Skocz do zawartości

[A-H] Kilka pytań zbiorczych o AC, radio, światła AFL


bratPit

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Nabyłem A-H i poznaję ten samochód dopiero, ale mam kilka wątpliwości, otóż,

1) jak to jest z tym radiem w Astrach - mam CDC40, wkurza mnie to radio i jego obsługa, auto jest z 2005 roku i przede wszystkim brak mi wejścia AUX albo możliwości podpięcia zamiast zmieniarki - emulatora zmieniarki w postaci urządzenia odtwarzającego pliki mp3 (coś takiego jak Xcarlink) - istnieje coś takiego? wiem, że można próbować dodać AUX i wgrać nowy soft, pozostanie kwestia jak dodać wzmacniacz i subwoofer do tego radia. Widzę że jest wyjście na sub ale to taki głośniczek - a ja potrzebuję wzmacniacz - czy da się dorobić wyście niskiego sygnału?

2) a propos powyższego - co tracę jak wywalę to radio całkiem? nie mogę wejść do BC - mam sterowanie na kierownicy ale z niego na menu głównym nie mogę chyba? wejść do BC,

nie mogę też wejść do menu ukrytego wówczas jak wywalę to radio?

bo obsługa klimatyzacji elektronicznej idzie wprost na wyświetlacz i wywalenie radia nie przeszkadza?

3) kto ma klimatyzację elektroniczną? Mam taki objaw, że na wyższych obrotach (od 4 biegu w górę) wentylator nawiewu klimatyzacji powoduje wpadanie deski rozdzielczej w drgania. TTTM czy mam wentylator nawiewu do wymiany?

4) kto ma lampy AFL? czy to normalne że przy tych światłach po załączeniu zapłonu trzeba czekać aż zgaśnie kontrolka świateł nim odpali się silnik bo inaczej nie będą się poziomować i adaptować do jazdy? bo jak poczekam to wszystko jest OK, a jak odpalę szybko to właśnie nie poziomują się,

dzięki za podpowiedzi

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CDC40 ma AUX z tego co wiem, a jeśli nie ma to jest to kwestia aktywacji op-comem czy techem. Wyjmij radio i powinieneś mieć na rozpisce pinów, które są do aux.

Wyrzucając radio tracisz dostęp do trybu serwisowego. Na kierownicy masz przycisk BC, więc do BC wejdziesz. tracisz natomiast możliwość ustawienia daty, godziny, jednostek miar, czyli to co kryje się pod przyciskiem Settings.

Niefabryczne radio nie koliduje z klimatyzacją ECC. Co do skrzypienia to ja tego nie odnotowałem.

AFL nie mam i nie interesowałem się tym, ale wydaje mi się, że światła w takim przypadku ustawią się prawidłowo po otrzymaniu sygnał z czujnika poziomowania. Ale mogę się mylić.

Chyba że ustawiają się już gdy ruszysz tylko tego nie widzisz smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie,

> Nabyłem A-H i poznaję ten samochód dopiero, ale mam kilka wątpliwości, otóż,

> 1) jak to jest z tym radiem w Astrach - mam CDC40, wkurza mnie to radio i jego obsługa, auto jest z

> 2005 roku i przede wszystkim brak mi wejścia AUX albo możliwości podpięcia zamiast zmieniarki

> - emulatora zmieniarki w postaci urządzenia odtwarzającego pliki mp3 (coś takiego jak

> Xcarlink) - istnieje coś takiego? wiem, że można próbować dodać AUX i wgrać nowy soft,

> pozostanie kwestia jak dodać wzmacniacz i subwoofer do tego radia. Widzę że jest wyjście na

> sub ale to taki głośniczek - a ja potrzebuję wzmacniacz - czy da się dorobić wyście niskiego

> sygnału?

> 2) a propos powyższego - co tracę jak wywalę to radio całkiem? nie mogę wejść do BC - mam

> sterowanie na kierownicy ale z niego na menu głównym nie mogę chyba? wejść do BC,

> nie mogę też wejść do menu ukrytego wówczas jak wywalę to radio?

