LKK Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 No właśnie normalne to zjawisko, czy nie przy włączonym silniku? Pewien spec bowiem mi mówi: "Widać silne zaolejenie pokrywy silnika, mój Peugeot po 200000 km nawet kropelki nie wyrzuci." Pacjent to diesel Avensis 2.2 D-CAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > No właśnie normalne to zjawisko, czy nie? > Pewien spec bowiem mi mówi: "Widać silne zaolejenie pokrywy silnika, mój Peugeot po 200000 km nawet > kropelki nie wyrzuci." > Pacjent to diesel Avensis 2.2 D-CAT. IMHO normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 a czemu ma nie pryskać? Pewnie pod wlewem jest wałek rozrządu, nigdy nie jest suchy i nie stoi w miejscu. Niektóre auta mają jeszcze taką blaszaną osłonę to i może faktycznie nic nie uronią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 normlane, niektore auta maja tzw. separator oleju czyli poprostu plastik przyslaniajacy walek rozrzadu tak jak np na tym foto to czarne na dole to oslaona pod ktora jest walek rozrzadu apropo kiedys pamietam jak wymienialem uszczelke w swoim 1.8 T i po skreceniu wszystkiego (roboty sporo bylo) zobaczylem ze na stole leza dwie plastikowe obudowy, mowie a to co zapomnialem o czyms i od nowa rozbieranko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LKK Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > a czemu ma nie pryskać? > Pewnie pod wlewem jest wałek rozrządu, nigdy nie jest suchy i nie stoi w miejscu. > Niektóre auta mają jeszcze taką blaszaną osłonę to i może faktycznie nic nie uronią Mnie się wydaje, że to normalne zjawisko. Nie wpadłem jednak nigdy na pomysł, żeby przy uruchomionym silniku odkręcać korek i w ten sposób go oceniać. Zdziwiła mnie dlatego ta opinia i chciałbym to zweryfikować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Mnie się wydaje, że to normalne zjawisko. Nie wpadłem jednak nigdy na pomysł, żeby przy > uruchomionym silniku odkręcać korek i w ten sposób go oceniać. Zdziwiła mnie dlatego ta opinia > i chciałbym to zweryfikować. Mnie sie zdarzylo w paru autach nie zakrecic korka po dolewaniu... Efekt - zachlapane plastiki silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 norma, zależy od konstrukcji rozrządu > Pewien spec bowiem mi mówi: "Widać silne zaolejenie pokrywy silnika, mój Peugeot po 200000 km nawet > kropelki nie wyrzuci." Tu powinien dodać "w góre"! bo dołem to raczej popuszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 dlatego nie słuchaj takich speców Odnośnie zachlapania olejem, ze starości strzeliła mi uszczelka pod pokrywą zaworów, efekt taki, że wszystko od strony pęknięcia było w oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LKK Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > dlatego nie słuchaj takich speców Wolałem dlatego skonsultować to w szerszym gronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LKK Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Mnie sie zdarzylo w paru autach nie zakrecic korka po dolewaniu... Efekt - zachlapane plastiki > silnika W paru autach?? Mnie się zdarzyło nie zapłacić na stacji, ale na szczęście w miarę szybko się ocknąłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LKK Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > norma, zależy od konstrukcji rozrządu ok > Tu powinien dodać "w góre"! > bo dołem to raczej popuszcza nie pytałem o to pana rzeczoznawcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 a widać tam krzywkę wałka ?? tak czy siak coś tam może wyrzucić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > W paru autach?? Tak, w paru - kilka razy w ciagu ostatnich 10 lat. Oczywiscie nie mowie o tym ze dolewalem i odjechalem z odkreconym. Tylko o sytuacji ze cos tam sie robilo przy aucie, jednoczesnie dolewajac olej, a ktos tam jednoczesnie silnik odpalil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > No właśnie normalne to zjawisko, czy nie przy włączonym silniku? > Pewien spec bowiem mi mówi: "Widać silne zaolejenie pokrywy silnika, mój Peugeot po 200000 km nawet > kropelki nie wyrzuci." > Pacjent to diesel Avensis 2.2 D-CAT. Zmień mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Pacjent to diesel Avensis 2.2 D-CAT. Dzisiaj specjalnie zajrzałem do Toyoty starszego. Też 2.2 D-4D. 2 cm poniżej otworu wlewu oleju jest krzywka wałka rozrządu - niczym nie osłonięta. Właściwie to nie będzie chlapało jak nie będzie oleju w silniku ... Daj se luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.