ppmarian Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 podjąłem męską decyzje - kupuje "rozbijwóz" do ćwiczenia i zabawy wybór padł na e36 w jedynej przeze mnie akceptowalnej budzie - compakt waham się miedzy 318 a 323 czyli R4 140KM lub R6 170KM osoby które znają temat proszone są o odp czy R6 rzeczywiście dupę urywa w porównaniu do R4 auto zostanie wybebeszone, dostanie krotki dyfer ze szpera, twardy zawias (jeśli to możliwe to nie chciałbym zmniejszać prześwitu), kiera z naba, 2xkubel, szelki, płytę alu pod silnik, krotki skok lewarka biegów w przyszłości lepsze heble, silnika nie chce dotykać chce nim min. 2 razy w tygodniu jedzić do roboty 2x20km + "docieranie" wieczorem i weekendy w przyszłości może KJS itp dupowoz stoi zawsze w garazu wiec jak przydzwonie to nie ma cisnienia ze musi jedzic na auto chce przeznaczyć 10kPLN i 5kPLN na pakiet startowy szukając auta skupie się nad zdrowa buda (nie musi być igła) i nie zajechanej mechanice proszę o podpowiedź czy w dobrym kierunku idę (wybór marki i modelu) czy warto szarpać się na R6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca_roll Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Zdecydowanie 323, nie ma tu się nad czym zastanawiać. W E30 mam silnik 1.8IS 140km i szału nie ma.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Audi quattro. Cos pieknego na zimę. 140 kucy styknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Ja jestem za 323. Jeśli miałbym kupować wóz do zabawy to tylko tył napęd + mocny silnik W Twoim budżecie powinno się zmieścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > podjąłem męską decyzje - kupuje "rozbijwóz" do ćwiczenia i zabawy > wybór padł na e36 w jedynej przeze mnie akceptowalnej budzie - compakt > waham się miedzy 318 a 323 czyli R4 140KM lub R6 170KM > osoby które znają temat proszone są o odp czy R6 rzeczywiście dupę urywa w porównaniu do R4 > proszę o podpowiedź czy w dobrym kierunku idę (wybór marki i modelu) czy warto szarpać się na R6? Zdecydowanie R6. Tylko, na litość, szukaj za Odrą. Bo to co jest u nas, woła o pomstę do nieba. A jak już jest egzemplarz godny uwagi, to cenę ma wywaloną w kosmos. Ewentualnie - skoro i tak chcesz grzebać - szukaj najtańszego możliwego 316i z całkowicie zdrową, niespawaną z dwóch budą. I swapuj. Części do tego jest w cholerę, nie będzie problemem znalezienie np. 2.5 czy 2.8 193KM. Budżet masz imho wystarczający na takie zabawy, przy założeniu, że masz warunki do dłubania i większość (jeśli nie wszystko) będziesz robił sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca_roll Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Może niech autor się wypowie o jakie "docieranie" chodzi, bo z tego co napisał, wnioskuję iż chodzi o drift, lub drifto-podobne upalanie. Audi raczej średnio do tego pasuje, a już napewno nie 140-konne audi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Audi quattro. Cos pieknego na zimę. 140 kucy styknie. mam sAWD wiec nie mam cisnienia na 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Jak E36 to tylko 323i lub 328i. 4 cylindrowki są poprostu słabe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Może niech autor się wypowie o jakie "docieranie" chodzi, bo z tego co napisał, wnioskuję iż chodzi > o drift, lub drifto-podobne upalanie. jazda bokiem oczywiscie tak ale, bardziej doskonalenie techniki i jazda w zawodach dla zabawy a nie czasow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca_roll Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Popieram Kenickie. Budżet 15 tysięcy to sporo kasy, kup zwykłe e36 ze zdrową budą i przełóż tam 2.8 193km. Kasy zostanie na porządny gwint, fotele i inne