mario1203 Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Witam. Mam problem ze Stilem (140, jtd) Powyżej 5 stopni odpala bez problemu, gdy temperatura spada, sięga koło 0 długo kręci zanim zapali, na koniec puszcza biały dym. Nowy akumulator, świece i czujnik temperatury wymienione na nowe. Jeżdżę od lutego tego roku i do tej pory nie było tego problemu. Jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Witam. > Mam problem ze Stilem (140, jtd) > Powyżej 5 stopni odpala bez problemu, gdy temperatura spada, sięga koło 0 długo kręci zanim zapali, > na koniec puszcza biały dym. > Nowy akumulator, świece i czujnik temperatury wymienione na nowe. > Jeżdżę od lutego tego roku i do tej pory nie było tego problemu. > Jakiś pomysł? Jesteś pewien że aku dobrze naładowany ? Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa ? Używasz depresantów (czy jak to tam się zwie) do paliwa ? Czy grzejesz silnik świecami przed odpalaniem ? Czy problem występuje też gdy odpalasz z wciśniętym do oporu pedałem gazu ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1203 Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Stilo kupione w lutym, w tym roku. Wymieniłem odrazu świece, bo przy -11 kręcił długo, ale palił. Z jakiś miesiąc temu zaczęło mnie denerwować, bo znowu coś długo kręcił przy temp +5. Wymieniłem czujnik z filtrami paliwa i problem nie zniknął. Akumulator ma pół roku. Czasem jest tak, że przy +5 pali git, a nagle przy +6 kręci długo. Nic nie dodaję do paliwa, tankuję na bipce. Tak jak mówię, zeszłej zimy był problem, ale po wymianie świec chodził lux przez cały czas. Do teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1203 Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Aaaaa świece grzeję jak potrzeba. Rano spróbuję z tym pedałem gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 co z EGR'em? sprawdzałeś w jakim stanie jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy607 Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Aaaaa świece grzeję jak potrzeba. > Rano spróbuję z tym pedałem gazu jakie trasy robisz? 3km po mieście czy długie? w pierwszym przypadku nawet półroczny akumulator może być niedoładowany. mój miał podobnie i podładowanie załatwiło sprawę zacznij od rozwiązań najprostszych i najtańszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1203 Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Codziennie dojeżdżam do pracy po 20km. Jeśli chodzi o EGR-y to nie wiem czy tak jest, ale ponoć przy 140koniach nie da się ich zatkać, tylko trzeba czyścić... Zatem jutro będę sprawdzał po kolei wszystko. Dzięki za info, dam znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 odczyt parametrow z mesa fesa, dodatkowo sprawdz stan egr, oraz jak wyglada dolot? czy zaolejony czy przypocony...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Codziennie dojeżdżam do pracy po 20km. Jeśli chodzi o EGR-y to nie wiem czy tak jest, ale ponoć > przy 140koniach nie da się ich zatkać, tylko trzeba czyścić... moje zdanie jest takie: jak będzie winny to kupic nowy, czyszczenie jest dobre dla sportowców zawodowców co lubią to robić co parę m-cy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz1979 Napisano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 >Witam.A moze czujnik na walku rozrządu Ci pada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > moje zdanie jest takie: jak będzie winny to kupic nowy, czyszczenie jest dobre dla sportowców > zawodowców co lubią to robić co parę m-cy Akurat w przypadku tych silników jest w zasadzie odwrotnie. Nowy EGR potrafi robić problemy, a dobrze zrobiony stary funkcjonuje prawidłowo i to długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacum3 Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > Akurat w przypadku tych silników jest w zasadzie odwrotnie. Nowy EGR potrafi robić problemy, a > dobrze zrobiony stary funkcjonuje prawidłowo i to długo. Nowy EGR - spaliła się elektronika po dwóch miesiącach (najpierw był błąd w doładowaniu - upuszczało powietrze gdzieś koło gruchy, potem odcięło turbo. Odłączyłem kabelek i wsio działało). Oczyszczony oryginał wrócił i działał przez pół roku do ostatniego piątku, kiedy to znowu auto zaczęło się dławić po przejechaniu ok. 2 kilometrów. ODpiąłem kabelek od elektroniki i jeżdżę, jednak chce wywalić to gówno na amen z auta (z komputera przedewszystkim i chyba samemu nie dam rady) Szukam speca w Warszawie. Nowy oryginalny EGR to ok 700 zł... Bez przesady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
araldo Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > Nowy EGR - spaliła się elektronika po dwóch miesiącach Eeee Panie co tam za elektronika ... toż to zwykły elektromagnes sterowany falą prostokątną o amplitudzie ok 12V i zmiennym wypełnieniu. Może cewka dostała przerwę lub skrót. Porównaj sobie dobrym omomierzem oporności cewek w padniętym i dobrym EGR. Pozdr.ART. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > Jeśli chodzi o EGR-y to nie wiem czy tak jest, ale ponoć przy 140koniach nie da się ich zatkać, tylko trzeba czyścić... Da się zatkać Ja mam od ok 2 lat zatkany w 140KM + wywalony programowo i zero problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polo Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 A właściwe masz świece. Bo ja obecnie siedzę nd świecami w moim i okazało się, że jakiś mechanik wsadził dwie krótsze o 7 mm do tego jedna spalona i już był problem z odpaleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Stawiam na akumulator. Prosty test. Odpal go z kabli według normalnej procedury. Jak odpali to już wiadomo, że to jego wina skoro reszta układów zadziałała jak należy. Mnie to teraz też spotkało. Kręciłem z 10 razy i wciąż długo kręcił ale nie mógł zapalić. Z kabli od strzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.