Skocz do zawartości

Segment D - co kupić ?


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli zamierzać zrobić research rynku pod kątem nowego auta. Moja Vectra skończyła już 5 lat i trzeba by ją wymienić na coś nowszego.

Kasa do wydania to 100 - max. 120 tysięcy złotych. Osiągi nie gorsze niż moje dotychczasowe auto, czyli ok. 9,2 do setki i Vmax w okolicach 220 km/h.

Z sylwetek najbardziej podoba mi się Insignia, ale może warto rozważyć coś ciekawego z innych marek. Silnik - diesel. Jedyne co odpada to Mondeo, bo mi się wybitnie nie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne. Żadne Daihatsu.

Z pozdrowieniami dla pana Heńka z warsztatu.

hehe.gif

Na poważnie to zachwalali ostatnio w Automaniaku Octavię RS i to kombi, ale to chyba T benzyna?

No i musiałbyś dokupić kapelusz jeśli nie ma na wyposażeniu.

W Superbie chyba jest? hmm.gif A może im się pomyliło z parasolem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedno jest pewne. Żadne Daihatsu.

> Z pozdrowieniami dla pana Heńka z warsztatu.

> Na poważnie to zachwalali ostatnio w Automaniaku Octavię RS i to kombi, ale to chyba T benzyna?

> No i musiałbyś dokupić kapelusz jeśli nie ma na wyposażeniu.

> W Superbie chyba jest? A może im się pomyliło z parasolem?

segment D i diesel - warunki koniecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kasa do wydania to 100 - max. 120 tysięcy złotych.

Za 120 masz superb z 170konnym 2.0tdi i najwyższą wersją wyposażenia. Pytanie czy Ci takie auto leży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zmieszczę się w cenie ?

Z rabatem tak.

> Nie zawiną z parkingu w pierwszy dzień ?

Masz udziały w jakiejś firmie ubezpieczeniowej, że Cię to interesuje? skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może pug 508 najwyższa wersja Allure + dodatki spokojnie zejdziesz poniżej 100 tys

Quote:

508 Sedan

Allure

2,0 HDI 160 KM

Cena całkowita 119.800 PLN

Cena przed rabatem 134.400 PLN


Wygląda całkiem nieźle. Będę musiał podjechać oblukać na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie dość że benzyna to jeszcze segment C...

Już chciałem poprawiać, bo przed wejściem do salonów najnowszej generacji Octavii była mowa, że model awansuje do segmentu D, żeby nie konkurować z Rapidem. Ale wszechwiedząca Wikipedia twierdzi, że to nadal segment C grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powoli zamierzać zrobić research rynku pod kątem nowego auta. Moja Vectra skończyła już 5 lat i

> trzeba by ją wymienić na coś nowszego.

> Kasa do wydania to 100 - max. 120 tysięcy złotych. Osiągi nie gorsze niż moje dotychczasowe auto,

> czyli ok. 9,2 do setki i Vmax w okolicach 220 km/h.

> Z sylwetek najbardziej podoba mi się Insignia, ale może warto rozważyć coś ciekawego z innych

> marek. Silnik - diesel. Jedyne co odpada to Mondeo, bo mi się wybitnie nie podoba.

Mazda 6. W cenie zmiesci sie diesel z manualem w dobrej wersji wyposazenia.

mazda6-628.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> 508 Sedan

> Allure

> 2,0 HDI 160 KM

> Cena całkowita 119.800 PLN

> Cena przed rabatem 134.400 PLN

> Wygląda całkiem nieźle. Będę musiał podjechać oblukać na żywo.

eeeee...jak Ci wyszło, bo mi

508 Sedan

Allure

2,0 HDI 160 KM

Cena całkowita 102.100 PLN

Cena przed rabatem 116.700 PLN

Chyba, że wszystkie opcje brałeś?

Jakoś w kwietniu na dzień dobry dawali mi rabat 16%, nawet bez pytania o rabat. (na firmę 18%)

Wiem, że można mocno zejść z ceny ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już chciałem poprawiać, bo przed wejściem do salonów najnowszej generacji Octavii była mowa, że

> model awansuje do segmentu D, żeby nie konkurować z Rapidem. Ale wszechwiedząca Wikipedia

> twierdzi, że to nadal segment C

Skoda zawsze robi ludziom sieczkę z mózgu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> eeeee...jak Ci wyszło, bo mi

> 508 Sedan

> Allure

> 2,0 HDI 160 KM

> Cena całkowita 102.100 PLN

> Cena przed rabatem 116.700 PLN

> Chyba, że wszystkie opcje brałeś?

