Sylwester Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Witam Wsiadam dzisiaj do samochodu i widzę, że przedniej szybie pojawiło się kilkadziesiąt rysek o długości od kilku do kilkudziesięciu mm. Głębokość na oko niewielka(w nocy mieliśmy wichurę więc coś najwyraźniej przeleciało po szybie). Czy można to jakoś usunąć/spolerować czy pozostaje tylko wymiana szyby? Aha szyba z podgrzewaniem więc wymiana tania nie będzie, a poza tym ktoś mi się kiedyś przyczepi, że nie oryginalna więc auto pewnie przerobione z przystanku Poradźcie proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Tlenek ceru. Możesz robić sam (jak masz czym i jak) - ale proces bardzo praco i czasochłonny Możesz próbować w zakładzie, który szyby naprawia / wymienia ale też będzie to trochę kosztowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > Witam > Wsiadam dzisiaj do samochodu i widzę, że przedniej szybie pojawiło się kilkadziesiąt rysek o > długości od kilku do kilkudziesięciu mm. Głębokość na oko niewielka(w nocy mieliśmy wichurę > więc coś najwyraźniej przeleciało po szybie). > Czy można to jakoś usunąć/spolerować czy pozostaje tylko wymiana szyby? Aha szyba z podgrzewaniem > więc wymiana tania nie będzie, a poza tym ktoś mi się kiedyś przyczepi, że nie oryginalna więc > auto pewnie przerobione z przystanku > Poradźcie proszę jeśli ryski są wyczuwalne paznokciem to daj spokój z polerowaniem. poleruje się dobrze tylko "zmatowienie" od pracy wycieraczkami na sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwester Napisano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2012 No niestety wyczuwalne - prawdopodobnie wiatr porwał kawałek papy i ta przejechała po szybie. No nic - trzeba szykować kasę Edyta Jak zobaczyłem ile kosztuje szyba z podgrzewaniem i czujnikiem deszczu to .... doszedłem do wniosku, że te rysy aż tak bardzo nie przeszkadzają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 spytaj magika od szyb w jaworznie http://www.tedrex.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > spytaj magika od szyb w jaworznie > http://www.tedrex.pl/ Autoszkło TEDREX Sosnowiec - Klimontów, woj. śląskie ul. Hubala Dobrzańskiego 150 tel. 032 263 69 13; +48 604 18 20 74 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 no wiem - trzeba jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > No niestety wyczuwalne - prawdopodobnie wiatr porwał kawałek papy i ta przejechała po szybie. > No nic - trzeba szykować kasę > Edyta > Jak zobaczyłem ile kosztuje szyba z podgrzewaniem i czujnikiem deszczu to .... doszedłem do > wniosku, że te rysy aż tak bardzo nie przeszkadzają A od czego jest AC szyby? Po 3 latach szyba przednia nadaje się w naszych warunkach do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > A od czego jest AC szyby? > Po 3 latach szyba przednia nadaje się w naszych warunkach do wymiany. Rozumiem, ze radzisz koledze, aby wybił sobie potajemnie szybę, a potem zgłosił ze to jacyś chuligani zrobili? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwester Napisano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2012 Jest jeden problem - nie mam AC szyby więc pomysł można wyrzucić do kosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > Jest jeden problem - nie mam AC szyby więc pomysł można wyrzucić do kosza Tak z ciekawości - czy osobne AC na szyby to tylko w naszym ciekawym kraju wystepuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walo Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > Jest jeden problem - nie mam AC szyby więc pomysł można wyrzucić do kosza ale AC obejmuje również szyby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > Jest jeden problem - nie mam AC szyby więc pomysł można wyrzucić do kosza jeśli szyba nie jest pokryta warstwą antyrefleksyjną ( np ma takie Opel Zafira czy np Scenic) możesz próbować spolerować- koszt to tlenek ceru ( biały - nie mylić z różem polerskim) ok 25 pln do tego filc polerski na rzep do maszyny polerskiej (ok 10 pln w Casto) mieszasz z wodą do konsystencji