Sw_irek Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 witam pacjent to fiat scudo 2.0 Multijet, na zimnym silniku świeci się kontrolka silnika, jak się zagrzeje i ponownie odpali to kontrolka grzecznie gaśnie - co może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > witam > pacjent to fiat scudo 2.0 Multijet, na zimnym silniku świeci się kontrolka silnika, jak się > zagrzeje i ponownie odpali to kontrolka grzecznie gaśnie - co może być ? Komp coś wykazał? U mnie pomogło dolanie STP do czyszczenia wtrysków. Może czujnik temperatury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Komp coś wykazał? > U mnie pomogło dolanie STP do czyszczenia wtrysków. > Może czujnik temperatury? komp pokazał wszystko, łącznie z awarią ogrzewanie postojowego którego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > komp pokazał wszystko, łącznie z awarią ogrzewanie postojowego którego nie ma zobacz na innym sprawnym akumulatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > zobacz na innym sprawnym akumulatorze aku nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > zobacz na innym sprawnym akumulatorze aaa dodam jeszcze że na zimnym silniku obroty max 2800 i brak mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > witam > pacjent to fiat scudo 2.0 Multijet, na zimnym silniku świeci się kontrolka silnika, jak się > zagrzeje i ponownie odpali to kontrolka grzecznie gaśnie - co może być ? Może to być termostat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Może to być termostat. ale silnik szybko się nagrzewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > ale silnik szybko się nagrzewa Może się przycina. Podobny objaw w Oplu i kod błędu wskazuje na awarię termostatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Może się przycina. > Podobny objaw w Oplu i kod błędu wskazuje na awarię termostatu. nie sądzę, odpalam jadę obroty max 2800, brak mocy, po 5 km silnik ma swoją temperaturę, gaszę, odpalam kontrolka gaśnie moc przybywa jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > komp pokazał wszystko, łącznie z awarią ogrzewanie postojowego którego nie ma to podłączcie go na zimno i obserwujcie wszystkie parametry pracy silnika. a nie tylko błędy.... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > to podłączcie go na zimno i obserwujcie wszystkie parametry pracy silnika. > a nie tylko błędy.... > pozdr ale to fahofcy go podłączali, sprawdzili wtryski i twierdzą że są ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > witam > pacjent to fiat scudo 2.0 Multijet, na zimnym silniku świeci się kontrolka silnika, jak się > zagrzeje i ponownie odpali to kontrolka grzecznie gaśnie - co może być ? a może któraś świeca padła lub prawie padła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > komp pokazał wszystko, łącznie z awarią ogrzewanie postojowego którego nie ma Dobrze pokazał tylko źle przetłumaczony kod. Stawiam na świece żarowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 co z włacznikem stopu i czujnikem połorzenia pedału sprzegła?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > co z włacznikem stopu i czujnikem połorzenia pedału sprzegła?? kontrolka tylko na zimnym silniku się świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 Tomala juz tobie napisal co może być i ja tez obstawiam świece , sprawdz to a potem gdybaj bo debata na ten temat jest dość dziwna bo przyczyn może byc kilka a i tak wiadomo że trzeba normalnego kompa podpiąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > kontrolka tylko na zimnym silniku się świeci Na postoju przy wciśniętym sprzęgle często nie da sie wkręcić silnika powyżej iluś obrotów ( zabezpieczenie sprzęgła ) piszesz 2800 obr. Bledu komp może nie pokazać bo to normalny stan dla auta tak samo czujnik stopu (spróbuj hamować jedna noga a drugą dodawać gaz i zobacz reakcje auta ) Świece raczej odpadaj bo kontrolka świec mruga po odpaleniu jak są spalone Może być czujnik walka, ale by był błąd na kompie I jeszcze EGR, ale najczęściej dzieje się odwrotnie ze po nagrzaniu wariuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > aaa dodam jeszcze że na zimnym silniku obroty max 2800 i brak mocy Stawiam na zaciętego OGR'a(EGR). Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 swiece, przekaznik swiec zarowych, EGR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > Stawiam na zaciętego OGR'a(EGR). > Pozdrawiam BAS dziś mrozy puściły, odpaliłem bestię na zimnym silniku obroty max 2800 obrotów jak się lekko nagrzeje normalnie wchodzi na obroty, przy temp 80* jak zgaszę i odpalę kontrolka gaśnie , wyczyścił bym tego egr a ale jest chyba z tyłu silnika bo nie widać go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > dziś mrozy puściły, odpaliłem bestię na zimnym silniku obroty max 2800 obrotów jak się lekko > nagrzeje normalnie wchodzi na obroty, przy temp 80* jak zgaszę i odpalę kontrolka gaśnie , > wyczyścił bym tego egr a ale jest chyba z tyłu silnika bo nie widać go Obstawiam, że jest tak jak we wszystkich MJTD, czyli przy ścianie grodziowej, przykręcony do kolektora ssącego(nie ma innej opcji), pewnie na kąciku NB jest jakiś manual jak gada wyczyścić, jak nie to na kącikach CTT lub Stilo na pewno są. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.