pionas Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 Co może być przyczyną spadku mocy? Auto testowane na autostradzie i leci 174 przy starcie też jakoś muła ma. Może wszystko zależeć od tego że zawsze odpalam auto odrazu? Nie czekam zanim pompa zassie paliwo do końca. Nie wiem co robić. Auto pilnie potrzebne. Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Co może być przyczyną spadku mocy? Auto testowane na autostradzie i leci 174 przy starcie też jakoś > muła ma. Może wszystko zależeć od tego że zawsze odpalam auto odrazu? Nie czekam zanim pompa > zassie paliwo do końca. Nie wiem co robić. Auto pilnie potrzebne. > Pomocy A ile ma lecieć 250? Skoro ci odpala to znaczy że układ paliwowy jest ok i ciśnienia nie gubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Co może być przyczyną spadku mocy? Auto testowane na autostradzie i leci 174 przy starcie też jakoś > muła ma. Może wszystko zależeć od tego że zawsze odpalam auto odrazu? Nie czekam zanim pompa > zassie paliwo do końca. Nie wiem co robić. Auto pilnie potrzebne. > Pomocy Do 3 tys. obr. moje ma strasznego muła. Ogólnie czuje jakbym miał ręczny zaciągnięty jakby go coś blokowało. Podejrzewałem rozrząd do juz kiedys zerwał mi sie klin na wale. Wymieniłem napinacz rolke simery i łozysko i rozrząd ustawiony na nowo i nic. Świece ok kable ok wentylator się włacza nie przegrzewa sie auto. Cisnienie na listwie tez ok. Nie mam pojęcia co mu jest..... Jeszcze sprawdzę kompresje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > A ile ma lecieć 250? Skoro ci odpala to znaczy że układ paliwowy jest ok i ciśnienia nie gubi. Nie 250 ale słyszałem że w serii poleci 195-200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Nie 250 ale słyszałem że w serii poleci 195-200 A brałeś pod uwagę że są różne skrzynie o różnych przełożeniach, że masz górę od 75 a dół od gniota, zależy też jaka felga z oponą która inaczej Ci przelicza prędkości ? 'słyszałem że poleci' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > A brałeś pod uwagę że są różne skrzynie o różnych przełożeniach, że masz górę od 75 a dół od > gniota, zależy też jaka felga z oponą która inaczej Ci przelicza prędkości ? > 'słyszałem że poleci' Wiem że są różne przełożenia. A to tak mi się powiedziało Na 175 50 13 i mangelsach tyle szedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Wiem że są różne przełożenia. A to tak mi się powiedziało > Na 175 50 13 i mangelsach tyle szedł. No to moim zdaniem nie masz co narzekać to tylko pojemność 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Do 3 tys. obr. moje ma strasznego muła. > Ogólnie czuje jakbym miał ręczny zaciągnięty jakby go coś blokowało. Podejrzewałem rozrząd do juz > kiedys zerwał mi sie klin na wale. Wymieniłem napinacz rolke simery i łozysko i rozrząd > ustawiony na nowo i nic. Świece ok kable ok wentylator się włacza nie przegrzewa sie auto. > Cisnienie na listwie tez ok. Nie mam pojęcia co mu jest..... Jeszcze sprawdzę kompresje... Filtr powietrza nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Wiem że są różne przełożenia. A to tak mi się powiedziało > Na 175 50 13 i mangelsach tyle szedł. predkosc mierzona GPSem czy licznikiem? moze Twoj licznik akurat nie zawyza jak wiekszosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > predkosc mierzona GPSem czy licznikiem? Jeśli licznikowo to moim zdaniem powinien polecieć więcej (licznikowo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozmich Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Jeśli licznikowo to moim zdaniem powinien polecieć więcej (licznikowo). A zależności typu np.: warunki jezdni, szerokość gum, pasażery moje 1.2 na liczniku ok 180- 185 na 4ce, na 5ce nie patrzyłem, ale zapewne na eskowej vmax tylko by malał, dla mnie ważniejsze jest jaka jest dynamika rozpędzania a nie vmax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
92madzia77 Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Co może być przyczyną spadku mocy? Auto testowane na autostradzie i leci 174 przy starcie też jakoś > muła ma. Może wszystko zależeć od tego że zawsze odpalam auto odrazu? Nie czekam zanim pompa > zassie paliwo do końca. Nie wiem co robić. Auto pilnie potrzebne. miałem coś podobnego w moim 1.2 na niskich obrotach łapał muła a za chwilę wbijało w fotel.. dziwnie przerywał. jeśli ci to coś pomoże to ja wymieniłem mapsensor i ożył fajnie się zbiera, jechaliśmy w 3 w autku na muchowiec na SCP i wyciągnął 191 > Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > miałem coś podobnego w moim 1.2 na niskich obrotach łapał muła a za chwilę wbijało w fotel.. > dziwnie przerywał. jeśli ci to coś pomoże to ja wymieniłem mapsensor i ożył fajnie się > zbiera, jechaliśmy w 3 w autku na muchowiec na SCP i wyciągnął 191 > > Pomocy Wyczyściłem krokowca bo od pewnego czasu lekko falowały obroty dosłownie minimum, linke od gazu podkręciłem też bo za luźno było. Teraz zapierdziela żę hej Zobacze co z map sensorem jak będzie zły to go killim butem i do wora na