papki i jazda Pamiętaj o zwilżaniu szyby podczas polerowania no i oklejeniu wszystkiego wokół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > jeśli szyba nie jest pokryta warstwą antyrefleksyjną ( np ma takie Opel Zafira czy np Scenic) A w ogóle to czy istnieje mozliwośc zamontowania takiej szyby na zamówienie do innych modeli samochodów? Czy ten antyrefleks to coś zauważalnie daje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > A w ogóle to czy istnieje mozliwośc zamontowania takiej szyby na zamówienie do innych modeli > samochodów? Czy ten antyrefleks to coś zauważalnie daje? jeśli w Twoim modelu takowa szyba występowała jako opcja to tak co daje? zmniejsza nagrzewanie wnętrza - szczególnie w wanach gdzie szyba ma dużą powierzchnię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > jeśli w Twoim modelu takowa szyba występowała jako opcja to tak nie wystepowala > co daje? zmniejsza nagrzewanie wnętrza - szczególnie w wanach gdzie szyba ma dużą powierzchnię Ale Ty piszesz o szybach atermicznych (zielonkawych; ja mam taka), a mnie chodzi o pokryte warstwa antyodblaksową - coś takiego jak np. w okularach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > nie wystepowala no to masz zwykłą > Ale Ty piszesz o szybach atermicznych (zielonkawych; ja mam taka), a mnie chodzi o pokryte warstwa > antyodblaksową - coś takiego jak np. w okularach tak piszę o czymś takim jak np w okularach o tutaj masz foto- klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > no to masz zwykłą > tak piszę o czymś takim jak np w okularach > o tutaj masz foto- klik ale antyrefleks a atermicznosc to ciutke jednak roznica jest szyba antyrefleksyjna jest w jakims stopniu rowniez atermiczna ale atermiczna nie jest juz koniecznie antyrefleksyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > ale antyrefleks a atermicznosc to ciutke jednak roznica jest > szyba antyrefleksyjna jest w jakims stopniu rowniez atermiczna ale atermiczna nie jest juz > koniecznie antyrefleksyjna Generalnie w przypadku samochodowych szyb chodzi o tą pierwszą funkcję i taki cel ma ta powłoka niestety nie da się ich polerować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 29 Września 2012 Udostępnij Napisano 29 Września 2012 > Generalnie w przypadku samochodowych szyb chodzi o tą pierwszą funkcję i taki cel ma ta powłoka > niestety nie da się ich polerować Zaryzykowałem 30 zł i zamówiłem tlenek ceru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianNikuls Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 Gdyby operacja tlenek ceru nie powiodła się, zapraszam do NordGlassu. Tutaj, dzięki temu linkowi, można ocenić rozmiar strat i sprawdzić czy szyba jest do naprawy czy niestety do wymiany: http://www.nordglass.pl/pl,page,napr...y-wymiana.html W celu umówienia się na naprawę szyby bądź jej wymianę, można również skorzystać z naszej całodobowej infolinii (801-181-181), bądź wysłać formularz online - my oddzwonimy! Wszelkie potrzebne informacje na: www.nordglass.pl Plus rekomendowałbym jak najszybsze wybranie się do warsztatu, iż pozostawienie uszkodzeń mechanicznych na szybie to wielkie ryzyko ich powiększenia po pewnym czasie, a po kilku miesiącach - nawet dwukrotnie. Zalecałbym również zabezpieczenie odprysków przed zabrudzeniem - zaklejenie ich przeźroczystą taśmą klejącą ograniczy wnikanie kurzu i brudu. Powodzenia z szybą! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 > Gdyby operacja tlenek ceru nie powiodła się, zapraszam do NordGlassu. > Tutaj, dzięki temu linkowi, można ocenić rozmiar strat i sprawdzić czy szyba jest do naprawy czy > niestety do wymiany: http://www.nordglass.pl/pl,page,napr...y-wymiana.html Cos nie bardzo z wklejaniem linków Zainstalowałem własnie aplikację na komórkę ( Google Play). Tak na szybko to cos z polskimi znakami nie teges - sprawdźcie to i poprawcie Z apki dowiedziałem się, że nie nalezy siadac za kierownica po spozyciu alkoholu > W celu umówienia się na naprawę szyby bądź jej wymianę, można również skorzystać