> bo obsługa klimatyzacji elektronicznej idzie wprost na wyświetlacz i wywalenie radia nie

> przeszkadza?

> 3) kto ma klimatyzację elektroniczną? Mam taki objaw, że na wyższych obrotach (od 4 biegu w górę)

> wentylator nawiewu klimatyzacji powoduje wpadanie deski rozdzielczej w drgania. TTTM czy mam

> wentylator nawiewu do wymiany?

Ja tak nie mam, na maksie nic nie drga.

> 4) kto ma lampy AFL? czy to normalne że przy tych światłach po załączeniu zapłonu trzeba czekać aż

> zgaśnie kontrolka świateł nim odpali się silnik bo inaczej nie będą się poziomować i adaptować

> do jazdy? bo jak poczekam to wszystko jest OK, a jak odpalę szybko to właśnie nie poziomują

> się,

Mogę odpalić jak mi się podoba. Co oznacza że nie poziomują się? Powinny zejść w dół i zrobić "zeza" potem ustawić się do jazdy. ok.gif

> dzięki za podpowiedzi

> brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CDC40 ma AUX z tego co wiem, a jeśli nie ma to jest to kwestia aktywacji op-comem czy techem.

> Wyjmij radio i powinieneś mieć na rozpisce pinów, które są do aux.

> Wyrzucając radio tracisz dostęp do trybu serwisowego. Na kierownicy masz przycisk BC, więc do BC

> wejdziesz. tracisz natomiast możliwość ustawienia daty, godziny, jednostek miar, czyli to co

> kryje się pod przyciskiem Settings.

> Niefabryczne radio nie koliduje z klimatyzacją ECC. Co do skrzypienia to ja tego nie odnotowałem.

> AFL nie mam i nie interesowałem się tym, ale wydaje mi się, że światła w takim przypadku ustawią

> się prawidłowo po otrzymaniu sygnał z czujnika poziomowania. Ale mogę się mylić.

> Chyba że ustawiają się już gdy ruszysz tylko tego nie widzisz

AFL przy uruchomieniu powinno wykonać test - jak pisałem, w dół i zez, potem się ustawić do jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CDC40 ma AUX z tego co wiem, a jeśli nie ma to jest to kwestia aktywacji op-comem czy techem.

> Wyjmij radio i powinieneś mieć na rozpisce pinów, które są do aux.

> Wyrzucając radio tracisz dostęp do trybu serwisowego. Na kierownicy masz przycisk BC, więc do BC

> wejdziesz. tracisz natomiast możliwość ustawienia daty, godziny, jednostek miar, czyli to co

> kryje się pod przyciskiem Settings.

OK, wobec powyższego zacznę od wymiany głośników, wyciszenia drzwi, podłączenia AUX, a w miejsce wyjścia głośnika sub podłączenia wzmacniacza.

> Niefabryczne radio nie koliduje z klimatyzacją ECC. Co do skrzypienia to ja tego nie odnotowałem.

hmm być może coś mam z niewyważeniem wirnika wentylatora, nowy Delphi kosztuje poniżej 200zł więc go wymienię i będzie spokój,

> AFL nie mam i nie interesowałem się tym, ale wydaje mi się, że światła w takim przypadku ustawią

> się prawidłowo po otrzymaniu sygnał z czujnika poziomowania. Ale mogę się mylić.

no właśnie Niemiec od którego kupowałem uczulał mnie na to i rzeczywiście tak to działa, byłem ciekaw czy TTTM czy znów coś jest pochrzanione np z modułem AFL,

> Chyba że ustawiają się już gdy ruszysz tylko tego nie widzisz

po włączeniu zapłonu robią zeza i się ustawiają, muszę to jeszcze potestować zatem,

dzięki

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tak nie mam, na maksie nic nie drga.

a zatem kolejna osoba potwierdza moje przypuszczenia,

> Mogę odpalić jak mi się podoba. Co oznacza że nie poziomują się? Powinny zejść w dół i zrobić

> "zeza" potem ustawić się do jazdy.

