VOYAGER Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 Koledzy padła mi głowica z wałkiem w pandzie 1.2 60km z tąd pytanie czy jest różnica między tymi głowicami 1.1 8V a 1.2 8V 60 km. Podobno jest taka sama w punto II i sienie. A głowica z punta sieny 1.2 z wałkiem 866 75mk jest identyczna ? może ktoś z Was ma zbędną głowicę 1.2 i chętnie sprzeda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Koledzy padła mi głowica z wałkiem w pandzie 1.2 60km z tąd pytanie czy jest różnica między tymi > głowicami 1.1 8V a 1.2 8V 60 km. Podobno jest taka sama w punto II i sienie. A głowica z punta > sieny 1.2 z wałkiem 866 75mk jest identyczna ? może ktoś z Was ma zbędną głowicę 1.2 i chętnie > sprzeda Głowa z 1.2 75 jest 1,5cm wyższa. Jakby coś to mam na sprzedaż górę 1.2 8v 60 (głowica, wałek, przepustnica, kolektor ssący) za 150zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 główka z wałkiem 866 będzie pasować, musisz sobie tylko koło pasowe wałka rozrządu założyć swoje, można by pójść o krok dalej i zamontować kolektor przepustnice i wtryski od 1.2 mpi z punto I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 Wszystkie te trzy głowice są od siebie różne. w 1.2 8V 75km masz szersze kanały, głowa 1.1 ma inaczej rozmieszczone szpilki od kolektora ssącego. Wydechowy chyba też jest nieco inny. Mniejsze zawory w 1.1 i bodajże inaczej rozwiązana kwestia pompy wody w 1.1. Nie jestem pewien ale raczej można założyć czapkę z 75km. Ostrzejszy wałek, większe kanały = większa szmoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 owszem róznią sie rozstawem szpilek ale to jest tylko kwestia tego z jakiego silnika głowka pochodzi, musi być od wersji MPI żeby spasowała 1.1 8v mpi 1.2 8v mpi i 1.4 8v mpi mają te same rozstawy szpilek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 owszem róznią sie rozstawem szpilek ale to tylko tyczy sie starych silników na monowtrysku 1.1 8v mpi 1.2 8v mpi i 1.4 8v mpi mają te same rozstawy szpilek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > owszem róznią sie rozstawem szpilek ale to tylko tyczy sie starych silników na monowtrysku > 1.1 8v mpi 1.2 8v mpi i 1.4 8v mpi mają te same rozstawy szpilek Panowie a wałek 866 będzie pasował do zwykłej głowicy w silniku 1.2 8v bo część osób mówi że wystarczy wymienić sam wałek wsadzić na to swoje koło pasowe i wszystko działa poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 mechanicznie tak, ale nie wiem jak będzie z adaptacją seryjnego kompa, ile KM przyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > mechanicznie tak, ale nie wiem jak będzie z adaptacją seryjnego kompa, ile KM przyjdzie Wiem że Wy cuda robicie jak kolega wcześniej napisał że głowica z 75km jest 1,5cm wyższa od zwykłej tłoki z zaworani sie nie spotkają przy wałku 866 i seryjnej głowsicy 1.2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 przy seryjnej upg nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > przy seryjnej upg nie 1. Czyli nowy program 2. listwa wtryskowa moja będzie taka sama czy wypadało by wsadzić z 75 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 a to chesz sam wałek tylko zmienić, czy coś jeszcze ? - zmieniając sam wałek to jak pisałem nie wime ile KM przyjdzie i jak ze spalanie będzie , na pewno przy dobrym programie będzie , tylko czy to jest warte $$ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > a to chesz sam wałek tylko zmienić, czy coś jeszcze ? Na tą chwilę auto stoi w servisie ja szukam głowicy z wałkiem i mam sam wałek 866 który chciałem upchnąć w głowicę 1.2. Tak naprawdę jest mi obojętne jaką głowicę kupię jest pomysł żeby wziąść całą górę od 75km ale jest tam problem z łapą trzymającą silnik i coś z czujnkiem poprostu zgłupiałem temu sie Was radzę co mam zrobić nie ukrywam że + 10-15km będzie mile widziane $ masz na mysli program bo głowica + wałek mnie nie ominie poprosu wałek wybił 2mm luzu w głowicy więc są do śmieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 ja bym proponował, jeśli już masz wałek, najlepiej kupić głowice z 75KM ale jak dorwiesz z 60KM też dobrze, przydało by się porting kanałów zrobić, i do tego nie seryjną