z naszej > całodobowej infolinii (801-181-181), bądź wysłać formularz online - my oddzwonimy! Wszelkie > potrzebne informacje na: www.nordglass.pl > Plus rekomendowałbym jak najszybsze wybranie się do warsztatu, iż pozostawienie uszkodzeń > mechanicznych na szybie to wielkie ryzyko ich powiększenia po pewnym czasie, a po kilku > miesiącach - nawet dwukrotnie. Zalecałbym również zabezpieczenie odprysków przed zabrudzeniem > - zaklejenie ich przeźroczystą taśmą klejącą ograniczy wnikanie kurzu i brudu. > Powodzenia z szybą! > Pozdrawiam! Dzięki, ale ja nie mam odprysków tylko drobniutkie ryski - pewnie poprzedni właściciel za bardzo skrobał na mrozie bądź oszczędzał na płynie do spryskiwacza A operację "tlenek ceru" zacznę na tylnej szybie - dla nabrania praktyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 > Gdyby operacja tlenek ceru nie powiodła się, No i sie nie powiodła. 2 godziny polerowania i efekt praktycznie zerowy, a jeszcze białe drobinki tlenku ceru (a kupiłem firmowy Bohle) osadziły się na szybie - teraz widać, ze jest na niej pełno maleńskich wgłębień - pewnie od piasku wyrzucanego przez koła samochodów jadących przez moim. Jedyny pozytywny aspekt to dobre umycie szyby. Tak z ciekawości - Turtle Wax Glass polish - "maskuje rysy". To moze lepiej juz pokryć szybe jakś bezbarwna żywica epoksydową albo lakierem tak aby chemikalia wypełniły ryski i mikrowgłebienia? Nie ma co - trzeba zbierać 5 stów na nowa szybe, albo tolerowac starą (którą będzie mozna wystawić na Allegro ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 > Tak z ciekawości - Turtle Wax Glass polish - "maskuje rysy". Używam tego preparatu do zmywania wosku po myjni i tłustego brudu z błota śniegowego zimą. Innymi substancjami to się nie udawało dokładnie (żadne denaturaty i acetony nie brały tego tłustego syfu), jednak efektu jakiegokolwiek polerowania nie stwierdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 > Tak z ciekawości - czy osobne AC na szyby to tylko w naszym ciekawym kraju wystepuje? Z tego co wiem, to w pizetju coś takiego jest, ale w razie coś, to oni decydują gdzie i jaką szybę wstawić. Jedynie w przypadku kiedy nie występuje zamiennik to idą do ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 Czy to była reklama? No to ja dodam łyżkę dziegciu do tak słodkiej/miodowej wypowiedzi mojego przedmówcy..... Ostatnio miałem okazję likwidować szkodę szybową w Nordglass. Wszystko pięknie-ładnie, obsługa cacy, ale......... dzień po odebraniu samochodu po wymianie przedniej szyby okazało się, że brakuje obydwu zaślepek w plastikowej maskownicy podszybia. Jak nic, "zgubiły się" podczas montażu lub zostały słabo przyklejone. Moja wina, że nie obejrzałem dokładnie podczas odbioru; speszyłem się po syna do przedszkola. Po złożeniu reklamacji (telefonicznie) miła pani powiedziała, że skoro podpisałem protokół odbioru to teraz mój problem a nie ich. Prośba o kontakt z facetem, który przyjmował moją naprawę dała niewiele - niby oddzwonił, ale po ustaleniu, że zbada sprawę...... ślad wszelki zaginął. Ot, taka historyjka o obsłudze klienta. Pilnujcie swego, bo po podpisaniu papierów odbioru możecie się odwołać..... przez okno. Pozdrawiam Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 > Tak z ciekawości - czy osobne AC na szyby to tylko w naszym ciekawym kraju wystepuje? Niedawno wymieniałem pękniętą szybę przednią z OC. A konkretnie - na podstawie dodatkowego ubezpieczenia "szyby". Na szczęście je miałem, bo zapłacłem jedynie udział własny 25% kosztu szyby + robocizna. Pozdrawiam Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 Robiłem w samochodzie pęknięta szybę z AC z wykupionym dodatkowo pakietem szyba. Bez problemów, większość formalności załatwiana przez telefon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 > Niedawno wymieniałem pękniętą szybę przednią z OC. A konkretnie - na podstawie dodatkowego > ubezpieczenia "szyby". No to z AC, nie z OC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > Czy to była reklama? > No