zeza robi, wraca do ustawienia na wprost ale wówczas świecą jakby za nisko gdy odpalę za wcześnie, gdy odczekam kilka sekund do zgaśnięcia kontrolek wszystko działa idealnie,

a propos, nigdy nie byłem zwolennikiem ksenonów, kupiłem auto które się trafiło, ale jestem w szoku, że jakby nie było 8 letnie auto z teoretycznym przebiegiem 130kkm tak świeci ksenonami - poprzednie każde auto jakim jeździłem z takimi światłami (V-B, Laguna II, Peugeot 407) to była tragedia w nocy w porównania do zwykłych halogenowych lamp,

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> AFL przy uruchomieniu powinno wykonać test - jak pisałem, w dół i zez, potem się ustawić do jazdy.

tak jak pisałem już powyżej, wszystko zdaje się działać ok, robią test, wracają, kontrolka prawidłowo gaśnie, jednak świecą za nisko gdy się pospieszę z odpaleniem, pewnie ten moduł AFL coś ma nie bardzo pod sufitem klnie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wątpliwości to na później, lepiej pochwal się coś dokładnie kupił

wiesz, jakbym kupił w salonie A-J to by może było się czym chwalić wink.gif

Szukałem A-H kombi aby była możliwość zamontowania LPG, więc wahałem się pomiędzy Z18XE a 2.0T jednak rozsądek zwyciężył i jest Z18XE. Auto jest 2005, wersja Cosmo, MSZ najładniejszy kolor na tym aucie bo Panacotta met. wink.gif

Z wyposażenia ma niemal wszystko co się dało zamówić - za wyjatkiem szyberdachu i nawigacji. Jest za to komplet poduszek, ECC, AFL, sportowe półskórzane fotele (najcudniejsza rzecz w całym aucie), cała elektryka, czujniki ciśnienia opon, fotochormatyczne lusterko wsteczne (straszne badziewie IMO), quickheat, jakieś siatki w bagażniku, fabryczne ciemne szyby z tyłu, podświetlanie klamek i konsoli środkowej, z dekodera vin wychodzi też hill holder, itd itd. Jak mówi mój kolega z pracy - będzie się miało co psuć tongue.gif

Obraz całości psują jednak listwy ochronne czarne które ktoś zamówił kupując to auto jako... opcję mlot.gif więc muszę coś z nimi zrobić, albo okleić foliami samochodowymi, albo polakierować bo to zdecydowanie koliduje z moim poczuciem estetyki całości zlosnik.gif

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor taki jak mojej smile.gif Bardzo łatwy w utrzymaniu czystości.

Tylko u mnie wypasu znacznie mniej.

Dziwi mnie tylko, dlaczego nie masz chromów pod szybami, gdy relingi są chromowane hmm.gif

No i te listwy hmm.gif

Uważaj, żebyś nie niepotrzebnie nie narobił, bo jak pamiętam nie wszystkie CDD40 Opera miały możliwość dołożenia AUXa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolor taki jak mojej Bardzo łatwy w utrzymaniu czystości.

miałem kiedyś srebrne auto i chciałem jasny met. udało się kupić taki, który najbardziej mi się podoba na tych autach,

> Tylko u mnie wypasu znacznie mniej.

na chwilę to może jest fajne, ale na dłuższą metę... wolałbym np zwykłe światła od ksenonów, fotochormatyczne lusterko to też straszy badziew, fotele są za to niesamowite. Moim wyposażeniem minimum była elektryka szyb przód, lusterek, automatyczna bądź elektroniczna klimatyzacja, i tyle.

> Dziwi mnie tylko, dlaczego nie masz chromów pod szybami, gdy relingi są chromowane

> No i te listwy

jak się wrzuci VIN w EPC to właśnie w opcjach wychodzi okleina na ramach szyb czarna, listwy czarne - w DE są takie właśnie dziwne wersje.

> Uważaj, żebyś nie niepotrzebnie nie narobił, bo jak pamiętam nie wszystkie CDD40 Opera miały

> możliwość dołożenia AUXa.

wyjmę radio i zobaczę tam czy są opisane kostki jako AUX. Jeżeli tak to zrobię podłączenie i wgram soft o którym piszą ludzie w necie, zobaczymy czy pójdzie. Bo w opcjach z VINu np wychodzi że jest 7 głośników czyli zakładam, że ten pseudosub jest na podszybiu.