> Jakoś w kwietniu na dzień dobry dawali mi rabat 16%, nawet bez pytania o rabat. (na firmę 18%)

> Wiem, że można mocno zejść z ceny

wszystko nie, ale parę rzeczy, które mnie interesowały dobrałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laguna 3? Kompletnie nieawaryjny silnik a reszta tez ok. Z rabatem spokojnie zmiescisz sie w cenie. Plus taki, ze bedzie bardzo dobrze wyposazona.

Osobiscie bralbym mazde 6 ale sie nie zmiescisz z cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Laguna 3? Kompletnie nieawaryjny silnik a reszta tez ok. Z rabatem spokojnie zmiescisz sie w cenie.

> Plus taki, ze bedzie bardzo dobrze wyposazona.

> Osobiscie bralbym mazde 6 ale sie nie zmiescisz z cena.

119 tys. nigdy nie jeździłem żadną Renówką, więc nie mam doświadczeń.

Cholercia, najbardziej mi się podoba ta insignia, ale cena trochę mnie odstrasza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 119 tys. nigdy nie jeździłem żadną Renówką, więc nie mam doświadczeń.

> Cholercia, najbardziej mi się podoba ta insignia, ale cena trochę mnie odstrasza.

to bierz ją, ale dołóż jeszcze 5tys do biturbo

insignia 195KM 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powoli zamierzać zrobić research rynku pod kątem nowego auta. Moja Vectra skończyła już 5 lat i

> trzeba by ją wymienić na coś nowszego.

> Kasa do wydania to 100 - max. 120 tysięcy złotych. Osiągi nie gorsze niż moje dotychczasowe auto,

> czyli ok. 9,2 do setki i Vmax w okolicach 220 km/h.

> Z sylwetek najbardziej podoba mi się Insignia, ale może warto rozważyć coś ciekawego z innych

> marek. Silnik - diesel. Jedyne co odpada to Mondeo, bo mi się wybitnie nie podoba.

mazda 6 jest fajna. insignia ok, ale tak ciężko wygląda. mondeo zgoda - nudne, passat też.

mi się podoba nowe c4 picasso, ale osiągi słabe. c5 brzydkie. avensis nudne i brzydkie. superb ujdzie, ale tylko kombi.

niełatwy wybór zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 119 tys. nigdy nie jeździłem żadną Renówką, więc nie mam doświadczeń.

> Cholercia, najbardziej mi się podoba ta insignia, ale cena trochę mnie odstrasza.

a Insignia jezdziles ?

W robocie mamy dwie z zeszlego roku: jedna biturbo 195KM z automatem, druga 160KM z 4x4. Trochę nimi pojeździłem i jakoś mi nie leżą tongue.gif, automat wolny, ciasnawe (jak na pokaźną bryłę) i tak jakoś bez wyczucia się prowadzą tongue.gif. M.in z tego ostatniego względu nie kupiłbym tego auta.

Popatrz (i pojeżdzij) tj jak pisza koledzy Mazdą 6 - kawał dobrego i ładnego auta wink.gif

Jeżeli jednak zdecydowałbyś się na Insignie to nie kupuj z pakietem OPC, ta 4x4 ma taki, już 3 razy opona była wymieniana (20" felgi tongue.gif), za każdym razem z D muszą ściągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a Insignia jezdziles ?

jeździłem. OPC 220KM, OPC 250KM, i dieselkami 160 KM, jeden z manualem, drugi z automatem.

> W robocie mamy dwie z zeszlego roku: jedna biturbo 195KM z automatem, druga 160KM z 4x4. Trochę

> nimi pojeździłem i jakoś mi nie leżą , automat wolny, ciasnawe (jak na pokaźną bryłę) i tak

> jakoś bez wyczucia się prowadzą . M.in z tego ostatniego względu nie kupiłbym tego auta.

każdy ma swoje odczucia, ja mam dokładnie odwrotne do Twoich. Zgadzam się jedynie jeśli chodzi o AT - szału nie robi. Natomiast jeśli chodzi o prowadzenie - moim zdaniem mistrzostwo. A jeśli weźmiesz zawieszenie Flex - to już całkiem rewelacja.

> Popatrz (i pojeżdzij) tj jak pisza koledzy Mazdą 6 - kawał dobrego i ładnego auta

patrzę i podoba mi się. Muszę pojechać i obejrzeć na żywo.