to ja dodam łyżkę dziegciu do tak słodkiej/miodowej wypowiedzi mojego przedmówcy..... > Ostatnio miałem okazję likwidować szkodę szybową w Nordglass. Wszystko pięknie-ładnie, obsługa > cacy, ale......... dzień po odebraniu samochodu po wymianie przedniej szyby okazało się, że > brakuje obydwu zaślepek w plastikowej maskownicy podszybia. Jak nic, "zgubiły się" podczas > montażu lub zostały słabo przyklejone. Moja wina, że nie obejrzałem dokładnie podczas odbioru; > speszyłem się po syna do przedszkola. > Po złożeniu reklamacji (telefonicznie) miła pani powiedziała, że skoro podpisałem protokół odbioru > to teraz mój problem a nie ich. Prośba o kontakt z facetem, który przyjmował moją naprawę dała > niewiele - niby oddzwonił, ale po ustaleniu, że zbada sprawę...... ślad wszelki zaginął. > Ot, taka historyjka o obsłudze klienta. Pilnujcie swego, bo po podpisaniu papierów odbioru możecie > się odwołać..... przez okno. > Pozdrawiam > Bartek To trzeba było napisać skarge do dyrekcji firmy i rzecznika konsumentów. Jednak - jak sie czyta fora -jak ktos nie ustapi i walczy o swoje to potrafi to osiągnąć. To jest chory kraj, ale niestety także dzieki temu, ze ludzie sa leniwi i zbyt łatwo sobie odpuszczają. A rozmowę z facetem trzeba było nagrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianNikuls Napisano 15 Października 2012 Udostępnij Napisano 15 Października 2012 Bardzo przepraszam za brak profesjonalizmu moich kolegów Może nie jest to najszczęśliwsza historia, ale mimo wszystko jest to dobry przykład - uczulam Państwa, żeby sprawdzić auto po zabiegu przed podpisaniem protokołu odbioru! Jest to pierwszy taki przypadek, o którym słyszałem i obiecuję, iż będziemy walczyć z takim traktowaniem naszych klientów. Pozdrawiam i przepraszam raz jeszcze! www.nordglass.pl całodobowa infolinia 801-181-181 Sebastian Nikulski eRzecznik NordGlass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Bardzo przepraszam za brak profesjonalizmu moich kolegów Może nie jest to najszczęśliwsza > historia, ale mimo wszystko jest to dobry przykład - uczulam Państwa, żeby sprawdzić auto po > zabiegu przed podpisaniem protokołu odbioru! Jest to pierwszy taki przypadek, o którym > słyszałem i obiecuję, iż będziemy walczyć z takim traktowaniem naszych klientów. Do głowy mi nie przyszło, żeby sprawdzać zaślepki. Poza tym, mogły zostać źle włożone/przyklejone i odpaść podczas jazdy. Sprawdzenie (wzrokowe) podczas odbioru wykazałoby co najwyżej, że zaślepki są na swoim miejscu. Szkoda już bić pianę o głupie dwa plastiki. Problem widzę tu inny - pierwsza reakcja w rozmowie z klientem to "Przecież podpisał pan protokół odbioru, więc o co chodzi?". To jest Obsługa Klienta, czy Spławianie Klienta? Z samej usługi montażu jestem jak najbardziej zadowolony, żeby nie było. Pozdrawiam Bartek Chmielewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianNikuls Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 Jeszcze raz przepraszam za zachowanie kolegi i chciałem przekazać, iż sprawa została poruszona w zarządzie działu obsługi klienta w NordGlass. Miejmy nadzieję, że takie nieciekawe zachowania się już nie powtórzą! Dziękuję za uwagę! Pozdrawiam! http://www.nordglass.pl całodobowa infolinia: 801-181-181 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Bardzo przepraszam za brak profesjonalizmu moich kolegów Może nie jest to najszczęśliwsza > historia, ale mimo wszystko jest to dobry przykład - uczulam Państwa, żeby sprawdzić auto po > zabiegu przed podpisaniem protokołu odbioru! Ja najmocniej przepraszam jesli uraze, ale klient oczekuje fachowej obslugi i wykonania zadania na 100%. Co ma klient sprawdzac - czy kola przykrecone, czy mu czegos ze schowka nie zajumano... masakra. BTW - skoro Wy, jako firma nie potrafiliscie wykazac, ze zaslepek nie bylo, to Wasz problem. To Wy mogliscie sprawdzic auto dokladnie przed wykonaniem pracy i sie potem podpierac dupokrytka, a nie na klienta zaganiac, ze nie sprawdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.