duperele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Zdecydowanie R6. Tylko, na litość, szukaj za Odrą. Bo to co jest u nas, woła o pomstę do nieba. A > jak już jest egzemplarz godny uwagi, to cenę ma wywaloną w kosmos zaczynam grzebanie w sieci i wychodzi na to co piszesz > Ewentualnie - skoro i tak chcesz grzebać - szukaj najtańszego możliwego 316i z całkowicie zdrową, > niespawaną z dwóch budą. I swapuj. Części do tego jest w cholerę, nie będzie problemem > znalezienie np. 2.5 czy 2.8 193KM. Budżet masz imho wystarczający na takie zabawy, przy > założeniu, że masz warunki do dłubania i większość (jeśli nie wszystko) będziesz robił sam. warunki mam - garaz przy domu, zaplecze narzedzi, jakiej tam umiejetnosci ale czas wolalbym poswiecic na poprawie wlascicwosci i ustawieniu auta pod siebie niz na swapie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Jak E36 to tylko 323i lub 328i. 4 cylindrowki są poprostu słabe. nie bylo 2,8 w e36 compakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > nie bylo 2,8 w e36 compakt No własnei tak mi się wydawało że nie bylo. U nas w KJSach gościu smiga compactem własnie 328i wiec pewnie Swapowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > nie bylo 2,8 w e36 compakt Stąd moja propozycja swapu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Przyjedź jutro na Rakietową, będzie tam przekrój e36 od A do Z. Ocenisz, przejedziesz się z kimś i wybierzesz. Ogólny wniosek mocy nigdy DOŚĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Napiszę przewrotnie. Poszukaj silnika R36 ze stajni VW i może swap? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Napiszę przewrotnie. > Poszukaj silnika R36 ze stajni VW i może swap? I do czego ten swap? Do Lupo w miejsce tylnej kanapy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > I do czego ten swap? Do Lupo w miejsce tylnej kanapy? mieści się z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Przyjedź jutro na Rakietową, będzie tam przekrój e36 od A do Z. > Ocenisz, przejedziesz się z kimś i wybierzesz. > Ogólny wniosek mocy nigdy DOŚĆ dawaj jakiegos linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Ogólny wniosek mocy nigdy DOŚĆ niestety, ale smutna prawda.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 A ja Ci napiszę tak: zolta-zaba z SIP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > A ja Ci napiszę tak: zolta-zaba z SIP Nie burz mojej koncepcji Okazja jest super i mam wielkie serce do subaru przecież wiesz, ale obawiam się że przy upalaniu takie GT przerośnie mnie finansowo i absolutnie nie chodzi tu o spalanie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > w przyszłości może KJS itp Jeśli tak to 318ti. Przy 323ti jesteś w klasie z subarakami i innymi miśkami=nie masz szans na wynik. przy tej całej liście dłubania zapomniałeś o przeniesieniu akumulatora do bagażnika i o kupnie 17 calowych felg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Zdecydowanie 323, nie ma tu się nad czym zastanawiać. W E30 mam silnik 1.8IS 140km i szału nie ma.. po pierwsze masz touringa a po drugie mówimy o wsadzeniu krótkiego dyfra ze szperą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Jak E36 to tylko 323i lub 328i. 4 cylindrowki są poprostu słabe. a gucio prawda. R4 jedzie od dołu ładnie. Przy wyjściu z zakrętu równo rozwija moc i w dodatku jest bardzo dobrze wyważone. Trzeba o tym myśleć zwłaszcza w dość nerwowo prowadzącym się kompakcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > niestety, ale smutna prawda.......... do startów na prostej i driftu tak. Do nauki jazdy na czas- NIE! Auto ma być lekkie i ma się dobrze prowadzić. W dodatku ma być bezawaryjne. Wszystkie te rzeczy możliwe do uzyskania przy 4cyl. M42 (lub M44). