mp79 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Mam sekwencję w lancerze 1,6. Sterownik lecho, wtryskiwacze magic (tyle przeczytałem na szybko pod maską). Po konkretnym rozgrzaniu silnika nie chciał on pracować na wolnych obrotach. Pojechałem do gaziarza. Podłączył laptop, coś tam poklikał i już było OK. Ostrzegł jednak, że wtryskiwacze będą w najbliższym czasie do wymiany. Aktualnie problemem, jaki występuje (i występował w zasadzie od początku) jest niska kultura pracy na LPG (słychać cykanie). Jeździ normalnie, tylko teraz dla odmiany zdycha na wolnych obrotach przez kilkanaście sekund po przełączeniu się na LPG. Typowy problem? Można samemu coś z tym zrobić, czy faktycznie bez fachowca się nie obejdzie? To prawda, że w IV generacji są dwa filtry LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 jedź do dobrego gazownika na regulacje w 4 generacji są 2 filterki jeden przed parownikiem i drugi przed listwa wtyskową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > jedź do dobrego gazownika na regulacje Czyli tych wtryskiwaczy byś nie wywalał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yacub Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 a jakie to są dokładnie ile mają lat i jakie przebieg ? zrob foto albo nagraj filmik jak klekotają i odpowiednio filmik na benzynie aby moża było porównac czy rożnica jest spora w głosnosci silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Mam sekwencję w lancerze 1,6. Sterownik lecho, wtryskiwacze magic (tyle przeczytałem na szybko pod > maską). Po konkretnym rozgrzaniu silnika nie chciał on pracować na wolnych obrotach. > Pojechałem do gaziarza. Podłączył laptop, coś tam poklikał i już było OK. Ostrzegł jednak, że > wtryskiwacze będą w najbliższym czasie do wymiany. > Aktualnie problemem, jaki występuje (i występował w zasadzie od początku) jest niska kultura pracy > na LPG (słychać cykanie). Jeździ normalnie, tylko teraz dla odmiany zdycha na wolnych obrotach > przez kilkanaście sekund po przełączeniu się na LPG. > Typowy problem? Można samemu coś z tym zrobić, czy faktycznie bez fachowca się nie obejdzie? > To prawda, że w IV generacji są dwa filtry LPG? i po co zmineiałeś nubirę? tak byś jezdził na 2 gen i byłoby ok. widzisz ze masz problem. prezes musisz wymienić te wtryskiwacze poniewaz magic jet to tłoczkowy wtryskiwacz. Po jakims czasie sie zaciera. Szybciej gdy wtryskiwacze sa zamontowane w innej pozycji niz pionowo. pojedz do AC niech obadają, poza wtryskiwaczami moze byc klekajace cisnienie w reduktorze lub zle dobrane dysze, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 tak szybko bym ich nie spisywał na straty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > a jakie to są dokładnie ile mają lat i jakie przebieg ? Zdjęć nie mam jak teraz zrobić; w poniedziałek dopiero. Są to srebrzyste wałeczki o średnicy ok. 2 cm i wysokości ok. 3 cm. Czarne napisy: MAGIC JET 67R 010738 http://enerma.pl/208-330-thickbox/listwa-rail-ig1-4cyl.jpg Ile przejeździły - nie wiem, ale na pewno ponad 60 tys. km, z czego 7 - u mnie. Auto ma LPG od listopada 2009. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > i po co zmineiałeś nubirę? tak byś jezdził na 2 gen i byłoby ok. widzisz ze masz problem. Nubirę nadal mam i jej kwestia jest znacznie bardziej złożona niż Ci się wydaje. > prezes musisz wymienić te wtryskiwacze poniewaz magic jet to tłoczkowy wtryskiwacz. Po jakims > czasie sie zaciera. Szybciej gdy wtryskiwacze sa zamontowane w innej pozycji niz pionowo. No właśnie one są bardziej w poziomie niż w pionie zamontowane. > pojedz do AC niech obadają, poza wtryskiwaczami moze byc klekajace cisnienie w reduktorze lub zle > dobrane dysze, Dzięki; wezmę to pod uwagę. Zakładała 'Takada', a 'Lecho' poprawiało, żeby dało się jeździć - tyle wiem od poprzedniego właściciela. Zapatrzyłem się na 'Lecho' z racji choćby tego, że już przy tym gmerali. 