Skocz do zawartości

Wielkie wezwanie do naprawy BMW


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

Samochody wymagające naprawy:

- wszystkie BMW 3 wyprodukowane w latach 2007-2011 (także M3)

- wszystkie BMW 1 wyprodukowane w latach 2008-2012

- wszystkie Z4 wyprodukowane w latach 2009-2011

W USA i Kanadzie 570 tysięcy (!) BMW będzie musiało być naprawionych. Problemem jest źle zaprojektowane połączenie akumulatora z skrzynką przekaźników, które z czasem potrafi się rozpaść co powoduje nieoczekiwane zgaśnięcie silnika w czasie jazdy.

A drugie wezwanie do naprawy BMW dotyczy modelu X5 - w modelach 2007-2010 zastosowano złej jakości wężyki przy hamulcach co oże spowodować utratę wspomagania hamulców w nieoczekiwanym momencie. Ale tylko modele z silnikiem V8 miały ten wężyk. I tylko 30 tysięcy samochodów wymaga naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wydasz kupę kasy na auto a tu takie kwiatki...

Teraz to niestety standard no.gifsmirk.gif

Auto sie opracowuje na kompie ,sprawdza wirtualnie a w praktyce wychodzą takie kwiatki jak akcje nawrotowe ok.giffacepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Samochody wymagające naprawy:

> - wszystkie BMW 3 wyprodukowane w latach 2007-2011 (także M3)

> - wszystkie BMW 1 wyprodukowane w latach 2008-2012

> - wszystkie Z4 wyprodukowane w latach 2009-2011

> W USA i Kanadzie 570 tysięcy (!) BMW będzie musiało być naprawionych. Problemem jest źle

> zaprojektowane połączenie akumulatora z skrzynką przekaźników, które z czasem potrafi się

> rozpaść co powoduje nieoczekiwane zgaśnięcie silnika w czasie jazdy.

> A drugie wezwanie do naprawy BMW dotyczy modelu X5 - w modelach 2007-2010 zastosowano złej jakości

> wężyki przy hamulcach co oże spowodować utratę wspomagania hamulców w nieoczekiwanym momencie.

> Ale tylko modele z silnikiem V8 miały ten wężyk. I tylko 30 tysięcy samochodów wymaga naprawy.

No cóż. Każdej firmie się zdarza (może poza Rollsem). Grunt, że nie zamiatają sprawy pod dywan, tak jak to potrafią inne firmy (np. uważany w Polsce za prestiżowy VW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No cóż. Każdej firmie się zdarza (może poza Rollsem). Grunt, że nie zamiatają sprawy pod dywan, tak

> jak to potrafią inne firmy (np. uważany w Polsce za prestiżowy VW).

Widzisz, to nie BMW z miłości do bliźnich zdecydowało sie naprawić te samochody, ale NTSB mu kazała smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W USA i Kanadzie 570 tysięcy (!) BMW będzie musiało być naprawionych. Problemem jest źle

> zaprojektowane połączenie akumulatora z skrzynką przekaźników, które z czasem potrafi się

> rozpaść co powoduje nieoczekiwane zgaśnięcie silnika w czasie jazdy.

Każdy fiat uno ma tą wadę i nikt nikogo nigdzie nie wzywał rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz racje, inni producenci sprzedaja swoj wytwór gdzie sypia sie np. alternatory od ilus tam

> modeli i problem spychaja pod dywanik, nie wzywajac do napraw...

wiem, masz na myśli fiata i pękające obudowy alternatora, no cóż, ale za jedną beemkę masz 5 fiatów, więc spodziewać się należy, że beemki powinny z założenia być wykonane 5 razy staranniej ale widać tak nie jest sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] Problemem jest źle

> zaprojektowane połączenie akumulatora z skrzynką przekaźników, które z czasem potrafi się

> rozpaść co powoduje nieoczekiwane zgaśnięcie silnika w czasie jazdy. [...]