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Jeśli tak to 318ti. Przy 323ti jesteś w klasie z subarakami i innymi miśkami=nie masz szans na > wynik. nie chce wyniki tylko fun > przy tej całej liście dłubania zapomniałeś o przeniesieniu akumulatora do bagażnika cenna uwaga > i o kupnie 17 > calowych felg. ze wzgleu na wieksze hamulce czy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > do startów na prostej i driftu tak. Do nauki jazdy na czas- NIE! > Auto ma być lekkie i ma się dobrze prowadzić. W dodatku ma być bezawaryjne. Wszystkie te rzeczy > możliwe do uzyskania przy 4cyl. M42 (lub M44). M50/M52 sa awaryjne przy N42/M44 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Nie burz mojej koncepcji > Okazja jest super i mam wielkie serce do subaru przecież wiesz, ale obawiam się że przy upalaniu > takie GT przerośnie mnie finansowo i absolutnie nie chodzi tu o spalanie paliwa. przy upalaniu beemki licz: -szybkie zużycie opon (treningi możesz robić na 205/55/16 więc TAAAANIOOO! na zawody 205/50/16 lub w tej samej cenie 215/45/17) -wymianę kabli i świec w M42(M44) za 500zł -raz na dwa lata maglownicę i pompę (można zamontować króciutką od Z3, choć compact ma już w serii dość krótkie przełożenie) -zderzak przód: 100zł, zderzak tył: 50zł, lampa: 150zł, belka pod zderzak z odbojnikami: 100zł, wymiana pod blokiem przy użyciu dwóch kluczy- bezcenne. -hamulce raz na rok, Jeśli mało hamujesz (tak jak ja) to nawet seria wystarczy. Przy dłuższym katowaniu na torze trzeba pomyśleć o wentylowanym przodzie i cieplejszych klockach. Nie zapomnij o zamontowaniu poliuretanów dookoła. Mam żółte (twardsze) i jest super. Zanim je założyłem przednie tuleje wymieniałem co pół roku, teraz jest spokój. Można pomyśleć o camber plates na górnych mocowaniach amortyzatorów z przodu i o mocniejszych tulejach z tyłu. Nie patrz na to jak jedzie seria is. Po zamontowaniu krótkiego dyfra ze szperą to jest zupełnie inne auto. Przełożeniami dyfra możesz się bawić dowolnie w R4 ustalając Vmax od 170 do 270km/h Skrzynia biegów jest pancerna ale mimo wszystko raz na dwa lata się zużywa, kosztuje tyle ile waży Sprzęgło odporne, zmieniłem po zakupie i tak już trzeci rok leci bezawaryjnie (a mam koło dwumasowe ) Co do zawieszenia to cudów nie wymyślisz: B6/B8 i sprężyna według uznania i rodzaju nawierzchni. Od m-pakietowych za grosze po -50 czy niższe. Pamiętaj, że tylnopęd lepiej się prowadzi z niższym tyłem Możliwe, że o czymś zapomniałem jakby coś to pytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > -wymianę kabli i świec w M42(M44) za 500zł wystarczy wsadzić raz cewki od V8 za 80zł i spokój i jeszcze iskra mocniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > M50/M52 sa awaryjne przy N42/M44 ??? Nie są. gorzej się prowadzą. M50/M52 troszkę inaczej rozwija moc i niestety jedzie tylko górą. No chyba, że weźmiesz 2,8 ale to już oznacza swap czyli kombinowanie czyli możliwe głupie awarie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > wystarczy wsadzić raz cewki od V8 za 80zł i spokój i jeszcze iskra mocniejsza za 80zł to tego jednak nie zrobisz. No chyba że zrobisz to poproszę dwa zestawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > za 80zł to tego jednak nie zrobisz. No chyba że zrobisz to poproszę dwa zestawy no ja za tyle zrobiłem + 15zł na aluminium i 1 wieczór zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Nie są. gorzej się prowadzą. M50/M52 troszkę inaczej rozwija moc i > niestety jedzie tylko górą. nie chce mi sie wierzyc ze M50/M52 (mowa o 2.5 170-190KM ) jedzi gorzej z dolu niz N42/M44 > No > chyba, że weźmiesz 2,8 ale to już oznacza swap czyli kombinowanie czyli możliwe głupie > awarie. no wlasnie wszyscy pisza ze jednak 2.8 jest najlepszy wiec pozostaja dwie opcje zrezygnowac z compakta i szukac coupe/sedan/kombi 2.8 albo kupic kompakta z padnietym motorem i robic swap na 2.