wujek Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Wolne, ale chyba nie w porównaniu do Sparka 1.0 > do 'dareks20': > Przy jeździe w trasach bierz Aveo - bezpieczniejsze, wygodniejsze, ma w standardzie ESP i tempomat > Z tym "ostatnim egzemplarzem" to standardowa gadka sprzedawców, więc bierz na to poprawkę... Jak > nie ten to inny - zobaczy ile ofert z 2012 roku jest w Internecie. > Aha - nie ma "białej perły" w palecie chevroleta. Albo to zwykły biały tylko ładnie nawoskowany i > oświetlony, albo srebrny metalik Jest ten snowflake Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Spokojniejszą, dojrzalszą, mniej irytującą wnętrzem alternatywą dla Sparka jest Splash 1.0. Silnik wolę z Chevy bo ma 4 cylindry, a nie 3 jak Suzuki, ale jednak reszta sprawia, że Suzuki zdaje się być mikro vanem, a Spark wesołą, miłą, skaczącą pchłą. Ale sam wybór Sparka jest trafiony, Teść ma, jest bardzo zadowolony, a jeździ się nim ekstremalnie łatwo. Gdy będę uczył córkę jeździć to tylko autem dziadka. Z awarii teść odnotował świecenie kontrolki airbagów. ASO naprawiło...wow! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Myśle, ze wystarczy. Teraz ma 206-ke z 60 KM Wskaźnik koni na kilogramy będzie b.podobny. 206 - 60/910 = 0,065934 Aveo - 70/1070 = 0,065420 Różnica jest b.niewielka na korzyść 206, czyli nie należy spodziewać się poprawy dynamiki. Może więcej palić - te konie nie są za darmo. Nie zmieniam jednak zdania - jak się jej podoba, bierz - inaczej będziesz słuchał marudzenia i narzekania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Jeździłem 1.2 86KM w Aveo i to nie jedzie... > Coś się zaczyna dziać od 4k obr/min, ale zaczyna hałasować... kolega ma dla swojej żony. Też kupił biały perła, też ostatnie z 2012r i też mogę powiedzieć, że auto nie jedzie z 70km 1.2. Z tego co się dowiedziałem różni się tylko oprogramowaniem od tego 86km Oba silniki są strasznie słabe. No ale coś za coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
43538 Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Dzieki za wszystkie porady. Klamka zapadła a dzięki znajememu znajomego cena spadła o 500 zł. Teraz formalności, zarejestrować i odbierać. W dłuższe trasy ma Lagune. jakoś se kobita darade z tymi 70 KM. Na nauce jazdy jeżdżę Swiftem 1.2 o podobnej mocy i jakoś tam się buja, choć szału nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 no ale co w końcu smar czy to aveo? i z ciekawości jak cena? (jakieś grupy zawodowe zawsze funkcjonowały w chevim...) najważniejsze, że sama sobie wybrała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Tobie płacą chyba za reklamę Splasha , co wątek o małym aucie to go w chwalasz a co do 3. cylindrów w Suzuki, to akurat w Splashu dużo palą, na pocieszenie wśród innych częściowych kastratów ten z Suzuki brzmi znośnie, chociaż jest głośny, ale cały ten Splash zionie tandetą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Jeździłem 1.2 86KM w Aveo i to nie jedzie... > Coś się zaczyna dziać od 4k obr/min, ale zaczyna hałasować... Bardziej nie jedzie niż starjet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Swift 1.2 to ma 25KM więcej niż 70 konne Aveo, a to jednak przepaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
43538 Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Swift 1.2 to ma 25KM więcej niż 70 konne Aveo, a to jednak przepaść. Nie wgłębiałem się w dane techniczne ale jezdzę dwoma Swiftami. Jeden faktycznie czuc moc. Drugi wersja bida i odczuwalnie słabszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
43538 Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > no ale co w końcu smar czy to aveo? i z ciekawości jak cena? No wiec padło na Aveo 4 drzwi, wersja wyposażenia LT+, biała perła, Po wszystkich upustach 36900. A grup zawodowych od pyty Ja skorzystałem z mundurowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Nie wgłębiałem się w dane techniczne ale jezdzę dwoma Swiftami. Jeden faktycznie czuc moc. Drugi > wersja bida i odczuwalnie słabszy. Suzuki to w ogóle osobliwa marka, a skrzynie biegów to chyba z malucha wzięli... tak wyją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > No wiec padło na Aveo 4 drzwi, wersja wyposażenia LT+, biała perła, Po wszystkich upustach 36900. > A grup zawodowych od pyty Ja skorzystałem z mundurowej podsumowując: kawał auta za w gruncie rzeczy rozsądnie skalkulowane pieniądze to jeszcze tylko opić co by się nie rozsechł i ziu (LT+ i 70KM?taka konfiguracja była w ogóle?-wydawało mi się, że silnik wyższy od razu wskakiwał) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > No wiec padło na Aveo 4 drzwi, wersja wyposażenia LT+, biała perła, Po wszystkich upustach 36900. > A grup zawodowych od pyty Ja skorzystałem z mundurowej Dobry wybór za tą cenę - no i kolor ładny. Tylko jak LT+ to chyba 1.2 86KM a nie 70KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