> Jeżeli jednak zdecydowałbyś się na Insignie to nie kupuj z pakietem OPC, ta 4x4 ma taki, już 3 razy

> opona była wymieniana (20" felgi ), za każdym razem z D muszą ściągać.

zdecydowanie chciałbym z pakietem OPC. Mam teraz taki w Vectrze, a w Insigni jest dużo lepszy food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powoli zamierzać zrobić research rynku pod kątem nowego auta. Moja Vectra skończyła już 5 lat i

> trzeba by ją wymienić na coś nowszego.

> Kasa do wydania to 100 - max. 120 tysięcy złotych. Osiągi nie gorsze niż moje dotychczasowe auto,

> czyli ok. 9,2 do setki i Vmax w okolicach 220 km/h.

> Z sylwetek najbardziej podoba mi się Insignia, ale może warto rozważyć coś ciekawego z innych

> marek. Silnik - diesel. Jedyne co odpada to Mondeo, bo mi się wybitnie nie podoba.

Jeśli ma być max 9s, min 220km/h i diesel, do max 120kPLN, to dużego wyboru nie ma.

Ford Mondeo 2.2 200KM (albo S-Max)

Opel Insignia 2.0 195KM

Peugeot 508 2.0 163KM

Skoda Superb 2.0 170KM

Volkswagen Passat 2.0 177KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A moglbys powiedziec, dla czego mazda?

> Bo ja tez bralem pod uwage, ale ...

Po pierwsze - bo już na pierwszy rzut oka jest piękna.

Po drugie - bo wnętrze ma piękne, funkcjonalne i akceptowalne pod względem użytych materiałów. W odróżnieniu od takiej, na przykład, Avensis, gdzie wnętrze jest z butelek po Pepsi. sick.gif

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeździłem. OPC 220KM, OPC 250KM, i dieselkami 160 KM, jeden z manualem, drugi z automatem.

> każdy ma swoje odczucia, ja mam dokładnie odwrotne do Twoich. Zgadzam się jedynie jeśli chodzi o AT

> - szału nie robi. Natomiast jeśli chodzi o prowadzenie - moim zdaniem mistrzostwo. A jeśli

może ja juz spaczony się zrobiłem po Subaru grinser006.gif, poza prowadzeniem, strasznie mnie wnerwiały szerokie opony (255 AFAIR) i koleiny tongue.gif

> weźmiesz zawieszenie Flex - to już całkiem rewelacja.

jedna z nich ma - to chyba ten system co ma komfort i sport na desce ? Jeżeli tak to ja nie widzę róźnicy ani w zawieszeniu ani brak poprawy w prowadzeniu. Jedynie co fajne to się podświetlenie w zegarach zmienia.

> patrzę i podoba mi się. Muszę pojechać i obejrzeć na żywo.

> zdecydowanie chciałbym z pakietem OPC. Mam teraz taki w Vectrze, a w Insigni jest dużo lepszy

Szczerze odradzam, chyba że można zrezygnować z tych olbrzymich felg. Nasze auta są w leasingu i niestety nie można teraz zmienić na mniejsze. Za każdym razem laweta, ok tygodnia czekania a potem jeszcze wożą auto po serwisach Opla, bo mało które ASO może założyć 20" oponę. Poza tym trzeba uważać na każdą dziurkę w jezdni i zapomnieć o najeżdżaniu na krawężnik.

Jedyny plus, że się opony nie zdążą poząbkować, w drugiej po 50kkm (- zima) trzeba było zmienić opony bo strasznie huczały grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po pierwsze - bo już na pierwszy rzut oka jest piękna.

> Po drugie - bo wnętrze ma piękne, funkcjonalne i akceptowalne pod względem użytych materiałów. W

> odróżnieniu od takiej, na przykład, Avensis, gdzie wnętrze jest z butelek po Pepsi.

> mar00ha

Oki

Ale jesli maja dla Ciebie znaczenie cena/osiagi/spalanie

To zobacz passata

Wiem, ze ciezko zdecydowac sie na kupno po raz drugi te sama marke smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oki

> Ale jesli maja dla Ciebie znaczenie cena/osiagi/spalanie

> To zobacz passata

> Wiem, ze ciezko zdecydowac sie na kupno po raz drugi te sama marke

czemu ? Ja właśnie chcę ponowić zakup tej samej marki, bo jestem wybitnie zadowolony z obecnego auta ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.