tutaj ciągle wył i wł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Ciekawe jaki ma to wpływ na żywotność turbiny? Sam zawsze chwilę czekam przed wył silnia, a tutaj > ciągle wył i wł. Mówią, że żadnego. Jeśli temperatura jest zbyt wysoka to komputer nie wyłączy silnika. A czekanie przed każdym wyłączeniem silnika to mit, coś jak azot w oponach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Ciekawe jaki ma to wpływ na żywotność turbiny? Sam zawsze chwilę czekam przed wył silnia, a tutaj > ciągle wył i wł. jak nie pałowałeś, to na co to czekanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > jak nie pałowałeś, to na co to czekanie No przecież golf się nie może zepsuć, więc trzeba uważać na wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > No przecież golf się nie może zepsuć, więc trzeba uważać na wszystko Jak ma się zepsuć, jak już z fabryki wyjeżdża popsuty Ciekaw jestem jaka jest awaryjność turbin w samochodach flotowych, gdzie raczej nikt turbin nie studzi. U mnie w robocie samochody dobijały do 120 kkm i nikt nie miał awarii turbiny. Raczej nie jest tak łatwo załatwić turbinę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Jak ma się zepsuć, jak już z fabryki wyjeżdża popsuty Ciekaw jestem jaka jest awaryjność turbin w > samochodach flotowych, gdzie raczej nikt turbin nie studzi. U mnie w robocie samochody > dobijały do 120 kkm i nikt nie miał awarii turbiny. Raczej nie jest tak łatwo załatwić > turbinę. Jeżeli chodzi o diesle to u mnie był jeden przypadek 1.4 TDI przy chyba 60 kkm albo 75 kkm nie pamiętam, na 10 jeżdżących. Dotyczyło to 2 felernych aut branych z końcówki produkcji tego badziewnego silnika. W jednym poszło turbo a w drugim zrobiłem głowicę przy podobnie śmiesznym przebiegu 1.9 TDI osiągnęły przebiegi max 250 kkm i nic się nie wydarzyło. Nikt turbin nie studzi i nie oszczędza silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Gdzie znalazłeś wersję 1.4 140 ACT? Podobno dopiero od stycznia będą dostępne auta z tym silnikiem. > Obecnie są to zwykłe 1.4 140 bez ACT. W Poznaniu. Co do wyłączania się cylindrów wspominał o tym sprzedawca. Nie rozkręcałem silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Źródło: Link W sobotę do oficjalnej sprzedaży trafi VW Golf siódmej generacji. Szef rozwoju VW, Dr. Ulrich Hackenberg zapowiedział, iż nowy Golf będzie produkowany conajmniej do 2019 roku. W 2013 roku do sprzedaży mają trafić kolejne wersje: GTI, BlueMotion, E-Golf i Variant. Dopiero w 2014 roku możemy zaś spodziewać się następcy Golfa Plus, być może pod inną nazwą oraz wersję Plug-in Hybrid. Cała rodzina Golfa ma być odnowiona w czasie dwóch najbliższych lat i sprzedawana docelowo w ponad 140 krajach świata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > W sobotę do oficjalnej sprzedaży trafi VW Golf siódmej generacji. > Szef rozwoju VW, Dr. Ulrich Hackenberg zapowiedział, iż nowy Golf będzie produkowany conajmniej do > 2019 roku. W 2013 roku do sprzedaży mają trafić kolejne wersje: GTI, BlueMotion, E-Golf i > Variant. Dopiero w 2014 roku możemy zaś spodziewać się następcy Golfa Plus, być może pod inną > nazwą oraz wersję Plug-in Hybrid. Cała rodzina Golfa ma być odnowiona w czasie dwóch > najbliższych lat i sprzedawana docelowo w ponad 140 krajach świata. Skąd to skopiowałeś? Proszę o link. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.