Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

> to od czajki motor ? jakie to miało parametry ? chyba swap bo buda coś za nowa jak na taki

> wynalazek (?)

to jest akurat SWAP z GAZ-53. Ale były takie Wołgi 24-24 z podobnym silnikiem z Czajki 5.5 V8. Użytkowane przez KGB min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest akurat SWAP z GAZ-53.

silnik od ciężarówki , słabo nie jest yikes.gifzlosnik.gif

> Ale były takie Wołgi 24-24 z podobnym silnikiem z Czajki 5.5 V8.

> Użytkowane przez KGB min.

kojarzę że były wołgi V8, ale starsze , ta ma kasetowe klamki i plastikowy kokpit tongue.gif

coś jak u nas polonezy 2000 zlosnik.gifhehe.gif wszyscy wiedza że były , ale swapy trzeba robić bo oryginałów brak tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik od ciężarówki , słabo nie jest

> kojarzę że były wołgi V8, ale starsze , ta ma kasetowe klamki i plastikowy kokpit

> coś jak u nas polonezy 2000 wszyscy wiedza że były , ale swapy trzeba robić bo oryginałów brak

nie nie, Wołgi V8 były nawet nowsze

i miały silnik 220KM z GAZ-14 a nie 195KM z GAZ-13 zlosnik.gif

są rzadkie, ale nie nieosiągalne u ruskich ok.gif

co innego Wołgi z wanklem, te są rzadkie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy później...

> no i stało się, kupiłęm sobie nowy silnik do Wołgi, terkotanie diesla już mnie znudziło

> idzie nowe

Jakbym mial wolna gotowke to chetnie bym przytulil taka odrestaurowana Wolge z silnikiem V8. Szczelam w 50k dalo by sie zamknac? Zrobiona na tip top. Nowy lakier nowe wnetrze. Pytanie co z przeniesieniem napedu i zawiasem seria Panie? Czy adaptacja z czegos innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakbym mial wolna gotowke to chetnie bym przytulil taka odrestaurowana Wolge z silnikiem V8.

> Szczelam w 50k dalo by sie zamknac? Zrobiona na tip top. Nowy lakier nowe wnetrze.

Wnętrze "nowe" IMO nie ma takiej potrzeby - jest na tyle wysokiej jakości że u mnie jest ładne oryginalne

> Pytanie co

> z przeniesieniem napedu i zawiasem seria Panie? Czy adaptacja z czegos innego?

jeśli chodzi o most to spokojnie wytrzyma, zawias się utwardzi - jedyny problem to hamulce (są 4 bębny) - trzeba sprowadzić zwrotnice i hamulce z nowszej wołgi 3102 która ma tarcze z Rosji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież były wołgi v8, ciężko coś takiego znaleźć? Bo co tam bmw pchać?

ale ja tym chce jeździć, a nie naprawiać zlosnik.gif , w dodatku coś o czym nikt nie ma pojęcia, części itd. Silnik sam w sobie jest do dostania - był wsadzany do BRDMa-2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale ja tym chce jeździć, a nie naprawiać , w dodatku coś o czym nikt nie ma pojęcia, części itd.

> Silnik sam w sobie jest do dostania - był wsadzany do BRDMa-2

No dobra a gdzie Ty te silniki kupujesz? Chetnie do fiaciora wstawilbym 1.8 ze 132p ale na allegro nie ma, na tablicy tez nie. A szukac po szrotach to nie mam czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra a gdzie Ty te silniki kupujesz? Chetnie do fiaciora wstawilbym 1.8 ze 132p ale na allegro

> nie ma, na tablicy tez nie. A szukac po szrotach to nie mam czasu.

znajomi/allegro

1.8 DOHC - zapomnij. Już lepiej 1.8 z rovera na skrzyni od 1.4. I generalnie to lepszy pomysł bo to przynajmniej jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego to 1.8 sie nie nada? W czym ten 1.8 rovera lepszy?

jest mocniejszy i mniej awaryjny i mniej kłopotliwy w obsłudze. DOHC jest dobry dla aut które mają być fajne do pokazywania jungtajmerowemu TWA - rover do jazdy i zabawy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest mocniejszy i mniej awaryjny i mniej kłopotliwy w obsłudze. DOHC jest dobry dla aut które mają

> być fajne do pokazywania jungtajmerowemu TWA - rover do jazdy i zabawy

Wsadzenie 1.8 Rovera to też nie takie hop-siup - do tego trzeba zakupić sobie całego Poloneza 1.4 i do tego jeszcze silnik 1.8, choć ostatecznie to i tak może wyjść taniej niż wsadzenie 1.8 DOHC Fiata grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wsadzenie 1.8 Rovera to też nie takie hop-siup - do tego trzeba zakupić sobie całego Poloneza 1.4 i

