folgi Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 Za sugestią JustRalfa chwalę się na kąciku PRL :D Wczoraj zamieniłem Agenta na męski samochód :D VIN: SUF126A0009420785, rocznik 89 Czy ktoś znający historię tego cuda jest w stanie zasugerować, co mu brakuje, co powinien mieć w oryginale itp itd, byłbym wdzięczny :D PS: Czy ten rocznik nie miał prawego lusterka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Za sugestią JustRalfa chwalę się na kąciku PRL :D No po coś ten kącik mamy > Wczoraj zamieniłem Agenta na męski samochód :D Domyj go, potem domyj... a na koniec domyj i wypoleruj Wygląda na kompletny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOM_NIK Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > PS: Czy ten rocznik nie miał prawego lusterka?? Nie miał i ramiona wycieraczek powinny być czarne tak jak pióra reszta OK przynajmniej po tych zdjęciach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Wygląda na kompletny PS: Chyba MotoPRL-owy złośnik by się przydał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > PS: > Chyba MotoPRL-owy złośnik by się przydał A masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > A masz ? Sprawdzę wieczorem, powinna być jedna sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Nie miał Albo i miał. Było w opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOM_NIK Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Albo i miał. > Było w opcji. Nie spotkałem przyznam by w wersji nie eksportowej były dwie łezki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Za sugestią JustRalfa chwalę się na kąciku PRL :D > Wczoraj zamieniłem Agenta na męski samochód :D > VIN: SUF126A0009420785, rocznik 89 > Czy ktoś znający historię tego cuda jest w stanie zasugerować, co mu brakuje, co powinien mieć w > oryginale itp itd, byłbym wdzięczny :D > PS: Czy ten rocznik nie miał prawego lusterka?? Wymaga dopieszczenia, ale nawet ładny. Dość rzadki rodzaj zegarów - z ramkami wokół ikonek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Wymaga dopieszczenia, ale nawet ładny. > Dość rzadki rodzaj zegarów - z ramkami wokół ikonek. Tak rzadki jak u mnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Sprawdzę wieczorem, powinna być jedna sztuka Sprawdziłem i... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > Tak rzadki jak u mnie? Mowilem ci o tych ramkach jak bylismy go obejrzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > Mowilem ci o tych ramkach jak bylismy go obejrzec. A to nie pamiętałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > Tak rzadki jak u mnie? to to aż taki rarytas? kurde też takie w FL staruszki moje mieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > Tak rzadki jak u mnie? W Maluchu podobnie jak w innych samochodach z PRL-u wszystko było możliwe, w związku z tym wychodziły różne misz-masze. Ramki wokół piktogramów były dość rzadkie, tak samo jak wskaźnik paliwa z taką strzałką (cześciej były inne). Ikonka od ssania raz była a raz nie, ale chyba dopiero od czasów BIS-a miała podłączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > W Maluchu podobnie jak w innych samochodach z PRL-u wszystko było możliwe, w związku z tym > wychodziły różne misz-masze. > Ramki wokół piktogramów były dość rzadkie, tak samo jak wskaźnik paliwa z taką strzałką (cześciej > były inne). > Ikonka od ssania raz była a raz nie, ale chyba dopiero od czasów BIS-a miała podłączenie. Ano właśnie! Kontrolka od ssania nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Ano właśnie! Kontrolka od ssania nie działa W Maluchu 91' miałem podporowadzony kabelek, ale nie było samego switcha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > W Maluchu 91' miałem podporowadzony kabelek, ale nie było samego switcha. Tzn czego nie miałeś? (rozumiem znaczenie słowa). Mój jest właśnie 91' i kontrolka nie działa a żarówka jest dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Tzn czego nie miałeś? (rozumiem znaczenie słowa). > Mój jest właśnie 91' i kontrolka nie działa a żarówka jest dobra Pewnie tego wlacznika, analogicznego jak do recznego. Zapewne wystarczy go zaozyc, a jesli nie ma wspornika, to kupic wspornik recznego z wyprowadzeniem na mocowanie czujnika (chyba z recznego wychodzil, juz nie pamietam) i poprowadzic przewod. Jesli kontrolka dziala, to powinna sie swiecic. W elx byl chyba jeszcze brzeczyk ssania i pozostawionych wlaczonych swiatel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Pewnie tego wlacznika, analogicznego jak do recznego. Zapewne wystarczy go zaozyc, a jesli nie ma > wspornika, to kupic wspornik recznego z wyprowadzeniem na mocowanie czujnika (chyba z recznego > wychodzil, juz nie pamietam) i poprowadzic przewod. Jesli kontrolka dziala, to powinna sie > swiecic. W elx byl chyba jeszcze brzeczyk ssania i pozostawionych wlaczonych swiatel. W elegancie