'AC' trochę onieśmiela ze względu na kolejki, o których słyszałem. I takimi bzdetami podejrzewam, że taka poważna firma nie będzie chciała się zajmować. A jeśli już - zaczną straszyć i każą wymienić całą elektronikę na swoją, mówiąc, że to, co mam, to nic niewarty badziew. Tak sobie wyobrażam. Dlatego traktuję tę opcję jako ostateczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Nubirę nadal mam i jej kwestia jest znacznie bardziej złożona niż Ci się wydaje. > No właśnie one są bardziej w poziomie niż w pionie zamontowane. > Dzięki; wezmę to pod uwagę. Zakładała 'Takada', a 'Lecho' poprawiało, żeby dało się jeździć - tyle > wiem od poprzedniego właściciela. Zapatrzyłem się na 'Lecho' z racji choćby tego, że już > przy tym gmerali. 'AC' trochę onieśmiela ze względu na kolejki, o których słyszałem. I takimi > bzdetami podejrzewam, że taka poważna firma nie będzie chciała się zajmować. A jeśli już - > zaczną straszyć i każą wymienić całą elektronikę na swoją, mówiąc, że to, co mam, to nic > niewarty badziew. Tak sobie wyobrażam. Dlatego traktuję tę opcję jako ostateczność. po takim przebiegu i montazu w poziomie wtryski do wymiany. prezes grzebiesz sie w nubirze to wtryskiwaczy nie umiesz zmienic? kup interfejs na allero do sterownika i sie podlacz do sterownika, bedziesz mil pewnosz ze nikt Cie nie orznie... jak nie ac to stagmag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > kup interfejs na allero do sterownika i sie podlacz do sterownika, bedziesz mil pewnosz ze nikt Cie > nie orznie... Wiesz, przeczytałem kiedyś w jednym czasopiśmie takie mądre zdanie, że osprzęt do diagnostyki jest znacznie łatwiej zdobyć niż wiedzę potrzebną do jego obsługi. Nowe wtryski, jak rozumiem, można zamontować w pozycji pionowej... A nubiry już prawie rok nie naprawiam. I ciągle jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Wiesz, przeczytałem kiedyś w jednym czasopiśmie takie mądre zdanie, że osprzęt do diagnostyki jest > znacznie łatwiej zdobyć niż wiedzę potrzebną do jego obsługi. > Nowe wtryski, jak rozumiem, można zamontować w pozycji pionowej... > A nubiry już prawie rok nie naprawiam. I ciągle jeździ magiki musza byc w pionie bo to sa tłoczkowe. teraz kupisz hany ,ktore mogab byc w innej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 Z tego, co widzę, to hany są "ciut" droższe. Jest jakaś tańsza alternatywa, którą byś polecił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Z tego, co widzę, to hany są "ciut" droższe. Jest jakaś tańsza alternatywa, którą byś polecił? Barracudy. Do kupienia za 70PLN/szt. u seby z lpg-forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > pojedz do AC niech obadają, poza wtryskiwaczami moze byc klekajace cisnienie w reduktorze lub zle > dobrane dysze, AC nie chce dotykac sie instalek innych niz montowanych u nich Mi nawet serwisowac Staga nie chcieli, bo poprzednik raczyl go w Wa-wie zamontowac, a nie w AC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > 'AC' trochę onieśmiela ze względu na kolejki, o których słyszałem. I takimi > bzdetami podejrzewam, że taka poważna firma nie będzie chciała się zajmować. A jeśli już - > zaczną straszyć i każą wymienić całą elektronikę na swoją, mówiąc, że to, co mam, to nic > niewarty badziew. Tak sobie wyobrażam. Dlatego traktuję tę opcję jako ostateczność. Z terminami AC to chyba jest tak, ze zalezy kiedy i jak trafisz, albo co chcesz . Montaz LPG mialem za 2 dni, a serwis kiedys krzykneli 2 tygodnie. Co do grzebania przez nich w Twojej instalce to stawiam, ze Cie splawia, jak juz tu koledze napisalem nie chcieli serwisowac mi nawet Staga, bo nie byl montowany u nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Co do grzebania przez nich w Twojej instalce to stawiam, ze Cie splawia Potwierdziłeś tylko moje wcześniejsze obawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Barracudy. Do kupienia za 70PLN/szt. u seby z lpg-forum. widizałem ostatniuo hany za 84zł