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Może niech autor się wypowie o jakie "docieranie" chodzi, bo z tego co napisał, wnioskuję iż chodzi > o drift, lub drifto-podobne upalanie. Audi raczej średnio do tego pasuje, a już napewno nie > 140-konne audi Zimą na sniegu, takie "słabe" audi, potrafi zostawić z tyłu wypasione Evo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > nie chce wyniki tylko fun nie ma funu jak dojeżdżasz w ogonie stawki. Co byś mi nie mówił nie uwierzę, jeździłem już z wieloma kierowcami i wiem co mówię. Fajnie jest jak swój progres sprawdzasz z zawodnikami dysponującymi podobnym sprzętem. Jest teraz od cholery is-ów w różnych zawodach więc konkurencja jest fajna > cenna uwaga Raz a porządnie, wszystko oprócz mocowania napędu (bo dekiel od dyfra nie lubi sztywnych mocowań i sobie ucho pęka) > ze wzgleu na wieksze hamulce czy? Nie. Ze względu na to, że na 17 calach lepiej się jeździ po suchym asfalcie. Mimo wszystko 16 cali slick jak się dogrzeje to się kładzie i jazda jest mało precyzyjna. Na deszcz docięte 16 cali jest ok, na suchym i przyczepnym już nie. Co ciekawe felgi 17 cali do BMW kosztują grosze, slick 17 jest w tej samej cenie co 16. Do compacta kupuj felgi z ET w okolicach 35-38 i szerokości 7,5-8 cali. NIe ma wtedy kombinacji z dystansami, felga jest prawie na równo z nadkolem. Nie daj się nabrać na felgi z serii 5 i 7 Nie podchodzą bez klepania nadkoli. Nie kombinuj też z szerszym tyłem czy przodem bo będzie się toto dziwnie prowadzić. E36 w tej wersji jest wrażliwe na takie zabawy więc najlepiej jest mieć cztery równe felgi i cztery równe opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Zimą na sniegu, takie "słabe" audi, potrafi zostawić z tyłu wypasione Evo. w lecie zostanie objechane przez podłubane seicento... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > nie ma funu jak dojeżdżasz w ogonie stawki. Co byś mi nie mówił nie uwierzę, jeździłem już z > wieloma kierowcami i wiem co mówię. prawie całe Węgry tak jeżdżą więc się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > podjąłem męską decyzje - kupuje "rozbijwóz" do ćwiczenia i zabawy > wybór padł na e36 w jedynej przeze mnie akceptowalnej budzie - compakt a ja bym szukał E30 z iS. Raz że lepiej wygląda jak jedzie (fajniej się wyglada na zdjęciach ) - dwa że bedzie lżejsze. Albo E21 i swap na iSa A potem kompresor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > no ja za tyle zrobiłem + 15zł na aluminium i 1 wieczór zabawy przepis poproszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > nie chce mi sie wierzyc ze M50/M52 (mowa o 2.5 170-190KM ) jedzi gorzej z dolu niz N42/M44 mniej przyjemnie rozwija moc. Mam drugą beemkę z M50b25 > no wlasnie wszyscy pisza ze jednak 2.8 jest najlepszy Oczywiście, że jest najlepszy. Tak czy inaczej nie masz z tym silnikiem szans w klasie pojemności powyżej 2l. > wiec pozostaja dwie opcje > zrezygnowac z compakta i szukac coupe/sedan/kombi 2.8 sedan będzie najtańszy. coupe ma troszkę bardziej skomplikowane zawieszenie. > albo kupic kompakta z padnietym motorem i robic swap na 2.8 co kto lubi. Ja bym się nie bawił. Przejedź się is-em to zobaczysz że do zabawy w zakrętach to tam wcale mocy nie brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > a ja bym szukał E30 z iS. Raz że lepiej wygląda jak jedzie (fajniej się wyglada na zdjęciach ) - > dwa że bedzie lżejsze. Albo E21 i swap na iSa A potem kompresor