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem kiedyś srebrne auto i chciałem jasny met. udało się kupić taki, który najbardziej mi się

> podoba na tych autach,

To samo ja, unikałem czarnego i innych podobnych jak ognia.

> na chwilę to może jest fajne, ale na dłuższą metę... wolałbym np zwykłe światła od ksenonów,

> fotochormatyczne lusterko to też straszy badziew, fotele są za to niesamowite. Moim

> wyposażeniem minimum była elektryka szyb przód, lusterek, automatyczna bądź elektroniczna

> klimatyzacja, i tyle.

To mam. Elektryka z przodu, ECC i oryginalny podłokietnik (beznadziejny do jazdy w mieście).

> jak się wrzuci VIN w EPC to właśnie w opcjach wychodzi okleina na ramach szyb czarna, listwy czarne

> - w DE są takie właśnie dziwne wersje.

Moja jest na wyprodukowana na rynek PL i mam listwy w kolorze.

> wyjmę radio i zobaczę tam czy są opisane kostki jako AUX. Jeżeli tak to zrobię podłączenie i wgram

> soft o którym piszą ludzie w necie, zobaczymy czy pójdzie. Bo w opcjach z VINu np wychodzi że

> jest 7 głośników czyli zakładam, że ten pseudosub jest na podszybiu.

W podszybiu to nie sub, tylko głośnik szerokopasmowy.

Były wersje CDC40, które miały opisane piny pod AUXa, a mimo zmiany indexu wejście było "głuche".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To samo ja, unikałem czarnego i innych podobnych jak ognia.

ok.gif mi się po prostu nie podobają czarne auta, inna sprawa, że utrzymanie czarnego/granatu etc. jest ciężka do zrobienia,

> To mam. Elektryka z przodu, ECC i oryginalny podłokietnik (beznadziejny do jazdy w mieście).

podłokietnik mam w fotelu, zwrócił moją uwagę nie tyle w mieście co w obsłudze hamulca ręcznego jest bardzo upierdliwy,

> Moja jest na wyprodukowana na rynek PL i mam listwy w kolorze.

widać Polacy mają większe poczucie estetyki niż Niemcy wink.gif

> W podszybiu to nie sub, tylko głośnik szerokopasmowy.

posłużyłem się określeniem żywcem wziętym z opisu wyjść, które widzę na zdjeciach w sieci, co nie zmienia faktu że z niego pociągnę sygnał do wzmacniacza,

> Były wersje CDC40, które miały opisane piny pod AUXa, a mimo zmiany indexu wejście było "głuche".

hmm popróbuję, tak czy inaczej warto, no chyba że będę szukał takiego wyprodukowanego CDC po 2007 r,

inna sprawa, jaki znaleźć odtwarzacz mp3 o dobrej jakości dźwięku, który mógłby służyć jako źródło,

zastanawiam się też gdzie upchać CB radio w tej Astrze, niestety zagospodarowanie wnętrza w stosunku do A-G jest krokiem wstecz - brak schowka przy lewej nodze, mniej miejsca na butelki w drzwiach, kubki z napojami etc.

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> MSZ najładniejszy kolor na tym aucie bo Panacotta met.

a ja wolę raczej taki 270751858-jezyk.gif

579413-620-0-opel-astra-h-caravan-07-2007-von-rock4d.jpg

Źródło: www.tuningsuche.de

> czujniki ciśnienia opon,

czujniki czy system kontroli spadku ciśnienia w kołach tzw DDS ?