> do tego jeszcze silnik 1.8, choć ostatecznie to i tak może wyjść taniej niż wsadzenie 1.8 DOHC

> Fiata

zdecydowanie taniej, jeśli chcemy mieć silnik w dobrym stanie - a i tak zapewne na hamowni wypluje 90KM i będzie przykro zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli gra nei warta swieczki. A i tak jezdze nim emerycko.

jak emerycko to już lepiej DOHCa 2.0 - tańszy i ma dół jak diesel, przyjemnie się jeździ - aczkolwiek osiągi rzędu 10s do 100 to juz dziś chyba żaden szał wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znajomi/allegro

> 1.8 DOHC - zapomnij. Już lepiej 1.8 z rovera na skrzyni od 1.4. I generalnie to lepszy pomysł bo to

> przynajmniej jedzie.

To powiedz jeszcze, że rovery 1.6 i 1.8 są trudne do wysterowania w poldku i większość jeździ jak sprawny 1.4 hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znam osobiście przypadki, że 1.8 na kompie z 1.4 miało lepszą moc jak na kompie oryginalnym

> mierzone na hamowni podczas tegorocznego zlotu aut fso w karolewie

Z hamowniami to wiesz... Co chcesz klientowi "wypluć" to wyplujesz. Powiedz jak na drodze się zachowywał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i ile miały KM ?

> tyle co Poldek Dowgirda dumnie zwany B-grupą?

> DOHC w naszych warunkach to pomyłka

Znowu zaczynasz? Jeździłem w czasach jak hamownie to instytuty naukowe miały a nie przyczepa na zlot dostarczała grinser006.gif

Pierwsze komercyjne hamowania to wtedy 300 kosztowało i było łał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znowu zaczynasz? Jeździłem w czasach jak hamownie to instytuty naukowe miały a nie przyczepa na

> zlot dostarczała

> Pierwsze komercyjne hamowania to wtedy 300 kosztowało i było łał

ja nic nie zaczynam, po prostu nie lubię półśrodków - pamiętam czasy kiedy 100KM w Kancie robiło WOW ale teraz pierwsze lepsze Punto ma fajniejsze osiągi dlatego szkoda czasu na DOHCa zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znowu zaczynasz? Jeździłem w czasach jak hamownie to instytuty naukowe miały a nie przyczepa na

> zlot dostarczała

> Pierwsze komercyjne hamowania to wtedy 300 kosztowało i było łał

Moim zdaniem DOHC jest naprawdę niezłym silnikiem, ale jednak w dzisiejszych czasach jak ktoś chce wsadzić coś mocnego pod maskę to jest masa innych tańszych i lepszych opcji. Na przykładzie powyższego 125p to w grę wchodzą wyżej wspomniane K-series z Rovera, również silniki Forda (np. silnik Pinto montowany przez chwilę w Polonezach), czy choćby niektórzy wstawiają z BMW. Owszem, fiatowskiego DOHC-a najłatwiej wsadzić, ale ciężko już takie coś kupić w dobrym stanie, z częściami coraz trudniej, a jak się chce z niego wycisnąć coś więcej niż fabryka przewidziała to trzeba mieć na to worek pieniędzy... icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i stało się, kupiłęm sobie nowy silnik do Wołgi, terkotanie diesla już mnie znudziło

> idzie nowe

wyglada znajomo smile.gif 4.0 czy 4.4? smile.gif

ino jesli chodzi o dzwiek, to jedno z najmniej gadających V8 jakie powstało smile.gif nie ma to jak made in usa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja nic nie zaczynam, po prostu nie lubię półśrodków - pamiętam czasy kiedy 100KM w Kancie robiło

> WOW ale teraz pierwsze lepsze Punto ma fajniejsze osiągi dlatego szkoda czasu na DOHCa

Chyba nikt normalny nie buduje DOHC żeby łoić ludzi spod świateł. Tu chodzi o klimat, historię i fun na szutrach/zimą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba nikt normalny nie buduje DOHC żeby łoić ludzi spod świateł. Tu chodzi o klimat, historię i

> fun na szutrach/zimą

Klimat szczególnie był fajny jak się co jakiś czas wymieniało UPG - koledzy, piwo grill zlosnik.gifgrinser006.gif

Fun na szutrach też będzie funniejszy z innym silnikiem zlosnik.gif

Historia - ok, lubię opowieści o abartach, Lampredim itd. Zresztą - szanuję ludzi którzy potrafią zrobić te silniki tak żeby jechały. Szkoda że strasznie takich ludzi mało. I szkoda że to taki krótkotrwały efekt zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.