kontrolka ssania mi działała I dodatkowo było też "pipczenie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > W elx byl chyba jeszcze brzeczyk ssania i pozostawionych wlaczonych swiatel. A po co? Z tego co pamiętam (przynajmniej jeśli chodzi o starsze maluchy, bo elegantami nie jeździłem) to światła i tak gasły po wyłączeniu zapłonu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Tak rzadki jak u mnie? ZTCP to te były Węgierskie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > ZTCP to te były Węgierskie... Zegary? Raczej nie. Mialem takei luzem kiedys w reku i napewno byl tam polski producent, ale nie Mera cos tam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Malacz dostał komplet nowych szczęk i cylinderków, jak się okazało, hamowało tylko jedno koło Zostało odpowietrzyć i śmigać dalej. Niestety leje mi się wodospad oleju z uszczelniaczy osłon prowadnic zaworowych, trzeba będzie w weekend zdjąć głowicę :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > A po co? Z tego co pamiętam (przynajmniej jeśli chodzi o starsze maluchy, bo elegantami nie > jeździłem) to światła i tak gasły po wyłączeniu zapłonu... U mnie 126p '83 - światła nie gasły po wyjęciu kluczyka, chyba że kluczyk został wyjęty w niestandardowej pozycji bez blokowania kierownicy. Strasznie się dziwiłem temu rozwiązaniu, ale tak wyjechał z fabryki. W ELegancie '97 było jak w większości Fiatów tzn światła gasły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > U mnie 126p '83 - światła nie gasły po wyjęciu kluczyka, chyba że kluczyk został wyjęty w > niestandardowej pozycji bez blokowania kierownicy. > Strasznie się dziwiłem temu rozwiązaniu, ale tak wyjechał z fabryki. > W ELegancie '97 było jak w większości Fiatów tzn światła gasły. U mnie gasną wraz z wyłączeniem zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > Zegary? Raczej nie. Mialem takei luzem kiedys w reku i napewno byl tam polski producent, ale nie > Mera cos tam... kiedys taką informację zasłyszalem...btw imo te wklęsłe są ładniesze bo wyraźniej świecą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Pytanie do doświadczonych, czy do mojego kaszla podpasują takie wloty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > Pytanie do doświadczonych, czy do mojego kaszla podpasują takie wloty ? Były chyba kombinacje takich wlotów ze zderzakami P4 Ale niech ktoś potwierdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 nie podejdą takie wloty do twojego, chyba że przespawasz kawałek błotnika ze starszego modelu były takie misz masze od 85r jak do produkcji wchodził model FL w 89 trafiały się jeszcze FL na zderzaku P4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > nie podejdą takie wloty do twojego, chyba że przespawasz kawałek błotnika ze starszego modelu > były takie misz masze od 85r jak do produkcji wchodził model FL > w 89 trafiały się jeszcze FL na zderzaku P4 No to będzie grubsza robota dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > Malacz dostał komplet nowych szczęk i cylinderków, jak się okazało, hamowało tylko jedno koło > Zostało odpowietrzyć i śmigać dalej. Niestety leje mi się wodospad oleju z uszczelniaczy osłon > prowadnic zaworowych, trzeba będzie w weekend zdjąć głowicę :/ Szlag, nigdy więcej nie kupie zamienników, założyłem szczęki LPR do malca i nie da się jeździć, samoregulatory tak słabo trzymają, że szczęki cofają tłoczek do końca i jednokrotne naciśnięcie hamulca nie przynosi prawie żadnego efektu. Jadę do ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 zalezy jakie sie trafi, wymontuj i jak masz paragon to oddaj tam gdzie kupiłeś miałem te same problemy z trzema kompletami szczęk, teraz mam jakieś zamienniki firmy ABS i są ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > nie podejdą takie wloty do twojego, chyba że przespawasz kawałek błotnika ze starszego modelu > były takie misz masze od 85r jak do produkcji wchodził model FL > w 89 trafiały się jeszcze FL na zderzaku P4 Ano właśnie... zamieszałem Była taka kombinacja, ale faktycznie, jak już jest taki wlot, to inny nie podejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 Łoh, CIF daje rade, szorowanie w toku :D Niestety kaszel ma 3 odcienie bieli na sobie Na wiosnę dostanie nowe drzwi, tylne wloty z STka, nowe reparaturki błotników przygotowane pod szersze koła i nowy lakier. W sobotę wypada głowica, z osłon popychaczy olej leje się jak z wodospadu :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 No to zima mnie już nie straszna, idzie po śniegu jak przeciąg :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 > No to zima mnie już nie straszna, idzie po śniegu jak przeciąg :D Nówki cycuś sztuki zapodałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > Nówki cycuś sztuki zapodałeś? A co się będę cip*ć po szczypie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.