> quickheat,

w benzynie ? hmm.gif

>hill holder,

o ciekawe wink.gif

> Jak mówi mój kolega z pracy - będzie się miało co psuć

nooooooooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja wolę raczej taki

fakt, ten kolor też jest ładny tylko nie podobają mi sie ... czarne felgi biglaugh.gif

> czujniki czy system kontroli spadku ciśnienia w kołach tzw DDS ?

tak, z piktogramu myślałem, że to wyłącznik ESP/TC, ale okazało się że to DDS,

> w benzynie ?

tak, fizycznie jeszcze nie sprawdziłem ale dekoder EPC z VINu pokazuje:

C32 DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA

pośrednio za jego obecnością świadczyć może

K09 ALTERNATOR,120A

i

TN7 AKUMULATOR,66AH

> o ciekawe

tak, wyczytałem, że jeżeli jest opcja

FX3 PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ

to może wystąpić to co właśnie u mnie pokazuje czyli

KB5 WSPOMAGANIE RUSZANIA NA POCHYŁOŚCI

> nooooooooo

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TN7 AKUMULATOR,66AH

> tak, wyczytałem, że jeżeli jest opcja

> FX3 PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ

> to może wystąpić to co właśnie u mnie pokazuje czyli

> KB5 WSPOMAGANIE RUSZANIA NA POCHYŁOŚCI

Jeżeli jest ESP to bardzo często jest opcja HSA, to jest opcja programowa tylko z tego co mi wiadomo. Jeżeli auto z ESP tego nie ma to można zmienić moduł na taki, który tą opcję obsługuje.

Można sprawdzić po kodzie na module jakie opcje oferuje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli jest ESP to bardzo często jest opcja HSA, to jest opcja programowa tylko z tego co mi

> wiadomo. Jeżeli auto z ESP tego nie ma to można zmienić moduł na taki, który tą opcję

> obsługuje.

> Można sprawdzić po kodzie na module jakie opcje oferuje

ja tego jeszcze nie sprawdziłem w praktyce - nie wiedziałem, że w ogóle coś takiego było w opcjach, na razie czytam co dekoduje mi po vin-ie auta, sam samochód stoi w garażu i czeka na załatwienie papierkologii stosowanej, gdy pojadę do swojej ex. firmy na porządny przegląd pozakupowy to sprawdzę techem co tam mi pokaże,

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no mi też się nie podobają

> no i rozmiar nie ten

mnie najbardziej wkurzają w moim te czarne listwy i wstawki na zderzaku tylnym (bo na przednim zlewają się z kratkami halogenów), nie wiem co z tym zrobić bo to listwy fabryczne, więc pozostaje albo okleić - o ile znajdę podobną folię i się ładnie da to w ogóle okleić albo pójdę w folię w spray'u od FoliaTec'a i tym potraktuję te listwy,

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie ma możliwości ich demontażu i lakierowania?

te na drzwiach są na 99,9% klejone więc umarł w butach - po demontażu są na śmietnik, wstawki na zderzaku... nie mam pojęcia - wyglądają jak integralna część zderzaka niewiem.gif

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> te na drzwiach są na 99,9% klejone więc umarł w butach - po demontażu są na śmietnik, wstawki na

> zderzaku... nie mam pojęcia - wyglądają jak integralna część zderzaka

> brat

Listwy ze zderzaka można zdemontować a listwy na drzwiach dobry lakiernik pomaluje bez ściągania z drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Listwy ze zderzaka można zdemontować

to plus,

> a listwy na drzwiach dobry lakiernik pomaluje bez ściągania z

> drzwi.

z tym już gorzej, nie znam dobrego lakiernika w Krakowie, są sami malarze,

w sumie to najlepiej byłoby wstawić auto do ASO... to dobry pomysł, podjadę do ASO pogadam na lakierni, kiedyś lakierowali mi obudowę lusterka kiedy ktoś mi rozwalił lusterko w A-G i zrobili ładnie, tak to jest myśl!