co Wy z tym R4 a ja caly czas mam ochote na R6 E30 zaczyna osiagac ceny aut kolekcjonerskich a mi na tym nie zalezy to ma byc auto do docierania, bezawaryjne tanie w ewentualnych naprawach, dajace max frajdy z jazdy, buda/wyglad mne nie interesuja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > przepis poproszę 4 takie cewki http://allegro.pl/cewka-cewki-bmw-4-4-3-5-m62-tu-540-740-e53-i3094652899.html (czasami chodzą po 20 ) a reszta jest opisana na BMW - w każdym razie 1 wieczór i włala z plusów - w życiu nie słyszałem tak równo pracujących 4 garów po zmianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > co Wy z tym R4 > a ja caly czas mam ochote na R6 > E30 zaczyna osiagac ceny aut kolekcjonerskich a mi na tym nie zalezy to ma byc auto do docierania, > bezawaryjne tanie w ewentualnych naprawach, dajace max frajdy z jazdy, buda/wyglad mne nie > interesuja R6 bedzie bardziej podsterowne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > a ja bym szukał E30 z iS. i szukał... i szuuuuukaaał.... i szuuuuuuukkkkaaaaałłłłł.... Tego już nie ma. A jak jest to kosztuje tyle co dwa compacty. > Raz że lepiej wygląda jak jedzie (fajniej się wyglada na zdjęciach ) - > dwa że bedzie lżejsze. Nie będzie. > Albo E21 i swap na iSa A potem kompresor Do zabawy na mieście tak. Jak jedziesz 200km na zawody na lawecie to już mało przyjemnie się robi kiedy coś głupiego się zepsuje po kilometrze jazdy. Poza tym kompresor=pojemność ponad 3 litry według regulaminów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > co Wy z tym R4 M42/M44 to nie jest takie zwykłe R4. Kto nie miał ten się nie dowie > a ja caly czas mam ochote na R6 jak stryjenka uważa... > E30 zaczyna osiagac ceny aut kolekcjonerskich a mi na tym nie zalezy to ma byc auto do docierania, > bezawaryjne tanie w ewentualnych naprawach, dajace max frajdy z jazdy, buda/wyglad mne nie > interesuja max frajdy z jazdy daje właśnie E30. Prowadzi się zdecydowanie inaczej niż compact. Silnik jest zawieszony kilka centymetrów niżej i jest chyba mocniej cofnięty niż w E36. Poza tym zawieszenie jest świetnie zgrane. Wsiadasz i umiesz latać bokami jak chcesz. W compactach już tak łatwo nie jest. Prowadzą się bardziej nerwowo. Ja to lubię bo jest co robić. Na suchym compact może być szybszy niż E30, na mokrej/luźnej nawierzchni już niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > R6 bedzie bardziej podsterowne w ciasnych łukach compact też ryje przodem póki się nie nauczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > 4 takie cewki http://allegro.pl/cewka-cewki-bmw-4-4-3-5-m62-tu-540-740-e53-i3094652899.html > (czasami chodzą po 20 ) > a reszta jest opisana na BMW - w każdym razie 1 wieczór i włala > z plusów - w życiu nie słyszałem tak równo pracujących 4 garów po zmianie jakie wymiary ma mieć ten kawałek alu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > i szukał... i szuuuuukaaał.... i szuuuuuuukkkkaaaaałłłłł.... > Tego już nie ma. A jak jest to kosztuje tyle co dwa compacty. ale rozmawiamy tu też o SWAPach - 316i i Swap silnika z E36 załatwia sprawę. 15kzł spokojnie styknie wszystko jest rozpisane krok po kroku na e30.pl - temat ogarnięty i 100% szans na sukces. Ale ja bym szedł w E21 - można kupić za podobne pieniądze jak się poszuka co E30 Co do awaryjności i klasy - rozmawiamy o zabawie. Nawet dmuchnięcie 0,3 bara (które silnikowi nic nie zrobi) kompresorem - zmienia ten silnik NIE DO POZNANIA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > w ciasnych łukach compact też ryje przodem póki się nie nauczysz. i za to lubię Ładę - jest absolutnie nadsterowna, nawet z mocną szperą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.