Skocz do zawartości

VW Golf VII


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

> Pytam poważnie, czy to poprawili w końcu?

> Samochód poprawny, ale ten bagażnik..

Nowy:

Wymiary bagażnika

Długość, siedzenia tylne rozłożone/złożone (mm) 839 / 1547

Objętość bagażnika, siedzenia złożone/rozłożone (l) (pomiar wg normy ISO 3832) 380 / 1270

Szerokość pomiędzy nadkolami (mm) 1003

Wysokość (mm) 587

Stary

Wymiary bagażnika

Długość, siedzenia tylne rozłożone/złożone (mm) 828 / 1558

Objętość bagażnika, siedzenia złożone/rozłożone (l) (pomiar wg normy ISO 3832) 350 / 1305

Szerokość (mm) 1006

Wysokość (mm) 585

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak w rzeczywistości, tak na oko wink.gif

Bo to co podałeś to suche dane. Widziałem jakiś test Golfa VI, zrobili pomiar bagażnika pudełkami o objętości 1 l i wyszło, że ma grubo poniżej 300 l

Testowali wtedy wiele różnych samochodów i w każdym były przekłamania. Większe lub mniejsze, a co dziwne i również na +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzis w wolnej chwili sprawdzilem - mam dostepne 18.62GB miejsca na "co chce"

Też akurat wcoraj sprawdziłem. U mnie jest 13 GB z groszami. Trochę nie miałem racji. Jednak twój dysk ma 40GB pojemności całkowitej, a mój 30GB. zlosnik.gif

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 140. Całkiem jedzie i do tego jest w aucie bardzo cicho nawet przy dużych prędkościach.

> Fajnie informuje o wyłączeniu cylindrów przy spokojnej jeździe czy podpowiada jak jechać aby

> ograniczyć spalanie.

Czy odłączenie cylindrów jest wyczuwalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy odłączenie cylindrów jest wyczuwalne ?

Nie, wyłącza je tylko przy minimalnym obciążeniu silnika, przy dzikowaniu działa normalnie. Gdyby nie informacja z komputera to bym nawet nie zauważył.

Może przy dłuższym obcowaniu ze sprzętem można by było to wyczuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U nas 10.5 GB też sprawdziłem.

U mnie właśnie chyba wzrosło z 10,coś do 13,coś. 2 tygodnie temu zmieniłem firmware na 5218 i być może to miało wpływ na zmianę.

> Wyglada na to, że producent dość swobodnie konfiguruje dysk.

> 30GB.

Wg informacji wyczytanych na vwnavi.com całkowita pojemność wzrosła w nowych urządzeniach. I niekoniecznie przekłada się to na pojemność dostępną dla użytkownika.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie właśnie chyba wzrosło z 10,coś do 13,coś. 2 tygodnie temu zmieniłem firmware na 5218...

ok.gif

> Wg informacji wyczytanych na vwnavi.com całkowita pojemność wzrosła w nowych urządzeniach ...

Nasze auto jest z 26.tygodnia tego roku i rns510 ma 30 GB wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ja mam tez wpisane 30GB, ale dstepne 18.6GB - tyle, ze w Columbusie ...

Spox - zmienię firmware to też będę miał więcej.

Tylko po co zlosnik.gif i tak żona wcisnęła sd i słucha Muse i KingsOfLeon na zmianę z Coldplay ooniee.gif

> Byla prawie miesiac temu. Teraz rozdziewiczona z 1200 milami na liczniku .

WOW zlosnik.gif

Scierka ma już 14.kkm najechane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gdzie znalazłeś wersję 1.4 140 ACT? Podobno dopiero od stycznia będą dostępne auta z tym silnikiem. Obecnie są to zwykłe 1.4 140 bez ACT.

Pojeździłem dzisiaj trochę 1.4 140 highline z dsg. Jeździ się nim jeszcze lepiej niż mk6. Mk7 sprawia wrażenie auta o rozmiar większego w stosunku do 6. DGS bardzo fajnie się sprawdza w tym samochodzie, lecz w trybie D trzyma silnik na bardzo niskich obrotach (1100-1200 obr/min). Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie dynamika tego sinika!

Największy minus S&S- PORAŻKA! Kto wymyślił ten system? W korku auto ciągle gaśnie i odpala. Jak dobrze , że można to wyłączyć jednym przyciskiem.

Generalnie mamy nowego lidera klasy kompakt smile.gif Nowe A3 wydaje mi się być mniej atrakcyjnym samochodem niż mk7.

Podobno zastosowane paski w silnikach TSI mają żywotność 300 tyś km. Życie to zweryfikuje zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co Ci to przeszkadza? Przecież to ma tak własnie działać - gasić i odpalać.

> mar00ha

I doprowadza do wściekłości, bo stoją w korku można zwariować przez to ciągle odpalanie i gaszenie. Jak to dobrze, że jednym naciśnięciem przycisku obok skrzyni biegów można się go pozbyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I doprowadza do wściekłości, bo stoją w korku można zwariować przez to ciągle odpalanie i gaszenie.

> Jak to dobrze, że jednym naciśnięciem przycisku obok skrzyni biegów można się go pozbyć.