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na jasnym będzie jeszcze lepiej, nie wiecie co dobre

hahaha.gif tja, gdybym robił niemiecki agrotuning w stylu powyżej wrzuconego przez Ciebie zdjęcia to może tak, jestem estetą i chcę mieć ładne 001.gif

> Ewentualnie mozna je zerwać i przykleić na

> taśmę 3m, będzie się trzymać.

fakt, są taśmy trzymajace jak beton, na obecnej mam napis Opel przyklejony na tasmie sudala czerwonej, nie rusza jej nic, ani mróz, ani upały w pełnym słońcu, ani karcher,

podjadę do aso i zobaczę ile mi krzykną za lakierownie tych listw, za lusterko powiedzieli rozsądne pieniądze,

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te listwy na zderzaku można kupić w kolorze i przełożyć, no chyba, że będziesz malował listwy drzwiowe to można lakiernikowi podrzucić te z tylnego zderzaka. Przednie czasem były w kolorze, a czasem nie, ja mam przednie czarne, za to reszta w kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od początku wyjechania auta z salonu były czarne z przodu, przynajmniej u mnie

Nijak nie rozumiem od czego to zależało, na szczęście po lifcie zrezygnowali całkiem z listw w przednim zderzaku i dużo lepiej to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej ma to związek z halogenami lub bez. te co miały halogeny z reguły mają te wstawki w kolorze, to tylko moje obserwacje, ale dużo ładniej to wygląda...

Niektóre nawet miały fabrycznie wypraski przystosowane pod montaż halogenów, a niektóre nie. dawali chyba to co mieli pod ręką, aby specyfikacja się zgadzała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Biedne wersje.

ASO twierdzilo, ze w PL po ktoryms tam roku, ze wzgledu na problemy z rdza, listew nie bylo wogole, albo na zamowienie.

Moje obie listew nie maja, choc to bida wersje sa, wiec moze jednak masz racje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prędzej ma to związek z halogenami lub bez. te co miały halogeny z reguły mają te wstawki w

> kolorze, to tylko moje obserwacje, ale dużo ładniej to wygląda...

> Niektóre nawet miały fabrycznie wypraski przystosowane pod montaż halogenów, a niektóre nie. dawali

> chyba to co mieli pod ręką, aby specyfikacja się zgadzała.

Dobra Pany, wtrace sie troche miedzy kielbase i kaszanke, ale kiedy zmieniono lusterka?

W 2009 mam takie waskie jak na zdjeciu zalozyciela watku, w 2011 sa z 1,5 raza wieksze.

Od momentu pojawienia sie classica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra Pany, wtrace sie troche miedzy kielbase i kaszanke, ale kiedy zmieniono lusterka?

> W 2009 mam takie waskie jak na zdjeciu zalozyciela watku, w 2011 sa z 1,5 raza wieksze.

> Od momentu pojawienia sie classica?

Od RM2010 mają już duże lusterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz, jakbym kupił w salonie A-J to by może było się czym chwalić

> Szukałem A-H kombi aby była możliwość zamontowania LPG, więc wahałem się pomiędzy Z18XE a 2.0T

> jednak rozsądek zwyciężył i jest Z18XE. Auto jest 2005, wersja Cosmo, MSZ najładniejszy kolor

> na tym aucie bo Panacotta met.

> Z wyposażenia ma niemal wszystko co się dało zamówić - za wyjatkiem szyberdachu i nawigacji. Jest

> za to komplet poduszek, ECC, AFL, sportowe półskórzane fotele (najcudniejsza rzecz w całym

> aucie), cała elektryka, czujniki ciśnienia opon, fotochormatyczne lusterko wsteczne (straszne

> badziewie IMO), quickheat, jakieś siatki w bagażniku, fabryczne ciemne szyby z tyłu,

> podświetlanie klamek i konsoli środkowej, z dekodera vin wychodzi też hill holder, itd itd.

> Jak mówi mój kolega z pracy - będzie się miało co psuć

> Obraz całości psują jednak listwy ochronne czarne które ktoś zamówił kupując to auto jako... opcję

> więc muszę coś z nimi zrobić, albo okleić foliami samochodowymi, albo polakierować bo to

> zdecydowanie koliduje z moim poczuciem estetyki całości

> brat

Cosmo bez chromow pod szybami? Pewnie z tylu korby? To zapewne Cosmo na rynek polski... Nie spotkałem Cosmo bez chromow, z rynku niemieckiego maja wszystkie i praktycznie max wyposażenie, czujniki parkowania, sport, ids+ itp. A wiec nie do końca full...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.