Skocz do zawartości

Jakie auto do 20 tys.


aviator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Co kupić w tej cenie. Warunki trudne zlosnik.gif poniżej:

1/ kompakt, ew. klasa B kombi;

2/ benzyna pow. 100KM dobrze współpracująca z LPG;

3/ ogólna trwałość mechaniczna;

4/ niskie koszty serwisowania;

5/ nie podatne na rdzę.

Czy są jeszcze takie auta???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Co kupić w tej cenie. Warunki trudne poniżej:

> 1/ kompakt, ew. klasa B kombi;

> 2/ benzyna pow. 100KM dobrze współpracująca z LPG;

> 3/ ogólna trwałość mechaniczna;

> 4/ niskie koszty serwisowania.

> ???

Focus 1.6 benzyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Co kupić w tej cenie. Warunki trudne poniżej:

> 1/ kompakt, ew. klasa B kombi;

> 2/ benzyna pow. 100KM dobrze współpracująca z LPG;

> 3/ ogólna trwałość mechaniczna;

> 4/ niskie koszty serwisowania;

> 5/ nie podatne na rdzę.

> Czy są jeszcze takie auta???

wszystkie te warunki spełnia

chevrolet lacetti z silnikiem 1,8 121KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Co kupić w tej cenie. Warunki trudne poniżej:

> 1/ kompakt, ew. klasa B kombi;

> 2/ benzyna pow. 100KM dobrze współpracująca z LPG;

> 3/ ogólna trwałość mechaniczna;

> 4/ niskie koszty serwisowania;

> 5/ nie podatne na rdzę.

> Czy są jeszcze takie auta???

Jak bez znaczenia jest środek to Lacetti. Będziesz bardziej niż zadowolony. Silniki benzynowe to wiele elementów mechanicznych z Nubiry typu klocki hamulcowe na śmieszne pieniądze. I co ważne, jeżeli jest to ważne to dużo miejsca na nogi w drugim rzędzie. Przy fotelikach dziecięcych super sprawa. W Lagunie którą miałem po Lacku było ciaśniej w nogach z tyłu a to auto oczko wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Co kupić w tej cenie. Warunki trudne poniżej:

> 1/ kompakt, ew. klasa B kombi;

> 2/ benzyna pow. 100KM dobrze współpracująca z LPG;

> 3/ ogólna trwałość mechaniczna;

> 4/ niskie koszty serwisowania;

> 5/ nie podatne na rdzę.

> Czy są jeszcze takie auta???

Scenic II 2.0 benzyna zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten samochód - nie spełniając żadnego kryterium z wymienionych - jednocześnie zawiera w sobie

> wszystkie - jest nudny

gdzieś w papierach mam napisane że to Megane Kombi zlosnik.gif

ma silnik 2.0 140km więc to już dwa założenia spełnione zlosnik.gif

trzecie to że lubi gaz zlosnik.gifok.gif

a czy nudne to już sprawa indywidualna bo nudne dla mnie to są Fordy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu wahałbym się pomiędzy dwoma wymienionymi już tu autami.

Focus II - jeśli ma być mniejsze.

Vectra C - jeśli może być trochę większe.

Jedno i drugie jest stosunkowo niezawodne, tanie w serwisowaniu, nie ma problemów z gazem.

Vectra ma coś odpychającego we wnętrzu (nie wiem ale mi te kratki nawiewów zalatują "Wczesnym Gierkiem" - kwestia gustu).

Focus to naprawdę dobre, ładne auto ok.gif

Dla mnie jego największym minusem jest straszna popularność zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzieś wyczytałem i nawet nie wiem czy to czasem nie było na naszym kąciku Gazu.

> Ale nawet jak by trzeba było sprawdzać co 20tys luz zaworowy to ja bym podziękował za takie

> udogodnienie

Co 20 tyś przesada, można skontrolować co 30-40 tyś, a to już nie jest "bóg wie co", większość polaków taki przebieg robi w 2-3 lata, więc w trakcie regulacji instalacji dodatkowa czynność chyba nie jest czymś co dyskwalifikuje samochód?Więc może wyjaśnij dlaczego "dziękujesz" za taki samochód? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Co kupić w tej cenie. Warunki trudne poniżej:

> 1/ kompakt, ew. klasa B kombi;

> 2/ benzyna pow. 100KM dobrze współpracująca z LPG;

> 3/ ogólna trwałość mechaniczna;

> 4/ niskie koszty serwisowania;

> 5/ nie podatne na rdzę.

> Czy są jeszcze takie auta???

Jak ma być odporne na rdzę, to FOCUS odpada.

Te założenia spełnia CLIO kombi. Jak na klasę B jest dość duże, silniki 1,6 albo 1,2 turbo. Oba bez problemu chodzą na LPG, auto nie rdzewieje.

Ew. GOLF V ale tylko 1,6. też się nadaje do LPG, nie rdzewieje, tanie części, dużo zamienników. Nie wiem, czy z tym silnikiem były kombi.

Niezbyt urodziwa, ale spełniająca kryteria jest też FABIA II. Poza silnikami TSI wszystkie benzynowe pojadą na LPG. Też nie rdzewieje prawie w ogóle(są pojedyncze przypadki, ale jest ich tyle na rynku, że zawsze znajdzie się jakiś bubel).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak ma być odporne na rdzę, to FOCUS odpada.

Focus odpada jakoś nie jestem przekonany, że nadaje się do LPG... Chyba że tak jak VVT-i...

> Te założenia spełnia CLIO kombi. Jak na klasę B jest dość duże, silniki 1,6 albo 1,2 turbo. Oba bez

> problemu chodzą na LPG, auto nie rdzewieje.

Owszem, ale ciężko coś znaleźć w tej cenie, a zwłaszcza 1.6...

> Ew. GOLF V ale tylko 1,6. też się nadaje do LPG, nie rdzewieje, tanie części, dużo zamienników.

Mógłby być. Fabia raczej odpada - mam styczność ze służbowymi i przekonać się do tego nie mogę... Już prędzej do Chevroleta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.