Myślę, że przesadzasz. Jeździłem trochę Peugeotem 308 (HDI) z czymś takim i nie odczuwałem żadnego, związanego z tym, dyskomfortu.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kumpel jakis czas temu kupil Golfa VI z S&S z dieselem. Mnie jako pasazera wkurzalo okrutnie,

> ale kolega nie skarzyl sie na zle funkcjonowanie, a wrecz zachwalal

Ciekawe czy będzie tak zachwalał, jak przyjdzie mu wymienić w tym aucie akumulator i wydać na niego z 700zl rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dlaczego miałby tyle wydać?

> mar00ha

•570 901 076 -- 12V 70Ah / 760A P+ 278x175x190 696 zł

tyle kosztuje akumulator Varty do Golfa VI z silnikiem 1.6 TDI, rozrusznik też nie jest "normalny" tylko wzmocniony i jego cena też jest odpowiednia wink.gif Właściciel takiego auta po gwarancji moze się nieźle zdziwić. Nie wiem czy oszczedność paliwa przez czas użytkowania akumulatora zrekompensuje jego cenę confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> •570 901 076 -- 12V 70Ah / 760A P+ 278x175x190 696 zł

> tyle kosztuje akumulator Varty do Golfa VI z silnikiem 1.6 TDI, rozrusznik też nie jest

> "normalny" tylko wzmocniony i jego cena też jest odpowiednia Właściciel takiego auta po

> gwarancji moze się nieźle zdziwić. Nie wiem czy oszczedność paliwa przez czas użytkowania

> akumulatora zrekompensuje jego cenę

Skad pomysl, ze wlasciciel auta chcial je trzymac dluzej niz gwarancja nono.gif

Golfizna juz dawno sprzedana - jedynie 1.5 roku miala - kolega nie jest zbyt staly w uczuciach jesli chodzi o auta hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kumpel jakis czas temu kupil Golfa VI z S&S z dieselem. Mnie jako pasazera wkurzalo okrutnie,

> ale kolega nie skarzyl sie na zle funkcjonowanie, a wrecz zachwalal

Ciekawe jaki ma to wpływ na żywotność turbiny? Sam zawsze chwilę czekam przed wył silnia, a tutaj ciągle wył i wł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe jaki ma to wpływ na żywotność turbiny? Sam zawsze chwilę czekam przed wył silnia, a tutaj

> ciągle wył i wł.

Mówią, że żadnego. Jeśli temperatura jest zbyt wysoka to komputer nie wyłączy silnika. A czekanie przed każdym wyłączeniem silnika to mit, coś jak azot w oponach.

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No przecież golf się nie może zepsuć, więc trzeba uważać na wszystko

Jak ma się zepsuć, jak już z fabryki wyjeżdża popsuty zlosnik.gif Ciekaw jestem jaka jest awaryjność turbin w samochodach flotowych, gdzie raczej nikt turbin nie studzi. U mnie w robocie samochody dobijały do 120 kkm i nikt nie miał awarii turbiny. Raczej nie jest tak łatwo załatwić turbinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak ma się zepsuć, jak już z fabryki wyjeżdża popsuty Ciekaw jestem jaka jest awaryjność turbin w

> samochodach flotowych, gdzie raczej nikt turbin nie studzi. U mnie w robocie samochody

> dobijały do 120 kkm i nikt nie miał awarii turbiny. Raczej nie jest tak łatwo załatwić

> turbinę.

Jeżeli chodzi o diesle to u mnie był jeden przypadek 1.4 TDI przy chyba 60 kkm albo 75 kkm nie pamiętam, na 10 jeżdżących. Dotyczyło to 2 felernych aut branych z końcówki produkcji tego badziewnego silnika. W jednym poszło turbo a w drugim zrobiłem głowicę przy podobnie śmiesznym przebiegu hehe.gif

1.9 TDI osiągnęły przebiegi max 250 kkm i nic się nie wydarzyło.

Nikt turbin nie studzi i nie oszczędza silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Źródło: Link

W sobotę do oficjalnej sprzedaży trafi VW Golf siódmej generacji.

Szef rozwoju VW, Dr. Ulrich Hackenberg zapowiedział, iż nowy Golf będzie produkowany conajmniej do 2019 roku. W 2013 roku do sprzedaży mają trafić kolejne wersje: GTI, BlueMotion, E-Golf i Variant. Dopiero w 2014 roku możemy zaś spodziewać się następcy Golfa Plus, być może pod inną nazwą oraz wersję Plug-in Hybrid. Cała rodzina Golfa ma być odnowiona w czasie dwóch najbliższych lat i sprzedawana docelowo w ponad 140 krajach świata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W sobotę do oficjalnej sprzedaży trafi VW Golf siódmej generacji.

> Szef rozwoju VW, Dr. Ulrich Hackenberg zapowiedział, iż nowy Golf będzie produkowany conajmniej do

> 2019 roku. W 2013 roku do sprzedaży mają trafić kolejne wersje: GTI, BlueMotion, E-Golf i

> Variant. Dopiero w 2014 roku możemy zaś spodziewać się następcy Golfa Plus, być może pod inną

> nazwą oraz wersję Plug-in Hybrid. Cała rodzina Golfa ma być odnowiona w czasie dwóch

> najbliższych lat i sprzedawana docelowo w ponad 140 krajach świata.

Skąd to skopiowałeś? Proszę o link. zolta.gif

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.