Moje tylko na czerwonym gaslohahaha.gifzlosnik.gif - pierwsze objawy ok 20 k km, od 40k km to tak raz na 1,000kmzlosnik.gif[...]

Telefon do dealer-a wczoraj i ... rzeczywscie - trzeba przyjechac na ciasteczkohahaha.gif[...]

Przypomina mi sie historia twojego Saabhmm.gif[...]zlosnik.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem, masz na myśli fiata i pękające obudowy alternatora, no cóż, ale za jedną beemkę masz 5

> fiatów, więc spodziewać się należy, że beemki powinny z założenia być wykonane 5 razy

> staranniej ale widać tak nie jest

W ten sposób licząc to Bentley Continental nie powinien się wcale psuć, a akurat modele z W12 znane są z sypiących się pomp wody (której to awaria zazwyczaj kończy się zatarciem silnika, o tym ile kosztuje nowy W12 nawet nie będę wspominał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem, masz na myśli fiata i pękające obudowy alternatora, no cóż, ale za jedną beemkę masz 5

> fiatów, więc spodziewać się należy, że beemki powinny z założenia być wykonane 5 razy

> staranniej ale widać tak nie jest

Zartujesz? za jedną BMW masz raptem 1,5 a to nie aż tak duża różnica jak sie wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem, masz na myśli fiata i pękające obudowy alternatora, no cóż, ale za jedną beemkę masz 5

> fiatów, więc spodziewać się należy, że beemki powinny z założenia być wykonane 5 razy

> staranniej ale widać tak nie jest

a płacisz w ww. wypadku za ta wymiane??

wiec o jakich kosztach piszesz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [...] Problemem jest źle

> Moje tylko na czerwonym gaslo - pierwsze objawy ok 20 k km, od 40k km to tak raz na 1,000km[...]

> Telefon do dealer-a wczoraj i ... rzeczywscie - trzeba przyjechac na ciasteczko[...]

> Przypomina mi sie historia twojego Saab[...][...]

Może masz taki nowy system start-stop? hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to chyba tylko u Was czy w EU też ???

> Bo nie widziałem nigdzie takiej wzmianki

Chodzi o auta z wyposażeniem na ciepły klimat, głównie Ameryka, użytkownicy aut przeznaczonych na rynek EU mogą spać spokojnie. Nasz amerykański kolega zapomniał wspomnieć o tym drobnym szczególe przekazując jakże cenną informację dla nas Polaków zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi o auta z wyposażeniem na ciepły klimat, głównie Ameryka, użytkownicy aut przeznaczonych na

> rynek EU mogą spać spokojnie. Nasz amerykański kolega zapomniał wspomnieć o tym drobnym

> szczególe przekazując jakże cenną informację dla nas Polaków

Tak też mi się wydawało zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi o auta z wyposażeniem na ciepły klimat, głównie Ameryka, użytkownicy aut przeznaczonych na

> rynek EU mogą spać spokojnie. Nasz amerykański kolega zapomniał wspomnieć o tym drobnym

> szczególe przekazując jakże cenną informację dla nas Polaków

Dołączył do rzeszy Amerykanów, dla których granice USA to granice świata. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

> - wszystkie BMW 1 wyprodukowane w latach 2008-2012

[...]

Dzisiaj zona.gif dostala telefon .. i ide w Sroda na ciasteczkolizak.gif[...]

Podobno pol deski trzeba rozebrazconfused.gifniewiem.gif = w kazdym razie mam service car na caly dzienhmm.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi o auta z wyposażeniem na ciepły klimat, głównie Ameryka, użytkownicy aut przeznaczonych na

> rynek EU mogą spać spokojnie. [...]

Oficjalnie UK/EU nie ma nic ... aleold.gif

Napewnohmm.gif? U mnie jest re-call, South Africa jest re-call, Singapore jest re-calllizak.gif[...]

Te auta nie sa inne niz EU AFAIK - po prostu - w EU klient moze poczekac, az sie zepsujezlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.