wujek Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 Kola wywazone, tarcze hamulcowe wymienione. Kierownica drzy od 140 do 150km/h pozniej przestaje. Co jeszcze moze wplywac na drganie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 Opona. Zamieniałeś koła miejscami na próbę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > Opona. Zamieniałeś koła miejscami na próbę? O tego nie robilem a na oko bedzie widac? Moze balon czy cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > jeszcze moze wplywac na drganie? W zasadzie tylko nie wyważone koła, ale to przy 110 do 120 km/h. Potem to już amortyzatory albo ich mocowania do wymiany. Maglownica musiała by być w kompletnej rozsypce, żeby dawać takie objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > Kola wywazone, tarcze hamulcowe wymienione. Kierownica drzy od 140 do 150km/h pozniej przestaje. Co > jeszcze moze wplywac na drganie? Proponuję doważyć na aucie, samo koło może byc wywazone prawidłowo, jednak system koło - piasta, tarcza i półoś niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalibooWLKP Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 Zawieszenie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Kola wywazone, tarcze hamulcowe wymienione. Kierownica drzy od 140 do 150km/h pozniej przestaje. Co > jeszcze moze wplywac na drganie? 1. Opony 2. Coś w układzie przeniesienia napędu (np. przeguby). Czy drgania zmieniają się w zakrętach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 Tłumik drgań (taka guma) na dłuższej półosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > W zasadzie tylko nie wyważone koła, ale to przy 110 do 120 km/h. Potem to już amortyzatory albo ich > mocowania do wymiany. Maglownica musiała by być w kompletnej rozsypce, żeby dawać takie > objawy. Musze w takim razie podjechac do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > 1. Opony > 2. Coś w układzie przeniesienia napędu (np. przeguby). Czy drgania zmieniają się w zakrętach? Nie w zasadzie to na prostej rownej drodze i co ciekawe nie zawsze z ta sama czestotliwoscia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Kola wywazone, tarcze hamulcowe wymienione. Kierownica drzy od 140 do 150km/h pozniej przestaje. Co > jeszcze moze wplywac na drganie? Jeśli koła wyważone to tylko krzywa opona lub felga. Wystarczy nawet niewielka, kilkumilimetrowa nierówność. Jeśli będziesz zamieniał to przód z tyłem! Zamana na tej samej osi nie pozwoli na wychwycenie różnicy. BTW: Mam to zawsze w Speed-ym po zimie, przez pierwsze kilkaset km, zanim się opony nie wyrównają. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 ja kiedys walczylem z dziwnymi wibracjami kierownicy. Kola wywazane wiele razy, optymalizowane na feldze opony. Pomagalo tylko dowazenie na aucie. Po wymianie opon przeszlo od razu. Zamien kola (tyl z przodem) i zobacz co bedzie. Jak Ci sie nie chce kombinowac to pojechac na dowazanie i bedzie spokoj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 opony, tuleje wahaczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiaterwiater Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Kola wywazone, tarcze hamulcowe wymienione. Kierownica drzy od 140 do 150km/h pozniej przestaje. Co > jeszcze moze wplywac na drganie? Anioł stróż robi co może. A od 150 do ilu jest dobrze? Sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Anioł stróż robi co może. A od 150 do ilu jest dobrze? Sprawdzałeś? Do v max co to ma do rzeczy i co wnioslo do tematu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > opony, tuleje wahaczy... Zamienilem koła i bez zmian bede musiał do Asio podjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Kola wywazone, tarcze hamulcowe wymienione. Kierownica drzy od 140 do 150km/h pozniej przestaje. Co > jeszcze moze wplywac na drganie? Opony. Ze 2 lata temu kilka razy wyważałem opony, prostowałem felgi, oglądałem zawiechę, poduszki silnika i inne cuda. W końcu kupiłem nowe opony bo bieżnik się kończył. I problem się skończył Wystarczy że masz pękniętą jedną nitkę/drut ze zbrojenia opony po zaliczeniu jakiejś dziury lub krawężnika. Na oponie nic nie widać. Odkształcenia zaczynają się przy pewnej prędkości/obciążeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 miałem coś takiego ostatnio , okazało się, że 1 felga jest lekko podbita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 > 2. Coś w układzie przeniesienia napędu (np. przeguby). Czy drgania zmieniają się w zakrętach? U mnie drgania występują w okolicy 135km/h i to na prostej. Na zakrętach brak drgań. Co może byc powodem? Na wiosnę dwie fele prostowane, kapcie po trzech sezonach, w zawieszce żadnych luzów nie stwierdzono, felgi na wyważarce wyglądają na proste. W dwóch warsztatach wyważane - jest perfekcyjnie. Zamnieniony tył z przodem, jest lepiej. Drgania wystąpiły nagle. Po założeniu letnich na wiosnę było wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 > U mnie drgania występują w okolicy 135km/h i to na prostej. Na zakrętach brak drgań. Co może byc > powodem? > Na wiosnę dwie fele prostowane, kapcie po trzech sezonach, w zawieszce żadnych luzów nie > stwierdzono, felgi na wyważarce wyglądają na proste. W dwóch warsztatach wyważane - jest > perfekcyjnie. Zamnieniony tył z przodem, jest lepiej. Drgania wystąpiły nagle. Po założeniu > letnich na wiosnę było wszystko ok. Jeżeli po zmianie opon/kół czuć różnicę, to wiadomo że trzeba szukać przyczyny w oponach /felgach, tu sprawa dość prosta, gorzej jak nie ma zmiany, wtedy może być kilka spraw:tarcze, luz w zawieszeniu, luz na półosi, przeguby zew/wew, maglownica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.