śmiecia. Jutro na autobahn do deutsch się zobaczy co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 8 Maja 2013 Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 > Wyczyściłem krokowca bo od pewnego czasu lekko falowały obroty dosłownie minimum, linke od gazu > podkręciłem też bo za luźno było. > Teraz zapierdziela żę hej > Zobacze co z map sensorem jak będzie zły to go killim butem i do wora na śmiecia. > Jutro na autobahn do deutsch się zobaczy co i jak W poniedziałek auto rakieta... dziś niesety odpalam jade a tu czuje że nie wkreca sie szybko jak przedtem i nie równo na dodatek. Utrata mocy o połowe. Pzejechałem 5 km staje i juz wentylator sie włączył... ciepły jak choooj i na dodatek chodzi głośniej niez normalnie :/ Jakaś koncepcja? Zastanawia mnie to że tak szybko sie zagrzał i wydech głośniejszy niż zwykle. Kiedys też tak było i samo sie zrobiło Rozrząd ustawiany na nowo miesiąc temu. Kata nie ma - wydech drozny. Po prostu znowu mu odwaliło... A i że nie równo pracuje to norma tylko czasami słychać jakieś stuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 8 Maja 2013 Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 > W poniedziałek auto rakieta... > dziś niesety odpalam jade a tu czuje że nie wkreca sie szybko jak przedtem i nie równo na dodatek. > Utrata mocy o połowe. Pzejechałem 5 km staje i juz wentylator sie włączył... ciepły jak choooj > i na dodatek chodzi głośniej niez normalnie :/ > Jakaś koncepcja? Zastanawia mnie to że tak szybko sie zagrzał i wydech głośniejszy niż zwykle. > Kiedys też tak było i samo sie zrobiło > Rozrząd ustawiany na nowo miesiąc temu. > Kata nie ma - wydech drozny. > Po prostu znowu mu odwaliło... > A i że nie równo pracuje to norma tylko czasami słychać jakieś stuki Może rozrząd przeskoczył. Świeca padła. Cewka. Zawór się zawiesza. koło foniczne się obróciło na wale. Sporo jeszcze można wymyśleć. moje 1.2 16V nie zamulało.I max było ok 175 na prostej,według gpsu. Nie wieże w bajki że 1.2 8V bez grubszych modów leci dwie paki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 8 Maja 2013 Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 > Może rozrząd przeskoczył. > Świeca padła. > Cewka. > Zawór się zawiesza. > koło foniczne się obróciło na wale. > Sporo jeszcze można wymyśleć. > moje 1.2 16V nie zamulało.I max było ok 175 na prostej,według gpsu. > Nie wieże w bajki że 1.2 8V bez grubszych modów leci dwie paki. Zobacz po takiej podróży czy koła nie są ciepłe. Miałem tak niedawno. Co do Vmax to po swoich odczuciach (mam 1.2 8v) powiem ze 200km/h to nie jest takie całkiem nierealne (przy zdrowym silniku). Ja swoim 180 z gpsa leciałem we 4 na pokładzie i tak czuje ze gdyby była dłuższa prosta i gdybym jechał sam pewnie 200 by poszło (o ile wcześniej się skrzynia nie skończy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > Może rozrząd przeskoczył. > Świeca padła. > Cewka. > Zawór się zawiesza. > koło foniczne się obróciło na wale. > Sporo jeszcze można wymyśleć. > moje 1.2 16V nie zamulało.I max było ok 175 na prostej,według gpsu. > Nie wieże w bajki że 1.2 8V bez grubszych modów leci dwie paki. Dziś musiałem jechać do miasta. Wsiadam i ?? Auto znowi innaczej jedzie.... może nie rakieta ale lepiej niz wczoraj. Już kiedyś tak sie robiło jak pisałem i podmieniłem: -Przewody -Cewki -Mam sensor -Sonde -Czujnik połozenia wału -Nowe świeczki I nic.... az nagle znowu mu sie odwidziało Byłem nawet u zanjomego mechanika żeby popatrzył na rozrząd ( myślałem że cos poebałem jak go ustawiałem ) powiedział że jest ok. Wymienił napinacz łożysko na wałku simery. Myślałem że bedzie ok a tu klops.... po odebraniu jechał dokładnie tak samo jak wcześniej. Kiedyś tez zerwał sie klin na wale. Po wymianie auto było rakieta... Żeby znowu się coś oebało??? Zastanawia mnie tylko wczorejszy glośny wydech... Miał mieszanka za ubogą czy na bogato? Za dużo paliwa za mało? Hmy... dzis zamawiam swój kabel i bede go monitorował każdy dzień i zobacze co bedzie pokazywać. Pompa paliwa chodzi mi po głowie bo od poczatku była 5 bar Jak na 1.2 8v trochę za duża ale śmigało ok. Raz sprawdzałem ciśnienie i biła 5 bar ale z wydajnością było gorzej. No i wspomne ze gdy dojdzie do rezerwy to pompa nie umie zabrac paliwa jakby zlewało sie wszystko bo baku i nabijala sie na nowo. Trzeba kluczykiem pokrecic z 4 i wkoncu słychac ze zabrała Szybki test Z sondą i bez Słuchać że bez pracuje równiej i nie przerywa Poprawione filmiki * Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 pierwszy film jest prywatny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 > pierwszy film jest prywatny poprawone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Testy sondy: Co do błędów jedynie pokazał: CZUJNIK TEMPERATURY POWIETRZA - ZWARCIE DO VCC I nie podoba mi sie ze wentylator włącza sie przy 99 stoniach :/ Czujnik wymieniony 4 mies temu. Wszystkie testy przeszły ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 nikt nie pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.