Florydzialski Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Samochody wymagające naprawy: - wszystkie BMW 3 wyprodukowane w latach 2007-2011 (także M3) - wszystkie BMW 1 wyprodukowane w latach 2008-2012 - wszystkie Z4 wyprodukowane w latach 2009-2011 W USA i Kanadzie 570 tysięcy (!) BMW będzie musiało być naprawionych. Problemem jest źle zaprojektowane połączenie akumulatora z skrzynką przekaźników, które z czasem potrafi się rozpaść co powoduje nieoczekiwane zgaśnięcie silnika w czasie jazdy. A drugie wezwanie do naprawy BMW dotyczy modelu X5 - w modelach 2007-2010 zastosowano złej jakości wężyki przy hamulcach co oże spowodować utratę wspomagania hamulców w nieoczekiwanym momencie. Ale tylko modele z silnikiem V8 miały ten wężyk. I tylko 30 tysięcy samochodów wymaga naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 A KvM na banicji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommy__ Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 no wydasz kupę kasy na auto a tu takie kwiatki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > no wydasz kupę kasy na auto a tu takie kwiatki... Teraz to niestety standard Auto sie opracowuje na kompie ,sprawdza wirtualnie a w praktyce wychodzą takie kwiatki jak akcje nawrotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > no wydasz kupę kasy na auto a tu takie kwiatki... Nie ma to znaczenia, liczy się prestiż, komfort i inne takie tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > no wydasz kupę kasy na auto a tu takie kwiatki... Każdej firmie sie zdarza. Lepiej tak niz udawanie ze nic ze nie dzieje (z tego BMW jest słynne - patrz eksplodujace chłodnice i zacierające sie pompy paliwa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > A KvM na banicji... A czymże aż tak podpadł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Samochody wymagające naprawy: > - wszystkie BMW 3 wyprodukowane w latach 2007-2011 (także M3) > - wszystkie BMW 1 wyprodukowane w latach 2008-2012 > - wszystkie Z4 wyprodukowane w latach 2009-2011 > W USA i Kanadzie 570 tysięcy (!) BMW będzie musiało być naprawionych. Problemem jest źle > zaprojektowane połączenie akumulatora z skrzynką przekaźników, które z czasem potrafi się > rozpaść co powoduje nieoczekiwane zgaśnięcie silnika w czasie jazdy. > A drugie wezwanie do naprawy BMW dotyczy modelu X5 - w modelach 2007-2010 zastosowano złej jakości > wężyki przy hamulcach co oże spowodować utratę wspomagania hamulców w nieoczekiwanym momencie. > Ale tylko modele z silnikiem V8 miały ten wężyk. I tylko 30 tysięcy samochodów wymaga naprawy. No cóż. Każdej firmie się zdarza (może poza Rollsem). Grunt, że nie zamiatają sprawy pod dywan, tak jak to potrafią inne firmy (np. uważany w Polsce za prestiżowy VW). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > No cóż. Każdej firmie się zdarza (może poza Rollsem). Grunt, że nie zamiatają sprawy pod dywan, tak > jak to potrafią inne firmy (np. uważany w Polsce za prestiżowy VW). Widzisz, to nie BMW z miłości do bliźnich zdecydowało sie naprawić te samochody, ale NTSB mu kazała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Widzisz, to nie BMW z miłości do bliźnich zdecydowało sie naprawić te samochody, ale NTSB mu kazała Nie wiem co to NTSB, ale skoro nie zaprotestował, to znaczy poczuł się do winy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Nie wiem co to NTSB, ale skoro nie zaprotestował, to znaczy poczuł się do winy. Nie ma wyboru, jak NTSB każe producentowi to muszą. NTSB - national transportation safety board Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > W USA i Kanadzie 570 tysięcy (!) BMW będzie musiało być naprawionych. Problemem jest źle > zaprojektowane połączenie akumulatora z skrzynką przekaźników, które z czasem potrafi się > rozpaść co powoduje nieoczekiwane zgaśnięcie silnika w czasie jazdy. Każdy fiat uno ma tą wadę i nikt nikogo nigdzie nie wzywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Każdy fiat uno ma tą wadę i nikt nikogo nigdzie nie wzywał Bo BMW to może jeździć byle gosposia. A żeby jeździć uniaczem, to trzeba z Mac Gyverem conajmniej litra zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 phi tam takie akcje serwisowe peugeoty maja odpadajace wyciagarki kola zapasowego, wiazki rozrusznika ktore pala rozrusznik albo wadliwe panewki korbowodowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > no wydasz kupę kasy na auto a tu takie kwiatki... masz racje, inni producenci sprzedaja swoj wytwór gdzie sypia sie np. alternatory od ilus