43538 Napisano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > Dobry wybór za tą cenę - no i kolor ładny. > Tylko jak LT+ to chyba 1.2 86KM a nie 70KM Sory wersja LS+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > Tobie płacą chyba za reklamę Splasha Jasne, że płacą i to nie mało. Tyle, że w koronach słowackich... Splash to moje marzenie, które się zrealizowało w osobie...Swifta. To naprawdę świetny samochód bo chciałem 1.2 A/T, a jeżdżąc 1.0 manual nie rozczarował mnie ani trochę. > co wątek o małym aucie to go w chwalasz Jakość, prostota, wyposażenie, dojrzałość i osiągi. > a co do 3. > cylindrów w Suzuki, to akurat w Splashu dużo palą Palą kierowcy, nie cylindry. > na pocieszenie wśród innych częściowych > kastratów ten z Suzuki brzmi znośnie, chociaż jest głośny, ale cały ten Splash zionie tandetą Jak Splash zionie tandetą to Fabia zionie chińskim trampkiem. Suzuki właśnie przyciąga tym, że jest tanie, proste, a bardzo przyjemnie wykończone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 > a jeżdżąc 1.0 manual nie rozczarował mnie ani trochę. A powinien, bo po pali 7.5l/100km po mieście.... tak wiem pali kierowca i takie tam > Jakość, prostota, wyposażenie, dojrzałość i osiągi. 1.2 to może i osiągi ma ok prostota.... 100x tak, aż boli. Choć przyznam, że małe Suzuki wyglądaja bardzo ładnie, ale dziadostwo plastików w Splashu powala, fotele pokryte chyba rekordowo cienkim materiałem, całośc wesoło trzeczy od nowości, do tego wygłuszenie wnętrza na około zerowym poziomie (tu wystarczy się przejechać choćby Citigo). Przejazd po płytach to frajda dla lubiących basowe dżwięki z zawieszenia, chce się albo wysiąść, albo wystawić głowę za okno. O wibracjach generowanych przez trzy cylindry nie wspomne, bo... to jednak trzy cylindry. > Jak Splash zionie tandetą to Fabia zionie chińskim trampkiem. Suzuki właśnie przyciąga tym, że jest > tanie, proste, a bardzo przyjemnie wykończone. Hahaha... tanie? Splash kosztuje w zasadzie tyle co pozostałe auta w segmencie B, a już nawet Punto to przy nim wypasiony wóz. A zapomniałbym o ergomicznych rozwiązaniach w Splashu, typu lusterko wsteczne zasłaniajace widoczność w prawo osobom o wzroście powyżej 1.6 m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > A powinien, bo po pali 7.5l/100km po mieście.... tak wiem pali kierowca i takie tam Tak małe silniki mogą palić zarówno 8 jak i 6 litrów po mieście. Zależy to...od pokory kierowcy. Bo litrówką opłaca się stać w korku, ale nie opłaca się gonić TDI. > 1.2 to może i osiągi ma ok prostota.... 100x tak, aż boli. Choć przyznam, że małe Suzuki wyglądaja > bardzo ładnie, ale dziadostwo plastików w Splashu powala Ech...po prostu gorszy od Audi, lepszy od Skody czy Dacii. > O wibracjach generowanych przez trzy cylindry nie wspomne, bo... to jednak trzy > cylindry. Litości, patrzmy przez pryzmat klasy A, a nie Audi Q7. > Hahaha... tanie? Tanie. Mam na myśli taniość produkcji. W ogóle nie piszę o cenie zakupu bo tyle cen ilu klientów. Na pewno cennik jest bzdurny i tyle kasy nie jest warte żadne Suzuki, ale to też jest inwestycja w prostotę i tą taniość, która się zwróci przez lata jazdy. To taki inny rodzaj gazowania auta. Wolę mieć oryginalne lub najlepsze części, których jest mało i lać oryginalne paliwo niż szukać zamienników na Allegro i lać zamiennik do baku. > Splash kosztuje w zasadzie tyle co pozostałe auta w segmencie B, a już nawet Punto > to przy nim wypasiony wóz. Ale wypas radości i oszczędności nie przynosi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > Sory wersja LS+ Wersja LS+ ma właśnie silnik 86konny. Masz pewnie wersje LS z klimą. Wtedy cena nie jest jakoś mocno okazyjna. Chyba że z 2013 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
43538 Napisano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > Wersja LS+ ma właśnie silnik 86konny. Masz pewnie wersje LS z klimą. Wtedy cena nie jest jakoś > mocno okazyjna. Chyba że z 2013 roku. We wtorek odbiorę to wszystko będę wiedział. Wszędzie piszą ze LS+ 86 koni. Pytałem sprzedawcę o wersje uparcie mówi LS+, tak nawet robiłem przedwpłatę na taka wersję. Mam nadzieje że pomylił się co do mocy. A z drugiej strony starej wystarczy. Ja mam swoja Legunę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.