upg, czyli stalowaą 0,5mm z GP 1.4 8v całość zestroić i będzie malyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 Szukaj głowicy z Seicento mpi lub punto 2 1.2. Stare głowice nie mają mocowania do łapy. W pandzie prawa łapa silnika jest montowana do głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Szukaj głowicy z Seicento mpi lub punto 2 1.2. Stare głowice nie mają mocowania do łapy. W pandzie > prawa łapa silnika jest montowana do głowicy. dokładnie. Wałek 866 możesz montować tylko luz zaworowy zmiejszasz, i czasami zobaczysz check engine-a pod kompem będzie błąd-awaria czujnika wałka rozrządu, co jest nie prawdą. Ciut lepiej będzie, zwłaszcza od średnich do odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Szukaj głowicy z Seicento mpi lub punto 2 1.2. Stare głowice nie mają mocowania do łapy. W pandzie > prawa łapa silnika jest montowana do głowicy. Wszystko się zgadza u mnie jest łapa do głowica - buda a były głowice 75km z takim mocowaniem do łapy lub jak to zrobić pewnie macie jakieś pztenty opracowane poproszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 Nie było,a sens nawiercania i gwintowania otworów to Po co Ci stara głowica, jak można dorwać w dużo lepszym stanie czapkę MPI(1.1/1.2)-podstawowa obróbka-kanały, zawory komora spalanie planowanie z racji k-nock sensora do 0,5mm góra i masz to co na starej 75, albo lepiej. Wystrzegaj się tylko nowych głowic 1.1/1.2 po 2007 pod euro 4-poznać można po odkręcanym korku oleju-to już nie takie plug&play-magistrala olejowa np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 powinno się dać nawiercić i nagwintować brakujące otwory w głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > powinno się dać nawiercić i nagwintować brakujące otwory w głowicy To powiedz jak to w tej głowicy PI nawiercić i nagwintować? Punto 1 Dla porównania głowica z PII pod łape Punto II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 to przepraszam, w nowszych trochę więcej materiału zostawili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Panowie teraz pytanie techniczne silniki głowica orginał 1.2 60km + wałek 866 75km jaki luz trzeba ustawić jak w punto 1.2 75km ? rozumiem że wszystko pasuje tylko zmieniany luz zaworowy i jaką uszczelkę tam wsadzić orginał ??? dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > Panowie teraz pytanie techniczne silniki głowica orginał 1.2 60km + wałek 866 75km jaki luz trzeba > ustawić jak w punto 1.2 75km ? rozumiem że wszystko pasuje tylko zmieniany luz zaworowy i jaką > uszczelkę tam wsadzić orginał ??? dzieki za pomoc luzy pod walek ustawiasz - czyli tak jak w punto MKI. nie pamietam ile u siebie ustawialem - ale WaldiGSi doradzil mi aby ustawic tak aby podcisnienie w kolektorze ssacym bylo prawie jak w serii. chodzi miedzy innymi o falowanie obrotow silnika. edyta: Luz w Punto II + wałek 866 0,40/0,45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > Nie było,a sens nawiercania i gwintowania otworów to > Po co Ci stara głowica, jak można dorwać w dużo lepszym stanie czapkę MPI(1.1/1.2)-podstawowa > obróbka-kanały, zawory komora spalanie planowanie z racji k-nock sensora do 0,5mm góra i masz > to co na starej 75, albo lepiej. > Wystrzegaj się tylko nowych głowic 1.1/1.2 po 2007 pod euro 4-poznać można po odkręcanym korku > oleju-to już nie takie plug&play-magistrala olejowa np. A coś więcej na temat tcy głowic po 2007 roku poproszę czo trzeba z nia zrobic żeby dostosować do tego silnika i wałka 886 z tego co mi się udało zaobaczyć to w niej smarowanie jest w deklu a na starszej leci rurka. Jeśli by mi się trafiła taka to da się ją wsadzić żeby działało ? czy zapomnieć ??? jeszcz inaczej co musze zrobic z tą głowicą co ma smarowanie w deklu żeby działała i pasowała i czy będzie prawidłowo smarowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Musiał byś mieć dół pod tą głowicę-magistali olejowej nie przerobisz. Czapka po 2007 roku pod wałek ma też inne dużo cieńsze płytki regulacyjne/inne luzy zaworowe i dużo zmian-smarowanie jest już zrobione z wyprzedzeniem pod 1.2 8v 69 km gdzie jest wariator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.