tam modeli i problem spychaja pod dywanik, nie wzywajac do napraw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommy__ Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > masz racje, inni producenci sprzedaja swoj wytwór gdzie sypia sie np. alternatory od ilus tam > modeli i problem spychaja pod dywanik, nie wzywajac do napraw... wiem, masz na myśli fiata i pękające obudowy alternatora, no cóż, ale za jedną beemkę masz 5 fiatów, więc spodziewać się należy, że beemki powinny z założenia być wykonane 5 razy staranniej ale widać tak nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 [...] Problemem jest źle > zaprojektowane połączenie akumulatora z skrzynką przekaźników, które z czasem potrafi się > rozpaść co powoduje nieoczekiwane zgaśnięcie silnika w czasie jazdy. [...] Moje tylko na czerwonym gaslo - pierwsze objawy ok 20 k km, od 40k km to tak raz na 1,000km[...] Telefon do dealer-a wczoraj i ... rzeczywscie - trzeba przyjechac na ciasteczko[...] Przypomina mi sie historia twojego Saab[...][...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > wiem, masz na myśli fiata i pękające obudowy alternatora, no cóż, ale za jedną beemkę masz 5 > fiatów, więc spodziewać się należy, że beemki powinny z założenia być wykonane 5 razy > staranniej ale widać tak nie jest W ten sposób licząc to Bentley Continental nie powinien się wcale psuć, a akurat modele z W12 znane są z sypiących się pomp wody (której to awaria zazwyczaj kończy się zatarciem silnika, o tym ile kosztuje nowy W12 nawet nie będę wspominał) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > wiem, masz na myśli fiata i pękające obudowy alternatora, no cóż, ale za jedną beemkę masz 5 > fiatów, więc spodziewać się należy, że beemki powinny z założenia być wykonane 5 razy > staranniej ale widać tak nie jest Zartujesz? za jedną BMW masz raptem 1,5 a to nie aż tak duża różnica jak sie wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > wiem, masz na myśli fiata i pękające obudowy alternatora, no cóż, ale za jedną beemkę masz 5 > fiatów, więc spodziewać się należy, że beemki powinny z założenia być wykonane 5 razy > staranniej ale widać tak nie jest a płacisz w ww. wypadku za ta wymiane?? wiec o jakich kosztach piszesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 Ale to chyba tylko u Was czy w EU też ??? Bo nie widziałem nigdzie takiej wzmianki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > [...] Problemem jest źle > Moje tylko na czerwonym gaslo - pierwsze objawy ok 20 k km, od 40k km to tak raz na 1,000km[...] > Telefon do dealer-a wczoraj i ... rzeczywscie - trzeba przyjechac na ciasteczko[...] > Przypomina mi sie historia twojego Saab[...][...] Może masz taki nowy system start-stop? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Ale to chyba tylko u Was czy w EU też ??? > Bo nie widziałem nigdzie takiej wzmianki Chodzi o auta z wyposażeniem na ciepły klimat, głównie Ameryka, użytkownicy aut przeznaczonych na rynek EU mogą spać spokojnie. Nasz amerykański kolega zapomniał wspomnieć o tym drobnym szczególe przekazując jakże cenną informację dla nas Polaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Chodzi o auta z wyposażeniem na ciepły klimat, głównie Ameryka, użytkownicy aut przeznaczonych na > rynek EU mogą spać spokojnie. Nasz amerykański kolega zapomniał wspomnieć o tym drobnym > szczególe przekazując jakże cenną informację dla nas Polaków Tak też mi się wydawało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Chodzi o auta z wyposażeniem na ciepły klimat, głównie Ameryka, użytkownicy aut przeznaczonych na > rynek EU mogą spać spokojnie. Nasz amerykański kolega zapomniał wspomnieć o tym drobnym > szczególe przekazując jakże cenną informację dla nas Polaków Dołączył do rzeszy Amerykanów, dla których granice USA to granice świata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 [...] > - wszystkie BMW 1 wyprodukowane w latach 2008-2012 [...] Dzisiaj dostala telefon .. i ide w Sroda na ciasteczko[...] Podobno pol deski trzeba rozebraz = w kazdym razie mam service car na caly dzien[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Chodzi o auta z wyposażeniem na ciepły klimat, głównie Ameryka, użytkownicy aut przeznaczonych na > rynek EU mogą spać spokojnie. [...] Oficjalnie UK/EU nie ma nic ... ale Napewno? U mnie jest re-call, South Africa jest re-call, Singapore jest re-call[...] Te auta nie sa inne niz EU AFAIK - po prostu - w EU klient moze poczekac, az sie zepsuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.