Skocz do zawartości

KzAK Audi Q5


G.O.A.T.

Rekomendowane odpowiedzi

Często pomagam ludziom wybrać dla siebie auto a tym razem to ważny "klient", więc mimo że ryłem troche w necie to dodatkowo pozowlę sobie zadać również na AK pytanie.

Pacjent to Q5 2,0TDI 170KM quatro.

To że nie jedzie już wiem, że jest świetnie wykończony, przemyślany i całkiem zgrabny również.

Potrzebuje wad tego auta, dlaczego go nie kupić, jakie są plusy ujemne tego auta.

Macie doświadczenie z Q5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2,0 TDI mimo, że w którymś roczniku poprawiony - nadal chyba nie cieszy się specjalnie dobrą opinię

> (jeśli chodzi o bezawaryjność).

> Chyba, że auto ma przejechać 200 kkm i nara...

to jest dobry silnik na te 200kkm ok.gif

to już nie te czasy że na liczniku 200 a prawdziwie 600, to były silniki stare ok.gif

teraz są lepiej liczone zlosnik.gif

200 i koniec zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie! ale co do argumentów za nie kupowaniem to... ciągle mi się wydaje, że x3 przy Q5 to "dorosłe

> auto" jakieś takie to audi małe?...

Jak komuś taka wielkość odpowiada, to niewiem.gif

Nie każdy musi dostać największy kawał auta za daną cenę clown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2,0 TDI mimo, że w którymś roczniku poprawiony - nadal chyba nie cieszy się specjalnie dobrą opinię

> (jeśli chodzi o bezawaryjność).

> Chyba, że auto ma przejechać 200 kkm i nara...

A kto by tym jezdzil od zera do 200kkm?

Zaleznie od leasingu 3-5lat i do zyda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A kto by tym jezdzil od zera do 200kkm?

> Zaleznie od leasingu 3-5lat i do zyda...

Właśnie taki leasingobiorca by do 200kkm jeździł. Chyba, że ktoś dalej wierzy w 10-latki klasy wyższej-średniej z dieslem i 120-toma kkm na blacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie taki leasingobiorca by do 200kkm jeździł. Chyba, że ktoś dalej wierzy w 10-latki klasy

> wyższej-średniej z dieslem i 120-toma kkm na blacie.

Zalezy gdzie, to jest auto premium wiec raczej dla szczebla dyrektorskiego, wiec nikt tym nie bedzie robil Bog wie ile kkm...

Jak patrze po mojej firmie to auta robia przez 3 lata 60-100kkm i zmiana na nowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A kto by tym jezdzil od zera do 200kkm?

> Zaleznie od leasingu 3-5lat i do zyda...

U mnie w firmie powiedzmy, że takie auto trafia do jednej z 3 osób:

1. Rocznie robi około 12 tys km

2. 50 tys km - czyli już by było przekroczone

3. 100 tys km - nie ma bata by takie auto przejechało 5 lat hehe.gif

A prezes... jeździ autem praktycznie aż do końca jego żywota... E-klasy pozbył się kiedy miała kilkanaście lat... takiego Q5 musiałby "zezłomować" po 4-5 latach...

Ja osobiście nie kupiłbym obecnie diesla i... nie kupiłbym audi... Przykro mi ale nie kojarzę jakiegokolwiek dobrego silnika wśród ostatnich produktów VAGa...

Mniej więcej pół roku temu, kiedy odbierałem swoje auto z serwisu - stało tam Q5 2.0 tdi - przebieg 12 tys. km - uszkodzony układ wtryskowy, z powodu złej jakości paliwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A kto by tym jezdzil od zera do 200kkm?

> Zaleznie od leasingu 3-5lat i do zyda...

No a w 3 lata to ile sie zrobi? 150 tys spokojnie w 3 lata, to w 5 lat grubo sie przekroczy te 200 tys.

Oczywiscie mowimy o normalnym uzytkowaniu, a nie gdy auto pracuje caly czas - wtedy rocznie sie robi 100 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No a w 3 lata to ile sie zrobi? 150 tys spokojnie w 3 lata, to w 5 lat grubo sie przekroczy te 200

> tys.