sztuka... ktos na forum wrzucał linka do sklepu internetowego. drypa za 76zł. .. jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > widizałem ostatniuo hany za 84zł sztuka... ktos na forum wrzucał linka do sklepu internetowego. > drypa za 76zł. .. > jakiś tekst IMO dobra cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telly Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 Mam dokładnie taką samą instalkę jak Ty. Też miałem problem z głośnymi wtryskami i chwilowymi wachnięciami obrotów. Wywałiłem magicjety, założyłem nową listwę regfast, podłączenie do lapka, strojenie i wszystko działa jak ta lala. Spalanie z 13-14 miasto i 10-11 trasa, spadło na 9,5-10,5 i 8-8,5 Jesteś z Białego więc możesz do nich podejść i zakupić TO, zassać sofcik i samemu ogarnąć temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 Dzięki za informację; chyba warto ich polubić. Ja akurat na spalanie narzekać specjalnie nie mogę - waha się w granicach 7-8 l na 100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 Dzwoniłem do gaziarza i powiedział, że wtryskiwacze cykać zawsze będą. Nowe mogą jedynie ciszej cykać. Chyba jednak oleję system. Co prawda podczas jazdy na gazie potrafi mi się zapalić "sprawdź silnik", ale na kulturę pracy silnika oraz spalanie nie przekłada się to w jakikolwiek negatywny sposób. Samo cykanie jest do przeżycia; "klekotami" też przecież ludzie jeżdżą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 > Dzwoniłem do gaziarza i powiedział, że wtryskiwacze cykać zawsze będą. Nowe mogą jedynie ciszej > cykać. > Chyba jednak oleję system. Co prawda podczas jazdy na gazie potrafi mi się zapalić "sprawdź > silnik", ale na kulturę pracy silnika oraz spalanie nie przekłada się to w jakikolwiek > negatywny sposób. Samo cykanie jest do przeżycia; "klekotami" też przecież ludzie jeżdżą. magicjet to tłoczkowywtryskiwacz- cyka głosniej bo sie zuzywa... sondę masz jedną - łącząca pracę wszystkich wtryskowaczy, wiec jak padnie jeden to sonda moze nie widziec tego jednego , ale gniazda zaworowe poczują. ale co tam, nie moje auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 No dobra. Jakich gratów jeszcze potrzebuję oprócz wtryskiwaczy, żeby zrobić to tak, by działało? Listwę też muszę zmienić? Jakieś fikuśne narzędzia nie są potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 robota jest dość prosta ja jak zmieniałem valteka na regfasta musiałem również wymienić wkrętki w kolektorze oraz wężyki, bo średnica się nie zgadzała w Jacusiu dostaniesz wszystko co trzeba-wtryskiwacze, wężyki, opaski, blachę do umocowania listwy wtryskowej węzyk lepszy parker niż semperit, ale jest grubszy i trudniej go wyginać narzędzia- szczypce, zestaw z bitami(torx lub imbus do dysz, płaski, krzyżak), przedłużki, coś do cięcia przewodów gumowych, metrówka zwijana pod nowe wkrętki dobrze by było dać pastę uszczelniającą do gwintów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > No dobra. Jakich gratów jeszcze potrzebuję oprócz wtryskiwaczy, żeby zrobić to tak, by działało? > Listwę też muszę zmienić? > Jakieś fikuśne narzędzia nie są potrzebne? i tak i nie, zalezy czy bedziesz mocował 4 wtryskiwacze jako listwę czy oddzielnie... masz tu juz w listwie - kupujesz taka - podłączasz wezyk do lpg, pozniej wezyki do wkretek, odpalisz auto i zobaczysz co i jak. moze nie trzeba bedzie wymieniac wkrete - trzeba sprawdzic, jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Dziękuję za obszerne wyjaśnienie Muszę przyznać, że z Twojego opisu wydaje się to b. proste. "Jabcoka" pewnie odwiedzę. Kupowałem u nich kiedyś graty do elpigaza. Ceny były niezłe, ale dojazd masakryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Dzięki za pomoc, przyjacielu. Teraz zostało już tylko pomału kompletować zestaw naprawczy, podtaczać rękawy i brać się do roboty. Do przyszłego tygodnia może jakoś się dupowóz doturla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.