> Oczywiscie mowimy o normalnym uzytkowaniu, a nie gdy auto pracuje caly czas - wtedy rocznie sie

> robi 100 tys.

To jest 200km dziennie...kto tyle jezdzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest 200km dziennie...kto tyle jezdzi?

odpuść grinser006.gif wg forumowych znawców każdy diesel robi 50kkm/rok i nie ma inaczej

premium to auta dla kadry dyrektorskiej a taki jeśli ma blisko do pracy to dużo nie najeździ... na dalsze wyjazdy jest intercity albo samolot, na wakacje też nie tłucze się autem 1500km autem

wg niektórych diesel ma zrobić 50kkm/rok i koniec sick.gif tyle albo więcej robi PH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odpuść wg forumowych znawców każdy diesel robi 50kkm/rok i nie ma inaczej

> premium to auta dla kadry dyrektorskiej a taki jeśli ma blisko do pracy to dużo nie najeździ... na

> dalsze wyjazdy jest intercity albo samolot, na wakacje też nie tłucze się autem 1500km autem

> wg niektórych diesel ma zrobić 50kkm/rok i koniec tyle albo więcej robi PH

Dlatego wyzej napisalem ze to jest dyrektorskie auto, a do pracy to sie uzywa focusa, octavii czy mondeo...

Tak czy inaczej widac mam inne doswiadczenie od kolegow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego wyzej napisalem ze to jest dyrektorskie auto, a do pracy to sie uzywa focusa, octavii czy

> mondeo...

> Tak czy inaczej widac mam inne doswiadczenie od kolegow...

To raczej zależy od firmy, u mnie sprzedawcy łupia km w Insigniach i Passatach a w poprzedniej firmie to nawet Jeepami GC grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego wyzej napisalem ze to jest dyrektorskie auto, a do pracy to sie uzywa focusa, octavii czy

> mondeo...

> Tak czy inaczej widac mam inne doswiadczenie od kolegow...

Focusa to używa handlowiec a nie dyrektor. U mnie dyrektorzy mają min. C5 w pełnej opcji. Powyżej już wg ich widzimisię, najczęściej jakiś SUV BMW z serii X. I większość z nich po trzech latach użytkowania nie przekracza 50 kkm przebiegu. Jak w delegacje to intercity lub samolot żeby nie tracić czasu w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest 200km dziennie...kto tyle jezdzi?

Ten kto potrzebuje.

Jeden jeździ 2 km dziennie a drugi 200 km.

Nie ma sensu uogólniać w żadną ze stron.

Znam auta co robią po 5 kkm na rok, a i takie co 100 kkm robią w mniej niż rok. Jedno premium będzie zdobić parking, a drugie będzie latać po direktor lubi jeździć i ma gdzie i po co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale pracuje to focus, modeo, octavia...

Dlaczego? Mam znajomego ktory pracuje na Mercedesie E-klasie (nówka z salonu, leasing oczywiscie) i robi rocznie 90-100 tys. Juz 3 lata go ma i 300 tys na liczniku. Auto w ogole nie oszczedzane, tak jak to pracujace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widziałem

> Z mojego doświadczenia duże przebiegi służbówek premium to standard a nie wyjątek.

> Nie po to prezesi je kupili żeby schować w garażu tylko po to żeby się nimi chwalić

I potem jest do sprzedania 5 letnie z przebiegiem 500 tys grinser006.gif ale trafia do tych ktorzy nie wierza w takie przebiegi, wiec po cofnieciu mozna im wcisnąć grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do pracy ma 60 km w jedną stronę - pokręć się jeszcze wokół komina i masz 200 km bez kłopotu

> no i jako ciekawostka Octavia TDI

To moja sluzbowka octavia 2.0 tdi 2.5 roku ma 39tys km, prywatna octavia tsi 1.5 roku przebieg 19tys, bmw 3ka 2008rok przebieg 22tys...

Wiec da sie i tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.